Tjoe's

Weverstraat 20-22 6862 DP Oosterbeek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Tjoe's

Mariette F.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Heerlijk gegeten bij Tjoe's gisteravond. Vriendelijke en attente bediening en goede sfeer. De entourage is helemaal niet 'vegetarisch', je bent gewoon gezellig uit eten. Echt een aanrader!
Vnerdelen .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Heb zo lekker gegeten, vandaag weer, ik eet daar altijd lekker trouwens!!! Nu heb ik een afhaalmaaltijd genomen, keurig netjes ingepakt en thuis nog warm en net zo'n bite als wanneer je het in de zaak eet, waar je trouwens heel goed kunt zitten, warm/lichte inrichting en keurige en vriendelijke bediening. Het eten is altijd gevarieerd en compleet, met alle smaken duidelijk herkenbaar. Kleur en smaken die goed samen gaan en fantasie, zoals vandaag de groente-fruitspiesjes. Verder spinazie risotto taart met romige groente/tomatensaus, ven dan nog bladerdeeghapjes en salade. Het is vegetarisch overigens, prijs kwaliteit -verhouding is helemaal fenomenaal, dat krijg je nergens! De bakjes, als je niet in het restaurant eet en waar je het in mee neemt zijn composteerbaar!Trouwens, als je speciale dieetwensen hebt, probeert Tjoe daar altijd aan tegemoet te komen. Mijn dag is helemaal goed, laat het weekend maar komen, o ja, dat is al begonnen ;-)
Jvernooij .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Zaterdag 11-10 bij Tjoe's gegeten. Het was vrij rustig, de helft van de tafels was bezet. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten is er lekker. Echt vegetarisch zoals je van vegetarisch eten verwacht. De porties zijn zeker niet klein. De entourage is eenvoudig, huiselijk en gezellig. Zeker een aanrader om te gaan eten als je geen zin hebt om te koken.
Roos T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Door familie uitgenodigd om hier een hapje te gaan eten. Ondanks dat wij geen vegetariërs zijn en wij eigenlijk altijd met vlees/vis eten, hebben we hier lekker gegeten. Goed eten, zoals je thuis ook lekker kan koken.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Na een Lange dag wandelen bij Tjoe's uitgekomen.
Het restaurant ziet er verzorgd uit, de bediening is vriendelijk. Elke dag is er een ander hoofdgerecht en dat was nu een wrap uit de oven. Het bord zag er erg verzorgd uit.
De chocoladetruffeltaart is eg lekker.
Een echte aanrader.
Jettievb .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Afgelopen zondag 13 april 2014 mijn verjaardagsfeest gevierd bij Tjoe. Geweldige catering, sfeervolle aankleding en super vriendelijk personeel! Een echte aanrader! Wij waren met ruim 40 personen en iedereen was super verrast over de locatie en het heerlijke eten. Alles was met aandacht en zorg klaargemaakt! Een echte aanrader!
Lexi .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Erg lekker gegeten. Heerlijke smaaksensaties in mijn mond. Geen vlees gemist.De bediening is zeer vriendelijk. Ga er graag nog een keer heen.
Pfest .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2013
Fantastisch concept voor eerlijk vegetarisch eten; goede prijs/kwaliteit verhouding.
Uitstekende, gevarieerde dagschotel met verrassende details, zoals venkel en romige guacomole. Ook de wijn paste goed.
Twee toetjes geprobeerd. Vooral de citroenbavaroistaart was een sensatie.
Inrichting is smaakvol en functioneel, passend bij het concept.
Bediening vriendelijk, gastvrij en persoonlijk.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Zeer gastvriendelijk vegetarisch huiskamerrestaurant.Basic inrichting, uitstekend passend bij het concept. We aten met veel smaak het dagmenu en begonnen met de doperwtensoep met munt, gevolgd door de dagschotel: bladerdeeg met groenten-ratatouille,geroosterde aardappel ,pastinaak en wortel en een rucola-peersalade. Een kleurrijke verzameling heerlijke smaken, als afsluiting namen we de chocolade-truffeltaart. De biologische wijn en de idem- dito perensap waren lekker. Wat fijn om op deze manier vegetarisch te eten, geen geitenharensokken gedoe, maar gewoon lekker en eerlijk eten.
JannetjeJ .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2013
Zeer vriendelijke ontvangst. Het restaurant serveert een dagelijks wisselende schotel, met veel afwisseling op een groot bord. Goed te eten, maar naar onze smaak had het iets meer gekruid kunnen zijn. Mijn man eet niet vegetarisch, maar miste geen vlees of vis op zijn bord. Beetje huiskamersfeer. Prima bediening en ook het regelen van een taxi was geen enkel probleem.
Pappil .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Altijd gastvrij onthaal, rustige aandachtige bediening. Sfeervolle locatie in het prachtig gelegen Oosterbeek (groen, heuvelachtig). Heldere website: vers, puur en eerlijk.Vegetarisch lunch en dagmenu (di t/m za), met zorg en aandacht bereid. Smaakvol, oog voor presentatie. Afgelopen week at ik er kerriesoep met taugé en paprika (3.75) en daarna de dagschotel (13.75): Griekse moussaka met tzatziki en een groene salade met goede dressing. Verassend geurig en smaakvol element: de toast met geitenkaas, honing & aardbeien. Deze keer met een goed glas (bio) huiswijn; voor dezelfde prijs (3.50) mag je er ook ongedwongen genieten van een grote pot thee.
Enig minpunt: galmend geluid in mooie restaurantruimte.