Toko Bagoes

Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Terras
Peal .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Verrukkelijk gegeten. Met liefde bereid eten. De lemper met vis is een aanrader! Voor thuis nog heerlijke snacks meegenomen.
Anneke.dullaert .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
De entourage was geweldig. Het eten met zorg bereid en de uitleg was duidelijk. Het buffet mooi opgesteld en het smaakte geweldig. Ik vond vlees met kokos heel erg lekker. De gemarineerde saté was ook super lekker.
Hallo Anneke, bedankt voor je mooie recensie en dito cijfers! Het rundvlees met kokos is onze daging rendang, net als de saté marinade en de meeste gerechten van ons zijn ze allemaal bereidt naar het recept van mijn moeder. Wij zijn dan ook zeer vereerd en trots op deze recensie!
DeborahKicken .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Heel gezellig in Indonesische sfeer aangekleed. Leuke combinatie met winkel voorin.
Aardige gastvrije mensen die bedienen en heel lekker Indisch eten en voor mij eindelijk weer mogelijk daar de gerechten zonder vetsin noch andere smaakversterkers waren voorbereid en goed gekoeld. Ook is er de mogelijkheid als je dit perse wilt (kost iets meer tijd) om je eten te laten verhitten d.m.v. een stoomoven (ipv magnetron)zodat de voedingswaarde uit het eten blijft bestaan.
Het kan dus toch! Lekker Indisch eten zonder ziek worden van allerlei onnodige toevoegingen.
Ga zo door!
Hallo Deborah, wat fijn te lezen dat het u allemaal goed is bevallen. Wij maken de bumbu`s voor de gerechten allemaal zelf met verse ingrediënten daardoor worden smaakversterkers overbodig en blijft ons eten puur en eerlijk. Het is veel en tijdrovend werk maar het is onze passie en doen dit elke dag met veel plezier. En om dan terug te lezen dat het wordt gewaardeerd is onze beloning en doet ons enorm goed. Heel erg bedankt voor uw mooie recensie en cijfers!
Swanique W.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Omdat deze toko stond op de 3e plaats van de toko top 50, wilden wij tijdens onze vakantie (in de buurt van Doetinchem ) deze toko proberen, en hadden wij ook erg hoge verwachtingen! Temeer, omdat we de nr 2 van die lijst ook al hadden bezocht en die geweldig was bevallen!
Ik feliciteerde de verkoopster nog met hun 3e plaats, waarop ze antwoordde dat ze er zelf ook versteld hadden gestaan!

