Tjendrawasih

Wethouder Hillenaarplantsoen 89 2284 VS Rijswijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Tjendrawasih

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 18:30

Jouw recensie over het restaurant Tjendrawasih

Gregor S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Je kan daar eten of halen, heerlijke indo gerechten en grote keuze. Niet de goedkoopste maar alles is wel lekker vers bereid en kan het iedereen aanbevelen
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Het filiaal in De Boogaard is dicht en op de deur was een A4-tje geplakt dat wij terecht konden bij Tjendrawasih, ongeveer 200 mtr verderop.
Zodoende weer eens bij Tjendrawasih naar binnen gelopen en aan het interieur is he-le-maal niets veranderd. Nog steeds de krakkemikkige jaren '80 inrichting met schrootjes op de muren en bedenkelijke plafondplaten.
Maar nu hebben ze ook de naastgelegen toko overgenomen en die ingericht als restaurantgedeelte die je kunt betreden via een doorgang. Het eerste wat opviel was de lichte rioollucht die bij vlagen sterk langskomt. En daarna het net zo krakkemikkige interieur als ernaast.
Maar goed, we wilden Indonesisch eten en dat is bij Tjendrawasih en Rajawali altijd goed bevallen.
Ook deze keer smaakte het eten (rijsttafel) goed, maar de nasi djawa was opvallend pittiger dan normaal en de nasi kuning leek niet zo vers; klonterig en lauw, maar schaaltje was gloeiend heet (magnetron?). Ik eet normaal geen lams- of geitenvlees, maar hun vers gegrilde saté kambing is voortreffelijk. Net als de overige gegrilde saté (ayam of babi).
Alhoewel het eten (cijfer 8) het belangrijkste criterium is, zou het wel fijn zijn als het interieur (cijfer 2) eens grondig aangepakt zou worden. Maar eerst een loodgieter inschakelen.
S.H. T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij hebben hier na enige tijd weer de Indonesische rijsttafel met verschillende gerechten genomen en deze was weer van ouds erg lekker en authentiek, ook hun vers gegrilde sate kambing en sate ayam waren super heerlijk!!!

De inrichting is eenvoudig, maar de bediening is vriendelijk en gastvrij.
Echt een aanrader!
Pindorotsje .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
So luitjes ..was spontaan langs gegaan voor een bakje bami ..nu vaste klant ..t eten is lekker vooral de belado sate kambing ..en de nasi pedes..kom drie tot vier keer in de week langs voor een lekker hapje voor thuis ..aardige bediening..die je ook vertellen over hoe of wat ...ga van de week kijken of ze ook sate madura hebben ...nou indische nederlanders ...selamat makan grtz kacang keju..
Remko S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2012
Laat je niet afschrikken door het decor: Het eten is hier verukkelijk.

De nasi's, bami's en vleesgerechten zijn prima, de rest is ook goed. Echter is de oranje pepesan (niet de rode) voor mij heilig: De ultieme smaaksensatie! Zeer pittig maar zo typisch Indonesisch. Dit is de lekkerste pepesan ooit!

Ondanks de goede service van het vriendelijke personeel geen aanrader om echt in het restaurant te eten, het is naar mijn mening meer een afhaaltoko dan een restaurant, maar voor wie gewoon lekker willen eten en niet (altijd) om het decor/ambiance geeft kan hier een heerlijke avond hebben.

Verder vind ik ze iets aan de prijzige kant, er zijn goedkopere toko's, echter krijg je hier wel kwalitatief en smaakvol eten.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Het ziet er niet uit. Maar ik heb weer lekker afhaal gegeten. Het smaakt naar Indisch eten van vroeger. De gerechten smaken allemaal anders. Het is wat aan de vette kant maar toch zeker niet verkeerd.