Tim Hong

Service8,2/10
Decor7,3/10
Brigitte O. Gastronoom (68 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Dit restaurant heeft een tijdje een dip gehad, waarin het gewoon minder lekker was, maar is inmiddels weer helemaal terug op koers. De bediening is uiterst vriendelijk en grappig en zeer alert. De kaart is (zoals je dat bij een "Hollandse" Chinees mag verwachten) zeer uitgebreid. Waar ik voor terug blijf gaan, is de indrukwekkende selectie tipans op de kaart. Een sizzling gerecht met vis, vlees of schaaldieren naar keuze met groenten wat nagaart op een gietijzeren plaat aan tafel. Erg lekker. Porties zijn zeer ruim en redelijk geprijsd. Huiswijn is redelijk.
B.J. D. Gastronoom (25 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Heerlijke tong met mihoen gehaald., heel smaakvol.
Het was druk, maar desondanks snel en vriendelijk geholpen.
Tim Hong is weer helemaal top.
AstridBosch . Fijnproever (5 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Genoten van een overheerlijke Indische rijsttafel; goed gevulde soep vooraf (haaienvinnensoep in mijn geval), en daarna een super rijsttafel met veel keus in soorten heerlijk vlees en met zorg bereid. Tot slot koffie of thee met een echte chinese trommel met allerlei koekjes en bonbons.
De bediening was heel vriendelijk.
Voor herhaling vatbaar.
Gerald19 . Gastronoom (16 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Niet voor de eerste keer maar het weekend weer heerlijk chinees gehaald. Altijd goed, snel geholpen en lekker gegeten thuis. Leuke mensen die een gezellige warme sfeer met elkaar uitstralen. Bedankt voor de heerlijke maaltijden en tot volgende keer!
Macfrank . Bourgondiër (3 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Lang geleden (20 jaar geleden) kwam ik vaak bij deze Chinees. Verhuist uit Vlaardingen maar kwam pas weer eens in de buurt en omdat ik geen tijd had om naar een restaurant te zoeken weer bij mijn oude Chinees terug gekomen.
Heerlijk gegeten beef in zwarte bonen/rode wijn saus. Hierbij een zalige pittige bami, beide stonden denk ik 20 jaar geleden niet op de kaart.
Toen ik later op Iens keek stond de teller daar op een 6 voor de kwaliteit voor het eten.
Ik eet vaak buiten de deur en meestal geeft het cijfer een aardige indruk van de kwaliteit maar hier moet iets aan de hand zijn.
Had ik geluk, nee want ik ben deze week weer geweest en de Chinese bami met babi panggang was ook prima.
Misschien is de keuken de laatste maanden sterk verbeterd of zijn er mensen aan het recenseren geweest die andere bedoelingen hadden.
De service was beide malen prima . Aardige dames en een aardige heer. Als laatste de locatie. De Chinees zit in een troosteloos winkelcentrum uit de 60er jaren. Geen terras of prachtig uitzicht maar binnen ziet het er beter uit dan bij de meeste chinezen.
Samengevat, een prima restaurant waar ze de laatste 20 jaar niet stil hebben gezeten.
Arline T. 1e beoordeling (1 recensie) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
We gaan een aantal jaartjes vlak voor de kerst met familie uit eten bij Tim Hong. Altijd heel gezellig. Maar evenals vorig jaar was 't eten zeer matig, tot slecht. Ik had menu nr. 201. 't Vlees was taai en er zaten veel zenen of dikke stukken vet in. Elk stukje vlees heb ik in stukjes die eetbaar waren, gesneden. Ik heb nauwelijks de helft gegeven. Andere familieleden vonden 't eten vooral ook flauw/smaakloos. Ik heb uit respect voor mijn tante die ons uitgenodigd heeft, niet geklaagd.
Maar zoals altijd: bediening en entourage waren goed. 't Was weer heel gezellig. Volgend jaar vast weer, maar dan neem ik niet nr. 201. Arline
Tokesnijder . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Wij komen al vele jaren bij Tim Hong en eten er altijd erg goed, ik begrijp de negatieve reactie's niet.
Wij nemen altijd menu de chef en dit is een super smakelijk menu met veel variatie.
Als er iets niet naar wens is lossen zij dit altijd op maar u moet dit dan wel melden bij de eigenaar ( deze meneer is zeer aardig) en geen negatieve recensies plaatsen
Er zijn mensen die al 35 jaar elke week uit s'Gravezande komen omdat ze het er zo goed vinden, dat zegt genoeg.
