Toko Deli Scheveningen

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Toko Deli Scheveningen

Richard S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Ik haal hier regelmatig eten en de kwaliteit is altijd geweldig. De smaak is erg goed en lekker pittig. Aanrader is de hete Bami. Vlees is ook lekker mals en je proeft gewoon dat dit kwaliteit is. Ik ben blij dat ik dichtbij woon.
Pkh K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Als je in Scheveningen zin hebt om goed Indonesisch te eten is dit the place to be! Je kan het eten meenemen naar huis of lekker aan het strand eten. Wij vonden het 't leukst om daar te eten en lekker te kijken naar hoe alle klanten geholpen worden.

Je hebt veel keuze, van alle Indonesische snacks tot de uitgebreide rijsttafels. Wij hadden lontong, bami pedas, tempeh/tahu goreng, buncis, kentang pedas en sate ayam. Heerlijk!

Als je heel erg haast hebt, dan wordt het lastig. Je staat best lang in de rij als er meerdere klanten zijn, maar dat betekent ook dat er tijd voor je wordt gekomen als je eenmaal aan de beurt bent!
genieters3 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Het eten hier is altijd lekker, de porties wordt vaker wel wat karig opgeschept ondanks de prijs die je ervoor betaald. Nasi rames die je dan pittig besteld is altijd wel goed pittig en het vlees smaakt vers. Enige tip die ik zou kunnen bedenken is , koop een grotere opscheplepel dan kunnen de klanten genieten van iets meer van al dat lekkere eten.
Alex L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Het eten was zeer goed en zag er vers uit.
De service was snel en vriendelijk.
Ook zat ik aan een soort van bar, waar ook een glimp van de keuken kan nemen. Zag hierdoor ook dat de gerechten vers gemaakt werden.
Zag ook een flyer hangen dat ze nummer 7 van Nederland zijn.
Joan Z.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Constante kwaliteit, vers, vriendelijk personeel en ruime porties! Mooie locatie bij het strand. De keuken zag er schoon uit. De bakjes zijn stevig en blijven heel tot thuiskomst. Ik eet hier graag! Vooral de kip cashew is aanrader.
Sonic .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Lekker (nasi goreng speciaal en pasteitjes) maar de porties zijn wel erg afgemeten. Viel me al op dat de dame achter de balie was erg voorzichtig aan het opscheppen was. Voor de sfeer hoef je daar ook niet te blijven.
Florianne D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Hier kun je terecht voor echt heerlijke Indonesische gerechten. Pittige en gewone nasi en bami. Vlees is mals en heerlijk gemarineerd. Ruime keuze in groenten en pasteitjes. Wij nemen ook altijd gelijk iets mee voor thuis. De toko bevindt zich in een kleine supermarkt dus echt gezellig zit je er niet maar het eten maakt alles goed.
Anne P.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Als je op zoekt bent naar een goede toko ben je bij toko deli scheveningen aan het juiste adres! Het eten is er nagenoeg altijd smaakvol, en vers! Vooral de kip cashew is een absolute aanrader!