Toby's Steakhouse

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Toby's Steakhouse

In dit gezellige steakhouse krijg je ‘gerijpt’ vlees geserveerd. Het is supermals vlees dat door een speciale behandeling heerlijk mals en smaakvol wordt. De naam van het restaurant zegt het al: hier eet je een goede steak al is er ook keuze in ander vlees en vis. Het is robuust eten, met veel smaak en zorg bereid. Vlotte bediening, gastvrije ambiance en eerlijk vlees op je bord. Een geschikt restaurant voor iedereen, jong en oud, met of zonder kinderen.

Meer informatie over restaurant Toby's Steakhouse

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Toby's Steakhouse

g.moes1949 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Een goed en mooi restaurant ruim en gezellig maar bij een steakhouse verwacht je toch een wat vrijere aankleding. van het restaurant . maar het eten was van een goede en lekkere kwaliteit. een dikke 8.5.
Ina K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het eten was uitstekend bediening zeer goed
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Bij het reserveren van dit restaurant hadden we een andere voorstelling van de menukaart.
Wij zijn bijzonder tevreden over het gebodene en de voortreffelijke samenstelling van de menu's !
Voor ons zal zeker een vervolg in het verschiet liggen.
rcm-diepenbroek .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wij hebben hier afgelopen week zeer goed gegeten in een sfeervol restaurant in Exloo.
Personeel was vriendelijk en de bediening was prima. Zeker aan te bevelen bij anderen die hier op vakantie zouden zijn zoals wij.
Annoeska B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gezellig steakhouse waar je ruim kan zitten. Het eten is super goed, de bediening aardig en attent.
Je hoeft niet lang te wachten op je bestelde menu.
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Goed gegeten, prima voor ons gezin met kinderen. Moesten lang wachten, maar kregen van het huis brood met smeerseltjes. Dat was een heel goed gebaar, heel gastvrij kwam dit over.
Zonder te vragen werd er ook water geserveerd, ook heel prettig. Tip: het fruit bij het toetje was niet rijp en een melige appel erin, hier iets anders op verzinnen zou goed zijn! Of niet op de kaart zetten.
Jopie R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Nu al diverse keren hier met AH actie gegeten. Fantastisch zijn niet moeilijk .
Wij vinden het een aanrader. Goede uitleg over producten.. Jopie Raven
hjl.leutscher .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben heerlijk met z’n tweeën gegeten. Zowel de witte als rode wijn was passend en heerlijk bij de maaltijd.
Een goede avond.
Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij Toby's Steakhouse. Het is eigenlijk niet echt een steakhouse te noemen, maar eerder een goed restaurant. Eigenlijk doet de naam denken dat het eenvoudiger is dan dat het is...
Heerlijk eten van goede kwaliteit in een mooi, modern, verzorgd restaurant. Met uitstekende service en gastvrij personeel. ( Zelfs met mijn zwangerschap werd goed rekening gehouden, de entrecote werd speciaal langzaam in de oven bereid zodat deze heerlijk mals bleef ) Zeker voor herhaling vatbaar!
Elma W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
bij binnen komst mooi en sfeervol restaurant hebben er heerlijk gegeten de entrecote was zeer goed bereid ook de varkens medallion was goed en met vriendelijke bediening alles bij elkaar top steakhouse
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Goed restaurant met heerlijke gerechten pluspunt de tafels die erg ruim staan gastvrouw doet erg haar best om je als gast thuis te voelen en een prima prijs dus een aanrader.
rieks H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
kille aankleding van binnen.
het eten kon iets warmer.
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We werden heel vriendelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten! de bediening was vlot en accuraat.
voor herhaling vatbaar.
jeaninekrab .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij Toby's steakhouse. Ober maakte ons wegwijs in de menuekaart. Was vriendelijk en je had het gevoel dat je er al jaren kwam eten. Ik was zelfs m'n dinerkaart vergeten en kreeg toch tweede diner gratis. Het was gezellig druk en niet te lawaaierig. Kortom ik geef ze een dikke tien !!
vos078 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We vinden dit een fijn restaurant. De tafels staan lekker ver uit elkaar, zodat je niet meeluistert met de 'buren'. De ontvangst was erg aardig en de bediening prettig (vriendelijk, niet opdringerig) en vlot (maar niet te vlot, gewoon met een goede wachttijd tussen de gerechten)
Het eten tenslotte was super lekker en prachtig gepresenteerd.
Wij vinden dit restaurant een aanrader !
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Bezocht aan de hand van de AH-Restaurantactie. Keuze uit alle gerechten. Heerlijk gegeten, bijzonder vriendelijke bediening!
Anneke O.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening met aandacht voor de klant. Fijne sfeer. Komen graag nog eens terug.
eagle07 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Met klein vriendengroepje(4) gegeten. Bij binnenkomst werden we vriendelijke te woord gestaan, door wat later bleek de eigenaar en gevraagd of hij onze jassen mocht aannemen. Nadat we plaats hadden genomen, viel ons de persoonlijke aandacht op en we voelde ons gelijk op ons gemak. Heerlijk gegeten. Ook het "broodmandje" vooraf met vier verschillende "smeerbaarheden" haha...was allemaal vers bereid. Dat gold trouwens voor alles wat wij die avond geserveerd kregen. Top!. Vier verschillende hoofdgerechten en niemand had er wat op aan te merken. Al met al een zeer geslaagde avond. Komen zeker een keer terug, maar dan in het weekend
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk eten in een ontspannen sfeer. De eigenaren doen er alles aan om het voor de gasten zo comfortable mogelijk te maken. Heerlijk eten voor een prima prijs! Ik kom zeker weer terug.
Enige kleine nadeeltje was dat de frituurlucht van de aangrenzende snackbar (zelf eigenaar en in hetzelfde pand) ook in het restaurant sterk aanwezig was.
Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Wat hebben wij hier heerlijk gegeten. Lekkere soepen, tournedos echt geweldig mals! Ijs met verse vruchten toe. Vriendelijke bediening en je zit gezellig, tafels ruim van anderen af.