Toastable Koningsplein

Meer informatie over restaurant Toastable Koningsplein

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Komodo57 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Met een Groupon-aanbieding bij de lokatie Nieuwendijk een High-tea voor 2 personen gehad. De prijs was prima: 17,50 euro voor ons tweeën. Nu was de hoeveelheid ook niet bijster veel, maar uiteindelijk heb je door alle zoetigheid wel genoeg. De (te kleine) tafels zien er gezellig uit, met verse bloemen, glazen jampotjes gevuld met theezakjes, suiker- en honingstaafjes en verse munt. Op de etagère van drie niveau's vind je kleine brokjes wortel- en chocoladecake, scones met clotted cream (was gewoon slagroom), jam en cheesecake. Op het onderste niveau lag een toasted sandwich met blauwe kaas, verse peer, walnoten en balsamico-appelstroop. De sandwich was de lekkerste sandwich die ik ooit gegeten heb. En hoewel deze gedeeld moest worden, was het al bijna genoeg voor een hele maaltijd. Ook de rest was lekker, m.n. de cheesecake. Maar hoewel de sandwich dus best wel groot was, vonden we de andere hapjes toch net iets te zuinig. De bediening was vlot, vrolijk en vriendelijk. De inrichting was eenvoudig, maar de tafeltjes waren zoals gezegd gewoon te krap bemeten.
Sonja W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Bij Toastable (vestiging Spuistraat) is het altijd gezellig, de bediening is allerhartelijkst en ze hebben de lekkerste Latte macchatio van Amsterdam. Af en toe eet ik er ook een tosti, ze hebben heerlijke combi's, maar mijn favoriet is de meatball met atjar. Omdat het een triple layered tosti is, zit je wel behoorlijk vol, dus hij is ideaal om te delen.
Sandy K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Ga hier regelmatig lunchen, heerlijke tosties voor een goede prijs. Ontspannen sfeer, soms wat lang wachten maar over het algemeen prima! Aanrader.
Margeertje S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Op zoek naar leuk tentje om te lunchen uitgekomen bij Toastable. Besloten om hier te eten vawege prijs en uitstraling. Zelf een salade besteld en mijn vriendin een tosti. Salade was flink gevuld en heerlijk. Ook de tosti (drielaags) was erg goed. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een gezellig tentje zonder teveel poespas.
Kristel V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Heel leuk tentje! Ondanks het feit dat het nog geen 15 uur geweest was, was het voor ons toch mogelijk een high tea te bestellen. Als onderdeel hiervan kozen wij een tosti met oma's gehaktbal, die echt heel lekker was. Hierbij kregen wij mosterdmayonaise (altijd lekker) en pindasaus.

