Tjins

31-204042175

Meer informatie over restaurant Tjins

LuckyFood .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
De nieuwe Tjins is net geopend en meteen maar gelunched. As usual lekker eten tegen een heel redelijke prijs en de grote verrassing is het nieuwe decor. Prachtig!!!
4Taste .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2013
Samen met mijn vriendin lekker surinaams gegeten bij de Tjins in Amsterdam. Broodje hete kip en kerrie kip waren zoals ze hoorden te zijn, gele peper was wel echt heet maar zo hoort t ook. We komen hier zeker terug!
Foodist .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2012
ben een groot fan van Surinaams eten, maar vond dit erg onder de maat. van service hebben ze nog nooit gehoord, nadat je bij de belastingdienst bent geweest ben je nog blijer. daarnaast was de bami veel te zout en was de nasi smaakloos. de sojakip smaakte naar massala kruiden en de bananenchips was oud. Ik wilde een keertje niet koken, maar hier kan je beter niet komen als je honger hebt.
Omnomnom .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2012
Dit kleine eettentje met enkele tafeltjes ziet er niet erg verwelkomend uit, maar is al tijden dé plek voor een heerlijke lunch voor vele kantoormensen die er in de buurt werken. Rond lunchtijd op werkdagen moet je dus wel erg lang wachten, en 's avonds kan het rond het avondeten ook druk worden. Voor de rest is het meestal snel gepiept.

Je hebt hier heerlijke exotische broodjes, de aanraders voor mij zijn broodje bakeljouw en broodje vegetarisch(tempe en aubergine). Na het bestellen van een broodje volgt meestal de vraag ''peper/zuur?' Als je niet van scherp houdt zeg dan dat je geen peper erop wilt, want peper is hier geen gemalen peperkorrels maar een behoorlijk hete gele saus. Zuur zijn ingemaakte komkommers en ik vind dat zelf er altijd erg lekker bij. Lekker fris!

De rotirol is voor 3,50 ook een goede deal: vullend en heel lekker! Als je zin hebt in zoet kun je ook een gebakken banaan bestellen. Dit word geserveerd met pindasaus.

Gewoon erg lekker eten voor een goede prijs!