Toek Toek Thais Restaurant

Service6,8/10
Decor6,9/10
Rick M. 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Kleine zaak maar super origineel. woon er nu 3 jaar tegenover en dit was m'n eerste kennismaking. voor een eethuisje gewoon gezellig ingericht maar een keuken waar je "je" tegen zegt! Fenomenaal! Kom zeker terug!
Jelleke V. 1e beoordeling (1 recensie) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Het eten is voortreffelijk! Vers! Ruime keuze! De ambiance is goed. Knus, tafels wel dicht op elkaar maar niet storend. Er is wel 1 zwaar min punt. Je zit zo ruim 2 uur te wachten.
Eter-pro77 . Bourgondiër (4 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Toek Toek, we komen er regelmatig.
je moet geen haast hebben want de bediening is ontzettend traag....maar het eten is wel lekker.
In in een houtachtig decor eten met de Thaise rene Froger op de achtergrond voelt als echt;-)
Jammergenoeg is er weinig mogelijk...... Afhalen is soms makkelijker.....en aangezien wij niet alles lekker vinden vragen we regelmatig of er iets in het dagmenu geschoven kan worden.
Ipv gele curry met aardappel hebben we liever rode curry.....maar altijd krijgen we een nee.
Toch jammer want we gaan nu een deur verder..... Toek Toek: Ga flexibel om met gerechten!
Dan blijven de klanten!
Tasoul . 1e beoordeling (1 recensie) 3,5 /10
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Dinsdagavond. Ontvangst was alles behalve gastvrij. Geen goede avond, maar als eerste : Het bevel opzij te gaan om het looppad vrij te houden. Dit had wellicht ook als een vriendelijk verzoek mogen klinken. Een, op twee tafels na , leeg restaurant, werden wij verrassend min of meer gedwongen om aan een krab tweepersoons tafel te gaan zitten. Toen ik vroeg naar een grotere tafel, daar wij voornemens waren diverse gerechten te bestellen, werd er gereageerd met de opmerking: Dat moeten we dan nog maar eens zien. Eenmaal aan een tafel naar eigen keuze aangeschoven duurde het enige tijd voordat wij de kaart kregen. Zonder verzoek om alvast iets te drinken in te schenken. Na een kwartier wachten hebben wij besloten een ander restaurant in de buurt uit te kiezen waar de service beter is.
J.W. W. Gastronoom (17 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Weer eens in Toek Toek gegeten. Het dagmenu, want dat is altijd lekker, niet duur en de gerechten zijn goed op elkaar afgestemd. Ook deze keer weer. Het is altijd een genot de heerlijke smaken van de Thaise keuken, te proeven.
Het enige minpuntje is de snelheid van de bediening en/of de keuken. Je moet wel heel lang op alles wachten. Maar misschien hoort dat er ook bij zodat een avondje uit echt een HELE avond uit wordt. Maar de bediening is wel weer super vriendelijk.
Myrna L. Fijnproever (7 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
We hadden een verrassingsmenu en waren alle 4 erg enthousiast.
De bediening was uiterst vriendelijk en de tijd tussen de verschillende gangen was prima.
We komen zeker een keer terug.
Anouk H. Bourgondiër (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Het eten bij Toek Toek is echt heerlijk! Ik heb er nu al 2 keer gegeten en houdt van curry. Zowel de groene, gele en rode currys zijn echt authentiek en bijzonder goed. Ook alle groenten zijn vers en nog lekker knapperig. De service is heel vriendelijk, het kan soms wel wat langzaam zijn als het wat drukker is. Verder vind ik de huiskamersetting heel ontspannen. Ik vind het echt een enorme aanrader. Ik zou ook zeker nog een keer terug komen
Angelieke H. 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
We hadden een menu voor 2 meerdere gangen. Geweldig! Verfijnd van smaak. Vooral de Thaise hapjes vooraf en de kokossoep. De kok verdient complimenten. Bediening goed. Inrichting wat oubollig, maar gezien de prijzen die men hanteert is dat bijzaak.
We gaan zeker terugkomen!
GijsHardeman . Bourgondiër (2 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Woensdag avond 06-08-2014 hier gegeten en wat was het fantastisch.We hadden gekozen voor het Menu Siam Delight en wat was het heerlijk,echt een top Thais restaurant met een uiterst vriendelijke bediening.Toek Toek is een restaurant om zeer zeker weer naar toe te gaan.HELEMAAL TOP.
Peter H. Gastronoom (54 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Op zaterdagavond hier met 4 personen werkelijk geweldig gegeten. Bezoek regelmatig Thaise
restaurants / eethuisjes maar hier wordt goddelijk gekookt. Per 2 personen kozen we voor een 5 gangen menu: combinatie van 3 voorgerechtjes, soep, salade, curry en ijs als toetje. Het ijs stelt niets voor. De zaak zat goed vol en met 1 kok en ook nog aardig wat afhalers was het wel een lange zit maar hulde aan de vrouwelijke kokkie.

