Toko Bali

6,2
6,5
Cynthiaaa .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Al jaren komen mijn man en ik hier eten. Het personeel is altijd vrolijk en bereikt om extra uitleg te geven en hebben goede aanbevelingen. Bovendien is het eten ook erg lekker, veel variatie. Voor ieder wat wils. Van snacks tot hoofdgerechten en ijsdranken, kortom na jaren vaste klant te zijn, heb ik nog steeds geen genoeg van hun eten. Zeker een aanrader!
B K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
De vega risolles zij wel ok. De onde onde en de pasteitjes wat minder. De prijzen van deze snacks zijn wel duur; 1,95 € p.s. Ga je elders in het centrum dan zijn ze 1,50 € en veel lekkerder. De maaltijden zou ik hier niet nemen, niet echt lekker.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Bestelde vandaag met mijn vrouw voor de afhaal 1 menu voor 2 personen voor € 19,50. Vrouw die ons hielp, maakte fout door ipv elk vd 8 gerechten in 1 apart bakje te plaatsen alles in 1 grote bak te vullen als maaltijd voor 1 persoon € 8,50/op te maken. Dus rijst in 1 bak en van alle gerechten 1 (!!) schepje erbij te doen. Toen wij haar bij opmaken van 1-persoonsmaaltijd op wezen dat wij toch duidelijk de grote maaltijd voor 2 personen hadden besteld, verontschuldigde zij zich niet eens, maar zei dat ze niet meer de bestelling kon veranderen, want die fout kon ze niet meer herstellen!???? Ze maakte wel 2 losse maaltijden voor 1 persoon. Hoewel de bestelde maaltijd voor 2 personen duurder is dan 2x1-persoons, kregen we elk 1 eenvoudige maaltijd. Van de aparte vlees- en groentegerechten schepte ze meer saus, dan vlees en groente op. Maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij zagen dat de borden van degenen die in t restaurant dezelfde maaltijd bestelden, zelfs meer kregen dan wij. Maar wij betaalden wel dezelfde prijs.Hoe kan dat???Ook moesten we extra betalen voor plastic zak. Ipv iets extra omdat zij n fout maakten kregen we juist minder!! Bedrijfsleider zei dat zij part-time werkte en dus niet goed de bestelling had begrepen, maar "de volgende keer als u komt krijgt u wel de goede bestelling". Daar konden we het dus mee doen. Nou ja, de volgende keer! Personeel praat onderling meer Indonesisch met elkaar ook tijdens het samenstellen vd maaltijd dan gewoon Nederlands met de klanten. Slechte service!! Nooit meer! Inrichting toont versleten indruk, zitjes en tafeltjes oud spul, niet uitnodigend, andere klant die eten had besteld om daar te nuttigen, vroeg aan de balie waar haar eten bleef.; het waren maar 2 bakjes die in magnetron zouden worden opgewarmd, maar dat was men vergeten.:-( geen oog voor klanten.
Celinde .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Het eten is best goed. Service en klantvriendelijkheid zwaar beneden peil. Zeer ongeïnteresseerd, de dames achter de toonbank. Dit gaat ze parten spelen als ze zo doorgaan. Als je aan het bestellen bent (afhaal) dan staan ze met een sjachereinig gezicht naar je te kijken, ook laten ze zich leiden door andere zaken terwijl jij probeert te bestellen. Zorg dat je toko blijft lopen want mensen vinden dit absoluut niet ok!
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Vandaag voor de lunch hier een broodje gegeten, smaakte erg lekker (bali speciaal dacht ik) met 2 soorten vlees en we konden aangeven pittig of niet pittig. En broodje saté ook erg lekker. Op een surinaams broodje. (messen snijden voor geen meter maar oké). Er nog een saté kambing bij besteld (was lam geen geit), niet goedkoop (6,00 voor 3 stokjes) maar de smaak was heerlijk, met een zeer smaakvol pittige ketjapsaus.
Geen plek om je avondeten te doen, maar zo voor de lunch goed eten.
Avinash D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Ik kom geregeld eten afhalen bij Toko Bali Leidschendam. Echter, er kan ook gekozen worden om het eten aldaar te eten, maar het is in mijn optiek een restaurant om je eten af te halen. Naast dat het een restaurant is, verkopen ze ook specerijen etc. om zelf thuis het e.e.a. te bereiden.

