Timmy's Eethuys

Prins Bernhardstraat 6 4941 GH Raamsdonksveer Nederland Kaart

Over het restaurant Timmy's Eethuys

Op steenworp afstand van de Biesbosch

Al 12,5 jaar een begrip in de horecawereld van Raamsdonksveer. Volgens trotse eigenaren Mark en Daniëlle de Graauw onderscheidt Timmy’s zich van andere restaurants door het gebruik van verse producten. En dat ze dan ook nog eens precies weten wat ze daarmee moeten doen, zorgt ervoor dat men hier al jarenlang graag komt. Geef een diner bij Timmy’s een cultureel verantwoord tintje door eerst een bezoekje te brengen aan de 800 jaar oude vestingstad Geertruidenberg en jouw dag is compleet!

Meer informatie over restaurant Timmy's Eethuys

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Top
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prettige sfeer, vriendelijke ontvangst en bediening. Prima eten voor een redelijke prijs. Al enkele keren hier geweest, we zijn zeer tevreden.
Corneetje82 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Goed gegeten..het smaakte allemaal prima en op de borden ligt ruim voldoende.
.niks mis mee is onze mening hoor. ????
Vriendelijk personeel Toppie. ????
Volgende week komen we weer , ????????
marianneke50 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We zijn gisteren 15 januari wéér geweest ..en net zoals andere keren dat we zijn geweest was het eten weer heel lekker en zeker genoeg !...gezellig gezeten ..vriendelijk personeel ....en over 2 weken zitten we er weer ...dus dat zegt genoeg !
tonlansbergen .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
het was onze 1e x in Timmy's eethuis en we waren, positief, verrast.
de kwaliteit van het gebodene was prima, de sfeer aangenaam.
de prijsindicatie 2 €€ klopt niet, dat dient minimaal 3 €€€ te zijn.
maar ook dan is de prijs-kwaliteitsverhouding prima.
Timmy's eethuis is nog een bezoekje waard.
Bert J.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het midden pad was zeer smal ,er kon maar een persoon tegelijk door .
en de bediening met de gerechten hadden daar ook moeite mee ,daar ook wat van een bord af viel en op mijn rug en stoel is gevallen resultaat een vuile trui.
Made1 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Klein minpuntje geen kraanwater bij de wijn mogelijk. Je moet dan een flesje water kopen.
Verder is het een aanrader voor jong en oud.
Aad J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Warme ontvangst,we waren wat vroeg maar dat was geen probleem. Duidelijke uitleg van het gebruik van AH bon.
Lekkere gerechten heerlijk op goede temperatuur. Mijn hoofdgerecht was teveel, dus om iets gevraagd om mee naar huis te kunnen nemen. Dit was geen probleem en het werd in de keuken keurig ingepakt. Alles wat op tafel kwam was in meer dan voldoende mate vinden wij. Komen graag nog eens terug om hier te genieten
123chardvr .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het was heerlijk. Goed aangekleed en lekkere saus. Goede porties en lekkere ambiance. Ruime keuze voor ieder wat wils en
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Was een AH actie. Niets van te merken. Grote porties. Kundige,vriendelijke bediening.
Brabantse gemoedelijkheid. We zijn tevreden en hebben Timmy's aanbevolen bij vrienden en familie.
Lieneke en Bart, 14 jan 2017
annepruissen .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het eten was heerlijk, de gerechten zagen er prachtig en orgineel uit. uitgebreide menukaart en de bediening was goed. Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen .
marisdb .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vriendelijke, gezellige bediening, gerechten netjes opgemaakt en smaakten goed. Er was alleen een foutje gemaakt met het hoofdgerecht, dat van mij was een verkeerde, waardoor ik iets langer moest wachten. Het was dan ook echt maar iets langer, want ik geloof nog geen 5 min. later kreeg ik mijn juiste gerecht al en een drankje aangeboden wat ik erg netjes vond. Helaas bleek toch dat drankje gewoon op onze bon te staan en heb ik hem dus niet gekregen. Dat was denk ik ook een foutje, want ze had het me wel toegezegd en we zagen het pas op de bon toen we weer thuis waren. Al met al een prima ervaring!
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Restaurant valt zeker niet tegen. De kwaliteit en bediening zijn goed. De prijs is acceptabel. De accommodatie is ietwat krap, maar de tafels zijn leuk opgesteld. En de kaart bevat genoeg voor-, hoofd-, en nagerechten.
Sjef V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
we hebben met de a.h. actie bon zijn we weer hier geweest,het was weer geweldig. ontvangst jassen werden aan genomen en weg gehangen,over alles wordt door de bediening gedacht en gezien vragen steeds of alles goed is en of we nog wensen hebben. eten is zeer goed wat warm moet zijn en wat koud moet zijn is allemaal goed, zelfs het kopje thee daar wordt nog over na gedacht . toppie en hebben super gegeten en voor een betaalbare prijs. komen zeker weer terug. zeker een aanrader.
heuveltjes1 V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten met een uitstekende bediening. Is voor herhaling vatbaar en zullen we zeker nog eens gaan eten. ***********
Corry N.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Prijs kwaliteit verhouding is goed. We werden vriendelijk ontvangen en bediend. De soep is echt warm , biefstuk was super mals, en het fruit met ijs toetje was geweldig. Zeker een aanrader
Steltje .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Voor woensdag avond gezellig vol. Lekker gegeten er zat voldoende tijd tussen de gerechten zodat we er van konden genieten. Bediening was goed. Zeker voor herhaling vatbaar
Dagmar C.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk gegeten, we hebben een heel leuke avond gehad dankzij gastvrouw Diana, die zichtbaar plezier in haar werk heeft en de bediening goed onder controle heeft. Het eten was lekker, groenten waren wat ons betreft iets te gaar maar friet, gebakken aardappelen en sla waren prima. Lekkere huiswijn, goede sfeer, wij komen zeker terug!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Eten bij Timmy is erg goed wordt met zorg opgediend .Het was erg druk maar toch kregen wij het eten snel.
Erg goed personeel.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
WIe een keer bij Timmy's eethuys aanschuift, krijgt zeker geen spijt.
Vriendelijke ontvangst en hele mooie en smakelijke gerechten. Goede porties en alles was even lekker.
Je kunt er zowel het samengestelde menu kiezen, als a la carte met korting, dat vonden wij heel erg plezierig, want zodoende is er voor ieder wat wils. Wij hebben met 2e kerstdag gegeten, en van de gewone kaart....Erg mooi dat zelfs met deze bijzondere dagen, je toch gebruik kan maken van deze actie. Er was één minpuntje....de tafeltjes staan écht te dicht op elkaar, je zit daarom niet écht ontspannen en dat is toch ook wel belangrijk. dat zou daarom beter kunnen. We willen iedereen dit eethuys toch aanbevelen, échte Brabantse gezeliigheid.....en komen er zeker nog een keer terug.