Tjin's Exotische Broodjes

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 18:00
Zondag Gesloten

ClairCulinair .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Lekkere broodjes bij Tjins. Super voor de lunch. De Bakan bana is ook erg lekker. Goede service. Decor is niet heel uitdagend maar het is een broodjes zaak.
Maximeboer .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Beste surinaamse broojes van Amsterdam. Als wij naar de albert cuyp gaan halen we hier altijd een broodje. Het is meer een supermarkt met broodjes dan een restaurant maar zeker het vermelden waard. Combineer je bezoek met inkopen in de supermarkt. heerlijke exotische producten en ingredienten. Decor krijgt een 7 omdat het natuurlijk niet een restaurant is.
Gerben B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2015
Heerlijke Surinaamse broodjes voor een "Hollandse" prijs. Personeel is altijd vriendelijk en vaak staat er een zonnig deuntje op. Bij mooi weer op 't bankje voor de zaak gaan zitten en genietend van je broodje het voorbijtrekkend verkeer aanschouwen.
J R.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Al bijna dertig jaar de beste Surinaamse broodjeszaak van Amsterdam. Bestsellers zijn broodje zout vlees, bakeljauw, sardines en Pom.
Ook het zelfgemaakte gemberbier is niet te versmaden.
Zegt het voort!