Tios Burgers & Bites

Vrijdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

Voordelig
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Al een paar keer burgers gaan eten. En terecht: de beste burgers van Nederland! Alles erop en eraan en vooral vol smaak en echte ingrediënten. De heerlijke frieten mogen wegblijven, want het is echt een maaltijd. Heerlijk lokatie, gezellig personeel en tsja.... de burgers. Vergeet ook niet bij hun weekspecials te kijken! Grappig: vriendje lust niks, maar eet hier alles.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Goede hamburger op juiste manier bereid zoals ik ze lekker vind nog sappig. Lekker frietje erbij leuk geserveerd en prettige bediening. Ook een goed flesje wijn is aanwezig, dus prima zaak om ongedwongen makkelijk te eten en drinken als je is wat anders wil.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Vanavond weer een heerlijke burger gegeten. Weekburger met kalfsvlees en tonijnsaus. Fantastisch. Zoals altijd een warm onthaal door mike. Echt een aanrader.
NickyvanderHut .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Een sfeervol restaurant op een ideale locatie, bediening was erg gastvrij! Heeeerlijk gegeten! Hamburgers echt op een hoog niveau! Daarnaast asperges met zalm super vers en perfect gekookt. Tip!! Sushi voorgerecht was waanzinnig!!
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Zaterdag ons 45 jarig Huwelijksfeest laten verzorgen door Tios. De hele zaak was van ons ! Wij zullen nog lang en met heel veel genoegen aan deze dag terug kunnen denken!
Walking Diner met 10 gangen was een onderdeel . Veel spontane reacties van onze gasten, leuke tent, prettig en vlot personeel, de hapjes : goede kwaliteit, verrassend , goed gepresenteerd en meer dan genoeg.
Dieet en vegetarisch goed gedaan ! Met zo'n 75 volwassenen en 20 kinderen konden wij goed uit de voeten want een deel van het meubilair was verwijderd !
Feestje ? wij kunnen het iedereen aanbevelen !
Ed & Tineke van Nisius
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Deze zaak gevonden deze site. Tussen een strandwandeling en een concert in Den Haag. Mochten een plaatsje aan het raam (ondanks dat deze later gereserveerd was). Biertje besteld. En de hamburger van de week. Deze burger was zeer dik in orde. Ziet er smakelijk uit. Verrassende combi met geitenkaas (weer eens iets anders). Lekkere friet in de schil erbij. Meer dan voldoende. Bediening is vriendelijk en maakt een gezellig praatje. Toen we vertelde dat we naar Den Haag voor een concert gingen, had men een goede parkeertip voor ons. Kijk, dat is net even dat extra. Zaak heeft een gezellige uitstraling. Met smaak ingericht.
Van dit soort horecagelegenheden wordt ik erg vrolijk! Meer dan een aanrader
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Via een vriend hier beland voor de Winter BBQ. Concept voor € 27,00 onbeperkt BBQ eten. Erg duur voor de kwaliteit. Biefstuk, kippetjes, pulled pork (erg droog) en spare ribs. Brood, salades, sausjes. De verse friet was wel erg lekker. Als starter kreeg je een klein hamburgertje, hier hebben we er nog eentje extra van gevraagd.
De kwaliteit van de rode wijn viel ook tegen, beide geprobeerd Merlot en Rioja.
De bediening was erg vlot en vriendelijk.
Beachie uitstraling, past helemaal bij deze strandtent.
Quinten K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Leuke tent om onverwachts even naar binnen te stappen! Tios Burger gekozen, voortreffelijk! Andere 2 vrienden hadden een Toren met allerlei gerechten!
Oftewel : Super tent! Nog eens doen, zeker een aanrader!
Sweetheart .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
met zijn drietjes op een dinsdagavond even uitwaaien. Ooit wel eens bij Tios geweest, maar het is helemaal veranderd. Mooie moderne uitstraling. De ontvangst is uitermate hartelijk en de rest van de avond blijft de bediening helemaal top.
We hebben een hele leuke etagere met een wandeling door de kaart genomen. De hapjes waren prima op smaak. Klein minpuntje wellicht dat je het niet voor elkaar kan krijgen om ook alles warm op te eten. Ook is de etagere erg hoog en kan de degene aan de overkant van de tafel niet meer zien. Nou had die het veel te druk met zijn eigen samengestelde burger die uitermate goed in de smaak viel. Zeker een aanrader om nog eens naar toe te gaan.
Frans P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
We waren hier met vrienden om een hapje te eten. Het eetcafé bevindt zich aan het eind van de troosteloze boulevard van Kijkduin.

