Toko Dian

Meer informatie over restaurant Toko Dian

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:00

Tom S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Ik eet hier regelmatig en vind het altijd erg lekker. Het lekkerste Indische eten in Scheveningen. De eigenaar is erg vriendelijk.
Trudie T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Ben gisteren voor de eerste keer bij toko Dian geweest. Op aanraden van een kennis. Wij zijn kritisch en kennen heel wat toko's. Waren dus benieuwd. We hebben Nasi Rames Speciaal besteld, om meerdere gerechten te proeven. De rendang was heerlijk, de ayam rica fantastisch en de sajur campur smaakte heerlijk knapperig en vers. Het eten was heerlijk ( ook nadat we het een paar uur later thuis hadden opgewarmd)!! Je proeft de oostjavaanse keuken uit Malang. En die staat bekend om het lekkere eten. Ik heb het er voor over van Amsterdam naar Scheveningen te rijden om na een dagje boulevard heerlijk daar te eten. Je weet dat het altijd goed is!! Dat gaan we volgende keer doen. Want er zijn gezellige tafeltjes en een bar om aan te schuiven, wat een gezellige sfeer geeft, zoals je dat in Indonesië ook hebt. Zeker voor herhaling vatbaar! Oja de lemper was ook lekker en vers, goede ketan!
A. Westenberg .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
al een paar keer heerlijk Indisch eten gehaald bij toko Dian;
favoriet zijn de sateh en de rendang!
hele vriendelijke bediening; echt een aanrader;
Anwar_s .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Het eten van toko Dian was weer geweldig! Twee nasi rames speciaal besteld. Elk vlees en groentegerecht was uitstekend. De heerlijke pittige nasi is zelfs lekker zonder vlees of groente. Echt een aanrader!
Zolekkereten .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Een echte Indonesische Toko met passende tl-verlichting. Met een lieve Indonesische dame achter de toonbank die trots is op haar eten. En terecht. Het eten is er smaakvol en vers bereid. Een aanrader!
Sioe Wen G.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Lontong Cap Gomeh voor het eerst gegeten can Toko Dian, het was heerlijk! De gerechten waren divers en pasten perfect bij elkaar. Volgend jaar zeker weer!
Wat betreft de "normale" gerechten van Toko Dian, zijn de hapjes altijd lekker en zijn we ook dol op haar kipgerechten en rendang. Altijd smullen!
Stanley P.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Lontong Cap Gomeh op bestelling afgehaald.
Authentiek, super goed op smaak, lekker pittig, heerlijk Indonesisch. Absolute aanrader!
Ronny D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Bami met sate en garnalen, allemaal wat aan de droge kant, had beter verwacht aangezien de hogere cijfers hier, misschien een ongelukkige dag , ga het wel nog eens proberen want er was keuze genoeg op de kaart.
Diana T.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Ik kom er vaak me eten halen. Het zit lekker bij me om en hoek. Ben er altijd super tevreden! Het smaakt altijd goed! En de eigenaren zijn hele lieve mensen! Een aanrader!
Kristin P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Super aardige mensen en overheerlijke pasteitjes! Ook de soto soep is een echte aanrader! Elke levering verloopt vlekkeloos. Ook leuk om er zelf te gaan eten!
Paula K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Vanavond heb ik voor het eerst bij Toko Dian eten gehaald. Wat een feest! Ik heb heeeeeerlijk gegeten, alsof mijn eigen oma uit Indonesie het mij voorschotelde. De Ajam Ketjap smaakt alsof hij rechtstreeks van de barbecue komt en de Rica Rica was heerlijk mals en pittig.
Toko Dian is nog echt een Haags verborgen juweeltje, dat hopelijk wat meer bekendheid krijgt via deze weg. Hoewel ik normaal gesproken altijd naar Hoofddorp Pandora rijd (waar het vier rijen dik staat), zal ik vanaf nu mijn Indonesische hap lekker in Scheveningen ophalen.
