`tKOOKt

Veldweg 26 1404 CV Bussum Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Caesar salad met gerookte kip, Parmezaanse kaas en caesardressing
      Tom ka kai met kip, taugé, lente-ui en koriander
  • Hoofdgerechten
    • Runderburger met frisse sla en mayonaise van avocado en limoen
      Kipburger van kippedijen met frisse sla en sweet chilli mayonaise
  • Nagerecht
    • Tiramisu van blauwe bessen, gemarineerde ananas en yoghurt-ijs
      Taartje van chocolade met frambozen en witte chocolade-ijs

Over het restaurant `tKOOKt

Gastvrijheid en een keuken zoals u van ons gewend bent. 'tKOOKt biedt van woensdag t/m zondag een zeer uitgebreide kaart. De sfeer kan het beste omschreven worden als warm, gezellig en een tikkeltje trendy.
Wij beschikken over een aparte sfeervolle ruimte voor grotere groepen.

Meer informatie over restaurant `tKOOKt

Maandag, dinsdag en woensdag gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant `tKOOKt

Sara I.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Toine B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Enige minpunt aan de sfeer is dat het niet vol zit. Het was een vrijdagavond. En dat is gek. Want het eten, vooral de burgers, is fan-tas-tisch. Comfort food op een culinair niveau. Serveerster (volgens mij ook mede-eigenaresse) is altijd enorm aardig en spontaan. Prijzen zijn prima en voor een avond culinair happen verre van duur!
Mimi R.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Gezellig,en lekker gegeten
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Service en sfeer prima, eten viel wat tegen vergeleken met voorgaande keren. Caesar salade had andere, lees mindere samenstelling en rundvleeshamburger was te droog...
Edwin S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Lekker en gezellig gegeten!
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Leuk restaurant. Goed om hiervan kennis te maken met de AH-diner actie.
Ik kom er zeker een keer terug.
Mona H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening
Renee Z.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijk gegeten!
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten met de AH aktie
Rianne T.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten! En vriendelijke bediening!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Eten is uitstekend bediening superaardig en leuk interieur met open keuken
Kortom mensen uit Bussum een aanrader
G. H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Met AH Restaurantactie hier gegeten. Eens en NOOIT meer!! Wat slecht!! De ceasar salade vooraf bevat geen gerookte kip maar gewoon plakjes kipfilet en zit in een heel klein bakje; smakeloos. De runderburger van de AH actie is een uitgeklede versie van die je normaal krijgt. Geen salade erbij en 1 mini bakje friet per 2 personen! Normaal zit dit er per persoon bij. We hadden een doorbakken hamburger gevraagd omdat wij niet van rood vlees houden en zonder ui omdat ik daar heel allergisch voor ben. De uien lagen er gewoon bovenop en de hamburger was knalrood. Toen ik daar vervolgens tegen dezelfde mevrouw iets van zei, probeerde ze ons wijs te maken dat je hamburgers nooit doorbakken kunt krijgen. Volgens deze mevrouw bleven ze altijd rood bij hun. Heel lachwekkend.
Een karaf kraanwater moet je in dit restaurant betalen en staat doodleuk op de rekening! Voor het dessert wilden wij gewoon alleen de bolletjes ijs die in het menu genoemd werden; niet de rest. Heel duidelijk aangegeven. Het dessert kwam en was helaas het standaard dessert met de saus die wij niet wilden en alles erop en eraan. Wederom iets van gezegd: kregen we eerst te horen dat de koks hier "vanuit hun passie" geen kaal bolletje ijs aan 2 kinderen wilden serveren .... echt waar. BELACHELIJK! De mevrouw van de bediening leek beledigd en griste het dessert vervolgens weer van tafel, waarna ze terugkwam met de kale bolletjes ijs. Wat is nu het yoghurt-ijs en wat is het witte chocolade ijs? Toen zei ze: nee we hebben alleen vanille ijs ... Wat een onzin! Bij de complete desserts zat dit er wel degelijk gewoon bij en ook de mensen naast ons hadden dit.
Schandalig slecht, bediening chagrijnig en eten veel te duur voor de kwaliteit die ze bieden. Voor ons nooit meer!!
Gabrielle K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel erg aardig. Komen zeker nog eens terug.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
wij hebben heerlijk gegeten
leuke warme inrichting
gezellige bediening we hebben genoten
Yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Leuk en spontaan werden we ontvangen waarna we echt heerlijk hebben gegeten. Gedurende avond hebben we heel gezellig met het personeel gekletst en ze hielpen goed met de vragen die we hadden. Echt een aanrader!
Rianne S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
We hebben hier gegeten met de AH restaurantactie. Je kreeg keus uit twee voor-, hoofd-, en nagerechten. Er bestaat geen mogelijkheid om van de reguliere kaart te bestellen icm de actie. De gerechten waren stuk voor stuk van goede kwaliteit en met precisie klaar gemaakt. De bediening is heel vriendelijk en behulpzaam.
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
????????????????
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Het eten was goed, simpel maar lekker. De keus voor het AH menu was erg klein en kwam ook niet overeen met wat op de IENS en AH site was te zien. Dat is jammer en makkelijk te verbeteren, zodat gasten niet voor een teleurstelling komen te staan.
E.M. B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Wat hebben we weer genoten van een avond bij t'Kookt. Heerlijk eten, warme ontvangst en fijne gesprekken.
Vincent en Laura hebben hart voor het eten en niet in de laatste plaats voor hun gasten. Top!
We komen snel weer!~Liesbeth en Max
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Beregezellig. Lekker eten, ongedwongen, attente aandacht van eigenaresse en personeel.