Toko Haven

Erg duur
Lang
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Sinds de zaak is overgenomen (ergens in 2015 meen ik?) is de kwaliteit hard achteruit gehold. De dames in de bediening zijn ronduit onbeschoft te noemen. Het eten is niet meer dan zo-zo. Maar vooral de ongeinteresseerd, onhulpvaardige en soms zelfs vijandige houding van het vrouwelijk personeel maken dat deze afhaaltoko - hopelijk- geen lang leven meer beschoren is.
Luuk D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Wij kwamen vandaag voor het eerst bij deze toko, het eten ziet er prima uit.
Het gene wat ons tegenviel was de "gierige" houding. Wij gaven aan geen eitje te lusten en vroegen om een vervanging( was niet mogelijk) en komen vervolgens thuis om er achter te komen dat er geen zure komkommer en sambal bij zit. Dus wij bellen en je schijnt er extra voor te moeten betalen, nog nooit meegemaakt! erg jammer..
Dave G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Sinds kort is Toko mini Toko de Haven geworden, en wat een verschil merk je direct zeg. De oude klantvriendelijkheid is helemaal weg. Een jong onvriendelijke dame achter de balie, die je liever ziet gaan dan komen. De loempia ging in de magnetron en was eenmaal thuisgekomen niet meer te eten en koud. De aardappelen van de roti waren kei en kei hard en rotisambal is ook niet meer verkrijgbaar bij een portie roti. De volgende keer loop ik hard voorbij
MsHelen .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Net even eten gehaald bij toko Mini. We werden onthaald door een dame waar klantvriendelijkheid en servicegericht denken bizar laag in het vaandel staat. Bij gratie Gods kregen we toelichting op de te kiezen gerechten. Ging niet van harte. Maar toen mijn vriend constateerde dat de rekening niet klopt en beleefd vroeg of ze nog even kon checken of de rekening correct was, kreeg hij te horen 'natuurlijk klopt het, ik heb het zelf uitgerekend' met een kop dat op onweer stond. Nadat deze dame nog een keer haar zelf opgemaakte rekening controleerde en de fout zag, kreeg mijn vriend zonder iets te zeggen de betreffende euro's in zijn handen gedrukt. Uitermate onbeleefd én ongepast. Wij prefereren de kwaliteit en klantvriendelijkheid van BungaMas.
Proever0311 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Voor het eerst en laatst eten gehaald bij deze toko. Ik eet regelmatig Indisch maar zo slecht heb ik het nog niet meegemaakt. Rendang bijvoorbeeld taai en droog. Saté idem. Jammer
Bram G.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Ik haal hier regelmatig af en het eten is altijd prima in orde. Ik ben een flinke eter, maar het menu van €5,50 is voor mij precies goed. Ik raad iedereen de rund-ketjap aan!
Barteld .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2015
Het eten is hier altijd erg lekker. Ik kom zelfs uit Leidschendam speciaal hier naartoe om het af te halen. Porties zijn voldoende groot en de prijs is laag. Echte aanrader!
Sebastiaanpoppen .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Wij halen hier al enige tijd regelmatig af. De toko is echt een afhaaltoko, d.w.z. je kunt er niet even lekker gaan zitten, maar over het eten en de prijs zijn wij erg tevreden!
Renate S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Er waren tijden dat ik meerdere keren per week hier eten haalde. Helaas is de kwaliteit (sinds de eigenaren druk zijn met de nieuwe vestiging in Leiderdorp?) de laatste maanden niet meer wat het geweest is. Kleinere porties, minder lekker als het geweest is. Voorlopig ga ik maar ergens anders afhalen.
Dirk U.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
vandaag weer blauwe hap gehaald bij Toko Mini,was eerst onze eerste keus maar gaat hard achteruit....................porties worden steeds kleiner en droger,behalve de rijst dat krijg je genoeg!Jammer jammer jammer.......................
Noor .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
Wij komen nog steeds regelmatig bij Toko Mini.
Het is er netjes, verzorgd en hygiënisch, maar je hoeft er niet te gaan zitten. Er zijn twee tafeltjes, maar je zit pal naast de vitrine en een rij wachtende mensen.
De rij wachtende mensen wordt altijd zo snel mogelijk geholpen op een vriendelijke manier. Ik heb nog nooit een slechte ervaring gehad en ik ben er de afgelopen jaren zeker meer dan dertig keer geweest.
Over het eten ben ik nog steeds tevreden, al moet ik wel zeggen dat de kerrieaardappels de laatste tijd wat haastig proeven. Haastig in de zin van niet helemaal gaar, niet goed gekruid of waterig. Dat waterige is vooral jammer bij een roti. Dus neem ik vaak een rames en bestel los een rotiplaat. Want de rames is altijd goed. Nog steeds grote porties.

*Deze toko heeft inmiddels een tweede vestiging in Leiderdorp aan de Dr. De Bruijnestraat 2. Bij Toko Mini XL (contradictie) kun je wel zitten, al heb je dan op drukke dagen nog steeds te maken met een rij wachtende mensen.
Boodschappentas .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
Het eten dat ze maken is lekker, maar soms heel duur. voor een bakje rendang en een loempia wordt 6 euro gerekend, terwijl je voor 5 euro een volledige maaltijd in een meeneembakje kan krijgen.
Jan-Henk B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2013
Dit is echt een afhaaltoko, dus decor stelt niet veel voor, maar is ook niet belangrijk. Ze hebben een grote variatie aan gerechten van neutraal tot zeer pittig. Dus altijd voor ieder wat wils. Hierdoor komen wij regelmatig terug. Onze favorieten zijn de pittige boontjes, kip in citroengras, balletjes, kip cashewnoten en natuurlijk de spekkoek. De bediening is snel en vriendelijk, ook wanneer het tussen 7 en 8 uur erg druk kan zijn.
Suikerbuikje .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2012
Niet veel meer dan een goedkope toko even voor de snelle hap. Verre van hoogstaand, boontjes slap, rendang taai en de ikan bali was volgens ons niet vers.
Minke V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2012
Ik werd even op het verkeerde been gezet door de categorisering 'Surinaams'. Ze hebben hier heerlijke, authentieke Indonesische gerechten die allemaal vers worden geklaargemaakt, inclusief de basis voor alle sauzen/nasi kuning etc. Het is wel echt afhaal, dus sfeervol dineren is niet echt mogelijk. Vooral de pittige aubergine en de urap (groente in vers geraspte kokos) zijn mijn favoriet. Eigenaar is ook erg vriendelijk
ElizaL .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Heerlijk eten, subtiel van smaak, goede keus. Ook zeer vriendelijke bediening, die graag helpt bij het maken van een keuze.
Belangrijkste minpunt: soms wachttijd, omdat inmiddels teveel mensen hebben ontdekt hoe lekker het hier is.