Wij kozen beiden voor een rames istemewa, waarbij we de gerechten zelf mochten uitkiezen. De een met nasi goreng (tegen 0,50 ct pp meerprijs); de ander met nasi putih. Mij viel meteen op dat alles in 1 bak gekwakt werd; iets wat ik doodzonde vind, maar dat is persoonlijk misschien. Bij de toko in onze eigen woonplaats worden de gerechtjes (ook bij de rames-schotels!) verpakt in schalen met meerdere vakken.
Dat er ook een meerprijs (0,25 pp) was voor het verwarmen, daar val ik niet over.
Qua smaak vond ik de gerechten wat laf en droog allemaal. Weinig saus en weinig verschil in smaak van bv de daging rendang en de babi ketjap. De daging rendang zelfs wat taaiig. In De sajoer lodeh, een gerecht waar ik normaal gesproken érg gelukkig van word, vond ik totaal niet de authentieke Indische smaak in terug, die ik gewend ben van huis uit. Waarschijnlijk was alle smaak en saus opgezogen door de witte rijst. Erg jammer allemaal! Ik had graag de smaken van de gerechtjes los van elkaar willen ervaren.
De saté ajam, de lemper vis (heerlijk pedis) en de martabak , die we er apart hadden bij genomen, smaakte daarentegen weer heerlijk!
Alles bij elkaar genomen was het 'best lekker', maar wat mij betreft niet top-3 waardig!
Helaas voor deze toko geen 'herhaal-recept' tijdens de vakantie; ik ga over twee weken weer heerlijk zelf aan de slag met m'n Indische gerechten of wijk een keer uit naar mijn eigen afhaaltoko.
Hallo Swanneke,
Wat ontzettend jammer dat het niet naar jullie smaak en verwachting was. Het is nu eenmaal zo dat de werkwijze bij elke afhaal toko anders is. Bij ons worden de gerechten naar keuze zorgvuldig in 1 bak geschept (gekwakt hebben wij zeker niet) wanneer het om een rames maaltijd gaat. Wij proberen bij een rames afhaal maaltijd juist zo min mogelijk saus in de bak omdat de meeste klanten dat niet prettig vinden, misschien dat het voor u daarom net iets te droog was. De wijze van opwarmen kan natuurlijk ook een rol hebben gespeeld. De klant kan bij ons echter ook kiezen om alles in losse bakjes te laten scheppen zodat ze zelf thuis de rames schotel kunnen samenstellen, uiteraard zijn deze prijzen anders dan de rames maaltijd. Wat wij ook heel bijzonder vinden is dat u het verschil niet heeft kunnen proeven tussen onze babi kecap en daging rendang. Wij maken onze bumbu`s namelijk zelf, daar komt geen zakje aan te pas en de bumbu`s voor deze twee gerechten wijken enorm van elkaar af en wij betwijfelen of de rijst de smaken van de bumbu`s kan opzuigen. Gelukkig dat de saté, lemper en martabak wel naar wens waren. Mocht u weer in de buurt zijn, u bent bij ons van harte welkom om het op een andere manier te proberen.
Groetjes, Engelien Becking
Nel A.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Werkelijk heerlijke rijsttafel gegeten, mooi opgedient
en vriendelijke bediening.
Moesten even wachten maar was zeer de moeite waard!
Echt een aanrader!!!!!
Heel erg bedankt voor uw mooie recensie en wat fijn dat u zo heeft genoten van onze rijsttafel!
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij deze toko met combinatie van vega gerechten tegen een normale prijs. De goreng als hoofdgercht, met een keuze uit bami, nasi of rijst, was ruim voldoende en pittig gekruid. Sambal kan apart worden bijbesteld en is ook heerlijk pittig. We zaten dicht bij de afhaalbalie maar dit is niet echt storend. Volgende week weer!
Dank u wel voor de mooie lovende woorden!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Waarom geen 10? De enige reden is dezelfde die ze mij wel eens meedeelden bij examens; "we geven je geen 10 want dat doen we uit principe niet. Een tien is voor de meester."
Dus eigenlijk gewoon toch een 10.
Bedankt voor het mooie cijfer, deze nemen wij met trots in ontvangst!
Jasper G.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Het is alweer enkele weken geleden dat ik er heb gegeten, maar ik wilde toch nog even een recensie achterlaten voor deze Toko. Ik had hier samen met mijn toenmalige vriendin gegeten voorafgaand aan de voorstelling van Veldhuis & Kemper in de nabijgelegen stadsschouwburg. Wat een geweldige Indische toko. We hebben er heerlijk Indisch gegeten. De porties waren ook prima. En voor die prijs.. zelden zo'n goede prijs/kwaliteit-verhouding gezien. De service was ook goed. De setting is niet heel bijzonder, maar wel warm met wat Indische tinten c.q. verwijzingen naar Indonesië. Erg leuk zijn ook de teksten die (bekende en minder bekende) artiesten op de muur hebben achtergelaten van het restaurant. Al met al, voor wie van Indisch eten houdt, is dit een echte aanrader
Wat leuk dat u na al die weken nog zo`n mooie recensie achterlaat is voor ons een groot compliment. Zijn we toch nog blijven hangen met onze smaak, heel erg bedankt!
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Gezellig knus restaurant gedeelte gescheiden door een toko gedeelte. We hebben gebruik gemaakt van het buffet. Uitstekende smaak en voldoende keus. De prijs van € 17,50 is zeker een bezoekje waard. Buffet is elke laatste zondag van de maand.
Selamat-makan .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Eindelijk gevonden, een indisch restaurant in de achterhoek.
Uitgebreid, bijzonder smaakvol buffet, vriendelijke en enthousiaste bediening.
Aanrader, we komen zeker terug.
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Wij komen hier vaker, om te eten, af te halen of mijn man komt hier winkelen wanneer hij weer voor ons gaat koken Hier krijg ik echt het gevoel bij mijn Indische schoonmoeder te eten. Lekker authentiek en zelf bereidt door de eigenaresse.
Altijd vriendelijk! Een aanrader voor wie lekker wilt eten, maar niet duur uit wilt zijn.
SimonBakker B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Hier heerlijk gegeten. Fijne pure gerechten met een verfijnde smaak. Eigenaresse en bediening super vriendelijk en serveert een (h)eerlijke Indonesische maaltijd voor een heel schappelijke prijs.

