Toby's Steakhouse

Hoofdstraat 65 7875 AB Exloo Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Toby's Steakhouse

In dit gezellige steakhouse krijg je ‘gerijpt’ vlees geserveerd. Het is supermals vlees dat door een speciale behandeling heerlijk mals en smaakvol wordt. De naam van het restaurant zegt het al: hier eet je een goede steak al is er ook keuze in ander vlees en vis. Het is robuust eten, met veel smaak en zorg bereid. Vlotte bediening, gastvrije ambiance en eerlijk vlees op je bord. Een geschikt restaurant voor iedereen, jong en oud, met of zonder kinderen.

Meer informatie over restaurant Toby's Steakhouse

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Mooi restaurant op leuke locatie. Vriendelijke bediening. Goed verzorgd en lekker eten. Klein nadeel dat de lucht uit de keuken soms iets te veel in het restaurant doordrong. Kortom wij zijn tevreden huiswaarts gekeerd.
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH restaurant actie en hadden een vrije keus van de menukaart.
Genoten van drie gangen en na afloop werd 50% in mindering gebracht.
Leuke vlotte bediening , voor herhaling vatbaar.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Voorgerecht hebben wij 2 x groentesoep genomen, was wel enigszins aan zoute kant maar smaakte o.i. uitstekend. Als hoofdgerecht beiden een seniorenmenu gekozen, 1 x zalm en 1 x struisvogelbiefstuk. M.n. de struisvogelbiefstuk was van een uitzonderlijke goede kwaliteit, ik waande mij bijna weer in Australië.
Tony L.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Kwaliteit van het eten was super!!! De bediening was goed, met veel aandacht voor de klant, een absolute aanrader en wij gaan er zeker nog eens eten
j S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Echt een aanrader,prima gegeten en een topgastheer maken het samen tot een geweldige afsluiting van de dag.
Ik ga hierbeslist nog een keer naar toe
benbreukers .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
wij kwamen voor de eerste keer en zijn vol lof over het eten, bediening en entourage. Het was rustig. Op ons verzoek werd het geluid van de muziek zachter gezet
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten,vriendelijke mensen, niet goedkoop maar met ah prima te doen!
Als we in de buurt zijn voor herhaling vatbaar!
john S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
de ontvangst was zeer vriendelijk .
de kerrie soep werd aageboden was zeer goed
de bediening was heel goed
zeker om nog eens terug te komen als ik in de buurt ben
arieteunie .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
We hebben met de ah restaurant actie heerlijk gegeten, konden van de hele kaart kiezen. Een leuke accomodatie en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Eten was heerlijk. Duurde alleen wat lang voordat we eten hadden (voorgerecht bijna uur en hoofdgerecht nog eens drie kwartier) , terwijl het niet druk was.
Geert P.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Perfect met kleine, te vergeven, beginners foutjes. Restaurant is bijzonder schoon en netjes. Bijna iets te clean voor een American style restaurant. Eten perfect.
Ossenhaas carpaccio met een kleine twist door een heerlijke pesto erop te serveren. Heerlijk !
Dan een 5 weken gerijpte Entrecote, mmmmm... waar eet je dat ?!
Echter de zo belangrijke vraag: Wilt u hem rare, medium of well done is niet gesteld. Hij werd geserveerd tussen medium en well done in. Overigens zooooo.... lekker dat we hem zonder morren hebben genoten.
Ook de nagerechten perfect.
Zonder de AH kaart korting zou de prijs van het eten echt te hoog zijn t.o.v. het gebodene.
Met de AH kaart is het echt een cadeautje.
cynthia26-10-1993 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Het eten was heerlijk. Chique inrichring voor een steakhouse niet verwacht maar heel mooi. Ga vooral zo door. Hier gaan wij in ieder geval vaker heen.
Sel B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Er wordt gebruik gemaakt van 1e klas produkten de bereiding vindt met aandacht en liefde plaats perfect gewoon. Super vriendelijke eigenaar die echt moeite doet om het iedereen naar de zin te maken. Mooie stijlvolle inrichting. Schoon en strak. Een dikke 10 verdiend!
tuingek .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Mooie lichte inrichting. Vlotte, vriendelijke bediening. De kaart biedt ruimschoots keus en de kwaliteit van wat we besteld hadden was prima. De plaats van ons tafeltje is misschien de minst attractieve plaats in het restaurant. Wij begrijpen dat men de 4-persoons- tafeltjes zo lang mogelijk vrij houdt, maar dan zou er iets meer keus moeten zijn aan 2-persoons- tafeltjes. We proberen het zeker nog eens! Maar we hebben een leuke avond gehad.
Ferry-mi B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
vriendelijke bediening. gezellig restaurant.
Het eten was in 1 woord "heerlijk"
voorgerechten 3 x carpaccio, lekker mals en goede porties. 1 x geitenkaas... subliem.
supermalse ossenhaas en entrecotes. mooi opgemaakte borden met verrassende keus aan groenten. lekker verse aardappeltjes. flinke porties. toetjes waren ook heerlijk. echt aanrader
yvonne.jankowski .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Vriendelijke bediening. Er staan vele lekkere dingen op de kaart om heerlijk te eten. Mooi geserveerd. Zeker een aanrader als je in de buurt bent,
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Ontspannen sfeer, bediening is vriendelijk. Met AHrestaurantactie van de kaart kunnen eten. Lekkere mosterdsoep. De 5-weken gerijpte entecrote en cote du boeuf waren zeer smaakvol. Blauwschimmelkaassaus mag wel wat dikker en sterker van smaak. Prima Witte Spaanse huiswijn gedronken. Interieur is modern met strakke open haard. Het achterste gedeelte van de zaak oogt wat saai. Voor herhaling vatbaar.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Goede maaltijd genoten, het vlees was van zeer goede kwaliteit, de groente en salade ook prima en heerlijk! Vooraf en dessert ook zeer smakelijk. Aangename sfeer, goede bediening,
hermannus .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
We hadden een reservering gemaakt o.b.v. de AH actie. We kregen direct de kaart om te bestellen maar werden er later op geattendeerd dat er een speciale kaart was voor deze actie. Het was netjes dat we gewoon van de kaart mochten bestellen. We hadden een heerlijk 3 gangen menu, goed bereid alles goed gebakken en op temperatuur. Het vlees was goed bereid en erg veel, we hadden niet de moed meer om ijs na te bestellen en hebben het gelaten bij koffie. Een elegante nette gelegenheid, waar de bediening eigenlijk op afgestemd moet worden, maar het was niet storend. Zeker een aanrader om nog eens te gaan.
Meeuwes M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Voor de eerste keer gegeten bij Toby's Steakhouse. We zijn vriendelijk ontvangen. De eigenaar is gepassioneerd over zijn producten. Met name over zijn specialiteit het 5 maanden gerijpte vlees. Door zijn enthousiasme hebben we hier voor gekozen. We waren blij verrast door de heerlijke pure smaak. We mochten ondanks de AH actie gewoon van de kaart eten. De kwaliteit van het eten is erg goed. De bediening uiterst vlot en correct.
De inrichting van het restaurant is erg netjes en strak, maar mist nog wel wat verdere aankleding.
Al met al zeker een aanrader!