Toby's Steakhouse

Hoofdstraat 65 7875 AB Exloo Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Toby's Steakhouse

In dit gezellige steakhouse krijg je ‘gerijpt’ vlees geserveerd. Het is supermals vlees dat door een speciale behandeling heerlijk mals en smaakvol wordt. De naam van het restaurant zegt het al: hier eet je een goede steak al is er ook keuze in ander vlees en vis. Het is robuust eten, met veel smaak en zorg bereid. Vlotte bediening, gastvrije ambiance en eerlijk vlees op je bord. Een geschikt restaurant voor iedereen, jong en oud, met of zonder kinderen.

Meer informatie over restaurant Toby's Steakhouse

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Toby's Steakhouse

Annoeska B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Wij hebben met 5 personen verschillende voor en hoofdgerechten gegeten en allemaal waren ze zeer smaakvol.
Ook wordt er aandacht besteed aan de opmaak van de borden en is de hoeveelheid voldoende voor iedereen.
De nagerechten waren ook heerlijk.
De bediening is vriendelijk en het restaurant is echt een aanrader om lekker en gezellig te gaan eten. Je kan er rustig eten en je zit ruim genoeg zodat je niet gelijk met de stoel tegen je achterbuurman/vrouw zit.
Voor herhaling vatbaar.
Emira S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Erg vriendelijk personeel, wat veek persoonlijke aandacht gaf. Het eten was zeer royaal en erg smakelijk. Het is een klein knus restaurant. Zeker een aanrader voor iedereen!
Annette E.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellig middenklasse restaurant. Niet massaal, correcte bediening. Voor een ieder wat wils en genoeg.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Toby's Steakhouse is niet ingericht al een western Steakhouse.
De moderne inrichting en de nette vakbekwame bediening helpt mee
Dat je met plezier aan tafel zit, als je over het product praat met de kok
Krijg je al zin om terug te gaan terwijl je nog niet eens weg bent!
De uitbreiding van het restaurant ben ik ook nieuwsgierig naar.
Alle gerechten hebben zeer goed gesmaakt! Zoals bijvoorbeeld
Hadden we als hoofdgerecht de halve meter vlees, puntjes ossenhaas,entrecote,
Varkens medaillon ,schnitzel & spareribs dit werd perfect geserveerd samen met 3 soorten saus
Gebakken aardappelen in de pan, en een lekkere sla!
De bediening kwam ook netjes terug te vragen of alles
Naar wens was, en of we nog drinken wouden hebben.
Wij hebben heel lekker gegeten die avond!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prima kwaliteit bij vlees. Goede bijlagen. Zeker de moeite waard
Roelof D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Buitenaanzicht doet geen recht aan de heerlijke ambiance binnen, netjes, verzorgd en modern ingericht. Bediening erg professioneel en brengt direct rust. Heerlijk onthaasten en nog lekkerder gegeten.
Emile W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Echt heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel!
wim G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuke avond gehad met erg lekker eten. Een aanrader voor iedereen. Het personeel is erg vriendelijk en amusant.
Robert T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prima gegeten in gezellige ambiance. Jammer dat het niet wat drukker bezet was. Niettemin de pittige spareribs, waren wat minder pittig dan gehoopt. Overige zaken en aanvulling van gerechten goed voor elkaar. Komen er zeker weer terug.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Super eten. Geweldige kwaliteit vlees op je bord. En zeer vriendelijke en correcte bediening.
Relia U.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
we hebben heerlijk gegeten bij Toby'
s Steakhouse. ontspannen sfeer en erg vriendelijk personeel.
komen zeker vaker eten.
