Toko Eddo

6,5
6,8
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Al jaren prive en zakelijk. Mee, daar en catering. Bij de les blijven!!! Je kan niet draaien van alleen je kip/cashew ! Moet weer vriendelijker en attenter. Weinig groentes .
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Gingen vanavond even toko halen. Twee keer bami rames speciaal. Eerste soort vlees werd opgeschept voor partner, daarna ging men er gemakshalve vanuit dat ik dit ook wilde vnou ja, laat maar. De vier soorten groenten werden gepresenteerd in een klein, rond bakje, inclusief het halve ei! Thuis gekomen bleken de vier soorten groenten te bestaan uit twee spercieboontjes, veel taugé, beetje tofu en een kwart peentje. Smakeloze hap. Beide soorten vlees waren taai, de bami had geen smaak. Wat een teleurstelling. Is dit de toko Eddo waar iedereen vanuit zijn dak gaat? Nou, ik ook maar niet van plezier. Hier kom ik nooit meer!! En nee, geen 1 april grap.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Komen er al jaren eten halen. Minstens 10x per jaar. Ook zakelijke en privé catering 15 á 25 personen steeds prima. Tja ter plekke eten leuk voor de lunch, niet voor een charmant avondje uit bedoeld.
Zowel privé als zakelijk krijgen we complimenten als we 'eddo-eten' voorschotelen.
En niet alleen voor de 'kip-ceshew'.
Dinnerqueen .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Enigste gerecht waarvoor we altijd van ver voor komen is de kip cashew, overige gerechten zijn goed maar niet bijzonder. Op zondag even een snelle hap in de toko waar je inmiddels ook aan tafel je maaltijd kan nuttigen, een pluspunt zou je zeggen. Zit inmiddels een half uur te wachten om geholpen te worden aan tafel maar dat doen ze niet…je moet een nummertje trekken! Je richt tafels in stuur dan iemand die de tafels komt opnemen en laat de gasten aan tafel niet met een nummertje wachten! Toko eddo met je goddelijke kip cashew doe zsm wat aan je service! Zonde
Buddyhond .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Door de vele mensen die de kip cashewnoten komen halen is de kwaliteit en smaak niet altijd het zelfde. Bami aangebakken en kroepoek smaakte naar petroleum. Verder kom ik hier regelmatig, jammer dat de kwaliteit niet altijd het zelfde is.
Philip .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Hoge cijfers dit keer voor toko Eddo. Na de verbouwing wilde ik eens kijken of het eten hetzelfde is gebleven maar de service is verbetert. Aan de netheid mankeert niets, schone werkplek, schone tafels en stoelen en schoon nieuw sanitair. De bediening is vriendelijk. Het eten werd heerlijk en goed heet bij mij aan tafel gebracht. Goed gedaan Toko Eddo! Het is niet super gezellig tafelen, daarvoor is het ook een toko maar perfect voor de snelle hap met een groepje vrienden of alleen.
robvei .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Zo af en toe halen wij Indisch bij een van de toko's in Voorburg, laatst zijn wij weer eens bij toko Eddo langs geweest. Ze hebben de zaak fantastisch opgewaardeerd, mooie en smaakvolle inrichting, alles ziet er top uit. Het geheel is nu ruim, veel professioneler en zeer schoon, wat zal het ook een vooruitgang zijn voor het personeel dat er werkt. Het eten, natuurlijk de kip cashew maar ook de andere gerechten, was kwalitatief goed en zeer smakelijk en de wachttijd viel mee, vooral omdat we niet van tevoren hadden besteld was een kwartiertje wachten zeker de moeite waard. Ga zo door, wij komen zeker terug.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Velen jaren halen wij Eddo maar de vandaag helaas een andere ervaring smaakloos, vettig en taai vlees! Eten terug gestuurd en uitgelegt dat het vlees rendang taai is en rijst smaaklloos en staan je vervolgens appelig aan te kijken. En andere medewerker neemt het na overleg over en bied een nieuw bordje met kipcachew maar ook dit hebben wij laten staan. Jammer
Talus .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Vorige week zondag weer eens Indonesisch gehaald. Voorburg is tegenwoordig behept met twee prima zaken waar je goed Indonesisch kunt halen. Beide waren zondag even na zessen erg druk. Uiteindelijk toch weer bij toko eddo terecht gekomen.
De zaak is sinds ze het pand ernaast erbij betrokken hebben gelukkig wat minder rommelig geworden. Of je er nu gezellig uit b eten kan, een eerste blik was niet echt positief.
Het behaalde eten was als vanouds, lekker. De beroemde kip cashew, saté, gemengd groenten, mihoen en nasi.
Helaas was de helft niet op temperatuur, dus onze eigen magnetron moest aan het werk. Terwijl dit niet de bedoeling was.
Wanneer je wat over hebt heerlijk toch weer een paar dagen later.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
De enige Toko in Voorburg is al jaren dé plek voor mijn familie. Prima eten en ook erg fijne mensen.
Het succes van de Kip Cashew stijgt ze helaas boven het hoofd; de wachttijden zijn verschrikkelijk en de kwaliteit van het eten neemt af. Ik wens Toko Eddo vooral veel ondernemerschap toe; óf downscale de boel en geef Voorburg wat ze verdiend, óf upscale en maak er echt een service-verlenende toko van die grote aantallen bezoekers aankan. Blijf niet hangen aub.
