TOFF, eten & drinken

Meer informatie over restaurant TOFF, eten & drinken

Jouw recensie over het restaurant TOFF, eten & drinken

Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Erg leuk gegeten. Leuk restaurant met vriendelijk personeel. Eten top kwaliteit. Aanrader! Zeker als je kwaliteit en prijs belangrijk vind. Ik ga zeker nog een keer als ik in Roermond ben.
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Afgelopen week nog eens gegeten. Ditmaal echter veel beter, Ingredientën waren goed en gerechten goed op smaak. Service ook prima. Enige minpunt is het ontbreken van een wijnkaart (1 rode huiswijn). Voor de rest een fijne avond gehad met een lekker dessert. 2e kans goed hersteld dus.
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Matig eten. Veel minder dan verwacht. Ingrediënten smaken niet vers, kan veel meer mee gedaan worden. Jammer, gemiste kans
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Eten goed. Prijs ok, maar jammer van de lawaaierigheid, conversatie was moeilijk., niet mogelijk. Kan hier iets aan worden gedaan?
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Onlangs met een groep collega's bij Toff gaan dineren. Fijn dat er ook een Engelse kaart aanwezig was voor Amerikanen in ons gezelschap. Vooraf nam ik de gerookte zalm met zuurkool. Nou klinkt dat niet als een voor de hand liggende combinatie maar ik ga er altijd vanuit dat als het op de kaart staat, dat het lekker is. Dat was niet het geval. Erg jammer. Mijn tafelgenoten waardeerden hun carpaccio en soepen wel. Ook de hoofdgerechten waren erg smakelijk, mijn hert inclusief. Bediening en decor waren prima; niet slecht, niet opvallend goed. Op zich dus een prima ervaring bij Toff, jammer van het voorgerecht.
Jack D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Met een gezelschap van 10 personen een hebben wij een uitstekende om niet te zeggen Toffe ervaring gehad. Zonder uitzondering was eenieder onder de indruk van de kwaliteit van het gebodene. Met name de dikbil beef, de kabeljauw en de mosselen waren perfect en smaakvol bereid. De toetjes waren ook heerlijk waarbij vooral de crème brulee warme aanbeveling verdient. Geen minpuntje?. Ja toch wel, de wachttijd tussen hoofd- en voorgerecht was wel erg lang. Het zij de goede gastheer en zijn crew eenmalig vergeven....
Mijke V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Ziet er best leuk uit, maar zowel kaart als service zwaar onder de maat. Er was een vegetarier in ons gezelschap en er stonden geen vegetarische gerechten op de kaart. Wat te doen? De serveerster wist t ook niet (eet u geen vis dan?). Navraag in de keuken resulteerde in keuze uit een pastaatje of salade met kaas ofzo. Uiteindelijk was de pasta heerlijk, maar het hele gebeuren erom heen had de beleving al verpest.
Heel jammer en zeker niet van deze tijd!