Timmy's Eethuys

Prins Bernhardstraat 6 4941 GH Raamsdonksveer Nederland Kaart

Over het restaurant Timmy's Eethuys

Op steenworp afstand van de Biesbosch

Al 12,5 jaar een begrip in de horecawereld van Raamsdonksveer. Volgens trotse eigenaren Mark en Daniëlle de Graauw onderscheidt Timmy’s zich van andere restaurants door het gebruik van verse producten. En dat ze dan ook nog eens precies weten wat ze daarmee moeten doen, zorgt ervoor dat men hier al jarenlang graag komt. Geef een diner bij Timmy’s een cultureel verantwoord tintje door eerst een bezoekje te brengen aan de 800 jaar oude vestingstad Geertruidenberg en jouw dag is compleet!

Meer informatie over restaurant Timmy's Eethuys

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jacky S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Wij waren voor de eerste maal bij Timmy's, het is ons goed bevallen, de bediening was zeer vriendelijk, en het bestelde netjes en smakelijk opgediend, Naar ik meen zijn we hier niet voor de laatste keer geweest.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Het was weer super voor de vijfde keer weesten eten bij Timmys Eethuys ,het was weer geweldig komen zeker weer terug,zeker een aanrader u vraagt en hun proberen er altijd uit te komen voor wat je wel of niet kunt eten als je ergens niet tegen kunt.
Mark O.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Een klein, maar erg gezellig restaurant met een uitgebreide menukaart. We hebben hier heerlijk gegeten. De borden zijn mooi opgemaakt en de porties zijn rijkelijk. Het personeel is vriendelijk en de sfeer gezellig. Kortom, een aanrader. Wij gaan hier zeker nog eens heen.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en goede service rondom de AH-actie. Je kan uit een menu kiezen of uit de gehele kaart met korting. Het AH-menu biedt op het eerst oog weinig waar wij enthousiast van werden en daarom van de gewone kaart. Deze kaart bood van alles wat, kwalitatief goede gerechen in een goede hoeveelheid.
Service was top en niets te kort gekomen! Aanrader!
Dini V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Wij hebben weer lekker gegeten maar er zijn een paar min punten,Wij hadden voor het a.h.menu ging niet omdat er de raad van elf binnen was .Ik heb het gemeld met de resevering maar was niet terug gemeld met gevolg voor ons dat wij veel duurder uit kwamen en dat is niet leuk want als ze het gemeld hadden waren wij op een ander dag gegaan graag een antwoord terug gr Dini
rien V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
het was heerlijk. we hebben genoten.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
het was weer super bij Timmys Eethuys, waren al een paar keer geweest met de ah actie nu ook weer ,ze hebben de actie zelf verlengt tot en met 12 maart als was weer super het eten het ontvangst en de gezelligheid. was al weer toppie.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
heerlijk gegeten, zoals altijd bij Timmy's, echt helemaal top.
met mijn partner had ik het Valentijns menu gekozen, onze de 3 kinderen
hebben heerlijk van de kaart gekozen. een gezellige avond gehad! weer voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
we zijn weer met de ah actie kaart gaan eten het was weer super goed,het loopt er als een trein daar geweldig. als hier nog klachten zijn dan zijn ze niets gewend. de ah actie gaat nog door tot en met 12 maart,heb nog twee keer besproken daar. en het menu was iedere keer dat we er waren verandert dus keus genoeg iedere keer toppie.
j.vanderschoot .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
In dit eethuis wordt je hartelijk ontvangen. Vriendelijke uitleg bij gerechten. Borden zijn prachtig opgemaakt.
We willen hier zeker nog een keer naar toe. Tafeltjes staan wel dicht op elkaar. Gelukkig gedroegen de gasten zich rustig en bescheiden!
hennystrootman .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met mijn dochters bij Timmy's gegeten met de AH-restaurantactie. Eindelijk een restaurant waar je van de hele kaart kon kiezen, geen aangepast minimaal menu. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Goede vriendelijke bediening. Voldoende eten waarbij geen meerprijs voor extra's wordt berekend. Zéker de moeite om nog een keer terug te komen.
Mirjam Q.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker gegeten met vriendelijke bediening. Was erg druk. Tafels wel erg dicht op elkaar dat is minpuntje. Maar geen spijt van keuze om hier te gaan eten.
Jetty V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Leuk gemoedelijk restaurantje, met lekkere gerechten. Vriendelijk personeel, Goede service.
Al met al heerlijk gegeten.
Corneetje82 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het eten was heerlijk , personeel vriendelijk , kortom voor herhaling zeker de moeite waard .
We komen hier zeker een keertje meer eten .
Dini K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Geweldig gegeten: de buikjes meer dan rond. Met alles wat Timmy's te bieden heeft, neem je het krappe gangpad voor lief. En druk ja behoorlijk: lang moeten wachten?: helemaal niet, het loopt er gesmeerd! Tot de volgende x!
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Eten was goed, personeel aardig moesten wel lang op drinken wachten,we hadden last van koude wind/airco ( nu last van stijve nek)
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Top
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prettige sfeer, vriendelijke ontvangst en bediening. Prima eten voor een redelijke prijs. Al enkele keren hier geweest, we zijn zeer tevreden.
Corneetje82 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Goed gegeten..het smaakte allemaal prima en op de borden ligt ruim voldoende.
.niks mis mee is onze mening hoor. ????
Vriendelijk personeel Toppie. ????
Volgende week komen we weer , ????????