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Van de eigenaresse kreeg ik een goede uitleg over de verschillende gerechten.
Uiteindelijk heb ik gekozen voor bami, Ayam Rudjak, Garnalen, Sayur boontjes en Sayur Campur. Omdat ik daar bleef eten en niet mee nam naar huis kreeg ik ook nog een schaaltje met kroepoek. Tevens een boordje met Sate Manis.
De Ayam Rudjak was lekker pittig en de Sate Manis kon je zo wegzuigen. Heerlijk !!!!
Toko Dian was reeds in kerst sferen. Het zag er erg feestelijk uit.
Tevens was alles schoon en netjes.
Dit is een echte aanrader om je maaltijden daar te nuttigen of om op te halen en lekker thuis op te eten.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Mijn favoriete TOKO! Als liefhebber van Indisch eten ga ik wekelijks naar Toko Dian. Wat mij aanspreekt aan hun eten is de versheid en smaak van de gerechten. Het is een van de weinige toko's waar ik de echte authentieke Indonesische smaak proef. De daging Roedjak moet je geproefd hebben!
Naomi A.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Ten eerste zijn de mensen daar heel gastvrij. Het eten vind ik heeelijk. Ik neem altijd hetzelfde en dat weten hun ook.Stukje gastvrij. Schone zaak! Het eten is vers en de volgende dag nog steeds even lekker. Betaalbaar! Ik ga morgen weer ????
Beste naomi62, bedankt voor de feedback! We vinden het fijn je steeds weer terug te zien en hopen dat je nog lang van ons eten mag genieten!
Willemjanny .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Hier nu voor de vierde keer eten gehaald, we kozen voor de bami en nasi rames speciaal, lekker de daging smoor en rudjak erbij, de gewokte groenten, en het was weer smullen geblazen voor een leuk prijsje. Zo heerlijk indisch en meer dan voldoende, echt een toppertje!
Beste willemjanny, erg fijn om te horen dat jullie lekker gegeten hebben! We zien jullie graag weer terug!
Indo-char .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Ik ben zelf half indonesisch het trok me ook gelijk aan. Ik en me vriendin werden gelijk met open armen ontvangen en de sfeer was goed. Heb soto soup gegeten met nasi en van allerlei soorten vlees bij elkaar. Het heeft me super gesmaakt het was vast en zeker met liefde voorbereid. Zeker een aanrader ! Tot de volgende x Char
Beste Indo-char, hartelijk dank voor de positieve woorden! We hopen je snel weer te zien bij ons in de zaak!
Giok .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Wij hebben de nasi rames gehad met zijn vieren, dit was erg lekker. Het smaakte authentiek indonesisch. De gastheer en gastvrouw waren heel vriendelijk en gezellig. Wij komen binnenkort terug.
Nielsh80 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Een van de beste indische toko die ik ken! Eten is fantastisch, hele aardige mensen! alleen mag de zaak nog iets gezelliger ingericht worden.
Beste nielsh80, bedankt voor de feedback! Fijn dat je het eten fantastisch vond. Kom vooral nog eens langs, want we hebben gewerkt aan de gezelligheid van de zaak. Tafels zijn gezellig gedekt, we zijn bezig de sfeer van de feestdagen binnen te halen en nog veel meer! Tot snel!
Joshua V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Kom er elke dag, het eten is heerlijk en de mevrouw en meneer die achter de kassa staan zijn super gastvrij. Prijzen zijn ouderwets goed. Kortom je buikje lekker rond eten voor een betaalbaar prijsje!
Beste joshua14,

Dank voor de recensie! Wat fijn dat je als vaste gast ook nog eens een recensie achterlaat hier op IENS!

We hopen dat je nog lang blijft genieten van ons eten!

Tot snel bij Toko Dian!
Sven D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Sinds de nieuwe eigenaren is het enorm verbeterd. Lieve mensen, goed eten.. Aanwinst voor de buurt! De prijzen zijn ouderwets goed. Zoek je een heerlijke hap voor weinig geld... This is the Place.
Beste sven28,

Dank voor de recensie! Wij zijn ook erg blij om in jouw buurt te mogen koken!

Ook erg leuk om te horen dat het eten jou goed bevallen is!

Tot snel bij Toko Dian!