`tKOOKt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Wil J.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Was allemaal goed alleen we vonden de prijs van de burgers erg pittig en misschien volgende keer wat meer saus erop of erbij voor de liefhebber want dan is het minder droog
Tania B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Het enige wat een aandachtspuntje nodig heeft, zijn de bankjes buiten. Daar mogen best kussens op, je krijgt aardig last als je wat langer op deze bankjes moet blijven zitten.
Robien B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
De sfeer en inrichting was prima, we zaten lekker buiten, ik begreep dat ze dat net hadden neergezet en dat het nog niet helemaal af was. Het eten was heerlijk, ook meer dan genoeg. De bediening leek iemand te zijn die dit nog niet zo lang deed, maar het was prima alsnog.

Ik zou het zeker aanraden voor lekker hapje eten.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Dit was echt een verrassing! Fijne ontvangst, prima bediening en ook nog heerlijk gegeten. Goed servies. Kortom, echt een aanrader!
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Hartelijke ontvangst gevolgd door heerlijk eten. Prima 3 gangen menu met ah actie, is zijn hoge waardering absoluut waard!
Germiel .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Vriendelijke ontvangst, keuze om in de keuken of in het restaurant te eten, wij kozen voor het laatste. Nette bediening, goede menukaart plus dito wijnkaart. Het eten is heerlijk. Wij hadden het Chef's Menu van april. Heel leuk en lekker, de drie Burgertjes, en het voorgerecht was ook heerlijk. Wij komen zeker terug! Ook heel leuk voor en met kinderen, aparte kindermenukaart!
Vincent S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Wat een verborgen parel in Bussum! Met de Bourgondiërs van Adelaars een prima avond gehad bij Laura en Vincent. Het eten, de service en sfeer zijn van een uitstekend niveau. Kunnen veel restaurants een voorbeeld aan nemen. Hopelijk wordt de muur richting Marienburg snel doorgebroken dan wordt dit een mooie hotspot aan de kop van park! Zet deze kwaliteit door en tot snel. (Bouwjaar 1975-1990)
Ital .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Voor de eerste keer geweest, leuke zaak en een welkome aanwinst voor de vleesliefhebber. Voorgerechtje met pittige kip was top, en tournedos was top gegaard en goed van smaak! Gave open keuken met green egg erg leuk!
Jutka K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Personeel heel aardig en voorkomend. Helaas gaat het in de keuken minder professioneel aan toe. De burger veel eerder klaar als de friet. Vervolgens wordt door het personeel met blote handen diverse malen de burger betast. Niet erg hygiënisch. De burger gaat nigmaals in de oven, de runder burger is daardoor gort droog. De koolsla verdient niet het predicaat koolsla.
Beukie .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Uitstekend Restaurant!
Keurige bediening, een hand bij de deur bij binnenkomst. Efficiënte bediening, mooi op tijd en ook weer niet te snel.
Met de hele bende lekker aan de burgers, die verrassend én uitstekend waren.
De toetjes zijn goddelijk.
Als het druk is , is alleen de garderobe iets wat voor verbetering in aanmerking komt.
Maar uiteindelijk toch de jas gevonden.
Eva W.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Goede lamsburger, originele combinatie qua toppings. Service wat over de top, iets relaxter zou mogen. Het is een vrij donker restaurant - wat nu in de lente opvalt. Gaan we nog een keer? Ja - maar dan wel als het donker en koud buiten is.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Met een Groupon de runderburger en de lamsburger gegeten. Handen schudden bij binnenkomst komt een beetje over als bedacht. Ziet er binnen best gezellig uit, veel hout en houten kistjes aan de muur. Bij elkaar verzameld, verschillend, meubilair, zoals tegenwoordig trendy is. Snelle opname van de bestelling. Vervolgens wel een half uur gewacht op de burgers. In de tussentijd een lekker Goois biertje genomen.
Minpuntje vonden we dat bij de buren nogal werd aangedrongen op nog een wijntje. Glas leeg: meteen weggehaald, terwijl de ander nog bezig was.
En dan het eten: mandje friet lekker en leuk opgediend, niet bijzonder of anders. Mayonaise gewoon. Broodje iets teveel smakend naar speculaaskruiden ( fivespice?). De runderburger iets aan de droge kant, de lamsburger erg lekker. Gebakken uienringen een lekker klein bijgerechtje. Bij de lamsburger vielen de bijzondere smaken ( feta, uiencompote) een beetje weg door de mix met de saus. Misschien apart serveren? Het minibakje coleslaw was mini en een beetje aan de zoete kant.
