Toko Express

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Toko Express

Peter G.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Ik heb hier altijd lekker eten afgehaald en de eigenares is super aardig! De smaak is erg authentiek en bereid zoals je het gewend bent van het Indonesische keuken.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2015
Prima zaakje om even een broodje te halen voor lunch (broodjes kipkerrie, ajam pedis etc). Ze hebben Indonesische gerechten. Ook afhaalmaaltijden zijn goed en worden indien gewenst opgewarmd. Ik kom hier regelmatig en de eigenaren zijn altijd erg vriendelijk . Je kan er ook zitten maar de locatie is weinig sfeervol, maar dat is niet zo relevant voor afhaalmaaltijden. Geen toilet en geen pin.