Tjon Express

31-204942288

Meer informatie over restaurant Tjon Express

H T.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Heel lekker surinaams eten. Ruime kaart met veel keuze. Voor mensen met een grote eetlust. We aten daar met een groot gezelschap en er was veel over. Geen probleem, want we kregen alles mee naar huis in bakjes.
Personeel is heel vriendelijk, maar niet erg alert. Voorgerechten en hoofdgerechten werden door elkaar geserveerd. Niet iedereen kreeg tegelijk eten.
Ruimte is eenvoudig. Maar dat heeft wel wat.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Mijn zoon nodigde me uit in Tjon Express. Ik zag de zeer slechte recensies in Iens en wilde afzeggen. Gelukkig wist hij me te overtuigen. Het eten was prima en zeer betaalbaar. Goed op temperatuur, snel gereserveerd, in een sobere maar aangename omgeving. Zelden n restaurant bezocht waar de huiswijn slechts 2,20 eu kostte. De bediening was zeer vriendelijk en vroeg of we de resten van de zeer grote porties mee wilde nemen en die kregen we dus mee. Met ons vieren was de rekening incl . alles 58 eu. Ik kom zeer graag weer terug!
Jazzyfae .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Bediening is simpel weg ruk! Erg onbeleefd zijn alleen maar met elkaar bezig.
Eten krijg je vaak koud / lauw bezorgt. Ik heb vandaag een half uur moeten wachten op mijn broodje moksi waarna ik het zat was en uiteraard weg ben gegaan.
De zaak is vies mag wel eens grondig schoongemaakt worden.
Aju paraplu wij komen hier niet meer
Vlindertjee .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Ik heb hier roti gegeten en dat was echt geen aanrader.
De kip was van binnen RAUW!
Toen ik het de bediening vertelde, zei ze 'Ja dat weet ik..'
Dus als je ziek wilt worden, ga hier vooral eten..!
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2015
Wij hebben online eten besteld bij Tjon Express. Het eten was er na ruim een uur wachten. Toen wij de bak met kipsate open maakte leek tot onze schrik de kip verrot te zijn! Toen wij belde naar Tjon Express werd ons verteld dat dit niet kan omdat de saté die ochtend vers was gemaakt. Na een lange discussie werd er met veel tegenzin een nieuwe portie gebracht waar we ook weer ruim 45min op moesten wachten. U begrijpt dus dat ik dit restaurant bij iedereen afraad.
Bonafide .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Bijna al het eten is matig. Roti is wel oke. Personeel komt erg ongeinteresseerd over, alsof je hen ten laste bent. Interieur mag wel wat gezelliger.
Sric .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Tjauw min was niet te eten! De ei in het gerecht was bruin ipv geel. De tjauw min rook naar sigaretten het enigste wat lekker was waren de uien op zuur .Sterke afrader en weggegooid geld.
Monique U.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2014
Nasi was niet smaakvol. Loempia was vochtig, zat veel groente, amper kip. Kip vond ik niet vers en was erg hard. Kortom het viel me zwaar tegen.
M-L .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2014
Online besteld. Na een uur werd het pas bezorgd, dus zo snel is dat niet.
Ik had honger en dacht even snel, lekker chinees! Dat viel bitter tegen, het was zo lauw dat ik het allemaal in de oven heb moeten doen. Na 1 uur en drie kwartier kon pas gegeten worden!
Hier bestel ik niet nog eens.
De baka bana was bijna koud en taai. Hoogstwaarschijnlijk in de magnetron opgewarmd. De nasi ook niet warm. De kip saté, tja, een veel te zoute kip met weinig smaak. De foe jong hai ook lauw, weinig smaak en weinig saus. Het vlees van de babi pangang was wel goed (herkende ik niet als 'babi pangang'), maar ook lauw en vrijwel geen saus.
Jammer dat er kennelijk geen goede chinees in Amsterdam noord zit.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Vooraf de pikante soep besteld. Deze wordt geserveerd in een behoorlijk grote mok en is super gevuld. heel veel groente, taugé, kip en tofoe stukjes. Smaakt heerlijk en vult al behoorlijk.
Redelijk pikant voor mij, maar voor de doorsnee persoon wellicht behoorlijk pikant....
hoofdgerecht nasi met biefstuk in zwarte bonen saus. Stukken biefstuk echt goed mals, geen vet of zo. De saus smaakte ook goed, het geheel wordt geserveerd op een aparte schaal en voorzien van veel (verse) groentes.
Ik ben een redelijk grote eter en kwam niets tekort, hoeveelheid is bovengemiddeld.
kortom, eten is prima. Het principe van "go where the locals go" geldt hier zeker.
Ambiance redelijk, wel is alles schoon en redelijk nieuw.
Bediening is snel en ze zijn vriendelijk. Prijzen zijn goed, zeker voor hetgeen geboden wordt.
Kortom, mocht ik weer eens in de buurt zijn en honger hebben, dan is dit zeker een adresje waar ik heen ga.
Jasonvh .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
Prima restaurantje voor een snelle en goedkope hap. Vriendelijk personeel. De toiletten waarover hier veel geklaagd zijn helemaal vernieuwd. Wat ik jammer vind is dat de laatste 10 jaar de menukaart niet is veranderd. Probeer eens iets nieuws.