Timbers Brasserie

Meer informatie over restaurant Timbers Brasserie

Voordelig
Ingrid G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
met 4 volwassen en twee kinderen heerlijk gegeten vanavond! echt niks op aan te merken, vriendelijk personeel, leuk voor kinderen! wij hebben genoten!
Leslie V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Hier geldt het principe: de gedachte is goed, de uitvoering minder. De uitstraling is goed voor een brasserie! Voor de kinderen hebben ze een heel goed concept : het onbeperkt Bollo menu. Ze kunnen van alles zelf pakken. Wij hadden beide een schnitzel (woensdag is schnitzeldag). Die had veel beter gekund maar was voldoende. De voorafjes waren resp. tomatensoep (volgens ons uit een pakje met cherrytomaten toegevoegd) en een Ceasarsalade. De salade was goed maar mag de naam ceasar mijnsinziens niet dragen. De bediening was helaas af en toe traag. Al met al wel een voldoende, wel een gemisde kans.
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Afgelopen week hier twee keer gegeten en dat was prima!
Producten uit de omgeving worden gebruikt en zeer smaakvol opgediend, een aanrader.
Hiervoor hoef je echt niet naar het dorp te rijden.
SophieRehberg .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Van een restaurant op een vakantiepark hadden wij geen hoge verwachtingen - maar niets is minder waar. Bijna alle gerechten worden met biologische producten uit de streek bereid en er staat een serieuze kok in de keuken. De bediening is alert en vakkundig. Entrecote smaakte heerlijk en de zalm als voorgerecht echt een traktatie. Super leuke verrassing dat dit zo een goed restaurant is. Aan het interieur kan er nog gewerkt worden - maar ga vooral door met lekker eten maken!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Even snel een hapje op het Park. lekker makkelijk. Mijns inzien ook de enige reden om hier te eten. Vooraf brood met olie en zout, zelf te mixen. Het brood was nog niet op of het hoofdgerecht kwam. Fish & chips: degelijke blok witvis (gefrituurd), frites waren lekker. De saté van de overkant van de tafel was minder qua smaak (en wat armetierig).
Yolanda W.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
We hebben hier nu 4 keer gegeten, vorig jaar zomer, eind augustus, en vorige week twee keer. Van een dergelijk restaurant op een park hadden we geen hoge verwachtingen, maar we hebben echt elke keer lekker en gezellig gegeten. Super vriendelijk personeel, snelle bediening, niet te duur, lekker wijntje, gevarieerde kaart, en alles smaakt prima. Het is wild seizoen, dus vooraf carpaccio van gerookte eenden borst genomen en mijn man pittige kerrie soep. Als hoofd gerecht had mijn man wildpeper en de andere dag wild zwijn. De schelvis vond ik niet bijzonder maar niets mis mee. Ribeye met kruidenboter was prima. Lekkere patat en de andere dag aardappeltjes uit de oven. Voor een toetje zaten we helaas te vol.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Timbers Brasserie is een keurig restaurant op Landal-Holten. Maar daar bleef het bij. Alhoewel we gereserveerd hadden en het niet druk was, werden ons (opa/oma met dochter en kleinkinderen) twee tafels bij een tochtige deur aangeboden. Toch maar om een andere mogelijkheid gevraagd en dat kon uiteraard. Het eten werd een droeve vertoning. In plaats van droge sherry werd eerst medium ingeschonken. Onkunde van bediening dus. De uiensoep a € 4,75 was "niet om over naar huis te schrijven". Smakeloos. De zalm smaakte lekker en de mix-grill stelde weinig voor. Een stukje kogelbiefstuk dat waarschijnlijk van ons bord gewaaid zou zijn als we bij die tochtige deur hadden gezeten. Spareribs twee botjes met wat vlees, niet gaar weinig smaak. Kipsaté redelijk. "U kunt bijvragen" werd ons gezegd toen twee zakjes patat en een bakje sla werden opgediend. Alhoewel we met zijn vijven waren, was er nauwelijks voldoende frites (die goed smaakte) voor drie personen. Dus bij gevraagd. Vervolgens vermeldt de rekening "extra frites € 2,-". Ook de gemengde sla stelde weinig voor. Samengevat: matige kwaliteit, kleine porties (mix-grill) en geen vriendelijke prijzen. Zo houd je het in de horeca vast niet lang vol.