TO ME@T Noordwijkerhout

Havenstraat 2 2211 EH Noordwijkerhout Nederland Kaart

Over restaurant TO ME@T Noordwijkerhout

Gezellig dineren in Noordwijkerhout

In dit gezellige restaurant maak je tijdens de verrukkelijke maaltijd gemakkelijk vrienden, er hangt een gemoedelijke sfeer. Ze hebben een groot terras waar je heerlijk dineert, prachtig gelegen in het zeer actieve centrum van Noordwijkerhout. Hier eet je het lekkerste vlees, waarvan een groot deel bereid wordt op de Black Bastard. Heerlijk!

Meer informatie over restaurant TO ME@T Noordwijkerhout

Woensdag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
De keuze was ruimer dan verwacht. Maar ook de wijze van opdienen was heel creatief.
Paulzuiderhoek .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Kregen we nu zoveel aandacht en zorg omdat het erg rustig was? Dat geloven we niet. De medewerkster in de bediening was een klassevrouw. We wonen niet in de buurt maar komen op enig moment zeker terug.
Marta S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Alles was perfekt:) Heerlijk gegeten en leuke bediening en sfeervol ;) Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hjavdl .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Een erg leuk restaurant waar we regelmatig terugkomen voor lekker eten in een gezellige omgeving. De bediening is erg leuk, persoonlijk en enthousiast.
I.garthoff .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten met 6 personen, gebruikmakend van de AH kortingsactie. Leuk keuzemenu, lekker van smaak en mooi op de borden opgemaakt. Enthousiaste bediening!
Brambakker .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Het eten was voortreffelijk. Erg lekker en mooi opgediend. De bediening was voorbeeldig. We voelden ons welkom en gewaardeerde gasten voor herhaling vatbaar.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Was hier voor de tweede keer in het kader van de AH restaurantreactie. De kwalificatie voor dit restaurant is uitmuntend, er was werkelijk niets waar je enige aanmerking op kan maken.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Vriendelijke bediening; rustige ambiance; heerlijk eten, mooi gepresenteerd. Voor herhaling vatbaar!
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Alle gerechten op zich zijn lekker; buikspek iets minder pepersaus, een frisse toets toevoegen, de bijlagen van de hoofdgerechten neutraal houden; nu zijn het teveel smaken bij elkaar. Gewone mayonaise ipv de bbq achtige saus die erbij kwam. Less is more! Prijs is aan de hoge kant voor een eetcafé.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben genoten en de samenstelling van het voordeel menu was prima. Goede en vriendelijke bediening. Komen zeker nog een keer terug.
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wederom heerlijk gegeten! Lekkere gerechten, goede en vriendelijke bediening. Echt een aanrader. Wel zou iets mooiere tafel of tafellakens over de tafel een aanrader aan. Deze zien er wat ouder uit met geschaafde hoekjes. Past niet bij de goede kwaliteit van het eten.
Graciela K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Hadden 18.30 gereserveed, geen probleem dat we wat later waren. Toch aan gewone tafel kunnen zitten ipv hoge tafel, dit ook ivm onze kleine meiden. klantvriendelijk, gezellige sfeer, ondanks dat erg vol was hoefde je noet lang te wachten. Eten was lekker en mooi opgediend. Alleen Tiramisu, was iets aan droge kant. Maar voor de rest kan ik het echt aanbevelen voor iedereen.
Annaknoester .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, alles is met liefde klaargemaakt. Het was een beetje rumoerig in het restautant, door het aansluitende bargedeelte. Wij komen zeker terug voor de keuken.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Was hier in het kader van de AH restaurantactie. Mooi menu met ruime porties. Aardige bediening en mooi gelegen in het centrum van Noordwijkerhout. Zeker een aanrader
Paulus56 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Ook met de AH korting is het hier goed toeven. Vriendelijke ontvangst, alles gaat in rap tempo.
Prima gerechten, brood vooraf wel op de rekening, het tafelwater niet.
De droge witte wijn is aan de zoete kant. Prima plek voor een vlot 3 gangen diner.
406 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Heerlijk gegeten zeker voor herhaling vatbaar prima producten en vlotte bedinging alles met liefde berijd dat is te proeven
Vriendelijke groet Fa Luimes uit Apeldoorn
Margot L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Ons weekendje in Noordwijkerhout werd bekroond met prachtig weer en drie maal heerlijk eten bij To Me@t bij de Buren.
De gerechten zijn prima van smaak en stuk voor stuk schilderijtjes op je bord. De bediening maakt dat je je thuis voelt. Wij hebben zowel vis als vlees gegeten. Toen wij de derde keer van ons eten hadden genoten kwam de kok even een praatje met ons maken. We bevelen To Me@t van harte aan!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Heerlijk gegeten met de ah actie. Keus uit twee voorgerechten twee hoofdgerechten. Het eten was heerlijk, de bediening vlot en vrolijk. Komen hier zeker nog eens terug!
MC H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Onlangs heerlijk gegeten! Alle gerechten met zorg klaargemaakt en gepresenteerd. Het Dry aged vlees van hoge kwaliteit. Gezellige tafeltjes en zeer vriendelijke bediening. Kortom hier kom ik graag nog een terug,
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Attente en vrolijke bediening! Heerlijk gegeten, hamburger en spareribs zijn beiden een aanrader. De (zelfgemaakte ?) mayonaise is lekker! Heel verzorgd en helaas geen ruimte meer voor een toetje.