`tKOOKt

Veldweg 26 1404 CV Bussum Nederland Kaart

Over het restaurant `tKOOKt

Gastvrijheid en een keuken zoals u van ons gewend bent. 'tKOOKt biedt van woensdag t/m zondag een zeer uitgebreide kaart. De sfeer kan het beste omschreven worden als warm, gezellig en een tikkeltje trendy.
Wij beschikken over een aparte sfeervolle ruimte voor grotere groepen.

Meer informatie over restaurant `tKOOKt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant `tKOOKt

Andrew I.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Top restaurant. Lekker eten en de service is het best in Het Gooi.
Gé D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Lekker eten, gezellige omgeving.
Ilona P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Top gegeten, goede prijs/kwaliteit! Leuke bediening!
Ad P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Voor het eerst in dit restaurant voor het Kerstdiner. Gezellig, simpel ingericht, restaurant met zeer klantvriendelijk personeel, compliment dames. Ongedwongen sfeer. Prima gevarieerd 5 gangen diner met als hoofdgerechten zeebaars en ossenhaas, alles perfect. Een heerlijke Spaanse wijn erbij en de avond kon niet meer stuk.
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prima restaurant heel gezellig en heerlijk gegeten. Wachttijd tussen de gerechten is goed en de bediening is uiterst vriendelijk.
Ceciel W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het AH restaurant menu viel erg tegen. Stom dat we niet goed hebben gekeken vooraf. uit eten gaan voor een hamburger vinden we niet kunnen. Helaas. We gingen af op de goede workshops die we ooit gedaan hadden bij t Kookt. Maar dit menu was knullig!
Annemieke G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Prima keuken met een vriendelijke, goede service. Alertheid van de bediening viel op. We gaan zeker een keer terug. Bij vrienden zullen we aangeven dat dit restaurant een aanrader is.
karin P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening, gezellige omgeving en goede prijskwaliteit. Ik ga er zeker nog een keer naar toe!!!
Hedy V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk eten in een fijne omgeving. Wat een fijne ontdekking is dit restaurant. Ontdekt met de Albert Heijn-restaurantactie en voor herhaling vatbaar. Wij komen terug!
Lars R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wat een heerlijke avond hebben we gehad bij 'tKooKt! Zowel de ontvangst, als de inrichting én zeker ook de gerechten, verklappen de passie van de eigenaren. Ze 'Zijn' hun concept en dat proef je aan alles!
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Redelijk goed gegeten. Beetje trieste sfeer , waren de enige twee gasten ; de keuken werd schoongemaakt.
Bediening vergat regelmatig iets , was daarna lang weg ; stond lang een grote tafel met alle borden , schalen er nog op.
evelyn75 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Eerste indruk heel goed: leuke sfeer, vriendelijke begroet, brood heerlijk. Toen we het menu ontvingen vroegen of dat wel kon met de AH-actie, nee dat kon niet, je hebt wel een keuzemenu en dat vonden wij prima. Alleen de sfeer sloeg toch een beetje om en dat voelde we meteen... De ceaser salad was heerlijk, grote portie. Onze burger-keuze gemaakt, mededeling dat daar geen friet bij horen met de AH-actie!! Dat slaat nergens op, echt flauw. Toch apart besteld want bij burgers horen nu eenmaal friet. Ze zagen er heerlijk uit, helaas ontzettend zout... daar wel wat van gezegd. Burger rund was erg rood (tip: met rundvlees vragen naar gewenste garing), burger pulled pork lekker & chili niveau ook voor mij te doen (detail: was geen pulled pork maar gewoon in repen gesneden). Koffie ipv toetje was geen probleem. Toen we de rekening kregen stond de friet er niet op, dat was netjes. Misschien geven we 'tKOOKt nog een keer een kans.
Marketing tip: AH-actie is puur een marketing tool om mensen door de deur te krijgen. Aan het restaurant om er dan voor te zorgen dat ze terug komen. Wordt men 'minder behandeld' (en daarmee bedoel ik niet een aangepaste kaart, dat is prima) dan heb je je reclame investering weggegooid en dat is zonde... Food for thought ;)
Theo L.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Bediening was onhandig in de communicatie. Wij hadden sterk het gevoel dat ze vanwege de AH actie, via een omweg nog wat op de rekening probeerden te krijgen. Normaal zit er een frietje bij de hamburger en bij de AH actie kun je het met bijbetaling bestellen, bijzonder! Op deze manier maak je van ons geen nieuwe klanten!
ANNEMIEKE B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk gegeten op het terras, bediening was ook prima! Leuke nieuwe plek om af en toe eens te gaan eten. Zou dit zeker aanraden aan vrienden.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Laura uit Zwolle. Je bent een mooi warm mens en we hebben heerlijk gegeten. We komen graag nog eens terug.
Vriendelijke groetjes, Wilma
Annejantje .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening en eigenaar zeer vriendelijk! Lekker op het terras gezeten. Wijntje erbij. Top zal hier zeker nog eens terugkomen
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het leukste nieuwe restaurant sinds jaren en erg lekker , en leuk opgediend .
Mooi ingericht ..en eindelijk een goed terras in Bussum. Aanrader !!!!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
De maaltijd via de AH spaaractie was goed, alleen de crème brulé was koud. Verder had ik graag een menukaart gezien, zodat we weten was er verder nog wordt geserveerd.
Wil J.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Was allemaal goed alleen we vonden de prijs van de burgers erg pittig en misschien volgende keer wat meer saus erop of erbij voor de liefhebber want dan is het minder droog
Tania B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Het enige wat een aandachtspuntje nodig heeft, zijn de bankjes buiten. Daar mogen best kussens op, je krijgt aardig last als je wat langer op deze bankjes moet blijven zitten.