TOET Het Toetjesparadijs

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 17:30

Jouw recensie over het restaurant TOET Het Toetjesparadijs

Arjen R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
op bevrijdingsdag kwamen we vlak voor sluitingstijd bedelen om iets lekkers, en dat hebben we gekregen. Een proeverij voor twee personen met thee gezet volgens de regels der kunst. Ik heb mijn plateau schoon gelikt, zo lekker was het allemaal. een regelrechte aanrader waar ik hoop nog veel vaker te mogen genieten.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Gezellig restaurantje. Lekkere taartjes. De vegan chocoladetaart valt wel wat zwaar op de maag. Bediening is erg vriendelijk. Je moet niet al te veel haast hebben.
Delien K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Wij hebben een hartig tomaten-mascarpone taartje met pesto en een cheesecake gehad, die vonden we allebei een dikke 9 waard. Het hartige taartje was krokant, romig, pittig en als je eentje hebt gehad wil je nog een nemen. De cheesecake was erg smaakvol en precies zoet genoeg, met lekker vers fruit erop en was ook nog glutenvrij. Het smaakte erg goed. Ook was de cappucino lekker en zat in een leuke tweedehands beker, wat ik erg huiselijk vond. De bestelling liet wel even op zich wachten, maar dat maakte de hartelijke bediening meer dan goed. Een aanrader als je zin hebt in een ongedwongen sfeer en als je geen haast hebt!
Marjorie W.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Hier gisteren na het bezoek aan het Groninger Museum wezen lunchen, de eerste ronde bestond uit een overheerlijke hartige worteltaart met een super verse munt thee en een flinke pot honing erbij, was prima te doen, maar ik heb wel spijt van het bestellen van de tweede ronde, dit was een appeltaart welke er lekker uitzag, echter wel opgewarmd leek te zijn in de magnetron, hij was wel heet van buiten maar super taai en koud en nat van binnen, dit was wel een tegenvaller als ik zo vrij mag zijn, en de latte welke ik besteld was was een slap aftreksel van koffie met melk, de service echter, moet gezegd worden was super hartelijk.
Sigrid H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Afgelopen zaterdag weer eens naar Toet gegaan. Opnieuw viel het me tegen. De bediening is erg langzaam en inefficiënt (zeker voor een drukke zaterdag) en de taartjes die we aten waren niet lekker. Ik ben dol op cheesecake, maar wat hier cheesecake wordt genoemd was erg waterig en heeft niks met cheesecake te maken. Ook de bosvruchtencake was niet lekker. De cappuccino was redelijk. Ik ben hier nu meerdere keren geweest, maar dit was voorlopig toch echt de laatste keer. Het blijft maar tegenvallen.
Tommy1001 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Nergens heb ik ooit zulke heerlijke toetjes gegeten als bij TOET. Op een ongelooflijk creatieve wijze zijn niet voor de hand liggende smaakcombinaties verwerkt in toetjes.
De service is prima, de bediening is vlot en vriendelijk. De eigenaresse heeft natuurlijk heel veel kennis van de producten die ze zelf heeft ontwikkeld en gemaakt en kan daar heel enthousiast over vertellen zonder ook maar een moment opdringerig te zijn.
De toetjes zijn vaak gluten-, tarwe- of lactosevrij. Heel handig wanneer je gevoelig voor deze stoffen bent.
De inrichting van de zaak is heel consequent, alles ziet er leuk uit. Je ziet wel dat door het grote succes de zaak op drukke momenten wel erg vol zit. Dat heeft ook wel iets gezelligs.
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Super leuk trendy taartjes zaak. Heel laagdrempelig met leuke zelfgebakken taartjes. Ook voor de vega liefhebbers en suikervrij. De brownie is top!! Meeneem ook leuk gedaan. Leuke tweedehands sfeer aangenaam verschillende kopjes, schoteltjes en stoelen. Hele vriendelijke en spontane bediening. Leuk!
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Hmmm, wat een leuk winkeltje, lekker knus en gezellig.
En het gebak is er heerlijk! Vooral de brownies met zeezout en de wentelteefjes van suikerbrood met kaneelijs. Ik heb er een aantal keer met een vriendin gegeten. En dan steevast de miniproeverij, dat je met zijn 2-en drie gebakjes krijgt. Zo krijg je altijd wat anders!
Het enige nadeel is dat het nogal klein is, wat ik eigenlijk heel leuk vind, maar waardoor er vaak geen plek is of het te druk is.
