Tiramisu by George

Koninginneweg 101 1211 AP Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Tiramisu by George

Restaurant Tiramisu by George; welkom bij la famiglia .
In Italië draait het slechts om twee dingen; familie en écht eten. Wanneer dit samenkomt gebeurt er iets bijzonders; als een warme deken komt het Italiaanse gevoel u tegemoet. Waarschijnlijk is dat ook de reden waarom we zo van Italië en Italiaans eten houden.

Sinds 2016 zorgt il padre George ervoor dat al zijn gasten dit gevoel ook krijgen wanneer zij bij hem te gast zijn. Natuurlijk kan hij dit niet alleen, maar heeft hij enthousiaste medewerkers die hem hierbij helpen. Zodoende zijn alle collega’s van Tiramisu by George ook bijna familie van elkaar, althans, bijna ;).

Vers staat voorop Tiramisu by George, door op een verrassende wijze ervoor te zorgen dat authentieke Italiaanse gerechten bij de tijd blijven. Er valt nog zoveel over te zeggen, maar eigenlijk zijn er geen woorden voor; kom la famiglia gewoon eens ontmoeten

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Tiramisu by George

• : Gratis parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 10:30 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Tiramisu by George

Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Zondag einde middag, heerlijk rustig gegeten. Dit in tegenstelling tot voorgaande keren, want een altijd goed gevulde zaak. Genoten van de overheerlijke spaghetti met gamba's en ravioli met paddenstoelen. Beide ware smulpartijen, zo hoort het ! Fijne smaken, goed geprijsd, passievolle mensen in de keuken, schoon interieur en parkeren naast het restaurant in hartje Hilversum, wat wil je nog meer ?
Bedankt Yvonne voor de mooie recensie. Dit delen we graag met ons team en kijken uit naar je volgende bezoek!
Andrea A.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Het eten is heerlijk. De bediening hartelijk en vriendelijk zonder opdringerig of overdreven te zijn. De inrichting kan beter maar daar wordt mijn maag niet door gevuld dus da's voor mij van minder belang. Toppertje!
Beste Andrea,

Wat fijn om te horen dat je hebt genoten van je bezoek aan Tiramisu by George. We zien je graag terug in ons restaurant!

Groeten,
Team Tiramisu by George
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Zeer slechte ervaring hier gehad! Bediening was best vriendelijk maar chaotisch, er zijn meerdere gerechten in rekening gebracht die we niet besteld hadden en het eten was ondermaats. Maar het ergst was dat, toen we dit netjes aangaven bij de bediening, de werkelijk zeer onbeschofte eigenaar naar ons toekwam. De eigenaar die totaal niet luisterde naar onze feedback en ons op een brutale manier verweet dat het geheel aan ons lag. Al met al een grote teleurstelling en ik raad iedereen daarom af om hier te gaan eten.
Kelly R.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Ik eet heel vaak bij Tiramisu by George, omdat het lekker Italiaans eten is en ook nog eens goed geprijsd. Prijs-kwaliteitverhouding is goed. Je hoeft nooit erg lang te wachten op de gerechten en de bediening is altijd aardig.
Winston1967 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Vanavond even geen tijd om eten te koken en wat eten gehaald bij Tiramisu by George. Nieuwe eigenaar dus nieuwe kansen en een duidelijke verbetering. Lekkere pizza's en ze serveren ook een caloriearme versie, de zogenaamde Pinsa by George. Twee opties, vegetarisch (met gegrilde groente) en met vlees (salami). Gekozen voor de vegetarische variant en dat was erg lekker (waarbij ik wel moet zeggen dat de pijnboompitjes er niet bij passen of per se bij hoeven). Inderdaad, lichter dan een gewone pizza en erg smakelijk en krokant. Een uitstekend alternatief. Mijn suggestie zou zijn om de pizza variaties ook aan te bieden op deze pinsa.

Lekkere maaltijd en een goede reden om weer eens wat vaker bij Tiramisu langs te gaan.
Sjanneke E.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Voor het eerst sinds tijden weer eens echt goed gegeten. Mega goede smaak en ook nog eens mega goede bediening. Prijs/kwaliteit is top. Wij komen terug.
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Vroeger, 5 jaar geleden, kwamen we hierbinnen wekelijks. Het tapas avontuur deed ons afhaken. Gisteren voor het eerst weer geweest. Verheugd zagen we de oude kaart weer in ere herstelt. Maar wat een teleurstelling! Het was erg druk en lawaaiig door 2 grote groepen. Service en wachttijd was ronduit slecht. 3 kwartierwachten op voorgerecht en wederom op hoofd gerecht. Eten was matig. Pizza's vooral heel taai. Komende 5 jaar niet meer dus.
Krisna B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
We hebben heerlijk met 6 man gegeten. In een ontspannen sfeer hebben we alle bekende Italianen aan de muur ontcijferd en aan het eten begonnen.

