Timmerfabriek

Koningsweg 37 4381 NA Vlissingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Timmerfabriek

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 18:00 - 23:30

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,2
Dion R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Dit jaar voor het eerst wezen eten in de Timmerfabriek, veel over gehoord! Mijn verwachtingen werden evenaard, het eten was erg goed. Er werden veel verschillende ingrediënten/producten gebruikt in de 10 gangen. Ook de dranken die erbij gedronken konden worden (wijnarrangement en/of verschillende bieren) waren een goede combinatie. De bediening was ook prima, erg enthousiast en wist veel te vertellen over het eten en drinken. Daarnaast was de locatie ook erg tof, in een grote industriële hal. Erg de ruimte, maar toch sfeervol. Zeker een aanrader!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Eten bij de Timmerfabriek is op meerdere vlakken erg goed te noemen. Allereerst de industriële uitstraling van het rauwe, monumentale pand wat toch bijzonder sfeervol is ingericht. Het eten is van een hoog niveau met een menu van de chef wat je bij elke gang weer verrast met bijzondere producten en smaken. Persoonlijke favorieten waren het buikspek, de melkkoe en de dessert plak. De wijnen die erbij geserveerd werden waren ook stuk voor stuk het genieten waard. Zeker een aanrader om hier in de zomermaanden te gaan eten!
Geer S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Mosterd na de maaltijd, want voorlopig is de Timmerfabriek gesloten. Maar we willen nog wel onze ervaring delen, want die was voortreffelijk. De omgeving is prachtig, het concept sterk, de prijs volledig waard. Want voor die 45 euro pp kregen we wel 10 meestal heerlijke gerechtjes. Creatief, met veelal eenvoudige ingrediënten maar van uitstekende kwaliteit. Uitschieters: de zomerbiet met sinaasappelrasp, noodles met goddelijk Zeeuws spek, de augurkendressing (een wonder van smaak en textuur), de kippenchips, de kaas na. Tip voor volgende jaar: liever niet twee warme hoofdgerechten gelijk serveren. Ze waren al wat lauw, maar het tweede gerecht moet je dus koud eten. Dat was geen succes. Lekkere wijnen per glas erbij, al voelden we ons wel enigszins in het pak gen.... toen die fles Aix rosé (niet per glas verkrijgbaar) voor 40 euro op de rekening bleek te staan. Dat is die rosé echt niet waard. Totaal 172 euro voor 2 personen is best veel, maar het was het waard. Bediening was uitstekend. Hopelijk volgend jaar weer!
Jannie198 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Nieuwsgierig geworden naar het eten bij de timmerfabriek.
Wij hadden hier veel meer van verwacht, locatie prachtig , bediening ook gewoon goed, maar het eten viel ons zo verschrikkelijk tegen. Sharring diner het is een leuk concept. Vooraf hebben we 4 verschillende voorgerechten gekregen iets met rode bietjes, gebakken schol deze was wel erg lekker nog wat andere gerechten. daarna hoofdgerechten een stukje zeebaars wat je normaal alleen op eet, en nog een koolsalade met kip uit een green egg, pff ik vond het echt zo n huisvrouwen koolsalade en ook een linzensalade. Wat wel erg lekker was, was het gestoomde broodje met kalfsvlees . De dessert tafel daar stond op chocoladetaart, een soort maanzaadcake, crème fraise met verse vruchtjes in een jampotje dat was wel erg leuk ( niet gegeten), en kaas. Ik heb een maanzaadcake genomen deze werd opgeleukt met een sinaasappel siroop.
Jammer ik vond het diner geen 45 euro per persoon waard.
Stropielekker .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Tsja misschien waren de verwachtingen iets te hoog, dit door de eigen ervaringen van vorig jaar en de berichten over dit jaar van andere mensen. Maar eerlijk gezegd had ik iets meer verwacht dan hetgeen we kregen. Het eten op zich is lekker, maar niet speciaal ofzo. Onze serveerster was vooral onwennig en zenuwachtig, de ingestudeerde verhaaltjes over het eten en de wijnen kwamen niet erg over. Volgens mij is dit concept en de schitterende locatie meer geschikt voor hetgeen vorig jaar geboden werd.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Prachtige ambiance en werkelijk héérlijk eten. Minpuntje is dat het menu voor de vegetariërs, op een enkele schotel na, hetzelfde is als voor de niet-veggies: maar dan gewoon zonder vlees en vis. Wijnen zijn exclusief en goed gematcht. Met 4 personen (incl wijnarrangement) moesten we 329 euro afrekenen.
Bourgondier- .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Bijzondere locatie, qua ambiance warmer dan verwacht op zo'n industriële plek. een prachtig menu, vooral de geplukte kip, het lam bij de tortilla's was heerlijk. Wel hebben ze een wisselend menu dus we zullen zeker terugkomen als dat nog lukt voor ze weg gaan om andere dingen te proeven. Enige tip voor het restaurant; een gastvrouw was erg nerveus en kwam gestressed over, sprak een ober aan in het restaurant, dat was niet zo netjes. Maar het restaurant blijft een topper.
Mschaik .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Een late lunch aan dit adres waar we van genoten hebben. Gezellig alles delen met zn tweetjes (sharing). Lekker glas chardonnay erbij en het weekendje Vlissingen was geslaagd. Prima restaurant.
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
wij hadden de eer om de eerste avond te mogen eten. Geen menukaart. Maar een menu. tot mijn verbazing worden de meest gewone dingen verheven tot geweldige gerechten. en de dingen die ik normaal niet zo graag eet, waren zodanig bereid dat zelfs ik ze heerlijk vond.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Al drie jaar op rij een zomerse verrassing aan de kade in Vlissingen. Wat betreft lokatie is er bijna niets in Nederland dat hier aan kan tippen. In een bijzonder mooie en oude fabriek is een sfeervol restaurant gefabriceerd met veel aandacht voor detail en sfeer.

Dit jaar wordt er gekookt door een nieuwe chef, wat gepaard gaat me een nieuw concept. Voordeel is dat er niet nagedacht hoeft te worden en dat de tafel in een aantal gangen vol komt te staan met diverse gerechten. Erg gaaf om de verschillende verse lokale producten te proeven. Mijn favoriet waren de ceviche van kabeljauw, de Noordzee octopus en het gestoofde lam. Heerlijke combinatie van smaken en ook flinke porties. De Zeeuwse kazen na doen niet onder voor hun Franse equivalent. De wijnen die geserveerd werden waren stuk voor stuk erg lekker.

Voor ons was het derde seizoen Timmerfabriek weer een stap verder qua smaak en sfeer. Van pop-up naar een volledig restaurant. Ben erg benieuwd naar de nieuwe toevoegingen aan het menu verder in het seizoen.