Toko Dian

Erg rustig

Jouw recensie over het restaurant Toko Dian

wietsche M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
het was heerlijk! gezellige, gemoedelijke en lokale sfeer! veel keuze uit gerechten en leuke bediening. eigenaren vinden het gezellig om een praatje te doen TOP!
John T.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Deze toko behoort tot de absolute top van Nederland en daarbuiten. De gerechten zijn van een ongekend hoge kwaliteit. Neem bijv. de Ayam Rujak, waarin je de ondertonen van echt geroosterde kip proeft vreselijk lekker, dit komt ook terug in de Ayam Kecap. Ook de Sate Ayam en Kambing zijn echt heerlijk mals. Ook de pindasaus waarin je een klein beetje mango chutney proeft watertandend lekker. Maar sla ook niet de Lemper en eventueel de Risolles (deze worden juist gefrituurd en gaan niet in de magnetron!!) over ach wat zijn die ook heerlijk. En zo kan ik nog een tijd doorgaan, maar beter gaat u zelf proeven. gelukkig woon ik om de hoek en kan ik wanneer ik maar wil een werkelijk sublieme Indonesische maaltijd halen, zelfs op Bali zelf heb ik niet zulke goede gerechten gegeten. Oh ja en het zijn hele lieve mensen, ook wel belangrijk.
Kienop .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Met afstand de beste toko van de regio. De vleesgerechten drijven niet in een bad olie, zoals bij vele andere restaurants, de groente is vers en knapperig, en voor de omschrijving van de smaak van de kip ketjap moeten nog woorden bedacht worden, zo lekker is dat. Oja, en zeer vriendelijke mensen, waar zie je dat nog? Een dikverdiende tien!
Niels H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
De beste toko van scheveningen / den haag! Voor wie van echt Indonesisch eten houdt! Ook de mensen die deze toko runnen zijn zeer vriendelijk. Aanrader dus!
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Beste Toko van Den Haag. Die echt 'Asli Indonesia' smaak. Moet je geproefd hebben. Ik ga elke week! Soms zelfs twee keer
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Prijs- kwaliteitverhouding is uitstekend. De service die deze mensen te bieden hebben is super, net als het eten! Altijd vers vlees en groenten voorradig; aanrader.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
De prijs- kwaliteitsverhouding is uitstekend. Er is altijd sprake van een goede service. Daarnaast is er altijd heerlijk vers vlees en groenten voorradig!
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
De prijs- kwaliteitsverhouding is uitstekend. Er is altijd sprake van een goede service en het eten is heerlijk! Toko Dian is een absolute aanrader!
Ashley F.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Het eten is echt heerlijk!!!
Je mag alles proeven!!
Alles is vers!!
prijs is perfect voorwat je krijgt!!
Vooral lieve aardige mensen!
super bedankt!!
Ashley F.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk eten, lieve mensen, alles is vers gemaakt!! Als je wat wilt proeven dan mag dat!! top top top kan niet anders zeggen...

vers gemaakt!!
Suzanne M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Mijn zoontje vraagt bijna elke dag of we naar Toko Dian gaan.... 'Indovoer' is echt ons lievelingseten, maar van deze toko is het helemaal lekker. De eigenaar laat je altijd zijn nieuwste gerechten proeven, zodat je niet bang hoeft te zijn dat het te pittig is wat je kiest. De rendang en de sajur zijn heerlijk, maar het is ook leuk om nieuwe dingen te proberen. De laatste keer hadden we de kip die op houtskool was bereid: zo lekker! Ook voor veganisten en vegetariërs is deze toko een aanrader, genoeg lekkere en verrassende keuzes. Ik heb het geluk dat we vlakbij deze toko wonen, maar anders zou ik zeker omrijden!
cisca E.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Het eten was heerlijk, de authentieke smaak proef je, kruidig zoals echt Indonesisch eten hoort te zijn. Het kipgerecht was gegaard op een houtskool grill, zoals dat in Indonesie wordt bereid. Wij komen zeker nog eens terug.
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Benieuwd vanwege de goede recensies en onze zoektocht naar de beste toko van Nederland hebben wij toko Dian een bezoek gebracht. Wij waren lekker op tijd dus werden direct geholpen door een uiterst vriendelijke meneer. Wij kozen losse gerechten om mee naar huis te nemen. De keuze is beperkt vergeleken met andere toko's maar beter een kleinere keus van goede kwaliteit dan dat de kwaliteit moet inboeten door de grootte van het assortiment. Om een goed beeld te vormen kozen wij voor Daging Rendang en Daging Smoor, Ayam Rica Rica en Ayam Rudjak, Udang Peteh, Sayur Lodeh en Boontjes en Tempe Kering en Atjar Ketimoen. Het vlees was mals met goed uitgebalanceerde boemboe's. De groenten knapperig en vers en ook op alle andere gerechten is niets aan te merken. Een prima toko!
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Ik eet hier regelmatig en vind het altijd erg lekker. Het lekkerste Indische eten in Scheveningen. De eigenaar is erg vriendelijk.
Trudie T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Ben gisteren voor de eerste keer bij toko Dian geweest. Op aanraden van een kennis. Wij zijn kritisch en kennen heel wat toko's. Waren dus benieuwd. We hebben Nasi Rames Speciaal besteld, om meerdere gerechten te proeven. De rendang was heerlijk, de ayam rica fantastisch en de sajur campur smaakte heerlijk knapperig en vers. Het eten was heerlijk ( ook nadat we het een paar uur later thuis hadden opgewarmd)!! Je proeft de oostjavaanse keuken uit Malang. En die staat bekend om het lekkere eten. Ik heb het er voor over van Amsterdam naar Scheveningen te rijden om na een dagje boulevard heerlijk daar te eten. Je weet dat het altijd goed is!! Dat gaan we volgende keer doen. Want er zijn gezellige tafeltjes en een bar om aan te schuiven, wat een gezellige sfeer geeft, zoals je dat in Indonesië ook hebt. Zeker voor herhaling vatbaar! Oja de lemper was ook lekker en vers, goede ketan!
a. westenberg .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
al een paar keer heerlijk Indisch eten gehaald bij toko Dian;
favoriet zijn de sateh en de rendang!
hele vriendelijke bediening; echt een aanrader;
Anwar_s .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Het eten van toko Dian was weer geweldig! Twee nasi rames speciaal besteld. Elk vlees en groentegerecht was uitstekend. De heerlijke pittige nasi is zelfs lekker zonder vlees of groente. Echt een aanrader!
zolekkereten .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Een echte Indonesische Toko met passende tl-verlichting. Met een lieve Indonesische dame achter de toonbank die trots is op haar eten. En terecht. Het eten is er smaakvol en vers bereid. Een aanrader!
Sioe Wen G.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Lontong Cap Gomeh voor het eerst gegeten can Toko Dian, het was heerlijk! De gerechten waren divers en pasten perfect bij elkaar. Volgend jaar zeker weer!
Wat betreft de "normale" gerechten van Toko Dian, zijn de hapjes altijd lekker en zijn we ook dol op haar kipgerechten en rendang. Altijd smullen!
Stanley P.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Lontong Cap Gomeh op bestelling afgehaald.
Authentiek, super goed op smaak, lekker pittig, heerlijk Indonesisch. Absolute aanrader!