Timmy's Eethuys

Prins Bernhardstraat 6 4941 GH Raamsdonksveer Nederland Kaart

Over het restaurant Timmy's Eethuys

Op steenworp afstand van de Biesbosch

Al 12,5 jaar een begrip in de horecawereld van Raamsdonksveer. Volgens trotse eigenaren Mark en Daniëlle de Graauw onderscheidt Timmy’s zich van andere restaurants door het gebruik van verse producten. En dat ze dan ook nog eens precies weten wat ze daarmee moeten doen, zorgt ervoor dat men hier al jarenlang graag komt. Geef een diner bij Timmy’s een cultureel verantwoord tintje door eerst een bezoekje te brengen aan de 800 jaar oude vestingstad Geertruidenberg en jouw dag is compleet!

Meer informatie over restaurant Timmy's Eethuys

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Yvonne C.
L.C. R.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en kregen goede uitleg over het menu. Het eten werd snel opgediend en was goed warm en lekker. Alles was naar wens.
Corina M.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
De bediening was zeer slecht. 1 persoon in een vol restaurant gaat niet .tafels bleven vol staan en we kregen te laat ons eten
joke V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het eten was goed. Ook een gezellige en gemoedelijke ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar.
martine J.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
wat hebben we heerlijk gegeten met ons gezin bij timmy.Ook onze kleine meisjes hebben genoten en mochten samen 1 menu delen, geen enkel probleem.Soep voor de kleintjes met een ijsblokje erin...SUPER.Echt voor herhaling vatbaar.
Hannie- .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De kaart biedt voldoende keuze. De bediening was vriendelijk en gezellig. Dit was niet de eerste keer dat we hier gegeten hebben en zeker ook niet de laatste!
E. R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Prijs en kwaliteit prima. Ben 100% tevreden. Zeker de moeite waard om binnenkort weer een bezoekje te brengen. Zeer vriendelijke personeel. Heel klein min puntje de gebakken aardappels waren waterig.
p.van.drunen .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten, het was zoveel dat ik het niet op kreeg.
Gerechten werden wel snel na elkaar geserveerd.
Leuke tent en vriendelijk personeel.
guusvanzuylen .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Meest opvallende was de warme opdiening van de gerechten. Dit laat vaak te wensen over, maar hier niet.
De gerechten waren bovendien ruim bemeten.
Complimenten aan de kok, voor herhaling vatbaar.
René B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
16 juni 2017 hier gegeten met de AH restaurantactie. Bij het overhandigen van de menukaart bleek dat er niet gekozen kon worden voor het drie-gangen menu à € 24,50. Van de kaart kon elk willekeurig gerecht gekozen worden waarna bij drie gangen het eenmalig het bedrag van € 24,50 in mindering gebracht wordt op de rekening. Erg jammer dat dit niet bij de reservering gemeld is. Je bent op deze manier toch al gauw veel meer kwijt voor een drie gangen-menu. Vooraf de visvarié genomen; die viel tegen. Weinig smaak en erg eenvoudig; stukje gerookte zalm, en forel met 2 stukjes paling. Hoofdgerecht; de biefstukpuntjes waren mals maar daarbij een karig portie korte frites en klein bakje salade. Dessert; ijscoupe die niet echt boeide. Voor een kan water wordt € 2,50 gevraagd wat ik over de top vond. Zeker omdat we ook wijn en bier bestelden. Conclusie: Eten van de kaart kan echt véél beter. De kwaliteit ligt tussen eten in een cafetaria en eten in bistro en dat voor bijna € 30 incl. de korting is dat een stevige prijs!
Karen M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten ondanks dat ik het wel te zout vond. Gezellig en leuk ingericht en heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
123chardvr .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
heerlijk gegeten en wie jarig is krijgt zijn eten gratis vraag naar de voorwaarden. al bij al een hele goede avond gehad en het eten zag er goed uit en was heerlijk.
tonlansbergen .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
een heerlijke menu-kaart, volop keuze.
gerechten goed bereid. eten in een gezellige ambiance.
een aanrader, mede dankzij Albert Heijn.
Piet L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk gegeten
Diana heeft ons heel voorkomend en zeer goed geadviseerd en bediend net als de andere serveersters en de kok
Een aanrader als je van heerlijk eten en Brabantse gezelligheid houd
Complimenten was top
Ronald1962deklomp .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Net zoals de eerste keer lekker gegeten.
Ruim voldoende en een mooie duidelijke menukaart met verschillende gerechten.
Bedankt en tot en volgend bezoek.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten , vriendelijke bediening . Een aanrader.????
Els V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Niet goedkoop. Anders dan de naam 'Timmy's Eethuijs' doet vermoeden, ben je voor een 3-gangen menu toch wel zo'n 35 € kwijt. Maar wát je voorgeschoteld krijgt is wél véel en goed! Níemand hoeft met honger naar huis.
Lucien B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Een prettige ambianze. Een echt thuis gevoel. Leuk personeel en vooral attent. Het diner was heerlijk. Echt hete borden om lang te genieten van de warme couverts. Echt een aanrader. Ik ga snel weer terug.
berendbotje123 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Alle gerechten waren van zeer goede kwaliteit.
Volgens ons stond er een nieuwe keukenbrigade.
Was veel beter dan voorgaande jaren
Dorothy D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Door de goede recensies hier terecht gekomen. Ontvangst was vriendelijk. Brood van het huis. Gekozen voor het asperge menu. Mijn man had zalm met asperges en als voorgerecht zalm met garnaaltjes, dit was oke. Ik had een bieterbal op bedje van sla en asperges, alleen de asperges zaten er niet bij, in een bieterbal zat nog ijs. Het hoofdgerecht, gegrilde kip met asperges waren 3 asperges die dreven in een natte saus van stukjes groente en een paar stukjes vermoedelijk gekookte kip. Zoveel saus dat bij het neerzetten veel hiervan over de tafel ging. Het was laf van smaak, mijn man heeft het opgegeten en ik heb mij op de frietjes gestort, die prima waren. Het nagerecht de aardbeien soes was erg lekker. Het werd na ons best druk dus mogelijk had ik net pech, maar voor ons geen herhaling hier.