TOFF, eten & drinken

Voorstad Sint Jacob 32 6041 LM Roermond Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant TOFF, eten & drinken

Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Eten goed. Prijs ok, maar jammer van de lawaaierigheid, conversatie was moeilijk., niet mogelijk. Kan hier iets aan worden gedaan?
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Onlangs met een groep collega's bij Toff gaan dineren. Fijn dat er ook een Engelse kaart aanwezig was voor Amerikanen in ons gezelschap. Vooraf nam ik de gerookte zalm met zuurkool. Nou klinkt dat niet als een voor de hand liggende combinatie maar ik ga er altijd vanuit dat als het op de kaart staat, dat het lekker is. Dat was niet het geval. Erg jammer. Mijn tafelgenoten waardeerden hun carpaccio en soepen wel. Ook de hoofdgerechten waren erg smakelijk, mijn hert inclusief. Bediening en decor waren prima; niet slecht, niet opvallend goed. Op zich dus een prima ervaring bij Toff, jammer van het voorgerecht.
Jackmariet .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Met een gezelschap van 10 personen een hebben wij een uitstekende om niet te zeggen Toffe ervaring gehad. Zonder uitzondering was eenieder onder de indruk van de kwaliteit van het gebodene. Met name de dikbil beef, de kabeljauw en de mosselen waren perfect en smaakvol bereid. De toetjes waren ook heerlijk waarbij vooral de crème brulee warme aanbeveling verdient. Geen minpuntje?. Ja toch wel, de wachttijd tussen hoofd- en voorgerecht was wel erg lang. Het zij de goede gastheer en zijn crew eenmalig vergeven....
Archi L.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Eerlijk eetcafé, dat een goede kwaliteit combineert met een eerlijke prijs. Vooraf prima tonijn met sesam gegeten. Het hoofdgerecht gegrillde kalfsentrecôte is uit de kunst! En dat ze er alleen huiswijnen (die overigens prima zijn) schenken vind ik in zo'n gelegenheid geen probleem. Ga gerust eens genieten in deze gezellige eetgelegenheid, gelegen in de historische voorstad St. Jacob van Roermond!
Archi L.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2014
Gisteravond voor het eerst hier gaan eten. Meteen opvallend: zeer vriendelijke bediening, waardoor je je onmiddellijk thuis voelt in dit bruin eetcafé. Een menukaart zonder pretenties, maar dat hoort natuurlijk ook bij een dergelijke gelegenheid. En geen wijnkaart: je kunt gewoon kiezen tussen wit, rosé en rood. Alle drie uit Spanje overigens. Wit en rood die avond gedronken en ik moet zeggen: helemaal niet slecht. En de prijs van €3,90 per glas is een koopje! Dan het eten: als voorgerecht gekozen voor mij. lievelingsgerecht coquilles. Staat niet op de kaart, maar wordt door de ober van harte aanbevolen. Wat een mooie compositie: een combi met 'n zacht geitenkaasmoesje voorzien van een laagje gebrande suiker is origineel en zeer smaakvol. We hebben genoten. Als hoofdgerecht gekozen voor scampi's (prima, mooie portie) en tournedos van de dikbil met pepersaus (mals, goede kwaliteit, saus precies zoals het hoort). Ook hier dus ruim tevreden. Enig minpunt: ze zijn niet open op woensdag en dat is voor mij juist net een dag om regelmatig buitenshuis te eten. Maar goed, misschien veranderen ze dat nog . . .
Mijke V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Ziet er best leuk uit, maar zowel kaart als service zwaar onder de maat. Er was een vegetarier in ons gezelschap en er stonden geen vegetarische gerechten op de kaart. Wat te doen? De serveerster wist t ook niet (eet u geen vis dan?). Navraag in de keuken resulteerde in keuze uit een pastaatje of salade met kaas ofzo. Uiteindelijk was de pasta heerlijk, maar het hele gebeuren erom heen had de beleving al verpest.
Heel jammer en zeker niet van deze tijd!