Tiramisu by George

Koninginneweg 101 1211 AP Hilversum Nederland Kaart

Over restaurant Tiramisu by George

Proef, beleef, geniet!

Inmiddels uitgegroeid tot een begrip in ‘t Gooi en omstreken. Niet voor niets zou je zeggen. Dat klopt! Hier werken ze dagelijks aan het verbeteren van hun producten en daarmee aan de gerechten op de kaart. Daarnaast staat service bij Tiramisu hoog in het vaandel. Dit is een plek waar je met open armen wordt ontvangen!

Meer informatie over restaurant Tiramisu by George

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 10:30 - 22:30

Mathilde T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gisterenavond hebben wij met ons werk ter afsluiting van het jaar bij Tiramisu gegeten. We waren met 20 personen. De bediening was uitstekend. Alles was tot in de puntjes geregeld en George kwam regelmatig vanuit zijn keuken om te checken of alles naar ons zin was en of het eten ons smaakte.

Het menu was een echte verrassing en bestond uit verschillende Italiaanse delicatessen. Om het een verrassing te houden zal ik deze niet verklappen, maar zeker een echte aanrader. Je kan merken dat George met hoogwaardige verse producten werkt en aandacht voor kwaliteit heeft.

Onze complimenten voor George en voor zijn vriendelijke bediening!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Hier gegeten omdat ik aan de overkant een lezing had. Heerlijke ravioli met truffel! Service was prima in orde. Lekker terras wat net naast de treinbaan zit maar wat ik dus niet storend vind. Kortom prima bevallen.
KRKos .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Onlangs hier met een groep van 7 wezen eten. Vanaf het reserveren tot het weggaan was de bediening vriendelijk en behulpzaam. George zelf stelde voor om een menu te maken voor ons zodat we van alles zouden hebben te eten.

De voorgerechten waren heel erg top, het hoofdgerecht was prima en het dessert was erg lekker. Prijs/kwaliteit was uitstekend.

Ik zou hier zeker terugkomen en zou dit restaurant ook aanraden aan vrienden.
Elisabeth G.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Een mooie lichte locatie met een leuke collage van beroemde Italianen aan de muur. De bediening was aan het begin van de avond wat moeizaam, want ze hadden niet op veel gasten gerekend....maar het was vaderdag en het liep snel vol. Gelukkig belden ze een collega om te komen helpen en vanaf dat moment werd het beter.
Het eten was gelikkig heel lekker: carpaccio, vitello tonnato, brodetto/vissoep, lamsstoofpot, ossobucco, tiramisu, chocolademousse. Van dat alles erg genoten.
Helaas was de pizza noal hard gebakken en daardoor moeilijk te snijden. En we misten uitleg aan tafel over de wijnen en het kaasplankje. Verbeterpuntjes!
Maar toch zeker een leuke en lekkere avond gehad. We komen zeker terug!
Cfellinger1988 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijk eten en aardige bediening! Zelfs de kok kwam even aan tafel om te vragen of alles naar wens was.
Locatie is ook ideal, dicht bij het station en parkeermogelijkheid.
Lalenya_veldkamp .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Heerlijk gegeten. Klein foutje in de garnering naar was heel snel opgelost en de chef kwam nog even langs. Een top avond.
Marianvp .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
De kindergerechten vielen bij onze kinderen niet echt in de smaak, maar de speelgelegenheid zeker wel. Dus we hebben zelf ontspannen kunnen eten en dat is veel waard.
Nighelfabian .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Vandaag lekker gegeten bij tiramisu in Hilversum als voor gerecht een lekker tomaten soep en als hoofd gerecht een heerlijke Italiaanse pizza als ma gerecht hadden we de afelsrudel en een geweldige cappecino kortom het was ren geweldige avond
Wuelkere .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Bediening wat minder gemotiveerd, salami op pizza wat oud. Maar, we komen al sinds jaren naar het restaurant en kennen het dus ook anders daarom nog steeds redelijke cijfers!
Wvelteren .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
De bediening was jong en had geen goed oog voor de tijden tussen bestellen en uitserveren. Zo was de tijd tussen het eerste drankje en bestellen te lang en vervolgens de tijden tussen de gerechten ook te lang en werd " opgelost " door drank te bestellen. De vissoep was waterig alsof de bouilon geen relatie had met de vis, biefstuk te zout en teruggestuurd en werd correct vervangen.
Jose.albring .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Lekkere kaart met heerlijke pizza's, pasta's, vlees en visgerechten. Net een beetje anders.
Goede attente bediening en goede prijs-kwaliteitverhouding!
Silvagert .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Prima Restaurant met een mooie kaart, variërend van vis tot "gewoon" een Piza. De kok George besteedt echt aandacht aan het eten en komt nog ouderwets even aan de tafel om te vragen of het allemaal naar wens is. Niet duur en goede kwaliteit eten.
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Op aanraden van een vriendin hier gaan eten. In vergelijking met de laatse keer dat ik hier geweest was enkele jaren geleden (toen heette het nog gewoon Tiramisu, zonder de "by George", en de naamswijziging is me bij het bezoek eerlijk gezegd niet eens opgevallen) was het een veel aangenamere ervaring. Alleen de initële ontvangst had wat vriendelijker gemogen. Ik dacht even dat ik een enorme blunder had begaan door zonder reservering binnen te stappen, dat idee kreeg ik althans door de wat botte reactie. Maar daarna was verder alles prima. Ik heb heel lekker gegeten, al had de pasta carbonara wel iets meer pancetta kunnen gebruiken, en had het wat mij betreft een kleiner portie mogen zijn zodat je ook nog ruimte hebt voor een dessert o.i.d. Het eten werd heel vlot geserveerd, de bediening uiterst vreindelijk en de prijs /kwaliteitsverhouding was uitstekend.
PolakH .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Bij dit top restaurant geten op dinsdagavond 9 februari met een gezelschap van 4 personen. Fantastisch eten! Top bediening! Zelfd de eigenaar Gearge kwam nog even aan onze tafel zitten met zijn partner. Een absolute aanrader dit restaurant! Hier gaan wij beslist vaker terugkomen!