Toko Cendana

6,8
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Toko Cendana

• Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Ik heb hier laatst catering gehaald en dat is erg smakelijk! Mijn favoriet blijft gele rijst, heet ei en de ayam met peteh bonen.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Ik heb hier laatst een catering besteld en ik was er erg tevreden over. En mijn gasten hebben erg genoten. Het indonesische buffet was zeer geslaagd! Van mij krijgen jullie een 10!
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Onlangs geweest voor de gebakken rijst en heet vlees. Het was weer vanouds zoals 10 jaar geleden. Ik ben blij. Vrijdag staat moeder en dochter op de zaak.
Adri B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
De maaltijden zijn altijd lekker en veel! Ik houd van pittige gebakken rijst en mijn vrouw houdt van gele rijst met allerlei groenten. We zijn zeer tevreden.
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Tot halverwege 2017 kwam ik hier graag. in mijn ogen de beste toko. Zie ook mijn eerste recensie. Maar sinds de eigenaar met pensioen is gegaan is het eten vreselijk. Veel te klef en te zout. Alles is smaakloos en smaakt het zelfde, daarnaast zijn de prijzen verhoogd. Personeel zijn nog kinderen. Erg jammer. Toko Cendana is niet meer.
Webdy .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Nog nooit zo zout Indisch gegeten. Ik proefde geeneens wat het was, alles smaakte hetzelfde door de enorme hoeveelheid zout. Heb het zelfs weggegooid, nog nooit gebeurd! Ook nog eens karige porties. Eens maar nooit weer.
Kristel V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Het eten is verrukkelijk, grote porties (12€ menu is met gemak genoeg voor 2 personen). Laat je niet misleiden door het uiterlijk van de toko. Het is niet met zijn tijd meegegaan maar het eten smaakt er niet minder door. Aardige mensen, bieden je met alle liefde hun foldertje aan (ook als je er voor de 10de keer komt).
Tess T.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Prijs van een hoofdmenu is €10 a 12 (niet €7 voor 2 gangen zoals hier staat). Het was vroeger fantastisch maar de oude luitjes zijn/gaan helaas weg. Gister weer afgehaald. Ik geloof eigenlijk niet dat de nieuwe generatie is ingewerkt door de oude. Het was vies en vet. Ik ga voorlopig niet meer :( Jammer, want het was een van mijn favoriet!
Frederique V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Goed eten en lekker veel. Absoluut een aanrader! Ik ben echt fan van de vegetarische gerechten. Mijn man is fan van de bamie goreng rames speciaal!
Lotte L.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Alles in de vitrine ziet er heerlijk en netjes en verzorgd uit. Je wordt altijd vriendelijk ontvangen en het eten is echt heerlijk! Meerdere Indonesische toko's en restaurants in den haag geprobeerd maar dit blijft mijn absolute favoriet!
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Heerlijk gegeten! Nasi goreng rames speciaal besteld. Royale porties en voor een erg goede prijs. Wat een ontzettend vriendelijk personeel.
Renee B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2015
Vorige week een bestelling bij deze toko gedaan voor 16 personen (vergader gezelschap). Zeer vriendelijk te woord gestaan. Het eten werd keurig op tijd, en goed warm bezorgd. Alle 16 personen hebben heerlijk zitten smullen! Alles top dus! We hadden bami, nasi, witte rijst, sambal boontjes, gemixte groente (met kool en kokos), telor, sate, smoorrundvlees, en toe verse spekkoek (echt heerlijk). Kortom: een echte aanrader!!
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Vega bami rames bestelt. Een flinke bak goed eten met veel groente en vegetarische afwisseling. Zeer vriendelijke mensen die al bijna 20 jaar bezig zijn met deze toko. Goed bezig en zeker zo doorgaan. Goed, gezond en goedkoop eten. Niets mis mee. Heb je visite kaartjes of flyers laat ze dan zeker achter bij deze toko. Vinden ze geen probleem.
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Afgelopen donderdag voor het eerst bij toko Cendana geweest. Wat een geweldig ontvangst van mevrouw en heer. Vol trots vertelden ze hoe lang ze dit werk deden en lieten foto's zien van hun oude filiaal in Scheveningen. Dit gaf direct een vertrouwd gevoel. De zaak ziet er wat sober uit, maar who cares als het eten fantastisch is?
Nasi rames en de kipsaté waren de uitschieters. Kortom ik kom hier graag weer!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Wanneer we in Den Haag op het huis van onze dochter passen, willen we altijd een keertje Indonesisch eten. Den Haag heeft nu eenmaal de reputatie de voormalige kolonie culinair het best te representeren. We ontdekten op loopafstand Toko Cendana. Vele proevers adviseerden de nasi rames. Een vaste bezoeker die voor ons aan de beurt was verklaarde spontaan dat dit de beste Toko van Den Haag was. We mochten kiezen uit veel groente- en vleesgerechten om de gebakken rijst mee te garneren. Waarbij zorgvuldig werd uitgelegd wat scherp en wat mild was.
Thuis bleek de maaltijd uitstekend te smaken. Op de een of andere manier- ik ben nog nooit in Indonesie geweest- leek het mij zeer authentiek Indonesisch.
We scharen ons graag in de lange rij voorgangers, die al eerder de lof zongen van dit eenvoudige afhaalrestaurant. Het decor is daarbij natuurlijk nauwelijks van belang. Als t maar schoon is en dat was het.
Vriendelijke mensen en we hoorden dat de eigenaar er al 43 jaar als kok heeft opzitten. Geen wonder dat hij weet hoe het moet en we hopen dat, wanneer het zover is, hij zijn kunst en kunde aan een jongere generatie zal overdragen
bastiaan S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
Voor de echte Indo fan is dit een walhalla. Ik adviseer de nasi goreng rames speciaal. Prijs-kwaliteit verhouding kan echt niet beter! Als je een gemiddelde eter bent kun je 2 dagen genieten van zo'n bak. En de smaken, echt Indonesisch, niet van dat eten dat mensen die niet van pedis houden alleen maar lekker vinden. Authentiek en super lieve mensen in de toko. "Een omfiets-toko!"
a M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
De Blado is hier het meest fantastisch !! De porties zijn royaal. De prijzen zijn niet hoog. De gerechten zijn duidelijke kakelvers en hebben elk hun eigen smaak, zoals het hoort. De aardige mensen zijn hier súper servicegericht. Het ziet er zeer schoon en heel verzorgt uit. Het is duidelijk een toko, en geen restaurant. Ik zou hier voortaan waarschijnlijk best mijn eten willen halen als ik niet wil koken maar wél Indisch wil eten. Máár als ik zin/tijd heb om écht goed Indisch te eten, kies ik toch voor één van de betere Indische restaurants in de Hofstad.
Florisd .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Fantastische afhaaltoko met lieve mensen. Eigenaar is altijd in voor een gezellig praatje. Ik haal hier regelmatig af. Zoals al eerder is gezegd, is het niet een plek waar je uitgebreid kunt eten, maar voor afhalen een echte topper!
Je kunt kiezen uit verschillende groenten en vlees/vis/tofu etc. Natuurlijk mag een heet ei niet ontbreken.
Mijn enige (pietluttige) puntje is dat ze vroeg sluiten (ik dacht rond 20u)...