Tjong-Ho

Nieuwstad 36 7241 DR Lochem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Tjong-Ho

Jouw recensie over het restaurant Tjong-Ho

Fabian B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Tipan erg lekker. Goede saus en warm op tafel geserveerd. Goede service

In het weekend gegeten, niet super druk, wel gezellig.
Mick S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Gisterenavond met 2 personen bij Tjong-Ho wezen eten, vreemd genoeg maar weinig recensies te lezen. Maar ze verdienen dit wel! Zeer gastvrije bediening!
Samen kozen we voor de Indische rijsttafel (sinds wanneer zijn Babi Pangang en Foe Yong Hai Indisch... ). Onze drankjes werden snel geserveerd met een schaaltje borrelkroepoek.
Maar ook de Pangsit Goreng super vers en heerlijk knapperig en bros, heerlijke zoetzure saus...
Als dit de voorbode is, dan moet de rest ook lekker zijn. En dat was het, de tomatensoep erg lekker. Al gauw werden er 3 warmhoudplaten op tafel gezet en niet lang daarna kwam onze rijsttafel. Maar liefst 3 schalen met dubbele inhoud, de Daging Smoor en Roedjak, de Babi Pangang en Foe Yong Hai, de saté, Gado Gado en Sajoer, en de schaaltjes met Atjar en de ananas en Seroendeng.
Een overheerlijke en knapperige Babi Pangang enDaging Roedjak smaakten geweldig, maar ook de andere gerechten waren erg smaakvol. Zelfs de sambal overheerste niet.
Helaas kregen we dit alles niet eens volledig op, blijft raar als je begint dat je denkt dat het niet zoveel is om dan toch te moeten concluderen dat dit wel het geval is...
Helaas geen ruimte in onze volgegeten en ronde buikjes voor een toetje, maar laten we eerlijk wezen. Daarvoor ga je niet naar de Chinees.
Mochten we weer eens in de buurt zijn, stappen we gerust weer binnen!
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Op 7 maart met vier personen fantàstisch gegeten. Wij kregen als het ware het lopend buffet aan tafel opgediend (omdat wij hiernaar vroegen en dit eigenlijk alleen in het weekend was), dit als alternatief aangeboden door de supervriendelijke dame die ons bediende. Wat smaakte dit eten goed! En het zag er allemaal zo aantrekkelijk, goed verzorgt uit. Aanrader!!