Today Lunch and Dinner

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Today Lunch and Dinner

marjan B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Super, doe maar gewoon, lekker, flinke portie, goede prijs, super bediening! Alles kan, veel keuze, leuke plek! Ga zo door!
Louise76 R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
De bediening en eigenaar zijn zeer klantgericht.

De salades zijn erg goed. De prijs is ook eindelijk weer eens normaal in deze lunchroom.
Ze hebben ook heerlijke koffie.

Het is geen grote zaak maar naar kunnen goed benut ingericht en overzichtelijk.

Ik ga hier zeker vaker naartoe!!
Mireille G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Onverwacht als vegan gaan eten bij To Day. De kaart liet dit niet direct zo toe, maar de manager nam op een zeer authentieke en enthousiaste wijze de uitdaging aan een heerlijke plantaardige en creatieve maaltijd op maat te maken. Zeer uniek om je als gast zo welkom te voelen in dit sfeervolle restaurant.
mrskaizer .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Maandag met Social Deal gaan eten bij To Day. Bij binnenkomst zag ik een goed verzorgd, modern ingericht restaurantje. Alhoewel het maandagavond 6 uur was, zaten er toch al redelijk wat mensen binnen. Ik werd gelijk benaderd door een vriendelijke serveerster die mij uitlegde wat ik kon bestellen met mijn Social Deal. Het was een gevarieerde keuze uit vier voorgerechtjes, en drie hoofdgerechten. Als voorgerecht ben ik gegaan voor de antipasti met breekbrood. Dit waren heerlijke hapjes met brood en heel erg lekkere smeerseltjes. Het was een flink bord vol! Als hoofdgerecht had ik gekozen voor de kipsaté met patat. Die werd geserveerd met wederom een stuk breekbrood, een kleine salade, en kroepoek. Zowel de saté als de pindasaus waren goed gekruid, alleen hou ik persoonlijk van iets steviger gebakken kip. Daarna kreeg ik drie keuzes voor het nagerecht, en ben ik gegaan voor de dame blanche. Het gerechtje dat ik kreeg, leek niet erg op een dame blanche, maar was wel heel erg lekker. Bij mijn dessert had ik ook gekozen voor een latte macchiato, en deze werd geserveerd met een bordje met bonbonnetjes en koffieboontjes. Dit was een heerlijk extraatje. Al met al een zeer geslaagde ervaring bij To Day!