Toetanchamon

Slotermeerlaan 97 1064 HA Amsterdam Nederland Kaart
31-206148647

Over restaurant Toetanchamon

Egyptische verwennerij in Amsterdam

Bij Toetanchamon kunt u terecht voor de heerlijke Egyptische keuken. Met ruim 30 jaar ervaring, worden hier traditionele gerechten bereid met overheerlijke kruiden die de keuken uit dit Noord-Afrikaanse land kenmerken. Het vriendelijke personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken, en in het warme en klassieke interieur zul je je al snel op je gemak voelen.

Meer informatie over restaurant Toetanchamon

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 03:00

Nme_32 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Gewoon de lekkerste shoarma van Slotermeer. Volle broodjes, goed vlees, nog een grotere menu als je iets anders wil.
Maar ga gewoon voor de shoarma dat blijft het beste.
Remco S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Na het werk (of iets anders) een shoarma eten kan zo lekker zijn als het met een beetje liefde is gemaakt. Tegenwoordig is een lekkere shoarma met een lichtje te zoeken. Hier schijnt ie... Ik heb het idee dat ze hier bijv hun eigen pita's maken (?) zoveel lekkerder dan het karton dat je elders moet wegwerken. Het decor is volstrekt out of place maar wat maakt t uit heerlijk shoarma eten !
Ouwe N.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2014
De LEKKERSTE shoarma in Amsterdam eet je hier. Kom hier al jaren en het blijft heerlijk. Vorige keer lamskotelet schotel en kip afgehaald dat viel wel tegen, de mixedgrill was super. Je kan het beter daar eten dan is het lekkerder. Bediening is erg vriendelijk, decoratie mooi.
Alleen het hoekje van de spareribs en de sommige jongens die daar zitten en soms onbeschoft praten vind ik wat minder reclame voor de zaak.
Timangie .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Spareribs afgehaald die heerlijk smaakten, erg vriendelijk personeel (beleefd, extra saus geen probleem) en overall goede ervaring.
René B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
Hier met z'n vieren voor de eerste keer gegeten. Erg vriendelijk personeel, de gerechten (lams shoarma kebab, spareribs, zalm, lamsbout) waren heerlijk. Hier komen we zeker nog een keer!
Debby R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Heerlijk gegeten. Kip shoarma was heerlijk (jammer dat ik het niet allemaal op kon ;-)). Heerlijke side salade. En dan de bediening. Vader Karim en zonen, veel restaurants in Amsterdam en omstreken kunnen bij jullie komen leren wat service en (kind)vriendelijkheid is!!