Timmy's Eethuys

Prins Bernhardstraat 6 4941 GH Raamsdonksveer Nederland Kaart

Over restaurant Timmy's Eethuys

Op steenworp afstand van de Biesbosch

Al 12,5 jaar een begrip in de horecawereld van Raamsdonksveer. Volgens trotse eigenaren Mark en Daniëlle de Graauw onderscheidt Timmy’s zich van andere restaurants door het gebruik van verse producten. En dat ze dan ook nog eens precies weten wat ze daarmee moeten doen, zorgt ervoor dat men hier al jarenlang graag komt. Geef een diner bij Timmy’s een cultureel verantwoord tintje door eerst een bezoekje te brengen aan de 800 jaar oude vestingstad Geertruidenberg en jouw dag is compleet!

Meer informatie over restaurant Timmy's Eethuys

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marjolein J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
M V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Met zijn vieren hier gegeten voor de verjaardag van onze dochter. Met Albert Hein zegels. Het was een héérlijk menu en ook de losse gerechten van de kaart smaakten goed. Alles zag er prachtig uit. De bediening was ongedwongen en gemoedelijk. Kortom: voor herhaling vatbaar. Tip:op je verjaardag eet je er garatis (excl. Drank en vanaf drie personen)
Corriet V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Met 8 personen hebben we zondag 20 november bij Timmy's heerlijk gegeten en het was erg gezellig. Zelf waren we er al enkele keren geweest en waren we erg enthousiast. Daarom hebben we de hele familie uitgenodigd om mee te gaan. De bediening is erg vriendelijk, de tafel was al gezellig gedekt en we kregen meteen een mandje brood met wat lekkers voor erop. Iedereen was tevreden over zijn gekozen gerechten en we gaan zeker nog een keertje vaker bij Timmy's eten. Een echte aanrader.
Clasines6 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Omdat onze gereserveerde tafel niet vrij was ??? moest er flink met tafels geschoven worden om plaats te maken voor ons ,daarom even wachten .
Was bijna 1 jaar geleden dat we hier (4 P.) waren , de inrichting is gemoderniseerd , netjes .
Maar nog stëeds behoorlijk krap en rumoerig daardoor , maarja , meer ruimte maken lijkt daar onmogelijk .
Je moest soms echt je stem verheffen om je verstaanbaar te maken voor je tafelgenoten.
Eten ziet er heel verzord uit ,zag veel menu,s langs komen omdat we naast de keukendeur zaten .
Een van ons had een ,,beenhammetje,, besteld , nou die had er een ,,hele kluif,, aan om het naar binnen te werken .
De prijs/kwaliteitverhouding is hier enorm goed , lekker en soms te veel !
Omdat we hier aten volgens het AH concept ontstond er wat verwarring over de rekening . , door de grootte van het voor/hoofdgerecht waren we niet allemaal in staat om nog een dessert erbij te proppen , daarom ging de AH korting voor 2 p. niet door , onze fout , staat er duidelijk op kaart en was vooraf nog uitgelegt door de bediening ,alleen bij een 3 gangen menu geld de korting.Let daar dus op.
Die kortingkaart bewaren we dan maar voor de volgende keer , want we komen zeker terug !
M.N. F.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We gingen gezellig uiteten met onze dochter en schoonzoon. De champignonsoep smaakte heel goed! Evenals de zeebaars en b.v. het beenhammetje. Het dessert vormde het hoogtepunt: softijs met appel en kaneel! Heerlijk!
Timmy's eethuis: we komen snel weer!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Was gewoon dik voor elkaar! Lekker voldoende eten, gezellig , prijs kwaliteit was ook in verhouding
Een aanrader voor iedereen
Nicolette L.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, gezellige sfeer in restaurant.
Korte wachttijd voor de gerechten. Voor een maandag avond behoorlijk veel gasten.
Marianneke50 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Voor de 2de keer hier gegeten ...
Werkelijk ..het eten was héél erg lekker ( net als de vorige keer ) ..en vooral warm !!
Zeer vriendelijk personeel ..en de zaak keurig netjes ..alles goed verzorgd ...
Dus ook met de AH restaurant actie word je goed behandeld ..... Toppie ..
We gaan gauw weer eens terug ...het is zeker de moeite waard !
Dagmar90 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het was zo druk dat we moesten wachten tot er een tafel vrij was. Daarna met de AH kaart het speciale menu genomen. Klein keuzemenu maar wel enorm lekker! Zeker voor herhaling vatbaar.
Benjamin F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
heel erg goed gegeten bij timmy snelle en goede service niks op aan te merken

waar ik wel nog even wat over kwijt wil is de albert heijn actie

ik zat er met mijn vriendin via de albert heijn 2e 3 gangenmenu gratis
helaas ging dit niet op ik kreeg een rekening van dik 80 euro gepresenteerd en daar ging dan nog 24,50 vanaf

