Toko Dian

9,5

Jouw recensie over het restaurant Toko Dian

Susanne S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Ik vond het eten echt tegen vallen alles is super vers en ziet er goed uit maar de smaak ...... brr echt vies
Wesley L.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Zojuist voor de zoveelste keer hier fantastisch gegeten , persoonlijk veel toko's bezocht als kok zijnde erg blij met dit soort vakmensen die hun eten erg smaakvol weten te brengen voor een eerlijke prijs. zeker een aanrader voor mensen die houden van lekker Indonesisch kwalitatief eten.
een woord super.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Mijn man en ik doen een toer langs alle tokos van Den Haag. Het eten van deze toko is in orde, lekkere smaken, maar niets sprong er uit. De keuze is wat gering. We waren iets minder verrast dan bij de toko van vorige week, ook vanwege de aankleding. Vandaar dit cijfer.
Maribel V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Het eten is heel gevarieerd: van vlees tot groeten. Pikant of normaal het eten is heel lekker.
Ik kom regelmatig na mijn werk hier eten en het is alsof ik thuis ben.
PeereboomVoller .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Al een tijdje onze favoriete toko ook hebben wij inmiddels ervaren dat ze er goed zijn als catering. wij blijven terugkomen! Voor perfecte indo food go to Toko Dian!
Thea K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heel veel variatie! Voor ieder wat wils! Wederom heerlijk gegeten! De garnalen zijn echt heel lekker! Ik raad het iedereen aan om hier te komen eten! Alles is echt zeer lekker!!
Clarina K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Wat een super fijne toko!! Hele lieve mensen en het eten is echt heerlijk! Wij komen elke week weer terug! Echt een aanrader!
Klemann-Dankmeyer .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Hoge score geeft hoge verwachtingen. Dus op naar Toko Dian. Een kleine gezellige Toko met een wat sumiere inrichting. De gerechten zien er heerlijk uit, goede presentatie. Ik heb afgehaald voor 4 personen. Er was wat mij betreft iets te weinig keus. Daarbij waren sommige gerechten aan de droge kant. Vandaar mijn cijfer. Wij gaan wel terug, omdat wij deze mensen een tweede kans gunnen. Maar nogmaals, met deze cijfers verwacht je uitmuntende en constante kwaliteit.
wietsche M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
het was heerlijk! gezellige, gemoedelijke en lokale sfeer! veel keuze uit gerechten en leuke bediening. eigenaren vinden het gezellig om een praatje te doen TOP!
John T.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Deze toko behoort tot de absolute top van Nederland en daarbuiten. De gerechten zijn van een ongekend hoge kwaliteit. Neem bijv. de Ayam Rujak, waarin je de ondertonen van echt geroosterde kip proeft vreselijk lekker, dit komt ook terug in de Ayam Kecap. Ook de Sate Ayam en Kambing zijn echt heerlijk mals. Ook de pindasaus waarin je een klein beetje mango chutney proeft watertandend lekker. Maar sla ook niet de Lemper en eventueel de Risolles (deze worden juist gefrituurd en gaan niet in de magnetron!!) over ach wat zijn die ook heerlijk. En zo kan ik nog een tijd doorgaan, maar beter gaat u zelf proeven. gelukkig woon ik om de hoek en kan ik wanneer ik maar wil een werkelijk sublieme Indonesische maaltijd halen, zelfs op Bali zelf heb ik niet zulke goede gerechten gegeten. Oh ja en het zijn hele lieve mensen, ook wel belangrijk.
Kienop .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Met afstand de beste toko van de regio. De vleesgerechten drijven niet in een bad olie, zoals bij vele andere restaurants, de groente is vers en knapperig, en voor de omschrijving van de smaak van de kip ketjap moeten nog woorden bedacht worden, zo lekker is dat. Oja, en zeer vriendelijke mensen, waar zie je dat nog? Een dikverdiende tien!
Niels H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
De beste toko van scheveningen / den haag! Voor wie van echt Indonesisch eten houdt! Ook de mensen die deze toko runnen zijn zeer vriendelijk. Aanrader dus!
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Beste Toko van Den Haag. Die echt 'Asli Indonesia' smaak. Moet je geproefd hebben. Ik ga elke week! Soms zelfs twee keer
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
De prijs- kwaliteitsverhouding is uitstekend. Er is altijd sprake van een goede service en het eten is heerlijk! Toko Dian is een absolute aanrader!
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Prijs- kwaliteitverhouding is uitstekend. De service die deze mensen te bieden hebben is super, net als het eten! Altijd vers vlees en groenten voorradig; aanrader.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
De prijs- kwaliteitsverhouding is uitstekend. Er is altijd sprake van een goede service. Daarnaast is er altijd heerlijk vers vlees en groenten voorradig!
Ashley F.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Het eten is echt heerlijk!!!
Je mag alles proeven!!
Alles is vers!!
prijs is perfect voorwat je krijgt!!
Vooral lieve aardige mensen!
super bedankt!!
Ashley F.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk eten, lieve mensen, alles is vers gemaakt!! Als je wat wilt proeven dan mag dat!! top top top kan niet anders zeggen...

vers gemaakt!!
Suzanne M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Mijn zoontje vraagt bijna elke dag of we naar Toko Dian gaan.... 'Indovoer' is echt ons lievelingseten, maar van deze toko is het helemaal lekker. De eigenaar laat je altijd zijn nieuwste gerechten proeven, zodat je niet bang hoeft te zijn dat het te pittig is wat je kiest. De rendang en de sajur zijn heerlijk, maar het is ook leuk om nieuwe dingen te proberen. De laatste keer hadden we de kip die op houtskool was bereid: zo lekker! Ook voor veganisten en vegetariërs is deze toko een aanrader, genoeg lekkere en verrassende keuzes. Ik heb het geluk dat we vlakbij deze toko wonen, maar anders zou ik zeker omrijden!
cisca E.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Het eten was heerlijk, de authentieke smaak proef je, kruidig zoals echt Indonesisch eten hoort te zijn. Het kipgerecht was gegaard op een houtskool grill, zoals dat in Indonesie wordt bereid. Wij komen zeker nog eens terug.