Toby's Steakhouse

Hoofdstraat 65 7875 AB Exloo Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Toby's Steakhouse

In dit gezellige steakhouse krijg je ‘gerijpt’ vlees geserveerd. Het is supermals vlees dat door een speciale behandeling heerlijk mals en smaakvol wordt. De naam van het restaurant zegt het al: hier eet je een goede steak al is er ook keuze in ander vlees en vis. Het is robuust eten, met veel smaak en zorg bereid. Vlotte bediening, gastvrije ambiance en eerlijk vlees op je bord. Een geschikt restaurant voor iedereen, jong en oud, met of zonder kinderen.

Meer informatie over restaurant Toby's Steakhouse

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 11:00

ellen256 V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten, ontzettend gastvrij. De vleesgerechten waren van goede smaak en allemaal erg mals. Visgerecht ook prima. Ruime zaak, muziek prettig op de achtergrond. Als we in de buurt zijn komen we zeker nog een een keer langs.
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Restaurant valt volgens ons niet echt op vanwege snackbar die er naast zit. Erg jammer daar het een geweldig steakhouse is met heerlijke gerechten en een super gezellige bediening
Lacher0minfo834 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
heerlijk gegeten, zeer interessante uitleg bij de vleesgerechten, bediening met humor, kortom we hebben een heel erg fijne avond gehad
Hfk K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Smakelijke gerechten, prachtig opgemaakt. Hoeveelheid Carpaccio was wat karig (misschien was einde voorraad in zicht). Bediening heel goed. Vriendelijk, deskundig, gezellig, geen overdreven poespas. Hardstikke leuk restaurant waar het goed toeven is.
Mieke L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Mooi ingericht restaurant wat je aan de buitenkant niet zou verwachten. Bediening vriendelijk en vakkundig. Voor-, en hoofdgerechten waren prima. Jammer alleen dat de bijgerechten wat weinig waren voor vijf personen, de salade (1 klein schaaltje) zonder noemenswaardige dressing en de garnituur op het bord (doperwtenpuree en een pomme duchesse) lauw waren bij serveren.
Nagerechten niet bijzonder (crème brulee slap, ijs met ijskristallen, geen kinderijsje terwijl er een snackcorner naast zit)
Geen vast menu meer voor de AH restaurantactie maar de goedkoopste gerechten worden van de bon gehaald. Heel bijzonder overigens dat we een bon kregen zonder prijs per gerecht, maar met alleen een totaalbedrag. Dat hebben we nog nooit eerder gezien.
henkprins1 P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Bij de wijn werd zonder dat er om gevraagd werd een kan water aangeboden.
De erwtenpuree (met munt?), bij het hoofdgerecht, waardeerden wij ook.
Niet alleen de kwaliteit, maar ook de hoeveelheden waren prima op orde.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten, alles vers, we hebben genoten, mooi terras, vriendelijk personeel, komen zeker terug, leuke lokatie en een leuk dorp.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
gisteren gegeten in een prachtige omgeving, We konden kiezen van de kaart en de goedkoopste gerechten zouden we niet betalen, zeer redelijk. voorgerecht was een overheerlijke zalm carpaccio en mijn partner een carpaccio van rund, erg lekker beide, hoofdgerecht koos ik voor entrecote en mijn partner voor zeebaars filet, als dessert was er kaas en een heel mooi appeltaartje. We hebben genoten van het eten en de overheerlijke wijn.
De gastheren waren bijzonder voorkomend, we komen graag terug en geven het adres door aan vrienden.
Jacob L.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
We waren er met 4 volwassenen, en bij hoofdgerecht kregen we 1 schaaltje met sla en 1 schaaltje met aardappelen, dit was wel erg karig. En de creme brulee een heel klein laagje dikke pudding en mierzoet, niet zoals een creme brulee hoort te zijn. Zeer teleurstellend voor die prijs.
J D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Lekker gegeten. Vlotte bedieningen.
M. N.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten, goede kwaliteit en een leuk restaurant . Wij komen zeker nog een keer terug. Ook de bediening was goed. We hebben het als zeer prettig ervaren dat de drankjes niet werden opgedrongen.
Patricia F.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Trage bediening koude groentelasagne bijgerecht en lauwe groentesoep niet bijzonder geen frietjes en een simpele salade geen aanrader
Bob B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wat een genot, fantastisch gegeten in dit restaurant. Alles klopte voor ons, van bediening tot eten en de gezellige sfeer hier. Gewoon een dikke 10 waard.
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Mooi restaurant met heerlijk eten en goede wijn. Kreeg een hele mooie fles wijn aangeboden als vervanging voor de helaas niet aanwezige bestelde fles.
H.J. H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Uitstekende ambiance, uitstekende kwaliteit van het geboden voedsel en een uitermate vriendelijke bediening.
Een leuke bijzonderheid: wij waren er toen de EK-finale van het vrouwenvoetbal aan de gang was. men kwam ons het het verloop van de wedstrijd vertellen, maar toen ik aangegeven had dat ik dat niet wilde weten omdat ik de wedstrijd thuis aan het opnemen was hebben ze zich daar keurig aan gehouden.
mlindeman59 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten. We waren verrast. Partner nam de Tomahawk steak, erg goed! en wilde daar een goed glas wijn bij wat hierbij geschikt moest zijn. Echter kon hij niet een glas bestellen, alleen een hele fles. Dit vonden we wat bijzonder, omdat het vlees de specialiteit van het restaurant is.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Aanzicht niet aantrekkelijk, naast cafetaria gelegen met terras voor het restaurant. Een wat kale inrichting.
Eten goed, beetje weinig groenten en saus, wel apart te bestellen (saus) . Niet voordelig. Niet een favoriet van mij.
klavertje34 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Echt een aanrader..
Ook leuk met de AH actie, als je één keer bent geweest, kom je zeker nog een keer terug.
smeen245 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
ontvangst prima vlotte leuke bediening lekker eten. geld wel waard. heel fijn dat deze op maandagavond open is.
eten mooi opgemaakt.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Ruim opgezet, je zit niet bij elkaar op schoot. Een leuke etensavond gehad in Drenthe. Goed bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid.