Tin Pan Alley

Reestraat 7 1016 DM Amsterdam Nederland Kaart
31-203307639

Meer informatie over restaurant Tin Pan Alley

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Tessa Z.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Vorige week vrijdag heb ik heerlijk met mijn vriend in dit knusse restaurantje gegeten. Leuk aangekleed, gezellig sfeer. Heerlijke kabeljauw en tournedos gegeten. Leuke bediening! Aanrader mensen :)
Amy A.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Met NuDeal hier geluncht.
Keuze uit een burger of salade, uiteraard de keuze snel gemaakt: de Famous Tin Pan Alley Burger, van licht gekruid rundvlees, op een knapperig broodje met friet en cocktailsaus. Goede burger met goede franse frietjes.
Verder was de service niet echt vriendelijk, besteed ook geen aandacht aan je bij binnenkomst, misschien omdat we voor een prijs van 7,50 euro per persoon hier kwamen eten? Daarnaast een leuke lokatie, in de 9 straatjes.
Wie weet belanden we hier nog een keer, als je trek hebt in een burger.
Angela F.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2013
Salade warme geitenkaas, mooi aangekleed en goed van smaak. Een lekkere lunch. De bediening erg vriendelijk en je voelt je een gewaardeerde gast. Opgetogen vertrokken en zeker van plan een nieuwe lunch in te plannen.
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Leuke zaak. Klein schalig met hele vriendelijke bediening. Courgette soep,was lekker zelf had ik een heerlijk broodje. Allemaal tegen redelijke prijzen. Als je hier in de buurt ben en je wil lunchen dit adres zeker proberen.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Gezellig buiten eten in de Reestraat (een van de 9 straatjes). Ik had een NU DEAL voucher gekocht voor een burger/frites met een drankje. Nog steeds vind ik het ongemakkelijk om ergens te eten/drinken met een kortingsvoucher. Goede frites en burger. Alleen jammer dat er niet gevraagd wordt hoe het vlees gebakken moet worden. Nu was het te rood van binnen.
Michiel .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Laatst hier gegeten met een vriendin. Zelden zo'n slechte eetervaring meegemaakt. Het meisje van de bediening had een groepje vriendinnen op bezoek waar ze constant bij aan tafel zat. Met haar rug naar ons en nog een ander gezelschap toe. Diverse malen naar haar toe gelopen om te vragen of we wat konden bestellen, want ze kon ons per slot van rekening niet zien en draaide zich ook niet of nauwelijks om. "Ja ja, ik kom er zo aan", terwijl ze haar gesprek eerst nog even afrondde met haar vriendinnen. Toen de gerechten na een lange tijd gebracht werden, bleek het gerecht van mijn tafelgenoot bijna koud te zijn. Meisje van de bediening zat natuurlijk weer te kletsen met haar vriendinnen, dus naar beneden gelopen om dit haar te vertellen. Na drie minuten was het probleem opgelost. Beide gerechten (kalfsoester en tournedos) waren niet slecht, maar ook zéker niet goed. Het meisje van de bediening was niet blij met ons commentaar op haar functioneren en al helemaal niet toen we haar geen fooi gaven. Ik heb het idee dat ik hier niet meer vaak zal komen, ook al ziet het tentje er leuk uit en zit het op een mooie locatie in de Amsterdamse 'negen straatjes'.
Charlotte1991 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Heb hier een avondje met een vriendin buiten op het terras geborreld en gegeten. De sfeer was goed en de tent is leuk ingericht. We hebben de warme geitenkaas salade en de tin pan hamburger gegeten. Het was beide goed van smaak en over de porties valt niet te klagen. De bediening is voor de rest vriendelijk en kwam regelmatig langs om te kijken of alles naar wens was.
Lieke87 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Heerlijk gegeten! De salade geitenkaas is zeker een aanrader! Het restaurant is knus en gezellig aangekleed. Leuke meid in de bediening, Ik kom zeker een keertje terug :)
Tamara J.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
Prijs-kwaliteit verhouding was prima! De bediening was ietwat te gehaast maar wel erg vriendelijk. Leuk knus restaurantje waar je gezellig met z'n tweeën kan eten.