Tinus

Bovenstraat 9 6255 AT Noorbeek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Tinus

Jouw recensie over het restaurant Tinus

mirandag22 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
De nieuwe aankleding van dit eetcafe vond ik mooi. Lekker licht (voorheen was het een donker hol) en ruim opgezet!
Het personeel was een beetje vreemd (keihard tegen elkaar praten achter de bar terwijl wij de enige gasten waren, ongeduldig bij het opnemen van de bestelling, tot twee keer toe vergeten wie er jarig was, weinig flexibiliteit, niet onthouden wie welk drankje had (we waren maar met 6 personen)).
Het eten was wel ok. Ze serveren allerlei variaties op de gewone schnitzel. Ik had een Mexicaanse schnitzel, die wel erg lekker was. Maar de Dame Blanch viel dan weer erg tegen (veel te weinig saus, ijs met harde stukjes erin). Weinig keuze bij voorgerechten.
C. W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Na goede ervaringen bij de vorige eigenaar weer bij tinus gaan eten. Werden zeer onverschillig behandeld. De bekende gasten gingen voor en er werd aan de tafels van de toeristen voorbij gelopen. Jammer want hierdoor worden inkomsten misgelopen. Er was weinig interesse of we nog wat wilden bestellen. Er werd tijdens het eten niet gevraagd of wij nog wat wilden drinken. Ook niet gevraagd of we niet een dessert wilden. Het eten was ruim en goed. Maar je voelt je er niet welkom. Kortom wij komen hier niet meer terug.
Dree S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Na een flinke wandeling smaakte het eten goed bij eetcafe Tinus.
Zuurvlees is natuurlijk een aanrader maar de sate die mijn vrouw had besteld smaakte eveneens voortreffelijk. Royale porties. Ruime keuze uit biersoorten. Mooi uitzicht vanuit het terras.Opmerkelijk mooie witte wijn en rose voor een eetcafe.
Marlies G.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Gisteren na lange tijd weer een gegeten bij Tinus. Het eten viel erg tegen. Stoofpotje een erg overheersende smaak, warme groenten (bloemkool, broccoli en wortelen) waren bedolven onder de nootmuskaat. Salade was ijsbergsla met tomaat, noten en krenten, zonder dressing.
Bediening was vriendelijk, maar er heerst niet meer de gezellige sfeer van voorheen.