Today Lunch and Dinner

Maandag t/m Zaterdag 09:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Today Lunch and Dinner

VanBasten B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Ondanks telefonische navraag en allergieën pictogrammen op de menukaart weet de keuken en bediening niet wat gluten zijn en waar ze in de bereiding voorkomen. Na aanspreken hierop is de bediening zichtbaar gepikeerd en weet men niet goed meer wat te doen. Jammer.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Lekkere broodjes tonijn en carpaccio. Vriendelijk en vlot personeel op een kopje locatie in het Statenkwartier.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Wij hadden hier een heerlijke, uitgebreide high tea met heerlijke hapjes en goede thee. Wij zaten aan het raam binnen vanwege de high tea maar er is ook een terras. Aardige bediening.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Vanmorgen ontbeten met een voucher van Social Deal. Waren hier al eerder geweest. Volgens mij zit er nieuwe eigenaar in. Toen we aangaven dat we vouchers hadden van social deal, was dat een verassing, het meisje wist niet van het bestaan en de man in de keuken ook niet. We zijn hier echt eerder geweest met dezelfde deal, maar nogmaals "ik ken het niet" Toen ik aangaf dat ik gisteren Shirly nog aan de lijn had om het e.e.a. te bevestigen, kreeg ik te horen dat die er wel werkte maar vandaag niet aanwezig was. Enfin we kozen het zelfde ontbijt als de vorige keer maar was veel minder van kwaliteit dan de vorige keer. Geen mooi uitgebakken spek maar spekblokjes en veel te nat niet gaar ei. Enfin weer op zoek naar andere deals dus.
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Super, doe maar gewoon, lekker, flinke portie, goede prijs, super bediening! Alles kan, veel keuze, leuke plek! Ga zo door!
Seline R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
De bediening en eigenaar zijn zeer klantgericht.

De salades zijn erg goed. De prijs is ook eindelijk weer eens normaal in deze lunchroom.
Ze hebben ook heerlijke koffie.

Het is geen grote zaak maar naar kunnen goed benut ingericht en overzichtelijk.

Ik ga hier zeker vaker naartoe!!
Mireille G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Onverwacht als vegan gaan eten bij To Day. De kaart liet dit niet direct zo toe, maar de manager nam op een zeer authentieke en enthousiaste wijze de uitdaging aan een heerlijke plantaardige en creatieve maaltijd op maat te maken. Zeer uniek om je als gast zo welkom te voelen in dit sfeervolle restaurant.
mrskaizer .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Maandag met Social Deal gaan eten bij To Day. Bij binnenkomst zag ik een goed verzorgd, modern ingericht restaurantje. Alhoewel het maandagavond 6 uur was, zaten er toch al redelijk wat mensen binnen. Ik werd gelijk benaderd door een vriendelijke serveerster die mij uitlegde wat ik kon bestellen met mijn Social Deal. Het was een gevarieerde keuze uit vier voorgerechtjes, en drie hoofdgerechten. Als voorgerecht ben ik gegaan voor de antipasti met breekbrood. Dit waren heerlijke hapjes met brood en heel erg lekkere smeerseltjes. Het was een flink bord vol! Als hoofdgerecht had ik gekozen voor de kipsaté met patat. Die werd geserveerd met wederom een stuk breekbrood, een kleine salade, en kroepoek. Zowel de saté als de pindasaus waren goed gekruid, alleen hou ik persoonlijk van iets steviger gebakken kip. Daarna kreeg ik drie keuzes voor het nagerecht, en ben ik gegaan voor de dame blanche. Het gerechtje dat ik kreeg, leek niet erg op een dame blanche, maar was wel heel erg lekker. Bij mijn dessert had ik ook gekozen voor een latte macchiato, en deze werd geserveerd met een bordje met bonbonnetjes en koffieboontjes. Dit was een heerlijk extraatje. Al met al een zeer geslaagde ervaring bij To Day!