Toko Asli Indonesia

• ...

Meer informatie over restaurant Toko Asli Indonesia

Nicolai W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Hele vriendelijke twee dames die bij binnenkomst ons hielpen met onze bestelling. Nasi rames speciaal en dit pittig. Dit was het zeker en heel lekker. Het was een bord vol wat met moeite opging en dit voor maar 9 euro pp. Dit was mijn eerste keer hier maar kom ik snel terug ook al is het wat ver van huis. Complimenten het eten is heerlijk
Delanaoost .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Klein maar fijn, eten is lekker indisch op zijn best. Rendang die lekker op smaak is en begeleid met pittige kip. Bami en je hebt een hele maaltijd die niet droog is van smaak wat je steeds vaker elders meemaakt. Een absolute topper onder de indo's in den haag!
Jaap Z.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Zaterdag voor de derde keer in 1 week weer afgehaald bij Toko Asli. Wat is de rendang heerlijk. Een nasi rames speciaal is meer dan genoeg voor mij en ik ben een flinke eter. Vaak wel erg druk tussen 6 en 7 maar het zeker waard.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
We halen regelmatig af. Favoriet: kip cashew, pittige nasi en aubergine. De sate smaakt ook prima, mijn man is gek op de rendang en pittige kip. De lemper vond ik wat minder, was een beetje hard geworden hier en daar. Voor kinderen zijn kleine porties te bestellen. Het spaarkaartsysteem wordt ook erg gewaardeerd. Voor een snelle maaltijd zou ik hier ook kunnen lunchen, maar niet uitgebreid tafelen. Dat is niet echt gezellig met de zaak vol met klanten. Personeel is snel, servicegericht, maar niet echt gezellig in de omgang. Pas als ze hun klanten kennen, kan er vaker een lachje van af. Dat kan beter denk ik.
Iwan .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Enige opmerking is het interieur. Geen gezellige plek om te eten. Het afhaal eten is echt heerlijk ik denk dat dit een van de beste toko's is uit Den Haag! Vooral de nasi Ramses en de roti speciaal zijn heerlijk.
Nico M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Het eten is middelmatig, de service is middelmatig met een middelmatige glimlach en het decor is middelmatig. Alles is middelmatig. Het is bepaald geen verfijnde Indonesische cuisine. Goed voor een snelle hap tussendoor. Het is niet verfijnd. Niet bijzonder. Niet groots. Het is gewoon allemaal een zesje. Nou ja, een zes-minnetje.
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
deze week een keer indonesisch eten gehaald bij Toko Alsi omdat onze favoriete toko gesloten was. Wel leuk om ook een keer wat anders te proberen. Erg veel keuze in gerechten en het was allemaal erg lekker. Grote porties. Wel jammer dat de mevrouw die achter de toonbank stond niet goed te verstaan is en heel slecht nederlands praat. Zeker voor herhaling vatbaar.
Leonie K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
De tweede keer dat we hier eten hebben gehaald. Inderdaad, de ene keer word je vriendelijker geholpen dan de andere keer. Deze keer waren de dames erg vriendelijk. We kregen zelfs tips welke combinaties van gerechten erg lekker waren. Ruime porties, lekker eten. De rendang en de saté zijn erg lekker. Zeker een aanrader. Ook de tempeh en de boontjes waren heerlijk. Authentieke smaken. Qua prijs vonden wij het best meevallen, zeker in verhouding met de ruime portie en goede kwaliteit.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
We komen hier nog steeds regelmatig onze maaltijden afhalen. Het eten is erg lekker, vooral de kip cashew blijft onze favoriet. De pittige nasi is ook echt pittig, heerlijk! De aubergine is een absolute aanrader. De kip ketjap vind ik persoonlijk te veel naar nootmuskaat smaken. De hete kip is wel erg lekker. De sajoer lodeh is vol van smaak. De inrichting is een doorsnee nette toko-inrichting. Het personeel is divers. De een is zeer vriendelijk, en de ander is nors. Maar we worden altijd snel geholpen. Het zou fijn zijn als men wat makkelijker te verstaan zou zijn. Ik begrijp vaak niet wat ze zeggen helaas. Maar het doet niets af aan de service die je krijgt.