24,50 wat een 3 gangenmenu bij hun kost dan kwam ik uit op net geen 60 euro inclusief drankjes beetje vreemd

want ze hadden in plaats van 2 x een 3 gangenmenu a 49,- euro aan te tikken in hun computer hadden ze alle gerechten apart gerekend waarmee je op dik 80 euro uitkwam en dan ging de zogenaamde korting er nog vanaf waardoor je op 60 euro uitkwam 60,- euro wat je bij hun sowieso kwijt was als je er met 2 personen zou eten dus eigenlijk heb ik helemaal geen 2e 3 gangenmenu gratis gehad ik heb net zoveel betaald als ieder ander

dit vind ik heel erg jammer als je geen zin hebt in albert heijn met hun actie doe er dan ook niet aan mee
want ik voel me behoorlijk genaaid

als ik de korting gehad had zou ik nog geen 40,- euro kwijt zijn geweest

en 1,20 rekenen voor een vingerhoedje mayonaise is ook wel erg beschamend
Els V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gegeten met AH actie. We maakten gebruik van de mogelijkheid van de kaart te eten onder aftrek van de prijs van het eveneens aangeboden AH menu. Onze voorgerechten, sissende garnalen en vissoep, smaakten voortreffelijk. Van zoiets wil je vooral véel en dat was het. Het hoofdgerecht was goed en ook weer ruim voldoende. Kabeljauw met preisaus en de gemengde visschotel. Het enige jammere was dat er bij de visschotel ook niet zo'n lekker sausje zat maar gelukkig was er zóveel dat we het konden delen. Het stukje zalm op de visschotel had beter weggelaten kunnen worden. Áls het al zalm was want dat smaakte helaas nergens naar. Geeft niet, er was genoeg ander lekkers maar anderen zouden er een punt van kunnen maken. Het toetje, de 'Italiaanse droom', was heerlijk. Maar wat veel! Daar kan een ijsliefhebber alleen maar van dromen. De Irish coffee was helaas bijna koud en de wheeisky was ver te zoeken. Dat was een beetje jammer voor wat een mooie afsluiter moet zijn. De eerlijkheid gebiedt mij om te vermelden dat het restaurant afgeladen vol zat. Dan kunnen er kleine foutjes worden gemaakt. Dan is het des te knapper dat alles zo compleet en snel op tafel komt. Prijstechnisch zijn de gerechten soms behoorlijk aan de prijs maar met AH te doen.
S_de_Jong .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Hier na een dagje in de buurt terecht gekomen en dat was een mooie afsluiter van een prima dag! Heerlijk gegeten met een vlotte en vriendelijke bediening. Het restaurant is niet erg groot, wel knus. Absoluut een aanrader, als ik nog eens in de buurt ben kom ik zeker terug.
Abrahamsem .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Op maandagavond toch gezellige bezetting. Met AH-actie gegeten. Prima geregeld met vrije keuze van de kaart en korting t.w.v. het speciale menu. Speciaal herfstmenu was heerlijk. Bospaddenstoelensoep, beenhammetje en karamelijs zonder meer aan te raden. Vriendelijk personeel. Heerlijk bockbier. Radler vond ik wel (te) duur.
Peter Van O.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten voor een billijke prijs. Erg vriendelijk personeel en hoewel we met de Ah-Actie meededen konden we toch bestellen uit de gehele kaart.
A R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij vonden de verlichting wat te vel verder was het prima
Greet D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
We waren aangenaam verrast. Het is een leuk menu. Kwaliteit was heel goed, leuk opgediend, hoeveelheid was overvloedig, de bediening was prima. Kortom een aanrader. Wij gaan zeker nog een keer terug!
Tonnie D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Wij hebben goed gegeten eten was prima grote portie,s kinderenmenu ook prima goede kipnuggets niet van dat geperst vlees maar echt kip
Restaurant wel erg druk en het is een beetje smal .maar verder prima
Voor herhaling vatbaar ????????????????
Sjbijleveld .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Dit is de tweede keer dat we hier met de AH bonnen zijn geweest. We hebben weer heerlijk gegeten! Het menu is niet duur (3-gangen €24,50), de gerechten van de gewone kaart gemiddeld. We moesten vrij lang wachten op onze gerechten, hebben voor 3 gangen bijna 3 uur binnen gezeten. Ook voor kinderen is het heel leuk. Een verrassing bij het kindermenu (genoeg keuze!) en een kleine speelkamer. De bediening is ook leuk naar de kinderen toe. Volgend jaar gaan we weer!
Robby35 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Prima gegeten en een hele vriendelijke bediening. Enige 'minpunt': de porties zijn wel erg groot! Met de helft waren we ook dik tevreden geweest. Zonde als er zoveel weggegooid moet worden.
Maar we komen hier zeker nog eens terug!
Rinus L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Vorig jaar ook bezocht met partner, Personeel is zeer gemotiveerd, jammer dat de bar niet constant bemand is zodat we 15 minuten moeten wachten op een simpel flesje cola. Kratten stonden niet meer in gangpad maar iets meer verdekt opgesteld. De grote brokken vlees bij de mixed grill waren erg droog, daarentegen was de biefstuk van partner ruim voldoende en rood gebakken (zonder te vragen) Nagerecht was zeer goed in prachtige glazen geserveerd. Restaurant staat iets te vol met tafeltjes zodat er geen ruimte meer is om met je stoel te schuiven en personeel constant links en rechts van je tafeltje door kwam duwen. Helaas geen derde keer meer!