Timmy's Eethuys

Prins Bernhardstraat 6 4941 GH Raamsdonksveer Nederland Kaart

Over het restaurant Timmy's Eethuys

Op steenworp afstand van de Biesbosch

Al 12,5 jaar een begrip in de horecawereld van Raamsdonksveer. Volgens trotse eigenaren Mark en Daniëlle de Graauw onderscheidt Timmy’s zich van andere restaurants door het gebruik van verse producten. En dat ze dan ook nog eens precies weten wat ze daarmee moeten doen, zorgt ervoor dat men hier al jarenlang graag komt. Geef een diner bij Timmy’s een cultureel verantwoord tintje door eerst een bezoekje te brengen aan de 800 jaar oude vestingstad Geertruidenberg en jouw dag is compleet!

Meer informatie over restaurant Timmy's Eethuys

Jouw recensie over het restaurant Timmy's Eethuys

Ginger W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Eten was heerlijk, wachttijd tussen gerechten was op het randje kwa tijd. Service mag iets oplettender. Uitstraling inrichting is gezellig knus.
groenrianne .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
gezellig restaurant zonder overbodige opsmuk en vriendelijk personeel dat klaarstaat voor de klanten, jammer dat het "rookhol" net bij de ingang is. als je binnenkomt krijg je de geur toch mee
liliane V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Waren afgelopen kerst ook geweest weer Voortreffelijk gegeten.
Heerlijke bospaddensoep, eendeborst stoofvlees met bockbier ,schol en stokbrood van het huis vooraf.
Fijne bediening en een gezellige inrichting.
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Gezellige, informele gelegenheid
Voor een zondagavond gezellig druk
Leuke, jonge bediening die zijn best doet het je naar de zin te maken
Zeer redelijke prijzen
Aanradertje als je lekker wil eten en niet in een sjieke zaak wil zitten
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We waren er niet voor het eerst en zeker niet voor het laatst.
Dit restaurant maakt al enige tijd deel uit van onze favorieten.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Tap Bier was op ??????

en te lange wacht tijden tussen de gerechten , gerechten waren wel goed , personeel deed wel haar/ zijn best
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Prima adres, we waren hier dan ook voor de vierde keer...................................................................
Betty T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
We zijn er nu voor de tweede keer geweest. Ik en me vriend zijn er zo tevreden mee dat het na de 1ste keer al onze lievelings restaurant is. Sfeer volle inrichting, super lieve bediening en heerlijke eten!!! Geen aanmerking over iets kan ik er over zeggen!
j.derijck .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
heel vriendelijk personeel
mooi restaurant en heel leuk ingericht
lekkere temperatuur binnen
en hele goede koks want de gerechten waren super lekker
Sjef V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het was weer super bij timmys Eethuys .zijn nog met een bon van de ah actie geweest,daar loopt hij nog door tot en met 17 december, gaan er zeker nogmaals terug.het was allemaal weer super goed.
joencobi .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Echte aanrader, in veel restaurants krijg je alles op een prachtig versierd bord maar dan helaas net niet voldoende eten. Hier mooi aantrekkelijk bord met ruim voldoende en smaakvol eten Ook de salade erbij was heerlijk van verse producten gemaakt
Harriët V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Alles perfect alleen weinig ruimte tussen de tafels en stoelen. Krap gevoel. Je buurman moet omhoog als je van tafel wil en diegene van de bediening moet tussen de tafels doorwringen. Maar prima gegeten en vriendelijk en behulpzaam personeel.
Elske V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Goed en lekker gegeten. Tempo van de gangen lag best hoog (niet zo erg, keer vroeg thuis ;) )
Wat ik wel een minpunt vond, er was een tafel waar 2 hondjes mee uit eten waren genomen (allergisch voor huisdieren...)
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Prima bevallen, we komen nog eens terug. ........................................................................................................
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten, wel erg grote porties. De kinderen konden tussen de gangen door fijn spelen in de speelruimte. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten en de prijs voor de hoeveelheid en kwaliteit uitstekend. Bij ontvangst krijg je van het huis stokbrood met kruidenboter. Ruimte tussen tafels is krap, maar voor mij niet storend.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zaterdag avond 28 okt. 2017 DRUK DRUK Druk ERG DRUK veel te veel mensen in het restaurant laten reserveren alles zat vol gepakt , bezoekers konden geen kant op , moeten wachten in de kinderspeelzaal tot de tafels vrij waren ,
dit was niet gezellig ook voor het personeel niet erg leuk, personeel deed wel haar uiterste best om iedereen naar de zin te maken ,

volgende keer graag wat minder reserveringen plaatsen ,. voor iedereen beter volgens mij

mvg
Luitjes van over de brug
PipoPiet .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hebben voor het eerst gegeten bij deze locatie en het overtrof onze verwachtingen: lekker eten in een fijne omgeving, vlot personeel, heel gemoedelijk in een Brabantse omgeving. Wij komen hier zeker terug!!
dini T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
het was druk maar heel gezellig erg lekker gegeten vriendelijk personeel en zijn goed bediend een persoon had een allergie maar dat werd perfect opgelost met de keuken het was de 2 keer dat wij er waren moeten wel van uit Roosendaal komen maar dat is het 100 % waard bedankt
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het was erg lekker, en de bediening was heel vriendelijk, doordat dat het heel druk was was het niet zo rustig,
Maar als het niet druk is is het ook geen goed teken.