Toby's Steakhouse

Hoofdstraat 65 7875 AB Exloo Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Let op! Rode biet-carpaccio met kalfstong, Carpaccio van de ossenhaas, Halve meter vlees deluxe, Zoete aardappel, Struisvogelbiefstuk, 5 weken gerijpte Tomahawk, 5 weken gerijpte côte de boeuf zijn gerechten van de kaart die worden uitgesloten van deze actie.
Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Toby's Steakhouse

In dit gezellige steakhouse krijg je ‘gerijpt’ vlees geserveerd. Het is supermals vlees dat door een speciale behandeling heerlijk mals en smaakvol wordt. De naam van het restaurant zegt het al: hier eet je een goede steak al is er ook keuze in ander vlees en vis. Het is robuust eten, met veel smaak en zorg bereid. Vlotte bediening, gastvrije ambiance en eerlijk vlees op je bord. Een geschikt restaurant voor iedereen, jong en oud, met of zonder kinderen.

Meer informatie over restaurant Toby's Steakhouse

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Toby's Steakhouse

• Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Het was weer uitstekend alles klopte. Vriendelijke personeel en wat we besteld hadden daarvan was het vlees zeer mals.
Yolanda S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Serveerster had het heel erg druk was in feite alleen voor ontvangst en bediening! Wel vriendelijk doch gehaast daardoor. Eten via AH menu was prima vooral de tonijn! Inrichting minimaal, kan nog wat knusser en minder koel zeker met koud weer gaf dat een koel koude indruk, jammer.
A T.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
We hebben heerlijk gegeten, vlotte bediening
Het was weer uitstekend.
Herman R.
Geen
Sophia H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Genoten van heerlijk eten en fijn gezelschap. De zalm was jammie! De halve meter vleesgerechten ook. Echt top! (
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Het was vanavond meer dan uitstekend. Vriendelijke bediening vraagt regelmatig of alles naar wens is wat zeker een plus punt is.
Aaldrik D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Lekker gegeten.
Bé B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Goed eten en je hoeft niet lang te wachten. Goede en vriendelijke bediening.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
We zijn er in december ook geweest wat een verschil, het was nu zeer goed ten opzichte van toen de maaltijden smaakte nu goed en het zag er goed uit.
Joelle H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Goed eten. Zeer vriendelijk en kundig personeel. Zeer schoon restaurant. De indeling vond ik wat clean en daardoor mist er wat sfeer
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
We hebben gegeten met de AH actie maar hebben 25 euro teveel betaald
Beste Suzanne, dat is niet de bedoeling en willen dat graag met u oplossen. Kunt u contact met ons nemen?
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heel leuk ingericht restaurant, met fijne kaart. Alle etn was lekker en goed bereidt en leuke opgemaakte borden. De jongen die onze tafel bediende was erg aardig, maar moet duidelijk het vak nog goed onder de knie krijgen. Een tip aan hem. Hou op met rennen, onnodig ten eerste,en in combinatie met de vloer die al onrustig is qua geluid, geeft het onrust en als gast kan je een opgejaagd gevoel door krijgen, wat vast niet de bedoeling is.
Chrissie A.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Vanavond bij Toby's neergestreken en ons oog viel op de Tomahawk, eerst een heerlijke carpaccio genomen en daarna de Tomahawk, lang geleden dat wij zo een heerlijk stuk vlees hebben gegeten. Top bediening met leuke humor, komen graag nog een keer terug. Bedankt
Oversmaakentwisten D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Valt bij ons in de categorie 6,5. Zeker niet slecht (dus geen onvoldoende) maar ook zeker geen plek waar we het nog een keer gaan proberen. Dan gaan we liever voor een nieuwe ontdekking. Bij 8 of hoger-eetgelegenheden komen we (vaker) terug. Deze gaan we vergeten.
Astrid L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Een uitgebreide kaart met veel keus. Wij hebben heerlijk gegeten. Echt een aanrader!
Esmee123 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
In 1 woord TOP, heerlijk gegeten in dit restaurant!!!!! We hebben de T-bone gegeten, fantastisch stuk vlees, vlotte bediening en een goede sfeer.
Marten V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was vlot,vriendelijk en attent!
Truus M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Super lekker gegeten en genoeg keuze. Zeker een aanrader
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
We werden ontvangen in een sfeervolle ambiance. Voormalige kroeg om gebouwd tot moderne huiskamer meerdere gekoppelde vertrekken. prima sfeervol voor diner op 2e kerstavond. Uitstekende ontvangst en keurige bediening.
Smaakvolle gerechten, perfecte biefstuk en heerlijke eend gegeten.
Complimenten voor deze zaak.