Toko Heezen

Zaterdag 09:00 - 17:00
Zondag Gesloten

Richy73 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
super zaak al jaren , alles is vers gemaakt
elke keer als ik aan Toko Heezen denk krijg ik er trek in
ga zo door echt een aanrader

Wouda D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Het zaterdagmiddag wel erg druk, met de afhalers, misschien een idee op dat in betere banen
te leiden. Rest van het assortiment in goed. Lekkere Indische hapjes, lumpur, risolles enz.

Hgr. Ed Maarse
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Bij Tolo Heeze kom ik al jaren en regelmatig schuif ik aan de hoge tafel aan om wat te eten. De traditionele Indonesische gerechten, dagelijks vers gemaakt zijn allemaal top van de rendang tot de hete boontjes, de Udang en Daging smoor. Alles is even lekker. Daarnaast is de service vooral als je wat nodig hebt uit de winkel ook leuk. Duidelijke uitleg en adviezen niets is teveel. Een aanrader voor iedereen die van de Indonesische keuken houd. Ga zo door en wij blijven komen!
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Grote keuze aan diversen gerechten,keurig verpakt voor magnetron .
Vriendelijke bediening en goed advies.
Ook veel andere producten voor rijsttafel of aziatische gerechten.
Kom altijd met teveel lekkers naar huis.
Benpeek .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Bij Toko Heezen aan de Langenhorst in Rotterdam-zuid kom ik al sinds de opening in de jaren zestig. Vorige week weer een heerlijke Indonesische schotel opgehaald. Als altijd precies zoals het hoort te zijn. Waar tref je zulke heerlijke gerechten zo goed van smaak en helemaal volgens de recepten van ons oude Indonesië? Het is een hele kunst om al meer dan zestig jaar aan de culinaire Indonesische top te staan en te blijven. Iedere week ga ik langs om heerlijk te genieten van de smaak van het Verre Oosten. Bij het binnenkomen is het al genieten van de typische lucht en de sfeer van Indonesië. Prettige en gemoedelijke bediening, zo was het vroeger en zo is het nu nog steeds. Een aanrader!
Jamie74 .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Daging smoor met bami, mais frikadel, bananenchips, zoetzure komkommer en onze buikjes zijn gevuld. Authentisch, smaakvol en redelijk geprijsd.
E.J. J.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Ik ben in de gelukkige omstandigheid, dat ik niet ver van deze toko werk. Bijna iedere vrijdagavond haal ik hier rijst-en bamischotels, ook wel gado gao etc. Alles is van hoge kwaliteit en smaakt authentiek. Ik kan het weten want ik ben met de Indische keuken grootgebracht, een gedeelte van mijn familie is daar geboren en opgegroeid.
Soms halen we op kantoor wel eens pasteitjes en loempia's hier, iedereen bij mij op kantoor (thuis ook trouwens vindt die snacks heerlijk.
De zaak is eenvoudig, het is gewoon een afhaalrestaurant met toko (dus winkel).
Echt lekker daar en o ja, de bediening is ook altijd heel aardig en vriendelijk!
Fred9174 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Ook wij gaan hier regelmatig eten en kruiden halen, ook een stukje van mijn geschiedenis. Het voordeel is, dat je hier nooit genoeg van krijgt. Heerlijke verse kruiden en je kunt het zo "pedis" krijgen als je maar wilt. Het is gewoon een geweldige winkel waar je heerlijk Indonesies eten kunt ken. Selamat Makan.
Maria4789547 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Bij Toko Heezen kwamen mijn ouders iedere dag wel een boodschap halen , voor mij is het een deel van mijn geschiedenis. De kruiden zijn vers en de overheerlijke warme gerechten die ik er koop zijn net zo lekker als vroeger.
Ook het personeel - het is een familiebedrijf - is uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Het is dan ook een echte aanrader en kom er dan vaak met veel plezier - en hoop ze nog lang te mogen bezoeken.

Selamat makan!
ERic O.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Ik kom hier al zo'n 8 jaar en zoals altijd gewoon perfect.
Hele leuke sfeer en uiterst vriendelijk personeel die de tijd neemt voor je.
Bij binnenkomst ruik je de heerlijke geur al.
Broker .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Ik ben zeer te spreken over het eten van deze toko. Niet alleen het lekkere eten maar ook de grote voorraad aan indische kruiden en specerijen maakt deze toko zo uniek.
Kitty S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Ik kom hier al sinds ik op Zuid woon (bijna tien jaar) Heerlijk eten en de keus is er prima. Meestal kunnen we niet kiezen en halen we veel te veel. Gelukkig woont mijn broertje niet ver bij me vandaan dan kan hij helpen opmaken. Maar dan nog hebben we meestal genoeg voor twee dagen. Lumpur is altijd een van mijn favorieten. Zo helemaal zoals ik het vroeger bij mijn oma at. Ik ben super blij dat ik deze zaak heb leren kennen, eindelijk goed indo eten voor een fatsoenlijke prijs. Echt een aanrader!
SMAKELUK .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
We maken minimaal 1 keer per maand een reis van 50km enkele reis om de heerlijke gerechten bij Heezen te halen. Meestal kunnen we ons daar niet inhouden en nemen we te veel mee, zodat we 2 dagen kunnen genieten. Alles wordt bereid door indonesiche koks en kokkinnen die de recepten van oma hebben 'gepikt'. Vooral de Rendang, de Babi-Pangang (je lacht je lokale chinees in het vervolg uit) en de Saté is niet te versmaden
E.J. J.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Met voorgaande commentaren ben ik het helemaal eens, niet te vergelijken met een Chinees, alles ruikt ook zo lekker.
Een speciale vermelding verdient de hete kippelever. Nog nooit zo lekker gegeten als bij Toko Heezen.
De zaak is eenvoudig, het is gewoon een afhaalrestaurant met toko (dus winkel).
Rooooos .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2013
Heeeeeeel lekker écht Indisch, één van de beste in de stad naar mijn mening, een rit naar Slinge vanuit Delfshaven waard! Rijk van smaak, veel keuze.
ThePeckMan .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Het eten is echt een sensatie. Ik kom vooral voor de verse tahoe en tempe die ze daar verkopen, maar Toko Heezen verkoopt ook bijvoorbeeld verse groente, snacks en allerlei kruiden en sauzen. Het personeel is vriendelijk en klantgericht. Het decor is wat sober, maar dat heeft zo zijn charme.