Toko Anda

Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Roy Z.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Wij komen al jaren bij Toko Anda. De dames zijn heel attent en vriendelijk. Rachel ga zo door en blijft nog een poosje in Steenwijk. De gerechten zijn perfect.
Aprilmaria .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Authentieke Javaanse keuken. Gezellig en gastvrij. Toko's uit het westen kunnen een voorbeeld nemen met deze toko qua prijs/kwaliteit. Want goed en lekker hoeft allemaal niet zo duur te zijn mensen...
Maaikelijntje .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
We hebben hier afgelopen weekend gegeten en weten niet waarom zoveel mensen zo lovend zijn. Het vlees leek uit de gaarkeuken. Weten ze in het oosten van het land wel wat Indisch eten is? Kom dan een keer naar de toko's in het Westen van Nederland.
Sander H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Haal er regelmatig eten op . De serves is goed en het eten is super heb verschillende mensen over deze toko verteld en de mensen die het hebben geprobeerd zijn erg enthousiast

dus toko Anda ga zo door
Han V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Bij Toko Anda in Steenwijk worden echte Indische maaltijden gekookt. Goede kwaliteit en heerlijk gekruid. Van pittig tot minder pittig, maar allemaal even lekker. Zelfs mijn gast uit Sumatra was onder de indruk. Toen hij zij dat de gestoomde witte rijst (nasi putih) zo lekker was, kregen we meteen een extra schaaltje.
Voor €7,50 krijg je een basisgerecht (rijst, nasi goreng, bami of mihoen), twee vlees-, tempé- of tahoegerechten en een groentegerecht. Voor een euro extra komt er nog een ei (eventueel in sambalsaus: sambal goreng telor), een maiskoekje, atjar, seroendeng en kroepoek bij.
De gerechten liggen in de koeling en lijken te worden opgewarmd in een magnetron. In eerste instantie bedoeld als meeneemmaaltijden, maar je kunt er ook ter plaatse eten.
Daarnaast is het mogelijk om spullen te kopen om zelf thuis een Indische maaltijd te koken.
Franklin V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
sate is erg lekker en dan met gebakken uitjes er bij. en kroepkoek. het heeft goed gesmaakt. en netjes op een bord geserveerd en bestek er bij
Leeuws .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Voor de zoveelste keer weer heerlijk echt indisch gegeten. Nassi Kuning, pepesan, telor, etc. etc. etc. Echt een aanrader.
Ritavanderwerff .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
We hebben dit jaar al een aantal keren bij toko Anda gegeten. Echt heerlijk! Ik ben zelf Indisch en ken de Indonesische keuken. Je proeft de Indonesische kruiden! De gerechten zijn niet al te pittig, je kunt altijd de sambal zelf aan toe voegen.
Ook heeft toko Anda een catering voor ons verzorgd. De gasten waren zeer content. En het betrof allemaal ouderen, die zelden of nooit "buitenlands" aten. Wij vinden toko Anda geweldig, een aanwinst voor Steenwijk.