Toasty

Zaterdag en Zondag 09:00 - 17:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Marisca Z.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Bij Toasty aten we een tosty "Freeky Peer" een een "New Yorker". Voor een tamelijk fors bedrag (bijna 8 euro per tosti) kregen we... een tosti. Wel met bijzonder beleg (en rijpe peer!), maar nergens een blaadje sla, tomaatje, patatje of iets anders dat de boel een beetje opvrolijkte en de prijs rechtvaardigde. Ook geen bestek, maar misschien hoort dat bij het concept. We sloten af met een dubbele espresso die wel de prijs van een dubbele espresso had, maar in twee kleine slokken op was. Een glas water kregen we er ook al niet bij. Toen ik over de wel erg geringe inhoud van het koffiekopje informeerde kreeg ik te horen dat de serveerster geen verstand had van koffie. Voor ons was de conclusie wel duidelijk...
Dieuwke D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Beste tosti’s van de stad! Heerlijk brood, originele combinaties en goede sausjes erbij. Absolute favoriet is de New Yorker met pastrami! Dit is overigens qua omvang een flinke maaltijd… De Freeky Peer en Vegetarian Delight met geitenkaas als basis zijn overigens ook het proberen waard en neem als toetje, als die er is, de carrot cake!! Vriendelijk personeel, prima zaak met lekker veel kranten en tijdschriften, perfecte combi voor een relaxte lunch.
Em8 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2013
Schone, gezellige zaak, met hardwerkende uiterst vriendelijke bediening. De toasts zijn stuk voor stuk heerlijk! Unieke smaken, heerlijke goede ingrediënten en smaakvolle sausjes. Hele goede koffie, verse sappen en ook keuze uit heerlijke zoetigheden. Het wordt tijd voor meer toasty's in Amsterdam! Top zaak en concept, ik kom hier erg graaf!
Françoise S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
overheerlijke tosti's, hele goede koffie (zowel grot als normaal) met een voortreffelijke bediening. De heren herkennen ons, en leveren dan meteen de goede koffie. Kleinere porties (tegen een lagere prijs) zouden ook mogen; vaak is één tosti voor mij teveel.
Marel1983 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Ik kom hier graag voor een btcc. Bacon, tomaat, cheddar in chicken op brood van jou keuze, ik kies altijd voor mais. Een werkelijk hele lekkere tosti. Geserveerd met hele goede mosterdmayo. De sappen worden hier vers geperst. De appelsap was verrukkelijk.
Mijn tafelgenot had een mooie panini met mozzarella mooi bruin getoast en volgens haar heel lekker.
De broodjes zijn goed geprijsd en ook daarom kom ik zeker terug.
Thomas1956 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
Onlangs hebben wij hier lekker geluncht. Ik had een lekkere panini met mozzarella en mijn vrouw een worteltaart. Beiden waren erg lekker! We dronken hierbij een verse fruitshake. Smaakte er goed. Leuk en schoon tentje om te lunchen.
Martin00 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2012
Heerlijke tosti's! Ik heb ze nog nergens in de stad zo gezien. Daarnaast zijn de heren uitermate vriendelijk en behulpzaam. Verder zijn de sappen vers en lekker. Ik ben er nu al enkele keren geweest en blijf terugkomen!
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Genereus met de ingredienten zonder te overdrijven... Lekkere dikke sneeden brood dat alles bij elkaar houd. Smaakt beter dan de gemiddelde lunch room.