Ik koop praktisch altijd pittige nasi met pittige kip, rund en groente. Voor de niet-pittige eters en vegetariërs is er tevens genoeg keuze; kortom voor ieder wat wils. Het eten is erg lekker, aangezien je proeft dat het verse Aziatische kruiden betreft. De dames achter de bali zijn altijd bereid om het e.e.a. toe te lichten m.b.t. smaak/pittigheid.
Patron65 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2015
Hier onlangs gegeten met moeders,die er niet echt blij van werd.Het eten is niet slecht,maar voor het geld zijn betere tokos in de omgeving.Decor is midden in een winkelcentrum en is meer afhaal dan restaurantsfeer.
Bediening is niet van toepasing,maar zijn vriendelijk.
Cgraaffde .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2014
Als je van pittig houd zit je hier niet verkeerd. Heerlijke nasi of bami met goede groenten,
heerlijk vlees en anderen gerechten. wij eten zeker eenmaal of soms tweemaal per week .
Fijne bediening en het eten is heeeeeerlijk.

cor de graaff
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
een stukje Indonesische nostalgie als je het eten proeft, zo lekker vers klaargemaakt, we hadden en eten nog regelmatig de gado-gado en nassi/ bami rames die je zelf samen kunt stellen, er is zoveel keus dat dat lastig is , ook voor de minder pittige eters en vegetariërs is er keuze genoeg, afhalen of daar eten gezellig met een heerlijke tjendol erbij het is een aanrader, en de prijzen zijn prima, ook is het eten halal . het is van dezelfde eigenaar als in Voorburg dezelfde kokki. alleen de ruimte is daar royaler.
Ruud X.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2014
De indische koekjes zijn volgens mij bevroren, oud en niet te eten
Volgens de eigenaar moeten ze gestoomd worden, maar dan nog is het kwalitatief onder de maat
Bovendien zijn ze ongeveer de helft van wat je normaal mag verwachten(dus in verhouding duur)
Echt de slechtste kwaliteit die ik ooit heb gekocht
Jueetuit .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014
Heerlijk eten van toko Bali! Het vlees en de kip zijn goed mals. De gerechten waarvan gezegd wordt dat ze pittig zijn, zijn ook echt lekker pittig en de andere gerechten zijn ook erg smakelijk.
We komen hier zeker vaker terug, om eten te halen en ook om een keer te gaan eten in een eenvoudige, maar toch sfeervolle ambiance.
R. H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
In de afgelopen dagen heb ik twee maal gegeten bij Toko Bali in Leidschendam. De eerste keer at ik er nassi koening compleet met saté kambing en sinaasappellimonade. De tweede keer koos ik voor lontong compleet met tjendol. De maaltijden waren beide keren goed bereid en prima van smaak. De eerste keer kwam het personeel wat stug over en was wegens drukke werkzaamheden in de keuken ook een tijdje niet beschikbaar. De tweede keer waren ze vriendelijk en attent. De tafels en stoelen zijn comfortabel en ruim gearrangeerd. De zaak is echt ingericht voor een langer verblijf aan tafel. Een tweetal punten verdient naar mijn mening aandacht. De saté kambing was goed gekruid maar de saus verdiende voor mij geen hoofdprijs. De saus was zoutig en tamelijk dun. Het blik sinas moest Fanta zijn, maar leek in niets op de limonade zoals wij die gewend zijn. Bij nader inzien bleek het om een buitenlands product te gaan.
Desondanks lof voor de keuken. Ik hoop hier, alleen of in gezelschap, nog vaak terug te komen. Ch. DuChemin