Simon
Regina H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Verleden week weer een keer bij Toko Bagoes gegeten. Net als de vorige keer was het eten lekker en goed van smaak en ruim voldoende. De gastvrouw is de vriendelijkheid zelf. Om mijn kruiden weer aan te vullen is dit, voor mij, ook het juiste adres.
Jaimy W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Toko bagoes is een combi tussen een winkel en een eetgelegenheid. Het maakt niet uit waarvan je gebruik maakt, de mensen staan je altijd klaar om te helpen en zijn altijd vriendelijk. Het eten is erg lekker en voor ieders wat wils. Voor pittig eten of juist voor iets zoetigs, het kan bij toko bagoes allemaal.
Ook eet je, je buik goed rond voor een aangenaam prijsje. Ik kom er graag en vaak en zou het jullie ook aanraden!
Killroy .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Dit is een combinatie van een Indische toko en een restaurant. We kwamen met een redelijk grote groep van 12 hier eten. De gerechten zijn eenvoudig maar goed klaar gemaakt. Laten we zeggen zoals Tante Toetie dat deed. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Als je van heet eten houdt ben je hier ook aan het goede adres. De bediening is goed.
Kijk ook eens naar de teksten op de muur. Dan kan je zien dat onze theater artiesten, die deze gelegenheid regelmatig frequenteren (de schouwburg is vlakbij), dit ook een prima gelegenheid vinden. Volgens mij kan je hier ook goed terecht voor ingrediënten voor de rijsttafel die je wilde maken. Veel plezier.
Toon H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Niet alleen om eens wat anders te eten maar zeer zeker ook genieten van het afhaal buffet wanneer je eens geen zin hebt om te koken.
Of wanneer je eens verlegen zit om een aantal "bijgerechten" bij je maaltijd.
Niet onvermeld mag blijven de enorme keuze aan Indische en/of exotische ingrediënten die te koop worden aangeboden... met recht een Toko voor een iedere wat wils
Regina H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2014
Na een middagvoorstelling in de bioscoop hier aansluitend gegeten. Leuke kleine zaak, half toko half restaurant, waar ik na het eten gelijk mijn Indonesische kruiden voor thuis kon inslaan. Het eten was ruim voldoende en smaakte goed. De gastvrouw was vriendelijk en raadde ons aan eerst af te wachten of het hoofdgerecht voldoende was voor we iets extra´s er bij bestelden.
Hier komen we na een bioscoop bezoek zeker weer terug.
Vaerny C.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Ik kom hier vaker, om te eten, af te halen of winkelen. Als indo zijnde, krijg ik echt het gevoel bij mijn tante's te eten. Lekker authentiek en zelf bereidt door de eigenaresse.
Edgar S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2014
We wilden een keer wat anders eten dan gebruikelijk en dat is goed gelukt. Zelfs het restaurant is totaal anders dan normaal. Het is namelijk half restaurant en half winkel. In de lengte gesplitst. Wij vonden het wel leuk, kan me ook voorstellen dat mensen dat minder leuk vinden. Voor 11,50 p.p. mochten wij kiezen uit 2 vleesgerechten, 1 groente gerecht en een sojagerecht. Daarbij kon je dan kiezen uit bami, nasi en rijst. Het eten was heerlijk en ruim voldoende. Als drankje hebben wij wat fris, een roasted coconut drankje en een biertje gehad. Het werd gebracht in flesje of blikje. De eigenaresse heeft ons bediend en was erg vriendelijk. Als ik daar in de buurt zou wonen zou ik geregeld komen eten. Als je echt een avondje uit wilt weet ik niet of je hier naar toe moet gaan. Maar als je lekker wilt eten en je niet veel geeft om opmaak van de borden of het decor dan zit je hier goed. Veel voor weinig!
Batavier .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2013
Als je van Indonesisch eten houdt, dan houd je van Toko Bagoes.
Heerlijk, ik zou haast zeggen, authentiek Indonesisch eten. Zowel in het kleine restaurant als om mee te nemen. Veel keuze uit zowel de bekende gerechten, als wat onbekendere gerechten.

Toko
De zaak is ook half toko en dat is erg fijn voor de thuiskok. Niet mega veel keus, maar het is genoeg.

Je wordt hier altijd goed en vriendelijk geholpen. Dit zijn echt mensen met hart voor de zaak.

Dus ben je op zoek naar echt lekker eten? Dan weet je waar je moet zijn.