Timber's

Looweg 47 8095 PS Het Loo Oldebroek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Timber's

Bleach26 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Lunchformule is een groot succes, je kunt kiezen uit 3 verschillende (royaal) belegde broodjes. Onder andere zalm, kip, mozzarella, kroket en boerengroente met spek. Je krijgt er een glas melk en een kopje soep bij, en dat alles voor 10,-.
Harvey S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Bij mooi weer zit je hier heerlijk op het terras waarbij je leuk over het water heen kijkt. Het eten was gewoon oké maar niet erg bijzonder. Bediening was, zoals op de meeste Landal parken, erg goed! Dit valt echt op. Als je op dit leuke park op vakantie bent kan je hier gerust een avondje lekker gaan eten.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Onze 1e kennismaking met eten in een bungalowpark, we huurden geen bungalow maar het het was die avond het dichtstbijzijnde restaurant. De naam Landal landgoed 't Loo belooft wat, de entree is indrukwekkend maar 365 keurige bungalowtjes achter een slagboom.... het is onze smaak niet. We kregen een tafeltje op het terras met uitzicht op het meertje. De bediening was heel vriendelijk en vlot. Er was een verrassend gevarieerde kaart met voor elk wat wils, ook seizoensprodukten. We bestelden elk 2 voorgerechten van het seizoen en een schaal frites, dit was qua hoeveelheid voldoende.
De aspergesoep met bieslook was heerlijk, de krokant gebakken lamszwezerik was niet krokant, de gegrilde asperges daarbij sappig en goed. Het geheel vonden we middelmatig, ook al gezien de vrij forse prijzen.
Savatara .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Heerlijk met vrienden een week verbleven in dit prachtige park, een aantal malen in dit restaurant de lunch gebruikt, prima service, zeer vriendelijk en heerlijke lunchgerechten, een aanrader de heerlijk clubsandwich.
Groot compliment en komen graag terug
Fj V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Heerlijk gegeten op een super gezellig terras. Mooi uitzicht over het water. De vissoep was leuk gepresenteerd wat goed aansloot met de vakantiesfeer. Entre cote was mals met mooie dikke frieten erbij. Appeltaart in een wekpotje deed me denken aan vroeger. Heerlijke Pinot Noir erbij gedronken. Prettige bediening, goed aan gestuurd door de F&B manager. Goede ervaring met Landal restaurants. Complimenten over de uitgebreide kaart.
Dave57 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Na een prima lunch op de dag van aankomst, later die week een tafel gereserveerd voor het diner. Ambiance in de restaurants op parken houdt meestal niet over en dat was hier ook het geval. Op de bediening viel niets af te dingen, vriendelijk en attent. Het wild als hoofdgerecht viel toch wel tegen. Aan de opmaak was niet veel aandacht besteed en ook qua smaak hield het niet over. Het stoofpeertje was koud, hard en smakeloos en de wildpeper was matig. Friet bij een wildschotel is m.i. not done, maar dat het geserveerd wordt zal wel met de gemiddelde smaak van de bezoeker te maken hebben.
Samengevat: matig eten voor een matige prijs, dat dan weer wel. Voordeel: je eet vlakbij je bungalow op het park, dus niemand hoeft te bobben.
Savatara .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Tijdens ons verblijf op dit park ook lekker een keer geluncht, normaal gesproken zijn wij niet zo gecharmeerd van de eetgelegenheden op het park
Echter hier genoten van goede hamburger + en een sandwich met wijn en goede koffie en muntthee ( vers) gewoon zo als het moet zijn, waarbij het bedienend personeel in positieve zin genoemd mag worden ( zeer vriendelijk) Dank!
Appels E.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2014
Timber´s is de restaurantketen van de Landal Greenparks, en de kwaliteit komt overeen met de kwaliteit van de Landal parken: meer dan redelijk zonder echt uit te blinken, bovengemiddeld zonder echt heel goed te zijn. Landal werkt milieuvriendelijk, en voor het eten werken ze samen met lokale producenten, sympathiek en duurzaam. Het lamsvlees dat ik had was bijzonder goed gegaard in lokaal bier, jammer dat de bijgerechten bestonden uit een saaie salade en friet die volgens mij niet vers gemaakte was. De bediening is over het algemeen vriendelijk en prettig informeel, maar af en toe ook wel wat traag. Ambiance is wat je kan verwachten van een vakantiepark, niet zo heel sfeervol, beetje saai met ook nog eens redelijk harde muziek. Gelukkig was het mooi weer en zaten we dus op het redelijk aangename terras met uitzicht op de speelvijver.