TO ME@T Noordwijkerhout

Havenstraat 2 2211 EH Noordwijkerhout Nederland Kaart

Over het restaurant TO ME@T Noordwijkerhout

Gezellig dineren in Noordwijkerhout

In dit gezellige restaurant maak je tijdens de verrukkelijke maaltijd gemakkelijk vrienden, er hangt een gemoedelijke sfeer. Ze hebben een groot terras waar je heerlijk dineert, prachtig gelegen in het zeer actieve centrum van Noordwijkerhout. Hier eet je het lekkerste vlees, waarvan een groot deel bereid wordt op de Black Bastard. Heerlijk!

Meer informatie over restaurant TO ME@T Noordwijkerhout

buslijnen 57 en 90.

Woensdag t/m Maandag

Jouw recensie over het restaurant TO ME@T Noordwijkerhout

Jean Z.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Verkeerde avond gekozen. Harde muziek buiten ( Koningsdag) dreunde door het hele restaurant en iedereen liep door het restaurant om gebruik te maken van de Wc... bedienster heeft een brief opgehangen dat het niet toegestaan was en toen werd het wat rustiger. Eten was wel erg lekket
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Gezellige en prima ontvangst. Eigenaar nam uitgebreid de tijd zonder opdringerig te zijn. Gaf uitleg over de gerechten en de geschiedenis van het café en restaurant. Een gezellige ambiance in de dorpskern. Zeker een aanrader om kwalitatief goed.te eten.
Jean Z.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Spareribs Verrukkelijk
cock V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Iets meer groenten zou fijn zijn
cock V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, goede uitvoering van de gerechten. wat weinig keus of ligt dat aan mij ?
Corien W.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Jammer dat de deur van het rookhok van het cafe ernaast soms open stond, waardoor het naar rook stonk. Zijn we niet meer gewend in restaurants.????
Etta V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heerlijk vegetarisch gerecht! Zeer vriendelijke bediening.
Margjek V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten bij to me@t gisteravond. Wat een gezellig plekje is dit. Vriendelijke bediening, niet opdringerig of gehaast maar attent en professioneel. Goed gevarieerde kaart, voor ieder wat wils. Lekker gegeten, goed wijntje er bij. Borden mooi opgemaakt, alle gerechten super lekker en alles echt vers. Zeker herhaling vatbaar !!
janvanruitenburg .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
het diner heeft ons werkelijk verrast; het was bijzonder culinair en uitstekend van kwaliteit. De locatie is ook bijzonder leuk, zo in het centrum van Noordwijkerhout vlak bij het karakteristieke kerkje.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij zijn ongeveer een jaar geleden ook al eens wezen eten bij To Me@t en hadden een goede indruk van dit restaurant, reden om nog eens terug te gaan. Zo gezegd, zo gedaan en met een stel vrienden gisteren wezen eten, het AH-menu. De jonge dames die ons bedienden waren nog wat onwennig, maar deden hun best om ons zo goed mogelijk van dienst te zijn. Allemaal toch wel wat onwennig waardoor het allemaal nogal lang duurde. Neemt niet weg dat wat ze deden allemaal even vriendelijk was. Het menu wat we geserveerd kregen was heerlijk. Het tartaartje als voorgerecht zeer smaakvol (ook het soepje trouwens). Alle vier hebben we de roodbaars als hoofdgerecht genomen en die was heerlijk. De dames een toetje, voor de heren een luxe koffie. we hebben lekker gegeten en een gezellige avond gehad. Dames toch bedankt!
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Ik heb eerder een recentie geschreven over dit restaurant. Ik was niet van plan dit weer te doen. Maar ik heb zelden zo lekker gegeten. Wat moet je schrijven als je vanaf de eerste tot en met de laatste gang alleen maar zit te genieten en te smullen. Beste mensen: je moet ten minste eenmaal in je leven hier gegeten hebben om echt te weten wat de perfecte smaak is.
aventurastyle V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
2e keer met AH bon geweest en gegeten . De eerste keer meerkeuze uit het menu .
De tweede keer aangepast menu.
Ik keek er een beetje van op maar begrijp het wel .
Het is dan ook beter direct v/a de eerste dag een aangepast menu te tonen
Astrid L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Mooi opgemaakte borden, goede smaken. Een heerlijk bereide roodbaarsfilet als hoofdgerecht gegeten. Vriendelijke bediening.
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker gegeten met een verrassende presentatie. Vriendelijke een goede bediening.
Miriam B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Goed restaurant, lekker eten, jammer dat er met de actie van AH maar keuze is uit twee voorgerechten, twee hoofdgerechten en twee nagerechten.
martineten .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben hier uitstekend gegeten, vooral het hoofdgerecht was lekker klaargemaakt, een stukje zeebaars. Het voorgerecht een salade met tartaar was ook goed. Het nagerecht een petit grand dessert was wat de naam al aangaf.
tillyjack .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten,hele goede bediening .we vonden het alleen jammer dat je de mensen in de kroeg hoorde.
Voor de rest top
warmerbarhen .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten van het 3 gangen AH menu, erg smakelijk. Vriendelijk personeel. We komen zeker nog een keer terug. Gezellig restaurant.
Jacqueline T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten met AHkaart. Beperkte keuze maar geen probleem want waren heerlijke gerechten. Prachtig opgediend. Prettige bediening ook. Een aanrader!
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met vlotte en vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit verhouding zeer goed. Met AH Restaurantactie keuze uit 2 drie gangen diners welke beiden zeer goed zijn. Aanrader om hier te gaan eten. Jammer dat een een bakje frites extra op de rekening staat. Voor 4 personen is het bakje frites, dat we kregen bij het menu, niet echt heel veel.