Tin Sun

Meer informatie over restaurant Tin Sun

TopFlop .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
+ Goede prijs / kwaliteit
+ Redelijk veel keus (tov de prijs goed)
+ Schoon. Ook sanitair.
+ Nette zaak, wel wat kaal / steriel, niet veel sfeer.
+ Vriendelijk personeel.
+ Niet heel groot, waardoor onze kids niet gigadruk werden en ze rustiger waren dan normaal in een "mega' wok...

- Niet zo snel met vragen of we nog wat wilden drinken (dit was inclusief).
- Vraag aan kok: "waar smaakt de thaise saus naar"? Antwoord: "pittig". Ik: "ja dat zie ik, er staan 3 pepertjes bij, maar waar smaakt hij naar; zout, zuur, kerrie; wat?" Antwoord: Ik weet het niet, ik heb het nooit gegeten'. Kan wat mij betreft niet. Een kok moet weten wat hij serveert.
- De Gon Bao saus heb ik al vele malen gegeten, maar deze leek in TinSun op niks wat ik ooit had gehad. Slap aftreksel...
- Is de krab echt krab? Ik geloof het niet...
Isa11b .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Tinsun is een gezellig en sfeervol restaurant. Inmiddels al de tweede keer dat ik lekker kom eten. Het buffet was heerlijk! Maar de wok en het bakplaat vond het het beste scoren. De chefkoks waren heel enthousiast! En gezellig. De drankjes kwamen snel. En de bediening was erg spontaan en behulpzaam. Nadeel het was erg druk, je moet wat langer wachten bij de wok en bakplaat. Aanrader de garnalen van de plaat.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2013
Tijdens onze vakantie hier een bezoek gebracht. Voor het eten heb ik een laag cijfer toegekend omdat het een wok/buffetrestaurant is en dan verwacht je wel wat keuzemogelijkheid. Dit laatste is echter niet het geval, er valt bitter weinig te kiezen. De kwaliteit van dat wat er wel is, is best ok?, maar ook niet van wereldklasse.
Een pluspunt is het ijsbuffet, deze is gek genoeg wel aardig uitgebreid. De rest van het dessertbuffet is weer een trieste aangelegenheid, met als dieptepunt de ronduit smerige slagroom.
De dames van de bediening waren zeer vriendelijk en lekker spontaan, en daar scoren ze wat mij betreft dan ook de meeste punten mee.
Als ik alles laat meewegen in de beoordeling dan kom ik niet hoger dan "redelijk".
DT9 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Het wok-buffet concept heeft altijd nadelen. Echter de kwaliteit is redelijk voor de prijs. De smaken zijn wel afgevlakt, en weinig variatie.
Ik heb er al verschillende keren gegeten. De bediening is erg vriendelijk. Dessert is pover, met negerzoenen (?).
Spoeuhk .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
Tin Sun is een restaurant dat ik inmiddels al vele malen heb bezocht.

Ik ben zeer te spreken over de prijs/kwaliteit verhouding.

Er heerst een prettige sfeer, beleefd personeel en goede bediening.
Het decor is in thema zonder teveel poespas. Dus geen oververmoeide ogen van het kijken.
Het eten is van goede kwaliteit en ondanks dat het dessertbuffet redelijk beperkt is vergeleken bij de meeste restaurants is het naar mijn mening ruim voldoende om mee af te sluiten.