Toby's Steakhouse

Hoofdstraat 65 7875 AB Exloo Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Meer informatie over restaurant Toby's Steakhouse

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Anjuli H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Zeer welkome ontvangst, personeel is bevlogen en heeft kennis van de producten. Prijs/kwaliteit van de voorgerechten was niet helemaal wat we ervan verwacht hadden (behoorlijk aan de prijs maar niet echt lekker). Hoofdgerechten prima, vlees was perfect bereid. Nagerechten vielen totaal uit de toon qua kwaliteit. Het vanilleijs was chemisch en er zat zeker geen echte vanille in en de slagroom komt uit een spuitbus. Wat zonde! Als dit beter aansluit op de hoofdgerechten is het top.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wat een heerlijk, sfeervolle steakhouse. Ben daar met mijn vriendin geweest, kregen tafel bij de haard. Mooi modern ingericht, leuke vlotte bediening, die ons zeer goed uitleg gaf over de gerechten. Onze keuze viel op het halve meter vlees. Verschillende soirten vlees op een halve meter bord. Heel erg leuk en heel erg lekker.
We hebben enorm genoten, een steakhouse die wij zeker kunnen aanbevelen en waar we zeker weer terug komen
Bob B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Zaterdagavond hier beland in het rustige Exloo. We werden erg netjes ontvangen, onze jassen werden zelfs aangenomen. Mijn vrouw en ik hebben heerlijk genoten van een 3 gangen menu, Ik ben voor de carpaccio gegaan en mijn vrouw voor de vis proeverij. In een woord ( heerlijk)! hoofdgerecht hebben we samen de tomahawk ( 5 weken gerijpt) gedeeld. Een heerlijk mals stuk vlees, bijgerechten waren voldoende en ook erg smaakvol. Volgend jaar komen we zeker terug! En dan ga ik weer voor het gerijpte vlees, mede door het mooie verhaal van de eigenaar die ons het gerijpte vlees aanraadde .
Pfarrer .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Afgelopen zondagavond zijn we bij dit restaurantje wezen eten. De reservering was niet nodig, het was vrij rustig. In het moderne, netjes ingerichte restaurant, werden we bediend door een wat onzeker ogende jonge dame, die verder netjes werkte. Haar onzekerheid bleek in het gegeven dat ze niet altijd even efficiënt werkte.
Wat verder opviel was dat er tussen de tijd van de bestelling opgeven en het uitserveren een dikke drie kwartier aan tijd verstreek. Drie kwartier. Voor een hele rustige zondagavond. Als de tent nu helemaal vol had gezeten, okay. Het weer hield ons in elk geval ervan nog een dessert te bestellen. We zagen bij een andere tafel dat het uitserveren daarvan ook een flinke tijd duurde.
Als hoofdgerecht namen we de schol en het lamsrack. Dat was op zich prima. Ik schat dat de vis uit de diepvries kwam. Het lamsrack was niet bijster veel vlees, maar wel lekker gebraden. De bijgeleverde friet was her en der slap. Ze zeiden dat ze net overgegaan waren op een nieuwe fritessoort, en dat ze het dus in de gaten zouden houden. Lijkt me verstandig. Een frietje mag lekker knapperig zijn. Kortom: de keuken is traag, het eten is okay.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Restaurant zag er netjes, moderne chique uit. Veel ruimte om de tafels heen wat wel prettig is. Prima vlees. Een aanraders als je kwalitatief goed wilt eten. De porties waren ook ruim voldoende. Het enige minpuntje vond ik de salade bijlage. Het zal vast wel vers zijn geweest maar ik vond ht er niet apetijtlijk genoeg uitzien om het te proberen.
DeFijnProever66 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prettige huiskamer-achtige sfeer. Vriendelijke bediening die je speciaal bier eerst laat proeven om een goede keuze te maken. Door de conversatie van de gastheer voel je je meteen thuis. We hebben gebruik gemaakt van een proeverij van de leukste deal. Wat hadden de keuze uit mosterdsoep en tomatensoep. De rest was een verrassing. Samen met onze vrienden hebben we erg lekker gegeten. We komen hier zeker nog wel een keer terug. Kortom een aanrader!
harry S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Coby en Harry Steenhuis zijn hier 1 oktober j.l. geweest. Zonder afspraak en een vol restaurant. Rustig wachtend aan de bar. Wat gedronken en het voorgerecht genoten, alles met leuke conversatie met eigenaar en personeel. Hierna kregen we het hoofdgerecht opgediend aan een vrijgekomen tafel. Soms gebruikt men te veel woorden om je waardering te tonen. Maar wat hebben we genoten!
Chapeau!
Plien76 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Gezellige ongedwongen sfeer! Het eten was overheerlijk! Een duidelijke uitleg van de bediening over de gerechten en de kok kwam zelfs even aan tafel!! Een enorme aanrader voor zowel gezinnen, stellen en een avond uit met vrienden!!
sophieT123 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Geweldige avond gehad! De kinderen genoten van de heerlijk uitziende spareribs en mijn man en ik deelde de Tomahawk. Na een mooi verhaal over het rijpen en bereiden waren we heel erg benieuwd. Het was zeer mals en vol van smaak! De sfeer was heel goed en de bediening erg vriendelijk. Zeker een aanrader!
Esmee123 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Voor de 2e keer bij Toby's Steakhouse en weer genoten van het heerlijke eten hier. De maaltijdsalade van mij en de boerderij eend van mijn man waren voortreffelijk!!

