Toby's Steakhouse

Hoofdstraat 65 7875 AB Exloo Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Toby's Steakhouse

In dit gezellige steakhouse krijg je ‘gerijpt’ vlees geserveerd. Het is supermals vlees dat door een speciale behandeling heerlijk mals en smaakvol wordt. De naam van het restaurant zegt het al: hier eet je een goede steak al is er ook keuze in ander vlees en vis. Het is robuust eten, met veel smaak en zorg bereid. Vlotte bediening, gastvrije ambiance en eerlijk vlees op je bord. Een geschikt restaurant voor iedereen, jong en oud, met of zonder kinderen.

Meer informatie over restaurant Toby's Steakhouse

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Toby's Steakhouse

Richard N.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Het eten was heerlijk,alleen jammer dat de zalm en de vanille ijs op was.
Tria H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Het was goed, maar had wel de indruk dat je met je iens reservering duidelijk minder uitgebreid krijgt. Maar lekker was het wel!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Teleurstellende avond. Wachttijden van voor naar hoofdgerecht bijna een uur. Bediening die het gewoon niet ziet moest zelf vragen om borden. Onze kleine man heeft zijn gerecht niet eens meer gekregen. Er bleken allemaal problemen te zijn in de keuken door ziekte, afmelding ivm overlijden en iemand die 1 uur van tevoren zich afmeld. Zeer jammer dat dít te merken was. We zijn weggegaan en met ons meerderen.
Jennifer P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Vriendelijke bediening alleen geen kennis van zaken (bedienen, kaart, gerechten, drank). Wijn geserveerd in glas met lippenstift van vorige klant. Hele lange wachttijden voor het uitserveren van alle gangen. Vis was bovendien niet vers en smakeloos en spareribs te droog. Meerdere klanten zijn vanwege het lang moeten wachten opgestapt. Erg teleurstellende ervaring (en dat op Vaderdag). Jammer want in principe leuke tent en leuke locatie.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Afgelopen zondag met vaderdag met een groep van 9 personen er geweest te eten. In maart met dezelfde groep geweest met deal onbeperkt schnitzel eten. Is ons toen heel goed bevallen, heel gezellige avond gehad en lekker gegeten. Dus daarom hadden we het er voorover om nogmaals 60 km heen en 60 km terug te rijden. Hopende op een leuke gezellige avond met lekker eten. Helaas. Het was een avond om niet snel te vergeten, maar niet vanwege het lekkere eten en de gang van zaken. Zijn zeer teleurgesteld hier weer weggekomen. Het is dat we via de leukste deal al hadden betaald anders waren we zeker al op tijd vertrokken. Zoals meerdere mensen om ons heen die avond. We moesten meer dan een half uur alleen al op de menu kaart wachten. Het ging al mis bij het voorgerecht, waar we dus heeeeel lang op moesten wachten. Maar goed we hadden genoeg te kletsen. Bediening gaf aan dat er aspergesoep was. Maar bleek bij nader inzien er toch niet te zijn. Dan maar mostersoep, ook lekker. Maar helaas deze was lauw en smakeloos. Kregen echter wel 2 grote broodplanken geserveerd wat niet helemaal was doorgesproken, maar goed wij zijn de moeilijkste niet. Na het hele lange wachten was deze snel verorberd. Dan ook nog maar iets te drinken bestellen. Maar ook het alcoholvrije biertje bleek niet meer voorradig. Op naar het hoofdgerecht, wat ook weer ontzettend lang op zich liet wachten. 3 personen kregen alvast hun hoofdgerecht geserveerd maar voor de overige personen was dit nog niet het geval. Heel vreemd. Kregen wel alvast patat, dus zijn ze daar maar mee begonnen. Er was door een van de 3 een hoofdgerecht besteld naturel, dus zonder saus. Maar toen het geserveerd werd, zat hier dus wel een saus overheen. Moest dus een nieuw stukje vlees voor komen. Wat ook binnen 2 a 3 tellen er was ??? De bediening gaf aan dat de verkeerde was meegenomen, maar verder was er niemand in ons gezelschap die dit zelfde had besteld maar dan dus met saus. Ikzelf had een gebakken tournedos met een spies van gamba’s. Pas toen het bord op tafel werd gezet, lagen er geen gamba’s op het bord maar een stukje kreeft. De gamba’s waren er niet, werd toen pas medegedeeld. Het vlees was een teleurstelling, zag er onsmakelijk en dof uit. Was ook lauw. Ook het stukje kreeft was helemaal smakeloos en koud. Had een stukje geproefd maar was echt niet lekker. Heb gevraagd om een nieuw stukje vlees. Hier deed men verder ook niet moeilijk over en na 8 minuten had ik een nieuw warm en sappige tournedos, met kijk daar 3 grote gamba’s!!! Verwondering al om. De gamba ‘s waren terug gevonden, aldus de bediening. Dan na erg lang wachten terwijl een paar van ons het hoofdgerecht dus al bijna op hadden werden de overige gerechten geserveerd. Waaronder 2x een halve meter vlees voor 2 personen. Helaas was ook hiervan niet alles even smakelijk, zelfs taai en niet warm genoeg. De sausjes hierbij waren klonterig en lauw. Ook de borden met de gerechten waren koud. Onder tussen kregen wij mee dat om ons heen er nogal wat mensen begonnen te klagen of zelfs boos en teleurgesteld het restaurant gingen verlaten. Wij waren met een grotere groep en hadden gelukkig genoeg afleiding en hielden de moed er in. Hebben echter wel na 3x vragen op het eind nog nieuwe patat gekregen. Bij de hoofdgerechten verder geen groente gezien. Bij navragen werd er alsnog een klein kommetje met wat salade gebracht. Op naar het toetje. Inmiddels waren we met elkaar behoorlijk melig en hadden we het wel gehad, het restaurant was behoorlijk leeg gelopen. Ook viel het mij op, dat van een tafel van gasten die waren vertrokken deze niet helemaal was opgeruimd, er bleef een gebruikt wijnglas en mes op tafel achter en een verkreukeld tafelkleed. Dit staat niet echt netjes voor eventuele nieuwe gasten.
Wat betreft de bediening bleef deze rustig en vriendelijk, maar was onervaren en wist niet wat er op de kaart stond. Moest steeds dingen navragen of het wel of niet aanwezig was.
Wat ik erg spijtig vind, is dat wij tijdens dit alles helaas geen eigenaar hebben gesproken, die op een of andere manier zijn verantwoordelijkheid neemt en naar zijn gasten komt uitleggen wat er speelt of hoe het komt dat er zoveel mis ging. Dit is volgens mij een gemiste kans, indien men uitlegt van hoe of wat, zouden de klanten hier meer begrip voor kunnen opbrengen. Is wel zo netjes en klantvriendelijk. Was bij ons ongetwijfeld het geval geweest en had je begrip voor de situatie gehad. Je voelt je dan in elk geval gerespecteerd, je rijdt tenslotte niet voor niks zo’n eind om bij hem in zijn restaurant te komen eten. Bij het afrekenen, we moesten echter wel hun er zelf even op attenderen, zijn er van deze hele avond met al zijn tegenvallers, ter compensatie , er maar liefst 2 hele kopjes koffie niet in rekening gebracht. ☹️ Maar ze waren wel heet, dat dan weer wel.
Conclusie : voor ons geen ritje van 120 km meer naar Toby in Exloo.
Hoop echt dat er door Toby’s Steakhouse met deze opmerkingen op de punten die voor verbetering vatbaar zijn wat gedaan wordt, want iedereen werkt toch hard voor zijn geld, zowel eigenaar als klanten.
Groet, YVD
H. H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Naar aanleiding van de goede recensies zijn we daar gaan eten.