Catharina I.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Via Tripadvisor/IENS kregen wij 50% korting omdat wij online hadden gereserveerd, dat was natuurlijk heel erg aantrekkelijk. Het eten was goed en lekker, het duurde alleen wat lang voordat wij iets te drinken aangeboden kregen en de menukaart kregen. Ook hadden wij bijna ons hoofdgerecht op toen de patatjes werden geserveerd. Bediening was niet onaardig maar ook niet erg betrokken. Ze kwamen tussentijds wel vragen of het eten naar wens was maar vroegen niet of we nog iets wilden drinken. Ook bij het afruimen vroegen ze niet of wij nog iets na wilden, dus zelf om de kaart gevraagd. Wij hebben daarom ook niet gewacht dat ze weer bij ons kwamen om de rekening, wij gingen na ons toetje (die ook lekker was) naar de kassa om te betalen. Verder: beetje 'clean' interieur, netjes en veel ruimte maar ik mistte knusheid. Ondanks dat wij prima gegeten hadden mistten wij toch een bepaalde sfeer, werden er niet heel erg warm van. Het was dat wij 50% korting kregen omdat wij online hadden geboekt, dat was wel de moeite waard!
henniejosetimmer .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Vriendelijk ontvangst wij hadden gebeld of we een uur eerder konden en dat was geen probleem. Een uur later was het helemaal vol. Wij kregen uit leg over hun specialiteit het gedrijpte vlees en het was inderdaad zeer mals wel wat prijzig maar goed. Met de ah korting goed te doen. Ook met deze actie keuze uit de hele menu kaart .
Zal hun bij kennissen en klanten adviseren
W.J.M. P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst. Mooie indeling en zodanig opgesteld dat elk tafeltje voldoende privacy heeft.
In tegenstelling tot het menu voor 50% korting konden we uit het gehele menu een keuze maken.
Komen zeker weer terug.
linda W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hadden via de app geboekt,maar helaas was de boeking niet bij het restaurant binnen gekomen. Desondanks werd dat snel opgelost,doordat we heel even aan de bar hebben gestaan,waarna we vervolgens vrij snel konden plaatsnemen.Vriendelijk personeel! Het eten was goed.Wijn was lekker!Het was erg druk en daardoor genoeg sfeer,maar ik denk als er niet zoveel mensen zitten het redelijk sfeerloos is,weinig aankleding en kil ingericht. Wij waren met vrienden,masr zou hier niet zo snel met zn tweeen heengaan. De korting was natuurlijk een mooie bijkomstigheid!Bij het reserveren dacht ik,dat kan niet waar zijn,of zal wel alleen op het hoofdmenu gelden.Maar gewoon de hele rekening door de helft!!Al met al hebben wij een gezellige en smakelijke avond gehad!
Alie R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en wat we ook belangrijk vinden is de ontspannen sfeer. Er werd door het personeel leuk gereageerd op onze opmerkingen. Even bier voor proeven? Geen probleem. Goed geadviseerd over het voorgerecht.
peter M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heel leuke tent met een heerlijk kaart en heel gemotiveerd personeel GEWELDIG gewoon. We hebben heerlijk gegeten en ze stonden open voor een heel persoonlijk contact een praatje was dan ook geen probleem ondanks de drukte.
Eric F.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Tijdens een weekendje weg gegeten bij Toby's Steakhouse. Leuk restaurant, pas kleine twee jaar open. Prima ontvangst, bediening idem, genoeg tijd tussen voor- , hoofd- en nagerecht. Eigenaar liet enkele biertjes proeven. Een menukaart met voor ieder wat wils. Bijgerechten als aardappeltjes kunnen worden aangevuld. Uiteindelijk een paar uurtjes gezellig gezeten in een "warme" ambiance.
Janny S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het was sfeervol en goed. Het personeel wist goed uitleg te geven bij het eten. Een aanrader om lekker en gezellig te gaan eten.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Als voorgerecht carpaccio. Erg lekker. Als hoofdgerecht voor 2 personen een halve meter vlees met verschillende soorten vlees. Het werd gepresenteerd op een lang bord. Echter, het vlees werd niet warm gehouden en kwam al koud aan. Ook de pepersaus en de andere sausjes waren koud. Erg jammer! Het ijs was ook niet erg lekker. Ik vond de sfeer in het restaurant wel gezellig, maar we komen niet nog eens terug.