TO ME@T Noordwijkerhout

Havenstraat 2 2211 EH Noordwijkerhout Nederland Kaart

Over het restaurant TO ME@T Noordwijkerhout

Gezellig dineren in Noordwijkerhout

In dit gezellige restaurant maak je tijdens de verrukkelijke maaltijd gemakkelijk vrienden, er hangt een gemoedelijke sfeer. Ze hebben een groot terras waar je heerlijk dineert, prachtig gelegen in het zeer actieve centrum van Noordwijkerhout. Hier eet je het lekkerste vlees, waarvan een groot deel bereid wordt op de Black Bastard. Heerlijk!

Meer informatie over restaurant TO ME@T Noordwijkerhout

woensdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant TO ME@T Noordwijkerhout

janvanruitenburg .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
het diner heeft ons werkelijk verrast; het was bijzonder culinair en uitstekend van kwaliteit. De locatie is ook bijzonder leuk, zo in het centrum van Noordwijkerhout vlak bij het karakteristieke kerkje.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij zijn ongeveer een jaar geleden ook al eens wezen eten bij To Me@t en hadden een goede indruk van dit restaurant, reden om nog eens terug te gaan. Zo gezegd, zo gedaan en met een stel vrienden gisteren wezen eten, het AH-menu. De jonge dames die ons bedienden waren nog wat onwennig, maar deden hun best om ons zo goed mogelijk van dienst te zijn. Allemaal toch wel wat onwennig waardoor het allemaal nogal lang duurde. Neemt niet weg dat wat ze deden allemaal even vriendelijk was. Het menu wat we geserveerd kregen was heerlijk. Het tartaartje als voorgerecht zeer smaakvol (ook het soepje trouwens). Alle vier hebben we de roodbaars als hoofdgerecht genomen en die was heerlijk. De dames een toetje, voor de heren een luxe koffie. we hebben lekker gegeten en een gezellige avond gehad. Dames toch bedankt!
Joop W .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Ik heb eerder een recentie geschreven over dit restaurant. Ik was niet van plan dit weer te doen. Maar ik heb zelden zo lekker gegeten. Wat moet je schrijven als je vanaf de eerste tot en met de laatste gang alleen maar zit te genieten en te smullen. Beste mensen: je moet ten minste eenmaal in je leven hier gegeten hebben om echt te weten wat de perfecte smaak is.
aventurastyle V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
2e keer met AH bon geweest en gegeten . De eerste keer meerkeuze uit het menu .
De tweede keer aangepast menu.
Ik keek er een beetje van op maar begrijp het wel .
Het is dan ook beter direct v/a de eerste dag een aangepast menu te tonen
Astrid L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Mooi opgemaakte borden, goede smaken. Een heerlijk bereide roodbaarsfilet als hoofdgerecht gegeten. Vriendelijke bediening.
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker gegeten met een verrassende presentatie. Vriendelijke een goede bediening.
Miriam B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Goed restaurant, lekker eten, jammer dat er met de actie van AH maar keuze is uit twee voorgerechten, twee hoofdgerechten en twee nagerechten.
martineten .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben hier uitstekend gegeten, vooral het hoofdgerecht was lekker klaargemaakt, een stukje zeebaars. Het voorgerecht een salade met tartaar was ook goed. Het nagerecht een petit grand dessert was wat de naam al aangaf.
tillyjack .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten,hele goede bediening .we vonden het alleen jammer dat je de mensen in de kroeg hoorde.
Voor de rest top
warmerbarhen .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten van het 3 gangen AH menu, erg smakelijk. Vriendelijk personeel. We komen zeker nog een keer terug. Gezellig restaurant.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met vlotte en vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit verhouding zeer goed. Met AH Restaurantactie keuze uit 2 drie gangen diners welke beiden zeer goed zijn. Aanrader om hier te gaan eten. Jammer dat een een bakje frites extra op de rekening staat. Voor 4 personen is het bakje frites, dat we kregen bij het menu, niet echt heel veel.
Jacqueline T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten met AHkaart. Beperkte keuze maar geen probleem want waren heerlijke gerechten. Prachtig opgediend. Prettige bediening ook. Een aanrader!
josjonker .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
we werden vriendelijk ontvangen in een smaakvol ingericht restaurant.
Er werd goed uitgelegd hoe de AH-restaurantactie in dit restaurant werkt.
Bediening correct. We hebben lekker gegeten en een gezellige avond gehad.
J. K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Ontvangst was vriendelijk. Keuze uit verschillende gerechten was niet heel groot. Het eten was echter erg lekker.
Al met al een aanrader!
Ruud en Bep M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Zeer gastvrij en hartelijk ontvangen. Kwaliteit van een hoog niveau. Zeker een dikke aanrader in dit gezellige restaurant.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het voorgerecht met tartaar was heerlijk, hoofdgerecht met vis was prima de diamanthaas was redelijk. Wat ons deze keer tegenviel waren de luidruchtige gasten van naastgelegen café die regelmatig langs onze tafel liepen om naar het toilet te gaan. Ook kwam de rooklucht af en toe binnen.
fenderstrat@online.nl C.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Goed en nette tent ,personeel is gewoon prima.
Henrik H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Omdat we een weekje vakantie vierden in Noordwijkerhout hebben we onze AH restaurantbonnen gebruikt om bij dit restaurant te eten. Uit de recensies hadden we al een positief beeld gekregen, maar wij werden alleszins niet teleurgesteld. Een hartelijke ontvangst in een informele sfeer viel ons ten deel.
Voor de restaurantactie was een apart menu samengesteld met keuze uit 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 desserts. Aangezien e.e.a. voortdurend wisselde werd door de vriendelijke serveerster verteld welke keuze we hadden. De tartaar als voorgerecht en de kabeljauw als hoofdgerecht werden opgediend in een prachtige opmaak. Wat kan je met eenvoudige ingrediënten toch een prachtig en smakelijk gerecht samenstellen.
Omdat de porties voor ons ruim voldoende waren hebben we het diner besloten met een kop koffie met "Frantiseks". We hebben hier met veel plezier gegeten! To Me@t is zeker aan te bevelen.
Margo K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Ontzettend vriendelijke service! Het eten was mooi opgediend op het bord. Alleen bleek de kwaliteit tegen te vallen helaas.. de sauzen bij het brood smaakten alsof ze uit een potje kwamen. Het aardappelonderdeel van de garnituur was korrelig van structuur en smakeloos en de uitjes te dominant in smaak. De vis smaakte vissig en de tournedos was rare terwijl het medium besteld was. En de artisjok was te groot en wat rauw.. De koffie nadien was weer heerlijk!
Al met al heeft het onze verwachting gezien ook de recensies niet gehaald helaas.
Ine T.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Buiten gezeten i.v.m. het mooie weer. Kwaliteit van de gerechten was erg goed en het zag er mooi verzorgd uit. Personeel attent en vriendelijk. Het enige minpuntje was de kwaliteit van de servetten. Die dunne papieren servetten paste niet bij de goed kwaliteit van het eten.