TO ME@T Noordwijkerhout

Havenstraat 2 2211 EH Noordwijkerhout Nederland Kaart

Over het restaurant TO ME@T Noordwijkerhout

Gezellig dineren in Noordwijkerhout

In dit gezellige restaurant maak je tijdens de verrukkelijke maaltijd gemakkelijk vrienden, er hangt een gemoedelijke sfeer. Ze hebben een groot terras waar je heerlijk dineert, prachtig gelegen in het zeer actieve centrum van Noordwijkerhout. Hier eet je het lekkerste vlees, waarvan een groot deel bereid wordt op de Black Bastard. Heerlijk!

Meer informatie over restaurant TO ME@T Noordwijkerhout

Woensdag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Mrlske .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Lekker gegeten. De porties zijn wat groot, ik had paddestoelen voor en spareribs. Spareribs heel mals, maar ik mistte een beetje het crispy randje. Bij veel gerechten gebeurt er wat teveel op je bord, less is more. BV Physalis en pesto bij je carpaccio vind ik compleet overbodig.
Heel leuk personeel. Zeker een aanrader
Din B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
heerlijk gegeten . leuke bediening
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Was hier in het kader van de AH restaurantactie voor de derde keer. Op zich betekent dit al een positief signaal over de kwaliteit van dit restaurant. Werden wederom niet teleurgesteld. Gerechten en ambiance prima in orde en we werden deze keer verast door het dessert. Een absolute aanrader dit restaurant.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gezellig gezeten en lekker gegeten! We kozen voor de koffie als afsluiter maar toen we de aangeklede donut voorbij zagen komen, hadden we daar een beetje spijt van :)
ad U.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
De gelegenheid voor ons jaarlijks familie diner.Heerlijk eten en een mooi menu.
Ook de drankjes zijn goed aangepast voor een leuke prijs Top.
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Voor de lunch een burger besteld. En wat voor één: een Italiaanse bol met een mooie grote kwaliteitsburger, bacon, cheddar en pulled pork! Heerlijk. De beste burger die ik in tijden heb gegeten. Echt een aanrader.
essie8 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Best prijzig wat niet in verhouding stond met wat we kregen. Kwaliteit goed. Je moet wel van patat houden als je gaat voor de ah-actie. Service is top!
groes .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Na een heerlijke strandwandeling en komend van ver met trek liepen we hier naar binnen.
Vriendelijk welkom geheten door geintreseerd personeel.
Heerlijk lunchgerecht broodje carpaccio mooi bereid.
Daarnaast is het ook nog een mooie zaak met zorg aangekleed.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We waren hier met de AH restaurant actie. Erg jammer dat je maar uit 2 gerechten kon kiezen. En voor wat je krijgt is het menu erg prijzig! Bediening was wel erg goed. Wij hadden na al de goede recensies wel wat beter eten verwacht. Het eten was wel Oke maar niet heel bijzonder. Ossenhaas puntjes waren niet zo mals. Wij zullen hier niet nog een keer naar toe gaan
penjdejong .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Leuk tentje waar je goed kunt eten ...gezellige sfeer .....snelle service en een heerlijk huiselijk gevoel.
woon er al jaren vlakbij maar nog nooit geweest.....Een echte aanrader !!!!
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heel aardig personeel. Keuze was zeer beperkt; 2 per gang en waar andere gasten het brood 'van het huis' kregen, stond het bij ons op de rekening. De prijs van het menu was niet tevoren op de site of kaart vermeld. Het eten was lekker, met zorg opgemaakt, maar niet heel bijzonder, daarom vonden wij het AH-keuzemenu te duur (E32 zouden wij er niet voor 1 persoon aan geven, en dat is toch de intentie van de actie ).
Dinivanduijker .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Gezellig restaurant, vriendelijke snelle bediening, leuke gerechten. Wij hadden het AH menu en dat was prima.
Heel smakelijk en mooi gepresenteerd. De huiswijn was heerlijk en goed op temperatuur
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
HEERLIJK GEGETEN, GOEDE ADVISERING/UITLEG VAN DE KAART. ALLE TAFELGENOTEN HEBBEN GENOTEN VAN HUN GERECHTEN. WERD NIET TE SNEL OPGEDUIND, MAAR OOK ZEKER NIET TE LANGZAAM. DAARNA NOG EEN GOEDE GELEGENHEID OM NA TE BORRELEN. LEKKERE INFORMELE SFEER.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
De keuze was ruimer dan verwacht. Maar ook de wijze van opdienen was heel creatief.
paulzuiderhoek .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Kregen we nu zoveel aandacht en zorg omdat het erg rustig was? Dat geloven we niet. De medewerkster in de bediening was een klassevrouw. We wonen niet in de buurt maar komen op enig moment zeker terug.
Piotr T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Alles was perfekt:) Heerlijk gegeten en leuke bediening en sfeervol ;) Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
hjavdl .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Een erg leuk restaurant waar we regelmatig terugkomen voor lekker eten in een gezellige omgeving. De bediening is erg leuk, persoonlijk en enthousiast.
i.garthoff .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten met 6 personen, gebruikmakend van de AH kortingsactie. Leuk keuzemenu, lekker van smaak en mooi op de borden opgemaakt. Enthousiaste bediening!
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Was hier voor de tweede keer in het kader van de AH restaurantreactie. De kwalificatie voor dit restaurant is uitmuntend, er was werkelijk niets waar je enige aanmerking op kan maken.