`tKOOKt

Veldweg 26 1404 CV Bussum Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Caesar salad met gerookte kip, Parmezaanse kaas en caesardressing
      Tom ka kai met kip, taugé, lente-ui en koriander
  • Hoofdgerechten
    • Runderburger met frisse sla en mayonaise van avocado en limoen
      Kipburger van kippedijen met frisse sla en sweet chilli mayonaise
  • Nagerecht
    • Tiramisu van blauwe bessen, gemarineerde ananas en yoghurt-ijs
      Taartje van chocolade met frambozen en witte chocolade-ijs

Over het restaurant `tKOOKt

Gastvrijheid en een keuken zoals u van ons gewend bent. 'tKOOKt biedt van woensdag t/m zondag een zeer uitgebreide kaart. De sfeer kan het beste omschreven worden als warm, gezellig en een tikkeltje trendy.
Wij beschikken over een aparte sfeervolle ruimte voor grotere groepen.

Meer informatie over restaurant `tKOOKt

Maandag, dinsdag en woensdag gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant `tKOOKt

Gabrielle K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel erg aardig. Komen zeker nog eens terug.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
wij hebben heerlijk gegeten
leuke warme inrichting
gezellige bediening we hebben genoten
Yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Leuk en spontaan werden we ontvangen waarna we echt heerlijk hebben gegeten. Gedurende avond hebben we heel gezellig met het personeel gekletst en ze hielpen goed met de vragen die we hadden. Echt een aanrader!
Rianne S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
We hebben hier gegeten met de AH restaurantactie. Je kreeg keus uit twee voor-, hoofd-, en nagerechten. Er bestaat geen mogelijkheid om van de reguliere kaart te bestellen icm de actie. De gerechten waren stuk voor stuk van goede kwaliteit en met precisie klaar gemaakt. De bediening is heel vriendelijk en behulpzaam.
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
????????????????
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Het eten was goed, simpel maar lekker. De keus voor het AH menu was erg klein en kwam ook niet overeen met wat op de IENS en AH site was te zien. Dat is jammer en makkelijk te verbeteren, zodat gasten niet voor een teleurstelling komen te staan.
E.M. B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Wat hebben we weer genoten van een avond bij t'Kookt. Heerlijk eten, warme ontvangst en fijne gesprekken.
Vincent en Laura hebben hart voor het eten en niet in de laatste plaats voor hun gasten. Top!
We komen snel weer!~Liesbeth en Max
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Beregezellig. Lekker eten, ongedwongen, attente aandacht van eigenaresse en personeel.
Andrew I.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Top restaurant. Lekker eten en de service is het best in Het Gooi.
Gé D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Lekker eten, gezellige omgeving.
Ilona P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Top gegeten, goede prijs/kwaliteit! Leuke bediening!
Ad P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Voor het eerst in dit restaurant voor het Kerstdiner. Gezellig, simpel ingericht, restaurant met zeer klantvriendelijk personeel, compliment dames. Ongedwongen sfeer. Prima gevarieerd 5 gangen diner met als hoofdgerechten zeebaars en ossenhaas, alles perfect. Een heerlijke Spaanse wijn erbij en de avond kon niet meer stuk.
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prima restaurant heel gezellig en heerlijk gegeten. Wachttijd tussen de gerechten is goed en de bediening is uiterst vriendelijk.
Ceciel W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het AH restaurant menu viel erg tegen. Stom dat we niet goed hebben gekeken vooraf. uit eten gaan voor een hamburger vinden we niet kunnen. Helaas. We gingen af op de goede workshops die we ooit gedaan hadden bij t Kookt. Maar dit menu was knullig!
Annemieke G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Prima keuken met een vriendelijke, goede service. Alertheid van de bediening viel op. We gaan zeker een keer terug. Bij vrienden zullen we aangeven dat dit restaurant een aanrader is.
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening, gezellige omgeving en goede prijskwaliteit. Ik ga er zeker nog een keer naar toe!!!
Hedy V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk eten in een fijne omgeving. Wat een fijne ontdekking is dit restaurant. Ontdekt met de Albert Heijn-restaurantactie en voor herhaling vatbaar. Wij komen terug!
Lars R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wat een heerlijke avond hebben we gehad bij 'tKooKt! Zowel de ontvangst, als de inrichting én zeker ook de gerechten, verklappen de passie van de eigenaren. Ze 'Zijn' hun concept en dat proef je aan alles!
Melchert L.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Redelijk goed gegeten. Beetje trieste sfeer , waren de enige twee gasten ; de keuken werd schoongemaakt.
Bediening vergat regelmatig iets , was daarna lang weg ; stond lang een grote tafel met alle borden , schalen er nog op.
Theo L.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Bediening was onhandig in de communicatie. Wij hadden sterk het gevoel dat ze vanwege de AH actie, via een omweg nog wat op de rekening probeerden te krijgen. Normaal zit er een frietje bij de hamburger en bij de AH actie kun je het met bijbetaling bestellen, bijzonder! Op deze manier maak je van ons geen nieuwe klanten!