Gelukkig is het binnen een stuk aangenamer. Een gezellige inrichting die goed past bij de strandomgeving.

Als voorgerecht had ik de Carpaccio, deze was vrij standaard, lekker, maar helaas iets te koud geserveerd. Daarna viel de keuze op de Hamburger. Ik had als groot hamburger liefhebber vernomen dat ze hier lekkere hamburgers zouden serveren. Ik was dus erg benieuwd of dit ook zo was. Mijn keuze viel op de Tios burger, de standaard versie. Er is voor de echt hongerige eter ook een 400 grams versie verkrijgbaar!

Ik moet zeggen, ik heb veel hamburgers gegeten over de hele wereld, maar dit was echt een toppertje. Mijn tafelgenoten bestelde een torentje met diverse gerechten van de kaart. Ze vonden de diverse hapjes lekker, maar niet echt bijzonder, hadden er meer van verwacht.

De prijs/kwaliteitsverhouding is hier prima in orde. De bediening is warm, persoonlijk, vakkundig, kortom helemaal in orde.

Ik kom hier zeker terug om ook de ander hamburgers eens te proberen. Zoek je een lekkere hamburger en je bent toevallig in de buurt van dit gezellige eetcafé, een aanrader.
EWB .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Heerlijke hamburgers en verse friet! Service erg goed. Mijn vriendin kon een speltbroodje bestellen! Gezellige sfeer en ook nog eens heerlijke koffie. Een aanrader.
Mascha D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
We wonen op tien minuten van Kijkduin, maar hadden Tios nog nooit aangedaan. Wat een verrassing! Een ontzettend aardige bediening, oplettend, maar zeker niet te afstandelijk. Heerlijke starters met gamba's, drie soorten zalm (de zalmmousse was echt goddelijk) en een groot bord nachos. Vervolgens werden onze hamburgers 'opgebouwd'. Goed van smaak, goed van temperatuur en lekkere frietjes erbij. Teveel, natuurlijk, maar overheerlijk. De dessertkaart hebben we maar aan ons voorbij laten gaan. Volgende keer (en die komt vast snel) slaan we het voorgerecht over en gaan we die kaart maar bekijken. Niets dan lof voor Tios!
D. A.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Hier met het gezin gegeten op basis van de recensie van Iens. Wat een verassing. Geweldig lekkere burgers. Verse ingredienten en heerlijke frites. De jongste had het kindermenu en dat viel ook heel goed. Met name de bediening en de service was echt bovengemiddeld. Het personeel gaf ons een on-Nederlands gevoel van 'je bent bij ons welkom'. Ondanks de drukte die avond nam de bediening alle tijd voor elke tafel. Super.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Vanavond met mijn kinderen 7 en 8 hier voor het eerst gegeten . Zeker de beste hamburger van Kijkduin en misschien wel van Den Haag . Super smakelijk. Ook echte verse en smakelijke friet . Jammer van de kindermenu's de bitterballen waren verbrand en de hamburger miste een blaadje sla en tomaat en dat vond mijn zoon van 8 echt niet kunnen . We gaan het zeker weer een keer proberen . En dan wellicht een 8
Bauke P.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Ik kom hier de laatste tijd opeens regelmatig, hoe kan dat?
Nou, lekker bier, het eten is prima en de service is gewoon super! en qua prijs niks te klagen, het is iedere keer weer een avondje uit op Kijkduin!

Wesley C.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Ik heb hier gelucht met een vriendin.
Ik heb zelf gekozen voor het twaalf uurtje en me vriendin een tios burger.
Het eten was heerlijk, het personeel was vriendelijk en weet wat ze doen.
Het restaurant was leuk aangekleed, zeker een aanrader.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Gisteren de nieuwe hamburgers geprobeerd, heel erg goed en origineel. Service was prima en de nieuwe inrichting erg licht, moet hier en daar nog iets aan gedaan worden.