henrivaneeghen .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Op basis van de recensies van Iens hier aan tafel geschoven. Zaterdag dus druk en bediening kon het duidelijk niet aan. Taart was handgemaakt hoorden wij maar dat proef je niet echt, slechte koffies als toetje, voorlopig even niet meer dus!
Joy123 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Vol verwachting hier eindelijk eens binnen gestapt, na alle positieve berichten.
Het was heel druk en vol op de zaterdagmiddag. Hoeft niet erg te zijn, maar wij kregen het idee dat de bediening het niet aan kon. Men was vriendelijk maar had eigenlijk weinig tijd om wat extra aandacht en toelichting te geven. We plaatsten onze bestelling en vonden op het terras nog een plekje. Daar moesten we even op wachten, omdat de bestelde appeltaart met noten en ijs nog uit de oven moest komen. Na een kwartiertje kregen we dan ons lekkers. Conclusie: de appeltaart was wat ingezakt want te vers maar wel heerlijk. De chocoladefondant was wel lekker maar oogde wat goedkoop in een aluminium schaaltje. Waarom niet een mooi porseleinen bakje oid, voor bijna 4 euro kan dat er toch wel af? De koffie verkeerd was overigens echt niet te drinken volgens mijn vriend, erg jammer.
Binnen is het ook echt te krap: slechts 16 zitplaatsen en heel weinig ruimte voor de balie.
Kortom: de kwaliteit van het eten is goed, maar de organisatie laat echt te wensen over. Wij zij bang dat dit in principe goed bedachte concept aan haar eigen succes ten onder gaat...
Klaas O.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Ik heb samen met mijn vriendin koffie en gebak gehad. De capucino was oke maar niet heel goed. De taart was handgemaakt en lekker maar niet speciaal. De sfeer was erg leuk en huiselijk. Iets meer kwaliteit en het is een top concept.
Bedankt voor de complimenten over de leuke huiselijke sfeer en het goede concept. Jammer dat je het taartje lekker, maar niet speciaal genoeg vond. Je geeft eerlijk gezegd wel erg lage cijfers, terwijl je toch best enthousiast klinkt....Kom maar snel eens langs voor een tweede kans!
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2013
Toen ik binnen kwam, zette ik een stap terug in de tijd. Het rook er heerlijk en de sfeer was gezellig! Het was een saaie dinsdag, desondanks zat er een stel die de verjaardag van manlief vierde en er waren meer mensen, die duidelijk aan het genieten waren. Ook ik heb zó genoten van een heeeerlijke chocoladesoufflé: ik heb er nog 4 meegenomen voor de familie thuis. Wil je echt iets lekkers, lieve bediening, heerlijke thee (of koffie) in een warme en gezellige atmosfeer en voor een goede prijs, dan moet je zeker naar het Toetjesparadijs!
Hier worden we trots van, dankjewel!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Wat een sympathiek concept! Een open keuken en een inrichting ogenschijnlijk wat bij elkaar gesprokkeld met wat moderne items en toch een eenheid en gezellig. De gastvrouw is erg behulpzaam en vriendelijk maar bovenal zijn de taartjes en toetjes subliem! Heerlijk, je kunt gewoon niet kiezen. Dus.. als je uit eten gaat in Groningen, je toetje of dessert hier halen. Scheelt ook dat je even een wandelingetje hebt, zodat het andere eten is gezakt en je nog meer lekkers kunt bestellen.
Nou, nou, wat een mooie woorden allemaal, nu ligt de lat wel heel hoog voor ons. Hartelijk dank!
MMAH .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Een geweldig gezellig en knus café, met winkel en eigen bakkerij, waar je terecht kunt voor een uitgebreid aanbod aan heerlijke toetjes en taartjes om je vingers bij af te likken!
Als toetje moet je de chocoladefondant proberen. Als taartje is de worteltaart met roomkaasglazuur mijn favoriet!
Bedankt! Dat zijn inderdaad twee topfavorieten: de fondant en de worteltaart. We hadden nooit gedacht er zo veel te moeten bakken!
NicoleM86 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2013
Ik ben samen met een vriendin naar het toetjesdiner geweest.
Wat een ontzettend bijzondere avond.
Een onwijs leuke sfeer. Ik heb dingen gegeten die ik niet zelf zou kunnen bedenken.
Alles was onwijs lekker klaargemaakt en erg origineel.
De passie die de eigenaresse uitstraalde was echt fantastisch.
Dit soort zaakjes houd ik van!
Heel leuk om te horen, hier doen we het voor!