Daarnaast kregen we kleine stukjes taart, waaronder cheesecake en worteltaart en onbeperkt thee. Een echte high tea is het dus niet, maar wel heel leuk voor een zacht prijsje.
Lvbh .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Na ruim een jaar weer geluncht bij Toastable. De tosti was weer overheerlijk. Partner had de kipsalade die ook meer dan uitstekend was. Als nagerecht de Cheesecake die erg dicht in de buurt komt qua smaak van de "ultieme" cheesecake van restaurant de cheese cake factory in de USA. Aanrader!!!
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2014
Ze zeggen zelf gespecialiseerd te zijn in de allerbeste tosti's.. Ik zeg: by far de beste en lekkerste combinaties tosti's van Amsterdam! Dit is mijn favoriete lunchspot, tot nu toe kan ik de gehele kaart aanraden (ik heb nog niet alles gehad). De tosti van de maand is niet zomaar een probeersel, je voelt de liefde!
Wat een ontzettende leuke recensie Eric! Hartstikke bedankt!
Mariusveenstra .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Een leuk plekje op een druk punt, een beetje verscholen onder een pand. We hadden hier ontbeten en het smaakte allemaal goed en zag er verzorgd uit. Leuk plekje om te onthouden!
Nadine H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Gezellig restaurantje om te lunchen in het centrum! Als je geluk hebt kan je zelfs buiten in het zonnetje aan de gracht zitten. Ruime keuze uit de heerlijke goed belegde tosti's, die prima geprijsd zijn! De bediening is over het algemeen aardig en redelijk snel. Voor herhaling vatbaar!
Ldh525 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Heerlijke appeltaart en machtige maar o zo lekkere cheesecake gegeten. Leuk restaurant, goede sfeer, lekkere gerechten op de lunchkaart, aanrader!
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Hele leuke plek om even rustig te lunchen, midden in het centrum van Amsterdam. De tosti's waren geweldig, de bediening is super en je zit er ook nog eens heel leuk! Absoluut een aanrader!
Elisabeth B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Samen met een vriendinnengroep high tea gehad! Heerlijk genoten van de meest verrukkelijke tosti's en taartjes. Mijn voorkeur ging uit naar de kip/bacon tosti! Heerlijk! Fijne sfeer en goede bediening!
Daslook .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
met een groupon bon voor high tea op zak naar toastable gegaan.we kregen een pot thee en mochten kiezen welke tosti we wilden.even later kregen we onze high tea bestaande uit tosti,cheesecake,brownie,jan hagel koekjes,koffiekoekjes.
de tosti was lekker en de cheesecake ook.maar high tea was het niet.geen sandwich,jam,clotted cream,scone..ik zou het geen high tea noemen want dat is het niet.
verder is het een leuk zaakje
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Gewapend met een Groupon-voucher wezen high tea-en bij deze tosti-koningen. We mochten kiezen uit een hele rits tosti's die op de onderste laag van de etagére werd opgediend. We gingen voor de tonijn. Wist niet eens dat er uberhaupt tosties met tonijn bestonden. Bij Toastable wel en het was heerlijk ! Chocoladebrownie was ook ongelooflijk lekker. De koekjes op de bovenste laag van de etagére waren te simpel in vergelijking met de rest.
Bediening was top !
Lvbh .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2013
En is toch dus mogelijk, een uitstekende service bij een lunchroom in Amsterdam. Attente bediening en daarnaast heerlijke en spannende tosti's op de kaart tegen hele schappelijke prijzen. Daarnaast grappige locatie vlakbij de Heilige Weg. Aanrader. De tosti en de verse kiwi drank waren heerlijk. Daarnaast grappige locatie vlakbij de Heilige Weg. Aanrader.
Corneel79 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2013
Wat een super luk tentje midden in Amsterdam Centrum! Ik had de tosti met oma's gehaktbal een briljante combinatie. Leuke vlotte bediening.
Hansann .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2013
Leuk klein lunchadres met heerlijke tosti's in vele soorten. Porti's zijn overdadig! Zeker de moeite waard en ligt strategisch handig op het spui achter de kalverstraat!
Jadis .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2012
Mijn cijfers zijn gebasseerd op het eten van een chocoladetaartje, dus zegt dit niks over de lunchkaart. De sfeer in het ondergrondse zaakje is erg leuk. Goede stoelen, leuke mensen en goede koffie. Leuk! Ow en niet te vergeten dat chocotaartje is echt heerlijk!
Stephanie G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
Wat een onwijs lekker zaakje is dit! Een on-amsterdamse charme midden in het centrum. De inrichting is warm, knus en vooral gezellig. We waren hier met een groepje vrienden en hadden een lange(re) tafel aan de zijkant. De service is snel en kundig, en je kunt merken dat dit iemand is met liefde voor het vak. Ik deelde een toastable en had dus de mazzel twee verschillende te proeven. Ik raad ze beiden aan! De geitenkaas was super, vooral de combi met pancetta is goed. Ook de parmaham en Taleggio was heerlijk en voor herhaling vatbaar. Al met al een leuk lunchzaakje waar je me zeker terug zult zien!
Afvb .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2012
Leuk nieuw tentje op de Singel! Grote tosti's, rijkelijk belegd, smaakt goed. Ze doen ook aan to-go dus als ik doorga naar de UB neem ik het gewoon mee. Aanradertje!!