Tjing Tjing

Dinsdag t/m Zaterdag 16:00 - 00:30

Jouw recensie over het restaurant Tjing Tjing

Philip V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Leuk Zuid-Afrikaans restaurant in de Pijp, mooie kaart met bijzondere en goed gepresenteerde gerechten, en joviale bediening. Aanrader!
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2013
Doordat het restaurant voor mij niet naast de deur zit, heb ik gekozen voor afhalen. Dit was gelukkig mogelijk.
Voor 3personen voor-, hoofd- en nagerecht besteld, werd allemaal netjes verpakt en in dozen gestopt.
Het wachten duurde wel even, maar zat in heerlijke Zuid-Afrikaanse sferen, met een heerlijk Z-A wijntje erbij, dus dat was totaal niet erg. Zag pas later, dat het wijntje niet eens in reking was gebracht. Nog meer services: zet je auto maar voor de deur en wij komen het brengen. Amsterdam blijft een beetje lastig met parkeren.
Wat zag het er allemaal lekker uit, beef samosa, kudu, springbok,malva pudding en kwa zulu banana tipsy tert.
Heerlijke verse rijst/aarappel salade erbij, met van alles en nog wat erdoor heen. Wat een feest was dit!!
Smaak van herkenning (geboren in Z-A) bracht ons bijna in ontroering. Heerlijk fles Kleindal Pinotage erbij, maakte ons feest compleet.
Jammer dat het zo ver weg is voor mij, maar sal seker weer kom.
Baie baie dankie, ons het dit geniet.
Mariska
Sangaby .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Afgelopen donderdagavond met een groep van 14 personen heerlijk gegeten van een Kaaps buffet. We hadden een mooie kamer voor onszelf en de borrel voorafgaand het diner was in de besloten kleurige tuin. Een aanrader als je kennis wil maken met deze bijzondere keuken.