Titus Parrilla

7,2
Voordelig
Sascha V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten, het eten was er zeer snel. Het lijkt me prima om een heerlijk stukje vlees te eten. Zelf was de locatie goed te bereiken met de fiets maar dat is al snel in Amsterdam.
De wachttijd was kort en het personeel was zeer vriendelijk.
Haarlem16 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Vandaag lekker gelunchd. Weer was redelijk en dan is het fijn dat je half binnen en half buiten kan zitten. Zowel de geitenkaas salade als het broodje geitenkaas waren lekker en prima hoeveelheid. Bediening aardig maar druk en daardoor kort van stof.
Mardeb .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Hier niet zozeer gegeten, dan wel een lekker bakkie koffie willen drinken.
Bij arriveren al werd ons heel duidelijk gemaakt dat we eigenlijk niet welkom waren voor alleen een drankje. Met gratie Gods mochten we plaatsnemen.
We bestelen een Irishcoffee en een cappuccino met losse tia maria met ijs.
Duurde erg lang voordat het kwam, en tijdens dat wachten stond degene die ons uiteindelijk liet plaatsnemen voor onze neus tegen klanten te zeggen dat ze even moesten wachten totdat wij wegwaren zodat ons tafeltje tegen het tafeltje naaste ons gezet kon worden. Dit gebeurde niet 1 keer maar wel 4 x.
toen de koffie uiteindelijk kwam kreeg ik mijn tia maria in mijn koffie geserveerd terwijl ik duidelijk had gezegd dat het ERNAAST moest met ijs?!
Toen mijn koffie eindelijk kwam, was mijn man al klaar met zijn koffie.
Mijn koffie was ook nog eens een slappe bak, die meer van een koffie verkeerd weg had ,dan van een cappuccino.
Erg gezellig was het er dus niet.
En niet alleen wij werden weggekeken, ook anderen die werden gesommeerd om ergens anders te gaan drinken als ze geen eten wilden.