Toko Dapur Ibu

Koningin Julianaplein 1 2274 JD Voorburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Toko Dapur Ibu

Argelino .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Kom vaak bij deze familiezaak om af te halen. Erg smakelijke gerechten, vriendelijk servicegericht personeel, redelijke prijzen en prima porties.

Zaak zelf ziet er eenvoudig, niet pretentieus maar prima en smaakvol uit.

Klein minpunt: keuken zit achter luik (waar oma en opa aan het koken zijn) dus je kunt niet zien of er schoon/hygiënisch wordt bereid.

Verder zeker een aanrader.
Andre R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Dapur Ibu hadden we zien staan in de lijst van de beste 50 toko's van Nederland. Omdat we vaak in Voorburg zijn dus al een aanta malen hier verschillende gerechten opgehaald maar ook ter plekke van genoten. Het is een kleineeenvoudig emaar net en schoon ingerichte zaak met zeer vriendelijke bediening. De prijs in vergelijking met andere toko's keurig en de portie groot.
Aanraders zijn beide varianten van de Chicken Cashew maar vooral Terong Blado is er erg lekker.
Er is in het kleine Voorburg in een straal van 3km veel concurentie van andere Toko's maar ik weet zeker dat Dapur Ibu zich hiertussen makkelijk staande houdt.
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Bij Toko Dapur is het eten heerlijk en eerlijk. Het meest heb ik genoten van de rendang die smaakte zoals rendang smaakt op Sumatra. Het interieur is wat karig maar wel voldoende. De porties zijn voldoende voor een goede eter. Als je daar gaat eten moet je zeker de zowel de gewone kip kasjoe als de kip kasjoe met ketjap proberen. Allebei heel smakelijk. Van de groentegerechten probeer de kouseband met tempe. Beetje pedis maar goed te eten.
Andre R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2014
Deze vrij recent geopende toko gelegen in Voorburg moet het opnemen tegen de grote en beroemde concurrent Toko Edo. Het is echter absoluut de moeite waard. De keuze is welles waar niet zo heel uitgebreid maar wel heel smakelijk en tegen veel schappelijker prijzen. Bovendien is er meer interactie met het personeel , kun je er gratis voor de deur parkeren en kun je zelfs in de toko zelf gezellig aan een tafeltje zitten om te eten.
Frans N.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Vrijdagavond hier gegeten. Je komt hier overwegend om af te halen. Maar er zijn ook een paar tafeltjes. Je kunt uit de vitrines zelf je maaltijd samenstellen. Voor een Rames gerecht kozen we eerst de basis (rijst, nasi, bami, mihoen) en daarna 2 soorten vlees en 3 soorten groente. Dit wordt in de magnetron opgewarmd (dus snelle bediening). Ze hebben geen drankvergunning, maar ze hebben wel lekkere tjendol. Knapperig verse groente en met name de saté en de ayam cashew zijn perfect! Het interieur is niet geweldig, maar wel schoon. Helaas is er geen toilet. Parkeren kan je voor de deur (blauwe zone). Tram 2 en bus 23 stoppen in de buurt. Goede toko!
Lowie B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Deze toko is ver uit de schoonste, lekkerste zaak uit de omgeving. Saté is heerlijk zowel de Ajam als de kambing. De verschillende rundvlees gerechten smaken zeer authentiek. De Ajam cashew is verrukkelijk. Service staat hier in een hoog vaandel. Tip neem eens een nasi goreng..ongekend . Indo vrienden van mij komen graag in deze Toko dat zegt mij genoeg.

Steven40 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Indonesische toko. Nagenoeg uitsluitend bedoeld om eten af te halen. Restaurantfunctie is zeer beperkt. De zaak is overzichtelijk, schoon, maar doet een beetje kil aan. Het afgehaalde eten echter was ruim voldoende van smaak, niet te pittig. De verschillende gerechten waren naar behoren verschillend gekruid. Zeer vriendelijke bediening.

Constantijn R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2013
Afgelopen week hebben we hier eten opgehaald. Dit was onze eerste kennismaking met deze Toko. Thuis gekomen viel het erg tegen. De sate smaakte naar niets eigenlijk. Ook de rest van de bestelde gerechten waren flauw en niet erg lekker. Voor ons helaas voortaan een andere Toko. Wel zijn we vriendelijke geholpen.