Philip .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
In 1999 werd ik door een vriendin getipt over de verrukkelijke kipcashew die Toko Eddo verkoopt. Sinds die tijd heb ik nooit meer een betere toko gevonden en kom daar dus nog steeds ook na mijn verhuizing naar Leiden.
Om lang wachten te voorkomen kun je er het beste terecht voor 17.30u of na 18.30u. Ik heb het idee dat de toko binnenkort wordt opgeknapt (tijdens de vakantie?) en dat zou tijd worden, het is oud en ziet er niet zo schoon uit. Tevens vind ik de prijs aan de hoge kant. Maar..de kipcashew MOET je geproefd hebben!!!
LBesuyen .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
De kip cashew is fantastisch!! Daarvoor ga je erheen. Maar zeker voor een afhaaltoko zijn ze waanzinnig traag. Er staan super veel mensen achter de toonbank maar je kan zo 30-45 minuten op je eten wachten!
Tanya T.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
De kip cashew van Toko Eddo is natuurlijk fameus, iedereen komt hier voor. De mensen die er werken zijn ontzettend traag en niet effectief, waardoor je soms een half uur tot een uur staat te wachten (afhankelijk van hoe druk het is) tot je kan bestellen. Ze hebben wel een pin-apparaat afgeschaft, dat is een plus. Dus het eten: top! De rest: nee...
K D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2014
Altijd lekker!
Wij komen hier al tientallen jaren eens in de zoveel tijd en het is nooit tegengevallen.
Je moet er inderdaad niet komen voor het interieur of de snelle service, maar het eten is heerlijk.
Culi-ed .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Afhaaltoko. Heerlijke kip cashew met bami. Lekker makkelijk en heerlijk klaargemaakt. Bediening is niet super, maar het aard van het beestje moet je ook niet willen veranderen. Verder genoeg eten voor ieder die van lekker Indisch eten houdt met lekkere bijgerechten. De inrichting is sober maar functioneel. De keuken blijft mij verbazen. Ik zou mijn eten hier niet graag opeten. Altijd wel druk.
Cblokpoel .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Hadden sate babi en nasi gehaald, was werkelijk niet te eten, het vlees was grijs en rook niet fris,na direct gebeld te hebben konden wij de sate's de volgende omruilen, nu maar sate ajam genomen,
ook nu absoluut niet lekker,smakeloos, wel kregen wij als tegemoetkoming een ander bakje mee met waarschijnlijk kip cashuw maar onze trek was volkomen verdwenen en hebben alles weggegooid, voorlopig de buik vol ven Toko Eddo
Andre R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Toko Eddo is onbetwist 1 van de beste zo niet de beste Indonesische toko van Den-Haag en omstreken. Ze zijn maar een gering aantal uren per dag open en zeker tijdens prime-time uren staan mensen in de rij soms wel tot buiten om geholpen te worden. De variatie is groot en men is beroemd om de Chicken-Cashew Nuts. De prijzen zijn in vergelijking met andere toko's echter belachelijk hoog, maar goed dat nemen we voor lief. Het personeel is vriendelijk en als je iets nie tkent mag je altijd even proeven. Pinnen is er niet mogelijk en zoals gezegd , je moet even in de rij staan en geduldig zijn maar je zult niet worden teleurgesteld.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Al jaren vaste klant bij deze bijzonder goede Toko Eddo. Het eten is altijd van de zelfde goede kwaliteit en is niet beperkt in de keuzes die je kunt maken.
Rijsttafel is altijd goed, onze keuze is dan ook meestal snel gemaakt ruime porties in vergelijking met de kosten hiervoor. Nu al weer een tijdje niet geweest in verband met vakantie's. Volgende week Verjaardag vieren met veel familie en Toko Eddo verzorgt de rijsttafel welke is besproken.
Proevenmaar .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2014
Vanavond twee maaltijden gehaald bij Toko Eddo. We komen hier al jaren en de kwaliteit is altijd constant. We kozen voor pittige nasi en die was inderdaad goed gekruid. Verder mochten we per persoon twee soorten vlees kiezen, een sate stokje en kregen we er een bakje groente bij. De sate is niet echt geweldig maar de pittige ketjapsaus die je kan kiezen is super. In totaal betaalde we 20 euro en hadden beide voldoende gegeten.

Je moet hier alleen heen gaan als je de tijd hebt en als je contant geld bij je hebt. Het niet hebben van een pinautomaat is niet meer van deze tijd!
Connie W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Vandaag 1 bami en 1 nasi rames en 2 sate gambing gehaald. Viel echt tegen. Sate was droog. Bami zat geen smaak aan. Je kon wel je eigen vlees kiezen bij de rames maar de groente zat al in een bakje. Vond het een ronduit slecht. Het ging dan ook meteen de vuilnisbak in. De kip cashew is zalig maar dat is dan ook het enige. Het personeel is idd traag en dat je niet kan pinnen is eigenlijk van de zotte. Ik vond het eten niet autentiek Indisch. Goedkoop is hij ook niet (ik was 30 euro kwijt). Nee, voor mij geen toko eddo meer.