Toko Cendana

Service8,5/10
Decor7,5/10
Lotte Layla L. 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Alles in de vitrine ziet er heerlijk en netjes en verzorgd uit. Je wordt altijd vriendelijk ontvangen en het eten is echt heerlijk! Meerdere Indonesische toko's en restaurants in den haag geprobeerd maar dit blijft mijn absolute favoriet!
John-Doe . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Heerlijk gegeten! Nasi goreng rames speciaal besteld. Royale porties en voor een erg goede prijs. Wat een ontzettend vriendelijk personeel.
Renee B. Bourgondiër (2 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2015
Vorige week een bestelling bij deze toko gedaan voor 16 personen (vergader gezelschap). Zeer vriendelijk te woord gestaan. Het eten werd keurig op tijd, en goed warm bezorgd. Alle 16 personen hebben heerlijk zitten smullen! Alles top dus! We hadden bami, nasi, witte rijst, sambal boontjes, gemixte groente (met kool en kokos), telor, sate, smoorrundvlees, en toe verse spekkoek (echt heerlijk). Kortom: een echte aanrader!!
Hilde V. Gastronoom (59 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Vega bami rames bestelt. Een flinke bak goed eten met veel groente en vegetarische afwisseling. Zeer vriendelijke mensen die al bijna 20 jaar bezig zijn met deze toko. Goed bezig en zeker zo doorgaan. Goed, gezond en goedkoop eten. Niets mis mee. Heb je visite kaartjes of flyers laat ze dan zeker achter bij deze toko. Vinden ze geen probleem.
Mario010 . Fijnproever (8 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Nasi rames speciaal !!
De beste die ik ken . Smaken zijn top en portie is royaal. De prijs laag.
Altijd de zelfde kwaliteit .ruime keus.
Vriendelijke mensen.
Zelfs in indonesië moet je goed zoeken naar beter.
Echt afhaaltoko geen restaurant .
Vaak geweest en hoop nog vaak te komen.
Laat de gedateerde indruk u niet misleiden , echt aanrader !!!
Robin . Gastronoom (20 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Afgelopen donderdag voor het eerst bij toko Cendana geweest. Wat een geweldig ontvangst van mevrouw en heer. Vol trots vertelden ze hoe lang ze dit werk deden en lieten foto's zien van hun oude filiaal in Scheveningen. Dit gaf direct een vertrouwd gevoel. De zaak ziet er wat sober uit, maar who cares als het eten fantastisch is?
Nasi rames en de kipsaté waren de uitschieters. Kortom ik kom hier graag weer!
Aad V. Gastronoom (31 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Wanneer we in Den Haag op het huis van onze dochter passen, willen we altijd een keertje Indonesisch eten. Den Haag heeft nu eenmaal de reputatie de voormalige kolonie culinair het best te representeren. We ontdekten op loopafstand Toko Cendana. Vele proevers adviseerden de nasi rames. Een vaste bezoeker die voor ons aan de beurt was verklaarde spontaan dat dit de beste Toko van Den Haag was. We mochten kiezen uit veel groente- en vleesgerechten om de gebakken rijst mee te garneren. Waarbij zorgvuldig werd uitgelegd wat scherp en wat mild was.
Thuis bleek de maaltijd uitstekend te smaken. Op de een of andere manier- ik ben nog nooit in Indonesie geweest- leek het mij zeer authentiek Indonesisch.
We scharen ons graag in de lange rij voorgangers, die al eerder de lof zongen van dit eenvoudige afhaalrestaurant. Het decor is daarbij natuurlijk nauwelijks van belang. Als t maar schoon is en dat was het.
Vriendelijke mensen en we hoorden dat de eigenaar er al 43 jaar als kok heeft opzitten. Geen wonder dat hij weet hoe het moet en we hopen dat, wanneer het zover is, hij zijn kunst en kunde aan een jongere generatie zal overdragen
Lindavdgeer . Bourgondiër (2 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Ons bedrijf had hier een catering besteld, waardoor ik verkocht was! In het weekend maar even langsgegaan voor de bamie, kipcashew en hete boontjes. Mijn vriend had de gele rijst met kokosgroenten en blado hete vlees. In 1 woord fantastisch! Echt Indonesisch! Ben benieuwd naar de rest!
Bastiaan S. Fijnproever (8 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
Voor de echte Indo fan is dit een walhalla. Ik adviseer de nasi goreng rames speciaal. Prijs-kwaliteit verhouding kan echt niet beter! Als je een gemiddelde eter bent kun je 2 dagen genieten van zo'n bak. En de smaken, echt Indonesisch, niet van dat eten dat mensen die niet van pedis houden alleen maar lekker vinden. Authentiek en super lieve mensen in de toko. "Een omfiets-toko!"
A M. Gastronoom (114 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
De Blado is hier het meest fantastisch !! De porties zijn royaal. De prijzen zijn niet hoog. De gerechten zijn duidelijke kakelvers en hebben elk hun eigen smaak, zoals het hoort. De aardige mensen zijn hier súper servicegericht. Het ziet er zeer schoon en heel verzorgt uit. Het is duidelijk een toko, en geen restaurant. Ik zou hier voortaan waarschijnlijk best mijn eten willen halen als ik niet wil koken maar wél Indisch wil eten. Máár als ik zin/tijd heb om écht goed Indisch te eten, kies ik toch voor één van de betere Indische restaurants in de Hofstad.
Berb . Bourgondiër (4 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2012
superaardige mensen, ik word al vrolijk om er naartoe te gaan. Het eten is echt heer erg lekker en een goede prijs kwaliteit verhouding. Waarom nog net geen 10? iets minder zout en jammer dat de aanbieding alles in 1 bakje gaat, zo proef ik de kokosgroente niet (misschien kan het ook wel apart, eens vragen volgende keer). Decor is niet relevant, het is een afhaal-toko
Robesh . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Ik haal altijd af bij toko cendana en het is altijd goed! Wat ik voornamelijk mis uit Indonesië is het heerlijke eten en deze toko komt aardig in de buurt. Super aardige mensen, echt een stukje Indonesië in Den Haag.
Florisd . Bourgondiër (4 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Fantastische afhaaltoko met lieve mensen. Eigenaar is altijd in voor een gezellig praatje. Ik haal hier regelmatig af. Zoals al eerder is gezegd, is het niet een plek waar je uitgebreid kunt eten, maar voor afhalen een echte topper!
Je kunt kiezen uit verschillende groenten en vlees/vis/tofu etc. Natuurlijk mag een heet ei niet ontbreken.
Mijn enige (pietluttige) puntje is dat ze vroeg sluiten (ik dacht rond 20u)...