Toby's Steakhouse

Hoofdstraat 65 7875 AB Exloo Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Let op! Rode biet-carpaccio met kalfstong, Carpaccio van de ossenhaas, Halve meter vlees deluxe, Zoete aardappel, Struisvogelbiefstuk, 5 weken gerijpte Tomahawk, 5 weken gerijpte côte de boeuf zijn gerechten van de kaart die worden uitgesloten van deze actie.
Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Toby's Steakhouse

In dit gezellige steakhouse krijg je ‘gerijpt’ vlees geserveerd. Het is supermals vlees dat door een speciale behandeling heerlijk mals en smaakvol wordt. De naam van het restaurant zegt het al: hier eet je een goede steak al is er ook keuze in ander vlees en vis. Het is robuust eten, met veel smaak en zorg bereid. Vlotte bediening, gastvrije ambiance en eerlijk vlees op je bord. Een geschikt restaurant voor iedereen, jong en oud, met of zonder kinderen.

Meer informatie over restaurant Toby's Steakhouse

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Toby's Steakhouse

H.D K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Wat een geweldig restaurant, als we weer eens in de buurt zijn gaan we er zeker weer eten.
We werden heel vriendelijk ontvangen en geholpen. TOPPIE.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Restaurant is sfeervol ingericht en netjes. De halve meter vlees die op de website staat, wordt niet meer geserveerd. Dus toen spareribs besteld. Hier zat helaas geen smaak aan. Op verzoek kreeg ik er knoflooksaus bij, dat maakte een hoop goed. Kindermenu werd zonder appelmoes geserveerd, want deze was op. Mijn man bestelde saté en kreeg een schnitzel. Gelukkig na 10 minuten alsnog de saté gekregen. Deze was goed, evenals de ossenhaas puntjes.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Entrecote en varkenshaas is heerlijk. De sperrips zijn niet te eten. Vriendelijke personeel en nette inrichting.
Tip voor de chef; kok en presenteer met meer liefde. Succes met jullie restaurant.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Na 20 km fietsen kwamen we voor een gesloten deur tijdje gewacht maar was echt gesloten. Toen maar weer terug gefietst niet leuk.
Bjorn R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Wij hebben als voorafje de broodmandjes genomen, de broodjes waren lekker knapperig. Als hoofdgerecht de halve meter vlees.
De schnitzel was erg mals, de entrecote, ossenhaaspuntjes en varkensmedalion iets aan de droge kant.
De spareribs niet lekker, veel te taai.

De bediening is vriendelijk al hadden ze tussendoor iets vaker langs kunnen lopen om te vragen of iemand nog iets wil drinken.

Mooie moderne inrichting met goed zittende stoelen.
Marise S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Het eten was heerlijk en werd snel geserveerd. Echter kwam de bediening erg chagrijnig over, dit was jammer. Het restaurant ziet er chique uit, maar mag naar mijn mening iets gezelliger/ knusser.
Lia L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Het eten was niet erg warm. Aardappelenpartjes waren niet gaar. Groenten waren nog half rauw. Het is geen aanrader om te gaan eten
GH K.
Heerlijk gegeten
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Soep was vrij zout alsof het te lang opgestaan had ( bijv. bain-marie of te ver ingekookt), geen verse soep maar uit een pak ?
Bij het hoofdgerecht keuze uit roomsaus of champignons, in plaats hiervan werd er ongevraagd pepersaus bij geserveerd.
De gebakken aardappelen waren te hard gebakken, buitenzijde donkerbruin, binnenkant niet gaar.
Lang wachten op bediening, 1 persoon voor het hele restaurant.
Linda H.
Heerlijk gegeten
J. G.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Onderbezetting in de bediening dus wat chaotisch.
L. G.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Partner verheugde zich op het eten van gerijpt vlees... de reden om te kiezen voor dit restaurant. Helaas! Gerijpt vlees is niet beschikbaar, maar kan wel een week vooraf besteld worden. De kaart en website moeten hierop nog worden aangepast. Gekozen voor een entrecote en een tournedos. Beide rood gebakken en met kruidenboter. Onvoldoende op smaak (zout op tafel), maar van hoge kwaliteit en precies goed gegaard. De prijs van het visproeverijtje is met € 11,50 aan de hoge kant. De enige rode wijn die men serveert is een Cabernet Sauvignon (huiswijn). De inrichting van het restaurant doet koud en afstandelijk aan. De rekening toont alleen de totaalprijs en is daardoor lastig te controleren.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Fantastisch gegeten!! Mooi, net en sfeervol restaurant. Ruim opgezet.
Evelyn V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Toby's Steakhouse is een mooi rustig en net restaurant, waar je heerlijk kunt eten. Dit was onze 2de keer dat we hier kwamen, alleen deze keer was het met de AH restaurant actie. Je kon bijna alles van de kaart bestellen op 2 dure gerechten na ( wat logisch is volgens ons...) prachtig opgemaakte borden. minpuntje was dat de spareribs van onze ene zoon haast geen smaak bevatte en van onze andere zoon juist wel weer veel....dat was een beetje jammer ( misschien de saus beter verdelen?) onze Tournedos waren prachtig gebakken en de voorgerechten waren ook heerlijk. Nog een puntje van oplettendheid: op onze rekening stonden 2 drankjes meer dan we besteld hadden, maar dat hebben we gemeld en gezegd dat ze dat in de fooienpot mochten stoppen, alleen dat ze het wel nog in rekening brachten bij die mensen die het wel besteld hadden. Al met al heerlijk gegeten en we komen zeker nog een keer weer. TOP en bedankt!
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
leuk om een keer te eten.
Rolf S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Specialiteit van de kok = niet aanwezig
Tomhawk steak op website = niet aanwezig
Rosé = op

Zeer teleurstellend, had in de reservering gezet, verjaardag!! niets mee gedaan.
Al met al was het cadeau voor de jarige totaal niet wat wij verwacht hadden, gezien de website e.d. viel het zeer tegen.
Hfk K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
gebakken aardappelen en groentemix middelmatig. Vleesgerechten kwantitatief ondermaats.
Alie S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk gegeten met vrije keuze van de kaart en zeer vlotte en vriendelijke bediening.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Ontvangst, netjes, zoals het hoort. Restaurant komt wat steriel over, het leeft niet. Gerechten goed. Hadden stokbrood vooraf, werd gelijk met het voorgerecht gebracht. Tafel vol dus. Hoofdgerecht, zalm, slordig is dat er i.p.v. roomsaus kerriesaus bij de zalm komt, overigens zeer matig van smaak. Reden, roomsaus op. Garnering bij zalm minimaal.
Nagerecht, appeltaartje met cappuccino. Cappuccino komt eerst, taartje wanneer de koffie op is. In de bediening een mevrouw in t shirt met spaghettibandjes, onprofessioneel. Deze mevrouw werkt overigens op de automatische piloot. Kijkt gasten niet aan bij het neerzetten, Bij de kassa kon gepind worden. Was een mevrouw aan het werk, mocht niet afrekenen. Aangezien de ober druk was, lang wachten. Resumerend, niet direct een aanmoediging om nogmaals te reserveren.
Henriette D.
Heerlijk gegeten vanavond.
Alleen het personeel in kleding wat niet gepast is.
In een hempje de bediening doen....spijkerbroek die rijp is voor de pedaalemmer.
Oogt niet netjes