Timmy's Eethuys

Prins Bernhardstraat 6 4941 GH Raamsdonksveer Nederland Kaart

Over het restaurant Timmy's Eethuys

Op steenworp afstand van de Biesbosch

Al 12,5 jaar een begrip in de horecawereld van Raamsdonksveer. Volgens trotse eigenaren Mark en Daniëlle de Graauw onderscheidt Timmy’s zich van andere restaurants door het gebruik van verse producten. En dat ze dan ook nog eens precies weten wat ze daarmee moeten doen, zorgt ervoor dat men hier al jarenlang graag komt. Geef een diner bij Timmy’s een cultureel verantwoord tintje door eerst een bezoekje te brengen aan de 800 jaar oude vestingstad Geertruidenberg en jouw dag is compleet!

Meer informatie over restaurant Timmy's Eethuys

Jouw recensie over het restaurant Timmy's Eethuys

Hulsbosch .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Super gezellig restaurant. Geen speciaal AH menu, we konden kiezen uit de hele kaart. Mooi verzorgde gerechten.
We komen hier zeker nog een keertje terug.
Miranda M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Erg lekker gegeten met gerechten uit het seizoen. Personeel was heel vriendelijk we hebben ervan genoten gaan zeker nog een keertje terug
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
gezellig sfeervol restaurantje .best aan te bevelen ook voor ons die van ,,boven de moerdijk,, vandaan komen.
We waren daar in de buurt voor een jaarmarkt en hebben er een gezellig etentje aan vast geplakt.
Je kon kiezen uit een herfstmenu of van de kaart dus ruime keuze.
Zekere voor herhaling vatbaar
Dimphie V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ad M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Te veel geluidsoverlast door gesprekken van de gasten
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We werden netjes ontvangen , maar zagen al gelijk dat het veel te vol staat met tafeltjes . De mensen die er werken moeten zich tussen de tafeltjes heen werken en het is zeer rumoerig binnen . Het eten wat we kregen was heel lekker en goed . Ook werden we keurig geholpen en ondanks de drukte hadden we toch vrij snel ons eten . Samengevat , goed eten en vlotte nette bediening , maar het zitten is heel krap .
mart V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
we hebben lekker gegeten. We hadden 2 spaarkaarten van Ah actie. Dus dat was helemaal top!
We konden allevier kiezen uit het menu voor 24.50
groenrianne .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
we zijn op een zeer vriendelijke manier ontvangen en kregen alle gelegenheid om het menu te bekijken en het eten was van een heel goede kwaliteit met een heerlijk toetje als laatst van ons een zekere aanrader
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het was deze zondagavond druk, maar we maakten dan ook gebruik van de AH reataurant actie. We moesten lang wachten voordat we konden bestellen, maar het eten zelf na de bestelling was er erg vlot!
Lekker a la carte gegeten. De biefstuk van de mixed grill en de Timmy's spies was erg mals. Compliment voor de kok.
Patrick M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Voor de 2e maal gegeten bij Timmy's. Wederom was het weer heerlijk. De porties zijn zeer royaal. Sfeer is warm en gemoedelijk.
johan S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
bediening was goed en vriendelijk het eten was goed en voldoende een minpuntje was de tafeltjes staan nogal dicht op elkaar
peter-van-kempen .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
En leuk restaurant waar je voor een lage prijs heerlijk kan eten. de bediening was gewoon goed. Van te voren word duidelijk uitgelegd als je met de AH actie mee doet.
Komen hier zeker nog eens terug.
cbarendrecht6 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Was weer zoals gewoonlijk goed en gezellig en zeker een aanrader voor een ieder wat wij dan ook doen, en waar we dan later ook van horen dat het heel goed was en zeker weer een keer terug gaan.
Ineke A.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wij vonden het heerlijk,hebben erg genoten. gezellige sfeer leuke bediening en het eten was top.

groetjes nell en ineke.
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Prima gegeten en vriendelijke bediening. Heerlijk voorgerecht van gerookte paling, gerookte zalm en gerookte florel. Lekkere zeetong, goed gebakken.
Cees W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Een gezellig diner gehad. Goede kwaliteit van de gerechten. Prijstechnisch ook naar ons zin. Personeel was in ons ogen een beetje erg jong en kwam een beetje onbeholpen en verwarrend over. Wij vinden deze zaak toch aan te raden aan vrienden en kennissen en waren hier zelf al voor de derde keer..
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Voor en nagerechten waren prima in orde . Alles voldoende aanwezig
Jammer dat het vlees van beide was aangebrand.
Bediening was in orde. Voldoende ruimte om te zitten.
heuveltjes1 V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Is stonden weer andere gerechten op de kaart. Gezellige en attente bediening. Zeker weer voor herhaling vatbaar.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gezellig restaurant. Tafels staan vrij dicht op elkaar maar desondanks is er een leuke sfeer. Bediening is goed. Het menu is uitgebreid. Fijn is dat je gewoon van de kaart kunt bestellen en nadien de korting krijgt.
ben_lia_aarts .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
uitleg inzake AH-spaaractie was prima ;voor de rest weinig opmerkingen alles was goed verzorgd
de bediening was ook goed verzorgd.