Toasty

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 17:00
Zaterdag en Zondag 09:00 - 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Toasty

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Toasty is een klein zaakje aan de Overtoom met vijf kleine tafeltjes en enkele zitjes langs de muren. Het interieur is eenvoudig maar functioneel en de service was prima. Zoals de naam al aangeeft serveren ze vooral verschillende toasts en daarnaast hebben ze een aantal focaccia's en panini's op de kaart staan. Ik had de toast chicken oriental met gerookte kip, oude kaas, paprika, taugé en geserveerd met een wasabimayonaise. Daarnaast had ik de toast New Yorker met pastrami, augurk, mierikswortelcrème en geserveerd met een mosterdsaus. Beide tosti's waren ruim belegd en smaakten uitstekend. Ook waren de porties ruimer dan in een gemiddeld restaurant of lunchzaak. De opmerking van de vorige recensent dat deze tosti's bijna acht euro per stuk kosten, is apert onjuist. Ze kosten namelijk nog geen vijf euro vijftig, een zeer schappelijke prijs mijns inziens.
Marisca Z.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Bij Toasty aten we een tosty "Freeky Peer" een een "New Yorker". Voor een tamelijk fors bedrag (bijna 8 euro per tosti) kregen we... een tosti. Wel met bijzonder beleg (en rijpe peer!), maar nergens een blaadje sla, tomaatje, patatje of iets anders dat de boel een beetje opvrolijkte en de prijs rechtvaardigde. Ook geen bestek, maar misschien hoort dat bij het concept. We sloten af met een dubbele espresso die wel de prijs van een dubbele espresso had, maar in twee kleine slokken op was. Een glas water kregen we er ook al niet bij. Toen ik over de wel erg geringe inhoud van het koffiekopje informeerde kreeg ik te horen dat de serveerster geen verstand had van koffie. Voor ons was de conclusie wel duidelijk...
Dieuwke D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Beste tosti’s van de stad! Heerlijk brood, originele combinaties en goede sausjes erbij. Absolute favoriet is de New Yorker met pastrami! Dit is overigens qua omvang een flinke maaltijd… De Freeky Peer en Vegetarian Delight met geitenkaas als basis zijn overigens ook het proberen waard en neem als toetje, als die er is, de carrot cake!! Vriendelijk personeel, prima zaak met lekker veel kranten en tijdschriften, perfecte combi voor een relaxte lunch.
Françoise S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
overheerlijke tosti's, hele goede koffie (zowel grot als normaal) met een voortreffelijke bediening. De heren herkennen ons, en leveren dan meteen de goede koffie. Kleinere porties (tegen een lagere prijs) zouden ook mogen; vaak is één tosti voor mij teveel.
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Genereus met de ingredienten zonder te overdrijven... Lekkere dikke sneeden brood dat alles bij elkaar houd. Smaakt beter dan de gemiddelde lunch room.