Toko Haven

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Toko Haven

Anouk B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Onderstaande recensies zijn inderdaad niet helemaal meer van toepassing, omdat er op het moment weer andere personen in de toko staan (drie jaar geleden kon ik mij wel in de recensies vinden overigens). Deze zijn erg aardig en klantvriendelijk en doen totaal niet moeilijk over geen eitje willen of een extra groentegerecht wanneer je vegetarisch wil eten. Het eten is daarnaast ook erg smakelijk en kruidig. Wij komen hier erg vaak als we geen zin hebben om te koken of laat ergens vandaan komen. Voor mij is het dus zeker een aanrader.
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Ik kan me totaal niet vinden in onderstaande recensies (zijn ook al ruim een jaar oud!) Ik heb hier gister eten gehaald en er stond een uiterst vriendelijke man achter de balie die behoorlijk porties maakte! Het dekseltje kon net aan dicht. Veel keuze, ook voor vega's. Het eten zelf was heerlijk, vooral de aubergine is echt een aanrader. Volgens mijn man was de rendang erg goed. Pittig is wel echt behoorlijk pittig! Ik kom hier absoluut terug.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Sinds de zaak is overgenomen (ergens in 2015 meen ik?) is de kwaliteit hard achteruit gehold. De dames in de bediening zijn ronduit onbeschoft te noemen. Het eten is niet meer dan zo-zo. Maar vooral de ongeinteresseerd, onhulpvaardige en soms zelfs vijandige houding van het vrouwelijk personeel maken dat deze afhaaltoko - hopelijk- geen lang leven meer beschoren is.
Luuk D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Wij kwamen vandaag voor het eerst bij deze toko, het eten ziet er prima uit.
Het gene wat ons tegenviel was de "gierige" houding. Wij gaven aan geen eitje te lusten en vroegen om een vervanging( was niet mogelijk) en komen vervolgens thuis om er achter te komen dat er geen zure komkommer en sambal bij zit. Dus wij bellen en je schijnt er extra voor te moeten betalen, nog nooit meegemaakt! erg jammer..
Dave G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Sinds kort is Toko mini Toko de Haven geworden, en wat een verschil merk je direct zeg. De oude klantvriendelijkheid is helemaal weg. Een jong onvriendelijke dame achter de balie, die je liever ziet gaan dan komen. De loempia ging in de magnetron en was eenmaal thuisgekomen niet meer te eten en koud. De aardappelen van de roti waren kei en kei hard en rotisambal is ook niet meer verkrijgbaar bij een portie roti. De volgende keer loop ik hard voorbij
Janet V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Voor het eerst en laatst eten gehaald bij deze toko. Ik eet regelmatig Indisch maar zo slecht heb ik het nog niet meegemaakt. Rendang bijvoorbeeld taai en droog. Saté idem. Jammer
Bram G.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Ik haal hier regelmatig af en het eten is altijd prima in orde. Ik ben een flinke eter, maar het menu van €5,50 is voor mij precies goed. Ik raad iedereen de rund-ketjap aan!
Xochitl X.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Er waren tijden dat ik meerdere keren per week hier eten haalde. Helaas is de kwaliteit (sinds de eigenaren druk zijn met de nieuwe vestiging in Leiderdorp?) de laatste maanden niet meer wat het geweest is. Kleinere porties, minder lekker als het geweest is. Voorlopig ga ik maar ergens anders afhalen.
Dirk U.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
vandaag weer blauwe hap gehaald bij Toko Mini,was eerst onze eerste keus maar gaat hard achteruit....................porties worden steeds kleiner en droger,behalve de rijst dat krijg je genoeg!Jammer jammer jammer.......................
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
Het eten dat ze maken is lekker, maar soms heel duur. voor een bakje rendang en een loempia wordt 6 euro gerekend, terwijl je voor 5 euro een volledige maaltijd in een meeneembakje kan krijgen.
Jan-Henk B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2013
Dit is echt een afhaaltoko, dus decor stelt niet veel voor, maar is ook niet belangrijk. Ze hebben een grote variatie aan gerechten van neutraal tot zeer pittig. Dus altijd voor ieder wat wils. Hierdoor komen wij regelmatig terug. Onze favorieten zijn de pittige boontjes, kip in citroengras, balletjes, kip cashewnoten en natuurlijk de spekkoek. De bediening is snel en vriendelijk, ook wanneer het tussen 7 en 8 uur erg druk kan zijn.
suikerbuikje .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2012
Niet veel meer dan een goedkope toko even voor de snelle hap. Verre van hoogstaand, boontjes slap, rendang taai en de ikan bali was volgens ons niet vers.