Tjin's Toko

• Af te huren , Airconditioning , Catering
7,2
Kasim A.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
ik heb een broodje garnaal gegeten was heerlijk!!!.min punt is weinig zit plek en wacht ruimte !!!Heerlijk gegeten en prima bediening
HetBuurtComite .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Eten:
Broodjes Van Tjins zijn voortreffelijk. Probeer jet broodje met Pom of met Garnalen. Iedere zaterdag sta ik hier voor een broodje. Wat mij betreft de beste broodjes in de buurt.

Service:
Altijd snel en correct geholpen. Is heen echt restaurant maar afhaal restaurant met winkel voor exotische kook producten.

Decor:
Doordat het een winkel is het decor en laag cijfer gegeven. Je kunt er even snel een broodje eten.
Daisy B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
De broodjes hier zijn gewoon super, ik kies altijd het broodje pom maar van wat ik heb gehoord zijn de andere broodjes ook het proeven waard. Het decor is niet bijzonder, zelfs een beetje krap maar dat maakt echt niks uit. Gewoon je broodje meenemen en wandelend over de markt opeten. Service is prima, verwacht geen praatje oid maar je broodje krijg je snel genoeg dus wat wil je nog meer.
Alida A.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Ik haal regelmatig eten of broodjes bij tjins altijd even lekker en niet duur, voor minder dan 10 euro heb je een complete maaltijd. Een restaurant is het niet, vandaar het lage cijfer voor het decor, wel is de aankleding erg gezellig. Het personeel is altijd erg vriendelijk.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Tjins voldoet ternauwernood om hier vermeld te worden. Binnen zijn slechts 4 zitjes en het grootste gedeelte van de zaak wordt ingenomen door het toko-gdeelte waar alle denkbare exotische voedingsmiddelen zijn uitgestald. Niet alleen Aziatisch maar ook veel Amerikaans en Mexicaans spul. Ze importeren veel zelf en toen ik ooit bij de groothandel geen chipotle kon krijgen wist Tjins me dat wel te leveren. In ieder geval voor dat soort vragen een naam om te onthouden! Ik grijp dit "levend voedingsmuseum" maar aan om ze een 7 voor de inrichting te geven. Ondanks het feit dat hier nauwelijks valt te zitten is het altijd druk. Ik kom hier vaak voor de kleinere gerechten die meer dan de naam "snack" waard zijn zoals de goddelijke sate (3 stokjes voor 3,30 EUR!), de lunchbox of een broodje. Grotere maaltijden neem ik mee naar huis zoals de gado-gado, nasi rames of roti. De bediening is gewoon prettig en niet te beroerd voor een kleine aanpassing van het gerecht. Ooit hadden ze hier een nogal onaangenaam mannetje achter de counter. Die is verdwenen dus wie weet over wie ik het heb: de kust is nu veilig!
Jamjamjasmijn .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
De bediening was ondanks de vele klanten ontzettend vriendelijk! Ik had tempeh en een pasteitje. Het pasteitje was lekker niet heel speciaal maar de tempeh was niet lekker gemarineerd. De winkel met de spullen achterin en het decor zijn wel erg leuk!
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
Broodjes lekker, maar een roti zou ik er nooooooit meer halen. Echt heel flauw en fantasieloos. Had een vegetarische roti en er zat alleen maar ei bij, terwijl ze ook gewoon tof of tempeh verkopen.