Toby's Steakhouse

Hoofdstraat 65 7875 AB Exloo Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-50% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Toby's Steakhouse

In dit gezellige steakhouse krijg je ‘gerijpt’ vlees geserveerd. Het is supermals vlees dat door een speciale behandeling heerlijk mals en smaakvol wordt. De naam van het restaurant zegt het al: hier eet je een goede steak al is er ook keuze in ander vlees en vis. Het is robuust eten, met veel smaak en zorg bereid. Vlotte bediening, gastvrije ambiance en eerlijk vlees op je bord. Een geschikt restaurant voor iedereen, jong en oud, met of zonder kinderen.

Meer informatie over restaurant Toby's Steakhouse

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Toby's Steakhouse

Janny O.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Graag meer aandacht voor bestek bij het hoofdgerecht. Onze glazen stomen lang leeg. Hebben geen toetje genomen omdat we te lang moesten wachten
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het is echt aan te bevelen.
Dineke S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Het was er niet aangenaam warm.En als de deur openging zat ik met m’n rug in de kou.Onbehagelijk als je zit te eten.Ook werd het vlees erg snel koud.Alles was wel erg lekker.
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Prima zaak, goed voor elkaar en nette bediening. Regelmatig even korte confersatie over hoe het smaakt en een nette uitleg over het eten en de bijlages
Floris V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
We waren met 5 personen en genoten van de ambiance, heerlijk eten, zowel vlees, vis als vegetarisch.
Het personeel was betrokken en heel vriendelijk, we komen graag terug!
Robert N.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Een zeer vriendelijke ontvangst, heerlijk gegeten. Uitmuntende zalmcarpaccio en heerlijke gemengde vleesschotel. Aardige bediening, zeer klantvriendelijk. Borden leuk opgemaakt. Goede prijs-kwaliteitverhouding
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Vlees was te gaar, aardappeltjes waren niet gaar en veel te zout. Slechte koffie.
Thom V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Vriendelijk ontvangen en snelle service. Eten smaakte prima, al hadden het vlees wel meer gekruid kunnen zijn.
Annoeska B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Wij hebben met 5 personen verschillende voor en hoofdgerechten gegeten en allemaal waren ze zeer smaakvol.
Ook wordt er aandacht besteed aan de opmaak van de borden en is de hoeveelheid voldoende voor iedereen.
De nagerechten waren ook heerlijk.
De bediening is vriendelijk en het restaurant is echt een aanrader om lekker en gezellig te gaan eten. Je kan er rustig eten en je zit ruim genoeg zodat je niet gelijk met de stoel tegen je achterbuurman/vrouw zit.
Voor herhaling vatbaar.
Emira S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Erg vriendelijk personeel, wat veek persoonlijke aandacht gaf. Het eten was zeer royaal en erg smakelijk. Het is een klein knus restaurant. Zeker een aanrader voor iedereen!
Annette E.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellig middenklasse restaurant. Niet massaal, correcte bediening. Voor een ieder wat wils en genoeg.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Toby's Steakhouse is niet ingericht al een western Steakhouse.
De moderne inrichting en de nette vakbekwame bediening helpt mee
Dat je met plezier aan tafel zit, als je over het product praat met de kok
Krijg je al zin om terug te gaan terwijl je nog niet eens weg bent!
De uitbreiding van het restaurant ben ik ook nieuwsgierig naar.
Alle gerechten hebben zeer goed gesmaakt! Zoals bijvoorbeeld
Hadden we als hoofdgerecht de halve meter vlees, puntjes ossenhaas,entrecote,
Varkens medaillon ,schnitzel & spareribs dit werd perfect geserveerd samen met 3 soorten saus
Gebakken aardappelen in de pan, en een lekkere sla!
De bediening kwam ook netjes terug te vragen of alles
Naar wens was, en of we nog drinken wouden hebben.
Wij hebben heel lekker gegeten die avond!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prima kwaliteit bij vlees. Goede bijlagen. Zeker de moeite waard
Roelof D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Buitenaanzicht doet geen recht aan de heerlijke ambiance binnen, netjes, verzorgd en modern ingericht. Bediening erg professioneel en brengt direct rust. Heerlijk onthaasten en nog lekkerder gegeten.
Emile W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Echt heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel!
wim G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuke avond gehad met erg lekker eten. Een aanrader voor iedereen. Het personeel is erg vriendelijk en amusant.
Robert T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prima gegeten in gezellige ambiance. Jammer dat het niet wat drukker bezet was. Niettemin de pittige spareribs, waren wat minder pittig dan gehoopt. Overige zaken en aanvulling van gerechten goed voor elkaar. Komen er zeker weer terug.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Super eten. Geweldige kwaliteit vlees op je bord. En zeer vriendelijke en correcte bediening.
Relia U.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
we hebben heerlijk gegeten bij Toby'
s Steakhouse. ontspannen sfeer en erg vriendelijk personeel.
komen zeker vaker eten.
Catharina I.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Via Tripadvisor/IENS kregen wij 50% korting omdat wij online hadden gereserveerd, dat was natuurlijk heel erg aantrekkelijk. Het eten was goed en lekker, het duurde alleen wat lang voordat wij iets te drinken aangeboden kregen en de menukaart kregen. Ook hadden wij bijna ons hoofdgerecht op toen de patatjes werden geserveerd. Bediening was niet onaardig maar ook niet erg betrokken. Ze kwamen tussentijds wel vragen of het eten naar wens was maar vroegen niet of we nog iets wilden drinken. Ook bij het afruimen vroegen ze niet of wij nog iets na wilden, dus zelf om de kaart gevraagd. Wij hebben daarom ook niet gewacht dat ze weer bij ons kwamen om de rekening, wij gingen na ons toetje (die ook lekker was) naar de kassa om te betalen. Verder: beetje 'clean' interieur, netjes en veel ruimte maar ik mistte knusheid. Ondanks dat wij prima gegeten hadden mistten wij toch een bepaalde sfeer, werden er niet heel erg warm van. Het was dat wij 50% korting kregen omdat wij online hadden geboekt, dat was wel de moeite waard!