Yvonne G. Gastronoom (17 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2014
Het eten is geweldig. Het decor is een Thai, dus niet bijzonder. We waren de enige gasten in de zaak, dus over de service hadden we zeker geen klagen.
Een ding is zeker : we komen terug.
Arnout B. Fijnproever (6 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2013
30 jaar op de Westduinweg gewoond, liefhebber van Thai's eten en toch nooit geweest. Vrienden vonden het aanbevelenswaardig. Zomaar binnengelopen. Vriendelijke ontvangst. De muziek bedoeld als achtergrond werd op ons verzoek op een lager pitje gezet. Verrassingsmenu maakte naam waar. Heerlijk en voor ons, grote eters met een voorkeur voor vis of schaaldieren meer dan genoeg. Lekker wit wijntje erbij en genieten maar. Komen zeker (net als Pierre Wind) terug. Eh, na 2 februari 2014 wegens een korte opknapknapbeurt. Aanbevelenswaardig !
Jan B. Gastronoom (17 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
De viskoekjes waren slecht, sponzig met weinig smaak. De cocos soep was goed maar verder niets bijzonders. De Laab salade en de papaya salade waren niet slecht maar ook niet goed.
Kortom het eten was niets bijzonders, geen blijvende herinnering. Het was een soort frituur eten maar dan in een klein restaurant. De service was redelijk. Het kleine restaurant (een soort doorgebroken woonkamer) is leuk, maar slecht ingericht. Het zou ontdaan moeten worden van alle attributen aan de wand die niets met Thailand te maken hebben.
Tamara L. Bourgondiër (4 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Dit is een heel leuk, gezellig eethuis in een wat knullige maar aandoenlijke huiskamersetting. Dit restaurant zit bij ons op de hoek en wij gaan hier graag naar toe. Het eten is erg goed en authentiek, dit is zeker te danken aan de Thaise dames in de keuken. Laat je gerust verrassen door het verrassingsmenu, het zal je niet teleurstellen. Joost de gastheer doet de bediening alleen en dit doet hij keurig. Echter,omdat je ook kan afhalen, kan het zijn dat de gastheer zijn handen vol heeft en het eten wat langer op zich laat wachten. Heb je geen haast en heb je zin in echt lekker thais eten, dan ben je hier op het juiste adres!
Carsten . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
We hebben super lekker Authentic Thai gegeten en voor een hele betaalbare prijs. Maar € 18,95 voor een uitgebreide dagmenu met 5 gerechten plus toetje. Ook de bediening super vriendelijk!
Komen we vaker!
N V. Gastronoom (15 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2013

Gewoon goed Thais eten. Heerlijke soep. Dat is het wel eigenlijk. De inrichting kan wel een update gebruiken, verder qua bediening en smaak geen enkele opmerking. Wij waren hier op een lege Dinsdag, dus van drukte was geen sprake. Ik kan me voorstellen dat als het drukker is, dat het wat lastiger gaat worden.

Wel een serieuze vraag: waarom is Thais eten toch relatief zo duur?! In heel Nederland lijken alle Thaise restaurants wel een soort afspraak te hebben! 18 euro is nou niet echt goedkoop...
Thomas Maxwell . Gastronoom (52 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2013
Gewoon heerlijk Thais gegeten (menuutje-voor-2-stevige-eters) in een onpretentieuze ambiance met een huiselijke sfeer, voor een meer dan redelijke prijs (gezien de 5 gangen en de originele Thaise ingrediënten). De service was traag, maar oprecht. Petje af voor de chef, die in haar eentje toch 25-30 couverts prepareert.
Nicolette B. 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
Heerlijk gegeten, vegetarische menu+ een menu voor 2 personen met zijn 3en gedeeld. Soep heb ik wel eens beter gehad, maar verder was het super. Wel grote porties, maar ons werd aangeboden de rest mee te nemen. De volgende dag nog een keer lekker van gegeten. Het was wel erg rustig voor een zaterdag, zonde, ben het niet eens met onderstaande recensies!
Marcus R. Fijnproever (8 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Toek Toek is fijne Thai " om de hoek " waar je alle klassiekers kunt krijgen die heel fijn zijn bereid. Het restaurantje is heel klein en pretentieloos maar prima voor een ontspannen etentje tussendoor. Halen hier regelmatig en tot nu toe altijd heel tevreden over de kwaliteit. Voor de kwantiteit liefhebbers is het menu een aanrader.