Toko Bopp

9,1
Erg kort
Raymond L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Poosje niet bij Toko Bopp geweest en wauw wat is het hier mooi geworden de hele winkel verbouwd, super strak! Het eten is altijd tip top in orde en ziet er voortreffelijk uit in de nieuwe vitrine. Het personeel doet hun werk goed, ondanks een bomvolle toko. De winkel zag er voor de verbouwing een beetje sober uit maar nu een dikke 10. ps: de rendang was echt super maar mag van mij nog pikanter ( persoonlijke mening )
Inge L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Toko Bopp, de trots van het zuiden. Na hun artikel in de Limburger niet meer weg te slaan uit deze toko! Het eten is vers en van goede kwaliteit, iets wat ik erg belangrijk vind en graag wat extra's voor betaal. Er is zoveel keus dat je er niet op uitgegeten kunt raken. Het is er vaak erg druk maar er is altijd voldoende personeel en je hoeft nooit lang te wachten. Een minpuntje: De eethoek is wat klein en zit best vaak vol! Beste take away van het Zuiden! Aanraders: Ajam pedis & sambal goreng atti.
Inge L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Thijsde1982 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Al jaren lang liefhebber van Indische eten, ik stond toen ook perplex toen ik hoorde dat wij in ons Geleen een toko hebben die dit jaar op nummer 2 stond van Nederland! Diezelfde dag nog op mijn fiets gestapt en langs Toko Bopp gegaan. Mijn geluk kon niet op toen ik bij binnekomst een vitrine van maar liefst 6 meter lang vol vers Indische eten zag liggen. Het zag er vers en fris uit ( iets wat je vaak bij veel toko's mist ). Ik nam een groot menu met nasi kuning rendang, tempe kering en de toemis broccoli . Los nam ik er nog een bali ei bij en een pikante risolles! En wat heeft het mij gesmaakt! Alles klopte gewoon, met een extra compliment naar de tempe kering! Ben nu al nieuwsgierig naar alle andere gerechten. Personeel was vriendelijk. De decoratie van de zaak was ook goed maar niks speciaals. Nu al een aanrader voor mensen die van Indische eten houden.
Sandralem58 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Veel positiefs gehoord over deze toko! Zaterdag langs geweest om heerlijk eten af te halen. 2 x een groot menu besteld. Personeel nam de tijd om je de gerechten uit te leggen en zelfs te proeven! De vleesgerechten waren elk heerlijk van smaak en super mals, ook de groente gerechten waren goed van smaak en zagen er smakelijk uit. Verder nog een soto ayam meegenomen die ook prima was. Wat betreft het decor is het niks speciaals maar voor een toko erg mooi. Een van de beste toko's waar ik in tijden ben geweest.
Mireille D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Super lekker!
Spontane mensen achter de toonbank.
Wordt zeker mijn favoriete winkel..

Alles zelf gemaakt en dat proef je.
Je kunt je feest zelfs laten cateren door de mensen van toko bopp.
Kortom, toko bopp is topp...!
Joepsaldenn1971 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Na het horen dat toko bopp op nummer 2 van beste toko's van nederland stond heb ik afgelopen zaterdag besloten om maar eens langs te gaan en zelf te beoordelen...om te beginnen had ik beter niet op de zaterdag kunnen gaan want de deur na binnen ging nauwlijks nog open zo druk was het er! Toch was ik al na 10 minuten aan de beurt, ze waren met 4 man aan het verkopen dus het schoot aardig op. Ik werd geholpen door een vrouw die ondanks de drukte de tijd nam om alle gerechten uit te leggen. Het waren er zoveel dat het moeilijk kiezen was..aangezien ik een fan van pittig eten ben is het uiteindelijk rendang, ajam pedis, tjampoer, en sajur boontjes geworden verder nog wat nasi goreng en een pepesan. Alles werd netjes ingepakt en een kwartier later stond ik tevreden buiten. Het eten was echt heerlijk, de pittige gerechten waren goed pittig en de nasi goreng heb ik nog nooit zo lekker gehad, de pepesan was super alleen erg veel! Het is een blijft een afhaalzaak er staan diverse tafeltjes waar je kan eten maar het is zeker geen restaurant. De zaak ziet er schoon en netjes uit. Zeker een 2de plaats waardig, hier ga ik vaker terugkomen.
Andre-Utrecht .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Eten gehaald. In bijzonder de gebakken makreel met hete saus en de groentegerechten. Heerlijk eten en bediening is prima. Prijs / kwaliteit verhouding is goed.
Lindaveldman1975 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Al jaren een super goed adres voor Indische afhaal eten. 0ok kan en ter plekke een hapje gegeten worden. wij wouden hier afgelopen vrijdag met 4 vrienden wat gaan eten maar helaas was alles al vol. Dus hebben we gewoon alles laten opwarmen en mee naar huis genomen. De kwaliteit is zeer goed en vooral ook constant. Het personeel is vriendelijk . Bij Toko Bopp ben je verzekerd van een goede maaltijd, ook een vegetariër heeft hier veel keus!
Jannickjanssen .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
afgelopen week hier gaan eten met 2 vrienden en WAUW!
Nog nooit zon grote vitrine gezien met vers Indische eten...het is een combinatie van een winkel en afhaal en er zijn ongeveer 16 zitplaatsen waar mensen eventueel wat kunnen eten. Het eten was betaalbaar en voldoende en de smaak was echt overheerlijk. Ze hebben meer dan 45 verschillende gerechten dus voor iedereen wat wils. ondanks de drukte was je snel aan de beurt.