Timboektoe

Reyndersweg 1 1951 LA Velsen-Noord Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Timboektoe

Dagelijks: 10:00-22:00

• Mastercard , MobielPay , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Gratis parkeren , Huisdieren welkom , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Timboektoe

Mark V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het eten was prima, niet overdreven goed. Bediening zeer vriendelijk, kundig en attent. En met zo'n uitzicht zit je altijd goed
Gerdien V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten , leuke plek , het is net alsof je op vakantie bent
Colette V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
prima locatie met lekker eten en goede bediening!
van uitzicht over de havens en sluis van IJmuiden genoten.
voor herhaling vatbaar.
Ted S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Een 'winterse' avond in maart, maar een warme ontvangst. Lekker eten in een ongedwongen sfeer, cruise- en vrachtschepen passeren en de zee leeft mee. Hele aardige bediening en lekkere gerechten verrassend goed voor een 'strandtent', we hadden vis, rib en kip met lekkere apfelstrudel toe. De koffie is ook bovengemiddeld goed. Kortom we komen terug ook als de zon niet schijnt!
P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Prachtige tot de verbeelding sprekende plek
Goede heldere kaart tegen een redelijke prijs. Bediening was prettig en vriendelijk
Sharon G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
We hebben heerlijk geluncht en daarna een spelletje gespeeld met wat lekkers erbij. Ik was bij dat we gereserveerd hadden, want het was de hele middag druk! Jammer dat de deur elke keer open ging, want hierdoor hadden we het best wel koud. Ook was het fijn geweest als er iets vlugger zou worden afgeruimd, op diverse plekken bleef gebruikt servies best lang staan. We hebben een fijne middag gehad en komen zeker weer eens terug!
marco V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
De koks hebben zich duidelijk ingespannen voor de nieuwe kaart want de gerechten waren zowel creatief als heerlijk. En dan was de bediening ook nog eens super aardig.
Ivan A.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Zeer, zeer mooie omgeving met uitzicht naar de zee, de pier en de Noordzeekanaal. Aangename open haard. Goed menu met speciale bieren. Mijn Sandwich gekonfijte zuurkool was heerlijk.
Pascal K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een zeer goed restaurant, lekker eten, mooie porties, zeer smaakvol, lekker informeel, lekker bieren van de tap. En zeer betaalbaar. Een warm informeel restaurant in een winderige omgeving, zorgt voor een extra sfeer. Zeker een terugkomer! Smullen maar!
PetraWij .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Hele gezellige sfeer, mix van allerlei soorten mensen, met en zonder kinderen en hond. Aardige betrokken bediening. Lekker eten.
Madeleine D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Wat een fantastische plek is dit toch!!!!
Bediening door leuke mensen, eten goed. Zomer,winter, binnen en buiten altijd fijn om er te zijn.
P.J. V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Altijd leuk in Timboektoe. Leuke warme sfeer en gemêleerd gezelschap. Hard werkende studenten (denk ik) in de bediening die altijd opgewekt. Afwijken van normaal menu no problem.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Relaxed als altijd. Lekker layed back sfeertje bij Timboektoe. Leuke bediening! Geen alledaagse gerechten, maar een originele kaart.
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk geluncht met collega's tijdens een personeelsuitje op het strand. In de ochtend nog regen dus allemaal aan de koffie maar 's middags brak de zon door dus lekker geluncht met verse jus. Later die middag afgesloten met een borrel op het terras die helaas pas na 40 min. werd gebracht maar wel lekker!
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Het eten was prima maar alleen de kip was eenbeetje te droog helaas,maar de toetjes maakte alles weer goed deze waren overheerlijk????
Steven D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Lekker eten, verse producten. Wij moesten met de kinderen wel wat lang wachten, wellicht omdat we vroeg waren (17:00uur)
tr. N.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Vriendelijk personeel, gezellige sfeer en heerlijk gegeten met ons gezin. Muziek zou iets zachter mogen. Elkaar verstaan was soms moeilijk. Boeiend uitzicht op het komen en gaan van de zeeschepen. Kortom een aanrader!
Tony H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Keuze van de kaart en van de dag is weliswaar niet top en in de rij aan de bar om het eten te bestellen ook niet maar het zeer vriendelijke personeel (eten wordt wel op tafel uitgeserveerd!) en het schitterende uitzicht / ambiance in het algemeen maakt heel veel goed!
celtica .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Fijne tent. Zeer vriendelijke bediening. Vegetarisch gerecht was goed. Ik ben van plan in de toekomst hier vaker te gaan eten. In combi met een uur blokarten is zeer aan te bevelen!
trudywassink .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Nergens aan te ontkomen: veel te harde muziek. Rappen, bij een avondje uit eten aan het strand! Zelfs als dove vond ik het een ramp.
Beste mevrouw Wassink,
Spijtig te horen dat u geen goede ervaring bij ons hebt gehad, jammer ook dat u uw klacht niet op de avond zelf kenbaar heeft gemaakt, dan hadden wij voor u wellicht een andere tafel wat verder bij de speaker vandaan kunnen aanbieden.

Met vriendelijke groet,
Het team van Timboektoe