Toby's Steakhouse

Woensdag t/m Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Coby en Harry Steenhuis zijn hier 1 oktober j.l. geweest. Zonder afspraak en een vol restaurant. Rustig wachtend aan de bar. Wat gedronken en het voorgerecht genoten, alles met leuke conversatie met eigenaar en personeel. Hierna kregen we het hoofdgerecht opgediend aan een vrijgekomen tafel. Soms gebruikt men te veel woorden om je waardering te tonen. Maar wat hebben we genoten!
Chapeau!
Plien76 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Gezellige ongedwongen sfeer! Het eten was overheerlijk! Een duidelijke uitleg van de bediening over de gerechten en de kok kwam zelfs even aan tafel!! Een enorme aanrader voor zowel gezinnen, stellen en een avond uit met vrienden!!
SophieT123 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Geweldige avond gehad! De kinderen genoten van de heerlijk uitziende spareribs en mijn man en ik deelde de Tomahawk. Na een mooi verhaal over het rijpen en bereiden waren we heel erg benieuwd. Het was zeer mals en vol van smaak! De sfeer was heel goed en de bediening erg vriendelijk. Zeker een aanrader!
Esmee123 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Voor de 2e keer bij Toby's Steakhouse en weer genoten van het heerlijke eten hier. De maaltijdsalade van mij en de boerderij eend van mijn man waren voortreffelijk!!

In de weekenden hebben ze gedurende de vakantie live muziek op het terras, dus we hadden er leuke muziek bij! Heerlijk vertoeven hier en voor ons een dikke 10 waard!!!
Eveline K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Vanwege de zeer goede recensies besloten we bij Toby's te gaan eten tijdens ons weekend in Drente. We reserveerden een tafel en bij binnenkomst werden we naar een leuk plekje bij het raam geleid. Wij namen een glas rode (zuid-afrikaanse) wijn vooraf, waarbij we een mooi verhaal cadeau kregen. De soep van de dag was mosterdsoep en champignonsoep. Mijn partner koos voor de mosterdsoep en ik voor de champignonsoep. Helaas.... Er was geen champignonsoep. Toen ik daarop echter geen keus kon maken voor een ander voorgerecht, maakte de kok speciaal voor mij champignonsoep. En het kwam niet uit blik! Beide soepen waren erg lekker. Na het enthousiaste verhaal van, naar wij aannemen, Tony, kozen we voor de tomahawk. Een bijzonder (groot) stuk mals rundvlees, op een speciale manier bewerkt (5 weken gerijpt). We deelden de tomahawk en hoewel het genoeg was, hadden we dat beter niet kunnen doen. Omdat het vlees zo lekker is, hadden we er wel ieder één kunnen nemen. Maar ja, € 43,- voor een hoofdgerecht is toch aan de prijzige kant, zodat we hem deelden. De aardappeltjes en groenten waren ook prima. Hierna hadden we genoeg aan een kop koffie.
Bij Tony's steakhouse voel je je als gast bijzonder welkom en het eten is uitstekend. Zo'n kwaliteit verwacht je niet in een kleine plaats als Exloo.
Nadja B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Deze zaak is pas 3,5 maand geleden geopend. Ruim opgezet, eigentijds en sfeervol ingericht. Jammer dat slechts 3 tafels bezet waren (vrijdagavond). We delen een visschotel vooraf, bestaand uit perfect gebakken coquilles, forelmousse, zalmtartaar en garnalen: echt heerlijk. Daarna kiest manlief de tomahawk en hij wordt niet teleurgesteld. Ikzelf kies de surf 'n turf (tournedos en 2 grote garnalen): zeer smakelijk. Erbij friet en salade.
Helaas is er geen ruimte meer voor een dessert.
Ga gerust hier eten tijdens je vakantie, maar ook locals: wijk eens van het geijkte pad af en ga naar Toby's Steakhouse! Echt de moeite waard.
Foppe V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Heerlijk genoten van een côte de boeuf, met een afmeting en kwaliteit waar je met recht van onder de indruk raakt. M'n partner al evenveel genoten van een heerlijke Surf&Turf met geweldige gamba's. Voortreffelijke service, en een mooi decor! een dikke pluim voor Toby's Steakhouse.
We komen zeker terug!
Maarten19645 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Leuke avond gehad. Heerlijk gegeten al zeg ik het zelf! De bediening was goed, heel gastvrij. Ik ben met mijn familie heen geweest. Ik had samen met mijn vrouw een heerlijke tomahawk. Een lekker groot stuk vlees en ook nog rijk van smaak! De spareribs van mijn zoontje zagen er goed uit, en er zat een heerlijke barbeque saus bij. Zodra ik weer in de buurt ben dan weet ik waar ik moet zijn!
Edward1980 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Super fijne avond gehad. Culinair gegeten, dat had ik niet verwacht van een steakhouse. Genoten van een heerlijk gemarineerde lamsrack en een kaasplankje na. Zodra we weer in de buurt zijn gaan we hier zeker weer eten!