Het eten was top en het was overduidelijk te merken dat alles huisgemaakt en vers bereid is. Ook onze Engelse gasten voor deze avond waren zeer onder de indruk en waren er van overtuigd de beste 'bistecca' te hebben gegeten van hun leven!! Ook wij waren zeer tevreden en hebben dan ook heerlijk gegeten. We kunnen het iedereen aanbevelen en wij gaan zeker vaker terugkomen. Bedankt George!!

Ook handig om te weten is dat als je een concert combineert met eten by George je de auto mag laten staan op de eigen parkeerplaatsen van het restaurant. Het poppodium heeft een sleutel van het hek en kan je ten alle tijden helpen om het hek weer te openen, dat is een handige service als je van buiten Hilversum moet komen.
Mathilde T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gisterenavond hebben wij met ons werk ter afsluiting van het jaar bij Tiramisu gegeten. We waren met 20 personen. De bediening was uitstekend. Alles was tot in de puntjes geregeld en George kwam regelmatig vanuit zijn keuken om te checken of alles naar ons zin was en of het eten ons smaakte.

Het menu was een echte verrassing en bestond uit verschillende Italiaanse delicatessen. Om het een verrassing te houden zal ik deze niet verklappen, maar zeker een echte aanrader. Je kan merken dat George met hoogwaardige verse producten werkt en aandacht voor kwaliteit heeft.

Onze complimenten voor George en voor zijn vriendelijke bediening!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Hier gegeten omdat ik aan de overkant een lezing had. Heerlijke ravioli met truffel! Service was prima in orde. Lekker terras wat net naast de treinbaan zit maar wat ik dus niet storend vind. Kortom prima bevallen.
KRKos .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Onlangs hier met een groep van 7 wezen eten. Vanaf het reserveren tot het weggaan was de bediening vriendelijk en behulpzaam. George zelf stelde voor om een menu te maken voor ons zodat we van alles zouden hebben te eten.

De voorgerechten waren heel erg top, het hoofdgerecht was prima en het dessert was erg lekker. Prijs/kwaliteit was uitstekend.

Ik zou hier zeker terugkomen en zou dit restaurant ook aanraden aan vrienden.
Elisabeth G.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Een mooie lichte locatie met een leuke collage van beroemde Italianen aan de muur. De bediening was aan het begin van de avond wat moeizaam, want ze hadden niet op veel gasten gerekend....maar het was vaderdag en het liep snel vol. Gelukkig belden ze een collega om te komen helpen en vanaf dat moment werd het beter.
Het eten was gelikkig heel lekker: carpaccio, vitello tonnato, brodetto/vissoep, lamsstoofpot, ossobucco, tiramisu, chocolademousse. Van dat alles erg genoten.
Helaas was de pizza noal hard gebakken en daardoor moeilijk te snijden. En we misten uitleg aan tafel over de wijnen en het kaasplankje. Verbeterpuntjes!
Maar toch zeker een leuke en lekkere avond gehad. We komen zeker terug!
cfellinger1988 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijk eten en aardige bediening! Zelfs de kok kwam even aan tafel om te vragen of alles naar wens was.
Locatie is ook ideal, dicht bij het station en parkeermogelijkheid.
lalenya_veldkamp .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Heerlijk gegeten. Klein foutje in de garnering naar was heel snel opgelost en de chef kwam nog even langs. Een top avond.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
De kindergerechten vielen bij onze kinderen niet echt in de smaak, maar de speelgelegenheid zeker wel. Dus we hebben zelf ontspannen kunnen eten en dat is veel waard.
Nighelfabian .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Vandaag lekker gegeten bij tiramisu in Hilversum als voor gerecht een lekker tomaten soep en als hoofd gerecht een heerlijke Italiaanse pizza als ma gerecht hadden we de afelsrudel en een geweldige cappecino kortom het was ren geweldige avond
wuelkere .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Bediening wat minder gemotiveerd, salami op pizza wat oud. Maar, we komen al sinds jaren naar het restaurant en kennen het dus ook anders daarom nog steeds redelijke cijfers!
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
De bediening was jong en had geen goed oog voor de tijden tussen bestellen en uitserveren. Zo was de tijd tussen het eerste drankje en bestellen te lang en vervolgens de tijden tussen de gerechten ook te lang en werd " opgelost " door drank te bestellen. De vissoep was waterig alsof de bouilon geen relatie had met de vis, biefstuk te zout en teruggestuurd en werd correct vervangen.
jose.albring .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Lekkere kaart met heerlijke pizza's, pasta's, vlees en visgerechten. Net een beetje anders.
Goede attente bediening en goede prijs-kwaliteitverhouding!
Silvagert .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Prima Restaurant met een mooie kaart, variërend van vis tot "gewoon" een Piza. De kok George besteedt echt aandacht aan het eten en komt nog ouderwets even aan de tafel om te vragen of het allemaal naar wens is. Niet duur en goede kwaliteit eten.