Conclusie: best lekker, gezellig, voor de volle prijs te duur en daarom niet meteen voor herhaling vatbaar. En niet meteen die glazen weghalen. Als we meer willen drinken zeggen we het echt wel.
Rachel H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Hier gegeten met familie ter ere van mijn man's verjaardag. Ik hou van het interieur, een beetje vintage. Bediening was vlot en vriendelijk. Eten was goed, vlees lekker mals en alles leuk opgediend. Kortom wij komen zeker nog eens terug!
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heerlijk gegeten met z'n tweeën. Je krijgt bij binnenkomst heel leuk een hand en de bediening stelt zich voor. Erg leuke inrichting, industrieel maar gezellig, veel hout en lampen etc zijn gemaakt van verfblikken en augurkenpotten, origineel! Het duurde wel een beetje lang voordat onze bestelling werd opgenomen, maar dat kwam doordat we bekenden tegenkwamen. De porties zijn behoorlijk, je gaat niet met honger de deur uit. Erg lekker en origineel opgediend. De eigenaren runnen 't Kookt met passie en plezier. Wij komen zeker nog eens terug. Ook leuk met kinderen, die mogen, als t uitkomt in de keuken hun eigen burger bakken of toetje afmaken. Qua prijs-kwaliteit misschien net een beetje duur, maar dat kwam wellicht omdat ik de halve kreeft had ;-)
Robeyn .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Voor de tweede keer bij 't Kookt gegeten, wat een leuke setting en fantastisch eten, mooi opgemaakt, aardige gastvrouwen en heren, een bijzonder ondernemerstel waar de passie voor eten vanaf straalt. Het begint al zodra je binnenkomt, iedereen wordt warm welkom geheten, handen worden geschut. De een vindt dit raar, ik vind het heerlijk! Dit is zoals het hoort, hier kan 90% van de horeca ondernemers nog iets van leren! De extra aandacht en net dat stapje harder lopen is iets waar mensen voor terugkomen. Kwaliteit van het eten is subliem. Je kunt het zo duur maken als jezelf wil, als je voor de burgers gaat dan ben je minder kwijt dan wanneer je voor de surf & turf of de kreeft gaat, logisch! Heerlijke voor- en nagerechten, ook die kunnen de rekening behoorlijk opvullen, maar het is niet meer dan een gemiddeld restaurant hier in de omgeving. Over het algemeen zijn de mensen hier enorm kritisch wat eten betreft, als het niet goed is keer je nooit meer terug, hier wordt iedere ondernemer uitgedaagd om on top te blijven, en volgens mij lukt het hun aardig om steeds meer klanten te binden voor a lifetime. Ik noem 't Kookt een verborgen schat in hartje Gooi.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Het was helemaal goed, zoals beloofd een 10+
Een serieuze aanwinst voor Bussum.
Keep up the good work! De rib-eye en tournedos waren seignant, zoals het hoort!
Francis B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
De dag na sinterklaas en toch uit eten, persoonlijke aandacht van de eigenaar en drie heerlijke lam's hamburgers en een kipburger doorregen met een mes, mandje patat en een bakje koolsalade wat een feest niet op je bord maar op een houten plank geserveerd het oog wil ook wat.
De smaak is niet te omschrijven zo lekker je moet het echt zelf ervaren.
De sfeer van het restaurant warm en robuurst.
Het personeel uitermate aardig en je mag gerust een kijkje in de keuken nemen.
Jaron72 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
De tweede keer bij dit restaurant en weer smaakten de hamburgers fantastisch! Met name de lamsburger is een echte aanrader.
De bediening is vlot en beleefd. Wel blijft het een beetje vreemd om je voor te stellen en een hand te geven.
De stijl is gezellig en speels. Door de constructie van de deur voelden we wel zo nu en dan de kou van buiten.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Erg leuk restaurant. Wel een beetje vreemd dat er betaald moet worden voor kraanwater en de stoelen zijn niet zo comfortabel als ze lijken.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Verrassend van kookstudio naar restaurant. ,Hamburgers, steaks, vis van de dag en kreeft op de kaart. Wijnen goed en betaalbaar. De inrichting is strak en harmonieus. Het leuke zijn de 2 tafels in keuken "lifecooking". Bediening service gericht en vlot. Al met al goede kwaliteit / prijs verhouding. Prima plek om even snel te eten.