Timboektoe

Vrijdag: 10:00-22:00
Zaterdag: 10:00-22:00
Zondag: 10:00-22:00

• Pin , Visa
  • Af te huren , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Timboektoe

PetraWij .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Hele gezellige sfeer, mix van allerlei soorten mensen, met en zonder kinderen en hond. Aardige betrokken bediening. Lekker eten.
Madeleine D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Wat een fantastische plek is dit toch!!!!
Bediening door leuke mensen, eten goed. Zomer,winter, binnen en buiten altijd fijn om er te zijn.
P.J. V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Altijd leuk in Timboektoe. Leuke warme sfeer en gemêleerd gezelschap. Hard werkende studenten (denk ik) in de bediening die altijd opgewekt. Afwijken van normaal menu no problem.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Relaxed als altijd. Lekker layed back sfeertje bij Timboektoe. Leuke bediening! Geen alledaagse gerechten, maar een originele kaart.
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk geluncht met collega's tijdens een personeelsuitje op het strand. In de ochtend nog regen dus allemaal aan de koffie maar 's middags brak de zon door dus lekker geluncht met verse jus. Later die middag afgesloten met een borrel op het terras die helaas pas na 40 min. werd gebracht maar wel lekker!
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Het eten was prima maar alleen de kip was eenbeetje te droog helaas,maar de toetjes maakte alles weer goed deze waren overheerlijk????
Steven D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Lekker eten, verse producten. Wij moesten met de kinderen wel wat lang wachten, wellicht omdat we vroeg waren (17:00uur)
tr. N.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Vriendelijk personeel, gezellige sfeer en heerlijk gegeten met ons gezin. Muziek zou iets zachter mogen. Elkaar verstaan was soms moeilijk. Boeiend uitzicht op het komen en gaan van de zeeschepen. Kortom een aanrader!
Tony H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Keuze van de kaart en van de dag is weliswaar niet top en in de rij aan de bar om het eten te bestellen ook niet maar het zeer vriendelijke personeel (eten wordt wel op tafel uitgeserveerd!) en het schitterende uitzicht / ambiance in het algemeen maakt heel veel goed!
celtica .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Fijne tent. Zeer vriendelijke bediening. Vegetarisch gerecht was goed. Ik ben van plan in de toekomst hier vaker te gaan eten. In combi met een uur blokarten is zeer aan te bevelen!
trudywassink .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Nergens aan te ontkomen: veel te harde muziek. Rappen, bij een avondje uit eten aan het strand! Zelfs als dove vond ik het een ramp.
Beste mevrouw Wassink,
Spijtig te horen dat u geen goede ervaring bij ons hebt gehad, jammer ook dat u uw klacht niet op de avond zelf kenbaar heeft gemaakt, dan hadden wij voor u wellicht een andere tafel wat verder bij de speaker vandaan kunnen aanbieden.

Met vriendelijke groet,
Het team van Timboektoe
robo64 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Eten was lekker maar niet heel bijzonder. Dus gewoon goede hap in een leuke entourage aan het strand. Prijs/kwaliteit redelijk. Er werd goed geluisterd naar speciale wensen en er was ook ruim genoeg.
Er werd meteen gevraagd of we wat brood en tapenade wilden. Dat kostte €5. Goed om te weten wellicht.
Silvia .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Dit blijft toch met stip mijn favoriete strandtent. Wat een laidback sfeer, wat een uitzicht. Lekker gelunchd met een verse tomatensoep en een broodje markreel. Dit is een plek waar je het gevoel hebt dat niet alles om geld draait. Tot de volgende mooie dag!
vissen70 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Wat een gezellige avond en wat een leuke (jonge) bediening. Eten was heerlijk. Nog maar 1 keer eerder (jaren geleden) zo lekker gegeten op het strand. Echt een aanrader.
Hugan A.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Even een hapje eten aan het eind van een mooie dag. Dat kan hier zeker. Mooie kaart. De saté was subliem. Erg mals en goed op smaak. Iets van rauwkost erbij (atjar of zo) zou het helemaal af maken.
plock .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Vanavond een heerlijk hapje gegeten bij Timboektoe. Een ontzettend gastvrij restaurant met uitermate vriendelijk personeel. Gekozen voor de Tikka Masala, deze was echt heerlijk, met lekker veel stukken kip erin! Compliment ook voor de kindermaaltijden, hoeveelheid was perfect, en dochter heeft heerlijk genoten. De locatie is natuurlijk ook fantastisch, echt een aanrader om eens in een relaxte sfeer lekker te eten!!!
willem3110 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Heerlijke plek. Erg gezellig ingericht, mooi uitzicht bij alle weersomstandigheden. Erg fijne bediening, en prima lunch gerechten.
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Gezellige strandtent. De prijs/kwaliteit verhouding was dik in orde. Goede service. De toiletten hadden wel iets verzorgder en schoner gemogen.
Hi Liesbeth, dankjewel voor je recensie! De verouderde toiletten zijn inderdaad een puntje van aandacht, komende najaar gaan wij een verbouwen en zullen er hagelnieuwe toiletten komen.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Eten slecht en onder de maat, weinig smaak en veel te duur, bij de salade moesten we nog een dressing vragen, een grote berg patat was het enige wat lekker was, kip nog rood van binnen, vliegen op de tafel, we waren met drie personen 90 Euro kwijt, voor veel minder kunnen we elders lekkerder eten, we komen daar niet meer terug.
Beste heer,

Jammer dat u wel de moeite neemt om deze recensie op zowel Tripadvisor als Iens te plaatsen, maar dat u niet vermeld dat mijn medewerker twee soorten dressing is komen brengen toen u aangaf dat u de vond dat er te weinig dressing op de salade zat. Ook jammer dat u niet vermeld dat diezelfde medewerker u heeft uitgelegd dat de kip langzaam (enkele uren) op een lage temperatuur wordt gegaard waardoor het vlees door en door gaar is en mals & sappig blijft, door de garing op lage temperatuur verkleuren echter niet altijd alle rode bloedlichaampjes en kan het gare vlees toch wat rood zijn.

Ps. wanneer u €17,50 voor een 100% biologisch gerecht met kip (uw 2e gast had onze eveneens biologische biefstuk van €16,50) te duur vindt bent u inderdaad helaas het verkeerd paviljoen binnen gelopen..
Albezet .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Timboektoe zit op een fijn plekje en je kunt er heerlijk zitten uitkijken over het strand. Alleen van de prijzen viel mijn mond open: bijna 9 euro voor vijf kleine, niet bijzonder smaakvolle garnalenkroketten ging me echt te ver. Het smaakte weinig naar garnaal, meer als een gewone kroket waar toevallig ook garnalen in zitten. Tip: zelf limonade maken is niet moeilijk of kostbaar, ik voelde me met de 'dirty water' (die op basis van ordinaire siroop uit een fles bleek) een beetje bekocht. De bediening was vriendelijk, maar mag iets alerter zijn op het afruimen van borden. Heb een uur tegen de appeltaart van de vorige gasten aangekeken, en zelfs bij het brengen van meerdere bestellingen werd het nog niet meegenomen. Nog een tip: niet zo stekelig reageren op recensies, het siert niet.
Dankjewel voor je recensie. De garnalenkroketten zijn inderdaad niet goedkoop, maar dat komt puur door de duurdere inkoop van duurzaam gevangengarnalen. Dat ze niet goed op smaak zijn is uiteraard niet de bedoeling en gaan we mee aan de slag met onze leverancier! Ook je punt van het tijdig afruimen van tafels nemen we uiteraard mee, want dit hoort natuurlijk niet.