Toko Bandoeng

31-725206399

Meer informatie over restaurant Toko Bandoeng

Scodie .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Regelmatig haal ik mijn maaltijd bij Toko Bandoeng. De gerechten zijn al jaren hetzelfde en de kwaliteit is constant; heerlijk! De bediening is soms wat warrig en het betekent dat je soms moet bijsturen maar zodra je een maal thuis bent en aan je maaltijd kan beginnen is het genieten.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Heerlijk eten! Ik hou eigenlijk niet zo van afhaaleten omdat ik het vaak vlak vind smaken. Dat is bij Toko Bandoeng zeker niet het geval! Je proeft dat er elke dag met liefde gekookt wordt en alles vers. Echt heerlijk Indonesisch eten zoals het bedoeld is.
Scodie .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Bij Toko Bandoeng kan je een heerlijke indonesische maaltijd afhalen, laten bezorgen of ter plekke opeten. Ik kom hier al jaren wekelijks een maaltijd halen. Altijd heerlijk op smaak. Favoriet is belado en ayam rica.

De bediening is soms wat warrig maar wel attent en ook op drukkere momenten loop je snel met je maaltijd naar huis.

Het decor is wat je mag verwachten van een toko, zakelijk met een paar indonesische details.