Timmy's Eethuys

Prins Bernhardstraat 6 4941 GH Raamsdonksveer Nederland Kaart

Over het restaurant Timmy's Eethuys

Op steenworp afstand van de Biesbosch

Al 12,5 jaar een begrip in de horecawereld van Raamsdonksveer. Volgens trotse eigenaren Mark en Daniëlle de Graauw onderscheidt Timmy’s zich van andere restaurants door het gebruik van verse producten. En dat ze dan ook nog eens precies weten wat ze daarmee moeten doen, zorgt ervoor dat men hier al jarenlang graag komt. Geef een diner bij Timmy’s een cultureel verantwoord tintje door eerst een bezoekje te brengen aan de 800 jaar oude vestingstad Geertruidenberg en jouw dag is compleet!

Meer informatie over restaurant Timmy's Eethuys

H.A. D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Met een grote groep die achter in zat was het gisteravond erg druk ,rumoerig en luidruchtig ,niet erg sfeervol om met 2 gezellig te dineren

dat was jammer

het eten was erg goed
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het eten was goed. De salade en friet was voor 4 personen erg weinig. Ondanks de toezegging dat we dit gratis bij konden bestellen werd het toch in rekening gebracht. Helaas kwamen we bij thuiskomst er achter.
dorienvanstrien .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Door personeel netjes ontvangen en naar onze tafel begeleid, het eten was super goed en vriendelijk personeel die netjes komt vragen of alles naar wens was. Wij hebben nu al meerdere malen hier gegeten en we worden steeds weer verrast van het goede eten, we komen zeker nog een x terug. super.
Baxxie .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
marja_61 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten met ah restaurantaktie Personeel is vriendelijk en eten is heerlijk. We gaan zeker keertje terug
Els V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk (en veel) gegeten. We aten hier met een AH restaurantbon. Onze keuze viel op het zomermenu. Geweldig, wat een heerlijke gerechten en wat een overvloed. Geen wonder dat alle tafels bezet waren. Timmy's is een restaurant waar je zéker nog eens terugkomt!
i.akkermans .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
het was weer goed. onze vrienden waren heel tevreden. het eten was prima lekker warm en mooi opgemaakt.
bediening wat minder dan de vorige keren. maar dat kan gebeuren. maar wij gaan zeker nog eensterug.
l.a-p.m-.e.v.r.-i.a.
bob F.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het eten is goed. Kok verstaat zijn vak. Bediening is goed, maar dames zijn niet op de hoogte wat zij serveren.
Dit is slecht. Kraanwater apart betalen voor 2,50. Dit is uit de tijd. Jammer, hier komen wij niet meer en ik denk velen met ons.
Marielle D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Uitstekende service en goede prijs/kwaliteit. Heerlijk gegeten, wij komen hier graag nog eens terug. Zeker aan te bevelen.
Dini V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten!! Er was 1 klein dingetje,maar dat was heel snel en goed opgelost !
De complimenten voor de kok en de vriendelijke bediening.
Wij komen hier zeker terug !
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Het was voor ons de eerste keer, maar zeker niet de laatste keer. We waren hier met de AH kaart en hadden het zomermenu gekozen. Het was echt heel goed, zelfs iets te veel, maar kwalitatief hoogstaand. Complimenten voor de kok!
grelie .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
We werden netjes ontvangen. Er werd uitleg gegeven over hoe men met de AH restaurantaktie werkte. We konden meteen drinken bestellen en op ons gemak de menukaart raad plegen. Omdat ik vegetarisch eet hadden we wat vragen. De serveerster wist niet overal antwoord op en ging navragen. Perfect! De gerechten waren heerlijk.Heerlijke gebakken aardappelen en ook friet. Ook het dessert was verrukkelijk, en niet al te groot.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Weer met de AH-aktie hier geweest. Het was gewoon weer super. Familie hier voor het eerst mee naar toe genomen en ook zij vonden het voortreffelijk. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
kees V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Last minute geboekt bij Timmy's eethuis wegens verblijf in Moerdijk. Hele prettige keus, zeer vriendelijke begroeting en bediening en ook lekker en ruim voldoende eten, toen mijn echtgenoot zijn limoncello niet meer kon opdrinken omdat hij moest rijden kregen we een beker mee om mee te nemen kon hij in het hotel nog nagenieten van ons etentje!
Marga P.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten, mooie keuze uit gerechten. Jammer is alleen dat de bediening niet attent is en dat niet alleen bij ons maar we zagen dit bij meerdere tafels. Drankjes worden vergeten, borden niet afgeruimd en dat terwijl er iemand achter de bar niets stond te doen. Tevens waren ze wel druk bezig met het opdekken van tafels voor de volgende dag.
lidy.simons .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Het voorgerecht en de soep waren voortreffelijk, het hoofdgerecht, wij hadden sliptong genomen, vond ik gewoon, het sprong er niet uit, maar dan weer kijkend naar prijs en kwaliteit vergelijkend was het goed hoor! De bediening was vriendelijk, verder niets op aan te merken! Ik had een vol gevoel toen ik naar huis ging, dus de koffie met al dat lekkers wat ze erbij serveren hebben wij toch maar overgeslagen.
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Vanaf de buitenkant heb je andere verwachtingen dan dat er binnen wordt waargemaakt en dat in de positieve zin!
eten is echt prima! Een aanrader.
mail88 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Prima eten en uitgebreide kaart, van alles wat. De nagerechten zijn aan de grote kant, dus hou ruimte over. Als je net iets anders wilt dan op de kaart staan, gaan ze het voor je maken. Prima restaurant.
Xxandr K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Lekker gegeten ondanks de lauwe friet en te lang gekookte groenten. De voorgerechten zijn kwalitatief een stuk beter dan de hoofdgerechten en de porties zijn groot. Voor de prijs verwacht je een betere kwaliteit.