toko Bali

Van Arembergelaan 119 2274 BR Voorburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant toko Bali

6,8
Connie W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Gisteren 2x roti kipfilet 2x bami en nasi rames en 1x bami djawa gehaald. Één roti en één nasi waren koud in het midden. Sambal bij de roti was vergeten. En dat is niet de 1e keer. Eenmaal thuis ga je niet even snel terug want dan is de rest ondertussen al koud geworden. Vind de roti over het algemeen lekker alleen zijn de grote aardappels vaak niet gaar. Heb dit al vaker doorgegeven maar het probleem blijft bestaan. Jammer dat ze daar niets mee doen.Het scheelt heel erg wie er achter de toonbank staat. Bij de 1 krijg je beduidend meer dan bij de ander. Broodjes zijn goed maar je moet deze wel gelijk kunnen opeten anders is het broodje te nat en is het 1 grote brij. Als je bami of nasi los besteld met een bakje vlees of groente dan betaal je meteen de hoofdprijs. De prijs staat totaal niet in verhouding met de prijs van een bami of nasi rames. Is meer een afhaal toko want inrichting is niet bepaald gezellig. Voor de lunch is het te doen.
Argelino .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Prima kwaliteit, smakelijke gerechten, wat karige porties, redelijke prijzen en vriendelijk personeel. Ziet er schoon en hygiënisch uit, Afhaalgerechten worden geseald. Enige niet smakelijke gerecht is kip cashew, gortdroog. Puur voor afhalen, inrichting is afwezig. Witte badkamertegels en TL licht.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Regelmatig hier de heerlijke Vegetarische Bali van 7,50 genomen. Helaas is er een groot verschil door wie je wordt geholpen. Er zit een flink verschil in de porties afhankelijk van wie er opschept. Daarom kijk ik tegenwoordig eerst door het raam om te kijken wie er achter de balie staat. Dit is jammer, want anders zou ik hier veel vaker komen!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Lekker eten gehaald bij deze toko! Het was prima van smaak en goed warm !
Wij gaan nog eens terug !
Er zijn betere toko's in Voorburg maar deze was ook gewoon goed !
P. B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Prijs kwaliteitverhuding is oke. Ik heb wel eens beter indisch gegeten maar dit was zeker niet slecht. Ik denk dat ik nog wel terug kom, alleen het decor vind ik niet oke.
Sara R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Ik woon hier om de hoek en vind het heerlijk om hier eten op te halen en lekker thuis op te eten. Tot nu toe alleen nog maar de Roti gegeten omdat ik deze zo lekker vind.

Het Decor vind ik zelf minder. Voor mijn gevoel is het meer een afhaal restaurant waar je ook kan zitten om wat te eten.

Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Ik ben in Leidschendam geweest. Van de ruimte moet je het hier niet hebben en zal er niet uitgebreid gaan dineren maar voor een lekker bordje lunch of een broodje helemaal goed. Als je daar gaat zitten krijg je netjes bestek etc. Er wordt netjes gevraagd of je van heet eten houd of juist niet, ze doen suggesties, helemaal goed. En de maiskoek smaakte ook erg lekker.
Saidyf .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2012
Natuurlijk wanneer je weer in de buurt komt van de leidschendam altijd even kijken hot is gesteld met toko Bali.
weer eens eten gehaald . Het was altijd weer uitstekend. Goede smaak voldoende porties.
Ave1960 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2012
Eerste keer bij Toko Bali eten gehaald, tevens de laatste keer. De gerechten hebben indsche namen maar smaken totaal niet naar het verfijnde van indonesisch eten: weinig smaak en erg vet. Je kan een schotel bestellen maar ook per gerecht bestellen, dat wordt dan gewogen. 25 euro betaald voor 2 personen, erg veel geld voor erg matige kwaliteit en hoeveelheid van het eten