Ga zo door Tim Hong!!!!!!
Anitasuiker . Bourgondiër (3 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Gisteren mijn verjaardag gevierd eten was zoals altijd heerlijk bediening erg vriendelijk wij worden hier altijd als een gast behandeld en je voeld je echt in een restaurant. Wij komen hier regelmatig en altijd is het gezellig en lekker er wordt moeite gedaan om het Naar je zin te maken Ook met bepaalde wensen van moeilijke eters Mijn dochter en kleindochter en mijn vriend had dit georganiseerd mijn zwager en schoonzus uit Drenthe waren er ook het was geweldig en iedereen ging voldaan naar huis
Bertdonker . Bourgondiër (3 recensies) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Vandaag weer eens afgehaald. Eten was altijd goed maar nu zeer zeer matig. Rijst was klef, fujunghai smakeloos, loempia klef zonder kip en alleen maar taugé. Ons zie je er niet meer.
Ago011 . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Gegeten met 25 collegae ivm een jubileum. Speciaal menu samengesteld in samenspraak met de eigenaar. Zaak was voor de helft " verbouwd" zodat je met zo' n groot gezelschap toch het gevoel had een groep te zijn en niet allemaal aan tafeltjes zat.
Eten was perfect, Van verschillende collegae vragen gehoord over bepaalde gerechten: hoe heten ze, kan ik ze bestellen bij mijn chinees. Denk Ossehaas op een bedje van ijsbergsla als voorgerecht.
Mark S. Gastronoom (11 recensies) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Vandaag weer eens bij Tim Hong wezen eten. Bediening op en top. Allemaal vriendelijk en behulpzaam. Helaas was het eten zeer slecht. Er zat geen smaak aan de kip kerrie en de pannekoekjes met eend waren een aanfluiting. Een soort deeg schijf (leek gekookt) met eend erin. Om het geheel nog wat smaak te geven veel te veel pepers erbij. Jammer dat het eten zo'n slechte kwaliteit heeft. Je wenst dat personeel zoveel meer toe.
Joke S. 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Heerlijk gegeten op uitnodiging van mijn vriendin Connie om haar 65 ste verjaardag te vieren samen met haar man en familie en vrienden. Het was erg gezellig het eten was goed en de bediening top.
Eten1744 . Gastronoom (53 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Met een gezelschap van 4 personen voor de eerste keer gegeten bij deze chinees. Gekozen voor de Indische rijsttafel. Deze bestond uit veel verschillende gerechten, erg lekker. Een van de personen wilde graag zonder smaakversterkers, dit was geen probleem. Hier komen we nog zeker veel vaker terug.
Juan B. Gastronoom (26 recensies) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Speciaal voor mijn 50-ste verjaardag een behoorlijke bestelling gedaan om af te halen. In het verleden hebben wij hier diverse malen met veel plezier en naar alle tevredenheid gegeten. De Foe Youg Hai (vaak "maatgevend") met kip was niet oke, smaakloos en zwaar onder de maat. Bij de kip kerry kreeg je weinig kip maar veel te grote stukken paprika er bij . Bij de ossenhaas kreeg je veel te grote stukken vlees (niet in verhouding met het gerecht en veel te weinig) met heel veel groente en saus. De sate ajam was minimaal. Ook een tegenvaller was de bami. Niet de lekkere grote slierten die we gewend zijn maar een kleinere sliert. Tevens was alles niet goed op temperatuur en moesten wij ruim een half uur langer wachten dan de afgesproken tijd. Jammer. Hier komen wij niet snel meer terug.
Soeshma . 1e beoordeling (1 recensie) 1 /10
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Vandaag dachten we voor het eerst om bij Tim Hong eten te halen. Eerste keer en laatste keer, al moeten we een dag zonder eten slapen! Wat een slechte service zeg! Bestellen we nasi goreng met gesneden kip, krijgen we tjap tjoy! Belt mijn man netjes dat er een verkeerde bestelling meegegeven is, zegt ze nee hoor, dat is kip met groenten dat hoort bij de nasi goreng. Mijn man zegt nog nou we hebben ook een nasi goreng besteld waarom zitten er daar dan geen groenten bij? De medewerker van Tim Hong bleef maar zeggen dat we dat gewoon konden eten, mijn man heeft herhaaldelijk aangegeven dat hij allergisch is voor bepaalde dingen waardoor hij het niet kan eten. Uiteindelijk mochten we iets anders halen. Mijn man weer er naartoe, moest hij gewoon betalen! