Tjoe's

Weverstraat 20-22 6862 DP Oosterbeek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Tjoe's

Jouw recensie over het restaurant Tjoe's

Pleuni C.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Altijd lekker vegetarisch eten bij Tjoe's. We halen geregeld een maaltijd af, waar je altijd meer dan genoeg aan hebt. Op de website kan je het weekmenu vinden. In het restaurantje eten, is ook prettig, lekker rustig en meer keus door toevoegen van soep/voorgerecht en/of dessert.
Mariette F.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Heerlijk gegeten bij Tjoe's gisteravond. Vriendelijke en attente bediening en goede sfeer. De entourage is helemaal niet 'vegetarisch', je bent gewoon gezellig uit eten. Echt een aanrader!
Roos T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Door familie uitgenodigd om hier een hapje te gaan eten. Ondanks dat wij geen vegetariërs zijn en wij eigenlijk altijd met vlees/vis eten, hebben we hier lekker gegeten. Goed eten, zoals je thuis ook lekker kan koken.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Na een Lange dag wandelen bij Tjoe's uitgekomen.
Het restaurant ziet er verzorgd uit, de bediening is vriendelijk. Elke dag is er een ander hoofdgerecht en dat was nu een wrap uit de oven. Het bord zag er erg verzorgd uit.
De chocoladetruffeltaart is eg lekker.
Een echte aanrader.
pfest .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2013
Fantastisch concept voor eerlijk vegetarisch eten; goede prijs/kwaliteit verhouding.
Uitstekende, gevarieerde dagschotel met verrassende details, zoals venkel en romige guacomole. Ook de wijn paste goed.
Twee toetjes geprobeerd. Vooral de citroenbavaroistaart was een sensatie.
Inrichting is smaakvol en functioneel, passend bij het concept.
Bediening vriendelijk, gastvrij en persoonlijk.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Zeer gastvriendelijk vegetarisch huiskamerrestaurant.Basic inrichting, uitstekend passend bij het concept. We aten met veel smaak het dagmenu en begonnen met de doperwtensoep met munt, gevolgd door de dagschotel: bladerdeeg met groenten-ratatouille,geroosterde aardappel ,pastinaak en wortel en een rucola-peersalade. Een kleurrijke verzameling heerlijke smaken, als afsluiting namen we de chocolade-truffeltaart. De biologische wijn en de idem- dito perensap waren lekker. Wat fijn om op deze manier vegetarisch te eten, geen geitenharensokken gedoe, maar gewoon lekker en eerlijk eten.
JannetjeJ J.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2013
Zeer vriendelijke ontvangst. Het restaurant serveert een dagelijks wisselende schotel, met veel afwisseling op een groot bord. Goed te eten, maar naar onze smaak had het iets meer gekruid kunnen zijn. Mijn man eet niet vegetarisch, maar miste geen vlees of vis op zijn bord. Beetje huiskamersfeer. Prima bediening en ook het regelen van een taxi was geen enkel probleem.
i J.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Altijd gastvrij onthaal, rustige aandachtige bediening. Sfeervolle locatie in het prachtig gelegen Oosterbeek (groen, heuvelachtig). Heldere website: vers, puur en eerlijk.Vegetarisch lunch en dagmenu (di t/m za), met zorg en aandacht bereid. Smaakvol, oog voor presentatie. Afgelopen week at ik er kerriesoep met taugé en paprika (3.75) en daarna de dagschotel (13.75): Griekse moussaka met tzatziki en een groene salade met goede dressing. Verassend geurig en smaakvol element: de toast met geitenkaas, honing & aardbeien. Deze keer met een goed glas (bio) huiswijn; voor dezelfde prijs (3.50) mag je er ook ongedwongen genieten van een grote pot thee.
Enig minpunt: galmend geluid in mooie restaurantruimte.