Toko Gembira

Tempeliersstraat 32Z 2012 EE Haarlem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Toko Gembira

Simon D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Deze week omgeving Haarlem bezocht en Bami Ramas gehaald bij Toko Gembira.
Voor euro 9,00, 600 gram vnl. bami en wat stukjes vlees, boontjes en en ei in een op de gram nauwkeurig afgewogen bakje.
Wij zijn absoluut beter gewend, zeker qua smaak, prijs en hoeveelheid.
Voor ons geen herhaling!
FransFerdinand .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Heerlijk maaltje afgehaald bij Gembira. Alles was goed op smaak, een beetje pittig zoals Indonesisch eten hoort te zijn. Het enige is dat ze nogal voeg sluiten, half 7 volgens mij, niet handig voor werkende mensen. Maar, heerlijk!
Gyseend .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Al vanaf de opening vele jaren geleden ga ik elk jaar diverse keren naar Toko Gembira, zo ook gisteren. De gerechten zijn altijd zeer smakelijk en authentiek. En voor 4 personen, waarvan 2 flinke eters - zeker als het om een Indische maaltijd van Gembira gaat -, ben ik gemiddeld € 45,00 kwijt. Misschien niet goedkoop, maar gezien de smaak en de kwaliteit zeker goed besteed. Voor zover wij pedis eten, voegen wij liever de sambal aan tafel toe. Bij Toko Gembira ga ik dan ook altijd voor de minder scherpe gerechten zoals rendang manis, ajam rudjak, oblok oblok, sajur lodeh, sambal goreng tahu en dergelijke, mmmmmmmm.
In een afhaal toko is het decor niet zo geweldig belangrijk, toch een goed cijfer vanwege de smakelijke aanblik van de afhaal gerechten, de heerlijke geuren, en het geweldige assortiment bijgerechten en andere producten.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Ben geboren in Semarang, eet graag van verschillende toko's. Veel naar Bali en eet daar geregeld bij een Warung. Daarom met ervaring kan ik Toko Gembira aanraden netjes, verzorgt, smakelijk en met goed advies neem je heerlijk eten mee naar huis.
Pepe B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Op deze site moet je een beoordeling voor decor achterlaten, dit is een afhaaltoko dus niet zo belangrijk. Dit is verreweg de beste toko uit de omstreken, nog nooit iets gehad waar ik niet tevreden mee was. Pas gelden was ik jarig en ging ik weer, ipv uit eten, en nam ik zo ongeveer alles mee wat zij hadden liggen. Uitstekende toko, verslavend. Heb nu al spijt dat ik deze recensie heb geschreven, kans op uitverkochte producten, lange wachtrijen... Ik bestel wel van te voren, komt wel goed. Slamat makan.
Familie_G_te_H .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2013
Nog steeds heerlijke nasi rames ! Veel keuze in, altijd lekker klaargemaakte, gerechten die allemaal zorgvuldig worden ingepakt.
PvdA .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2013
Eten is prijzig maar over het algemeen zijn mijn ervaringen goed geweest. Tot eergisteren. Eten was niet lekker. Een gedeelde mening van 3 personen. De fricadellen waren erg droog en leken niet vers te zijn. Ook de vleesgerechten waren aan de droge kant. Gebeld hierover maar de eigenaresse had geen oor voor de klachten. Niemand had hierover immers geklaagd. Aangezien ik steeds in de rede werd gevallen heb ik haar veel succes gewenst met de TOKO. Voor mij en mijn familie nooit meer TOKO Gembira.
Ze hebben namelijk geen idee hoe je met klachten om moet gaan.
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Full stop de beste toko voor afhaal in de omgeving. Gasten zien er altijd weer na uit als we hier bestellen. Wij komen hier al jaren en de kwaliteit is zonder uitzondering altijd zeer goed. Wij bestellen altijd alles apart zodat je precies hebt wat je wilt en niet vol raakt van de bami of nasi.