Toby's Steakhouse

Hoofdstraat 65 7875 AB Exloo Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Let op! Rode biet-carpaccio met kalfstong, Carpaccio van de ossenhaas, Halve meter vlees deluxe, Zoete aardappel, Struisvogelbiefstuk, 5 weken gerijpte Tomahawk, 5 weken gerijpte côte de boeuf zijn gerechten van de kaart die worden uitgesloten van deze actie.
Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Toby's Steakhouse

In dit gezellige steakhouse krijg je ‘gerijpt’ vlees geserveerd. Het is supermals vlees dat door een speciale behandeling heerlijk mals en smaakvol wordt. De naam van het restaurant zegt het al: hier eet je een goede steak al is er ook keuze in ander vlees en vis. Het is robuust eten, met veel smaak en zorg bereid. Vlotte bediening, gastvrije ambiance en eerlijk vlees op je bord. Een geschikt restaurant voor iedereen, jong en oud, met of zonder kinderen.

Meer informatie over restaurant Toby's Steakhouse

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Toby's Steakhouse

Harry R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Heerlijk gegeten bij Toby's Steakhouse.
Snelle en vriendelijke bediening en het vlees was uitstekend opgediend.
Zeker een aanrader, komen zeker weer een keer Terug.
We kunnen ons Niet vinden in de negatieve reacties hier onder
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Weer lekker gegeten, de bediening was, als altijd, niet zo snel.
Vooraf carpaccio, dat was lekker, de rauwkost erop vind ik wat minder met de zure geraspte wortels met wat sla, dat kan vaal beter.
De tournedos was heerlijk en prima medium gegaard. De raardappels als altijd tamelijk vet en de salade bestaat uit dezelfde die ook oo de carpaccio zit, erg karig, saai, kaal en zuur. Hopelijk lezen ze zelf de recensies die hier satan ook en doen ze er wat mee.
De toetjes waren lekker, dame blanche en bij mij ging het 2x fout, eerst een dame blanche en later fruit met ijs en slagroom, ik had gevraagd om het ijs weg te laten. Hiervoor kregen we excuses. Geen probleem, fouten maken doen we allemaal. ????

Met wat kleine aanpassingen en verbeteringen kan mijn beoordeling van goed naar zeer goed gaan. ????
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Was oké maar niks bijzonders. Aardappels leken opgewarmd in magnetron.
Arnold R.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
We hadden een halve meter vlees besteld, smaak was goed maar erg veel bord nog te zien. De hoeveelheid vlees viel echt tegen. Verder is het een leuk en gezellig restaurant.
Willy D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Op zondagavond hier gegeten. Het was een lange avond, we moesten erg lang wachten op ons drankje, de kaart, het eten en het toetje. Het eten smaakte, maar de entourage was matig. Een halve meter vlees was ook niet meer dan 5 lekkere soorten vlees op een lang bord, zonder decoratie. Ons etensbord was wel leuk gedecoreerd, overigens, met een soort siroop en wat tuinboontjes à la crème. Twee van de vier soorten toetjes was uitverkocht, ze hadden wel een alternatief.
Dat we zo verschrikkelijk lang moesten wachten scheen te komen doordat er problemen in de keuken waren aan het begin van de avond en ze daardoor de hele avond last van hadden....
B.G.A. B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
heerlijk gegeten
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Wederom voor herhaling vatbaar!
Roelet W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Prijs kwaliteit staat in geen verhouding met wat men krijgt. Chaotische bediening. We hadden er meer van verwacht.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Vlees was erg lekker. Gezellige sfeer. Gratis drankje ter gelegenheid van ons familiefeestje. AH-aktie was enigszins onduidelijk. Uiteindelijk schappelijke prijs betaald.
Annie B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Lekker gegeten! Bediening was attent en vriendelijk. Gewoon goed maar niet heel goed. Bij beoordeling ga je van voldoende naar heel goed, volgens mij heb je dan ook nog goed.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Super lekker gegeten, wij hebben eten opgehaald en thuis op ons villapark de hondsrug opgegeten perfecte( telefonisch)service en goed alles verpakt..bij thuiskomst nog lekker warm complimenten voor de kok!
Roelf M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Alleen maar pluspunten, van harte aanbevolen
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
vriendelijke ontvangst , voldoende uitleg , niet lang wachten en belangrijk het eten was heeeel goed , aanrader !!
Petra O.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Goed eten, jammer dat de gangen wat snel op elkaar kwamen.
Jacob S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Netjes en vriendelijke bediening.
Harm K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lekker gegeten, prettige bediening, goede prijs kwaliteit verhouding.
J.A. B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Wij vonden het eten allemaal veel te zout.
Martha M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Ik zou niet weten wat jullie nog zouden moeten verbeteren. We hebben een top avond gehad. Wat een top restaurant.
Aly L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Prima bediening, kwamen precies op het goede moment vragen of alles naar wens was. Goed eten en een sfeervol ingericht restaurant. Hier komen wij zeker nog eens terug!
Trix S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten.