Toastable Nieuwendijk

Nieuwendijk 6 1012 MK Amsterdam Nederland Kaart
31-207893905

Over het restaurant Toastable Nieuwendijk

Als je een broodmens bent, dan is een bezoekje aan dit restaurant een topper. Vooral omdat ze hier van brood de lekkerste tosti’s maken. Je mag hier het beste brood verwachten waar natuurlijk ook weer de beste ingrediënten op gelegd worden. Alles vers, van de hoogste kwaliteit en in culinaire combinaties waar je zelf misschien nog nooit aan gedacht had. Altijd lekker en verrassend. Lekker dik belegd en voldoende voor een rijke lunch of een stevig ontbijt. Neem je er nog een lekker gezonde salade bij en je kunt er weer even tegen!

Meer informatie over restaurant Toastable Nieuwendijk

Maandag t/m zondag 10.00 - 18.00 uur