Wij snappen echt niet hoe zo’n restaurant zo veel goede recensies kan hebben. Alles wat mis kon gaan ging ook mis. Ontvangst was niet vriendelijk. Vier tournedos bestellen, 1 krijgen, lang wachten en dan na een half uur hoor je dat er nog twee tournedos zijn. Oké, kan gebeuren en werd op zich netjes opgelost. We hadden allemaal van die ene tournedos geproefd en dat was echt niet best. Wat een smakeloze hap, en dat voor zo’n prijs. Beschamend. Vervolgens hebben we allemaal maar de saté besteld, ook zeer slechte bereiding en totaal smakeloos. Smakeloze blanke brokken “vlees”.

De buren tafel naast ons kregen te horen dat de laatste twee crème brulee gevallen waren maar iemand anders van de bediening zei dat het geschift was.

Bij afrekening zat de korting van Iens er niet bij, kortom hopeloos. Gezien de prijzen verwacht je toch echt wel wat beters voorgeschoteld te krijgen. Zeer teleurstellend. Wij zouden er niet weer gaan eten
Josella K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Gekeken naar prijs-kwaliteit vonden we het behoorlijk tegenvallen. De zalm was lauw en flauw van smaak. Bijgerechten karig: beetje aardappeltjes en beetje salade.
Personeel vriendelijk, loopt wel vaak naar buiten om te roken, oogt niet zo netjes. Wij zullen hier niet weer gaan eten.
Rudy V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Leuk huiskamer restaurant met aardige bediening. We hadden de mosterdsoep, broodjes en de halve meter vlees, dit was heel lekker.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
We konden niets bedenken om ergens negatief over te zijn, alles was weer zeer goed. Zoals gewoonlijk. Een aanrader voor die mensen die in Exloo een eet gelegenheid zoeken.
Rudy V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Leuk huiskamer restaurant. We hadden de mosterdsoep samen met de broodjes en de halve meter vlees, het was erg lekker :)
Irma K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Helemaal super.
Heerlijk gegeten, lekkere wijn en goede bediening!
En vooral extra dank voor de attentie voor de verjaardag van mijn man.
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
lekker en goed gegeten voor een redelijke prijs. komen er zeker nog een keer eten, als we in de buurt zijn vriendelijke gr. seijs
A. van aarle V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten en de service was top!
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Het was deze keer weer zeer goed. Het gerecht was zeer goed mals en warm. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Het is een aanrader voor iedereen die een keer in Exloo komt .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Er waren deze keer veel kleine kinderen aanwezig waarvan een aantal ouders de kinderen niet onder controle hadden. Dat we langer moesten wachten had met de drukte te maken. Het kwaliteit van de gerechten was deze keer goed die andere twee keer dat we zijn geweest was het zeer goed.
Juliette G.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening. Leuke kaart ook. We komen graag terug !
Dianne S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Eten was super lekker. Vriendelijke bediening. Inrichting was mss niet wat je van een steakhouse verwacht, maar wel een sfeervol restaurant met genoeg privacy, doordat de tafels niet zo dicht op elkaar staan. We hebben hier met 8 personen een heel geslaagde avond gehad.
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Was echt heel lekker eten !
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Heerlijke lambsrack gegeten. De bediening was goed en het personeel erg vriendelijk.
Monique F.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Lekker gegeten. Vriendelijke behulpzame bediening.