Toko Bandung

Zondag Gesloten
7,2
Marielle D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Hele fijne winkel om je Aziatische ingrediënten te halen. Lieve en behulpzame dames en de allerlekkerste Martabak die ik ooit gegeten heb!
Boykort O.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Winkel annex afhaal annex eethuis.
Kwam hier al eens voor de boodschappen, ruikt er altijd heerlijk dus toch maar eens gehaald.
Het eten is zoals het smaakt, erg smakelijk!
Bediening kan wat geduldiger en vriendelijker toen wij er waren.
De atjar vonden we in verhouding wel heel erg duur. De saté fantastisch.

Kom er zeker nog eens terug.
Edith P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Aan mij de eer om de eerste recensie te schrijven. Maar deze gelegenheid bestaat al lang. Een enorm grote Toko, meer een supermarkt met Oosterse etenswaren. De grootste en meest complete die ik ken. Ook de keuze in kant en klare gerechten is groot. Vorige week ben ik hier al tussen de middag geweest om een maiskoek te proberen. Die was lekker in de mond, niet zo uitgedroogd als elders. Gisteren een menu met twee soorten groenten; gebakken aubergine en paksoi met babymais. Verder garnalen met petehbonen, altijd al een favouriet en gebakken inktvis. Ik vind het super dat de inktvis zo mals was, dat is niet zo makkelijk, inktvis is al snel taai. Over de bakkunst in deze Toko dus niets dan goeds. Pikant en lekker gekruid, maar ook wel een beetje te zout en te vet naar mijn smaak. Niet duur en er is een gezellig hoekje waar je je eten op kunt eten. Daar moet je dan wel een klein extra voor betalen. Correcte bediening, spreekt Indonesisch dat draagt bij aan het gevoel van authenticiteit. Ik word hier vaste klant.