In de weekenden hebben ze gedurende de vakantie live muziek op het terras, dus we hadden er leuke muziek bij! Heerlijk vertoeven hier en voor ons een dikke 10 waard!!!
Eveline K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Vanwege de zeer goede recensies besloten we bij Toby's te gaan eten tijdens ons weekend in Drente. We reserveerden een tafel en bij binnenkomst werden we naar een leuk plekje bij het raam geleid. Wij namen een glas rode (zuid-afrikaanse) wijn vooraf, waarbij we een mooi verhaal cadeau kregen. De soep van de dag was mosterdsoep en champignonsoep. Mijn partner koos voor de mosterdsoep en ik voor de champignonsoep. Helaas.... Er was geen champignonsoep. Toen ik daarop echter geen keus kon maken voor een ander voorgerecht, maakte de kok speciaal voor mij champignonsoep. En het kwam niet uit blik! Beide soepen waren erg lekker. Na het enthousiaste verhaal van, naar wij aannemen, Tony, kozen we voor de tomahawk. Een bijzonder (groot) stuk mals rundvlees, op een speciale manier bewerkt (5 weken gerijpt). We deelden de tomahawk en hoewel het genoeg was, hadden we dat beter niet kunnen doen. Omdat het vlees zo lekker is, hadden we er wel ieder één kunnen nemen. Maar ja, € 43,- voor een hoofdgerecht is toch aan de prijzige kant, zodat we hem deelden. De aardappeltjes en groenten waren ook prima. Hierna hadden we genoeg aan een kop koffie.
Bij Tony's steakhouse voel je je als gast bijzonder welkom en het eten is uitstekend. Zo'n kwaliteit verwacht je niet in een kleine plaats als Exloo.
Nadja B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Deze zaak is pas 3,5 maand geleden geopend. Ruim opgezet, eigentijds en sfeervol ingericht. Jammer dat slechts 3 tafels bezet waren (vrijdagavond). We delen een visschotel vooraf, bestaand uit perfect gebakken coquilles, forelmousse, zalmtartaar en garnalen: echt heerlijk. Daarna kiest manlief de tomahawk en hij wordt niet teleurgesteld. Ikzelf kies de surf 'n turf (tournedos en 2 grote garnalen): zeer smakelijk. Erbij friet en salade.
Helaas is er geen ruimte meer voor een dessert.
Ga gerust hier eten tijdens je vakantie, maar ook locals: wijk eens van het geijkte pad af en ga naar Toby's Steakhouse! Echt de moeite waard.
Foppe V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Heerlijk genoten van een côte de boeuf, met een afmeting en kwaliteit waar je met recht van onder de indruk raakt. M'n partner al evenveel genoten van een heerlijke Surf&Turf met geweldige gamba's. Voortreffelijke service, en een mooi decor! een dikke pluim voor Toby's Steakhouse.
We komen zeker terug!
maarten19645 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Leuke avond gehad. Heerlijk gegeten al zeg ik het zelf! De bediening was goed, heel gastvrij. Ik ben met mijn familie heen geweest. Ik had samen met mijn vrouw een heerlijke tomahawk. Een lekker groot stuk vlees en ook nog rijk van smaak! De spareribs van mijn zoontje zagen er goed uit, en er zat een heerlijke barbeque saus bij. Zodra ik weer in de buurt ben dan weet ik waar ik moet zijn!
edward1980 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Super fijne avond gehad. Culinair gegeten, dat had ik niet verwacht van een steakhouse. Genoten van een heerlijk gemarineerde lamsrack en een kaasplankje na. Zodra we weer in de buurt zijn gaan we hier zeker weer eten!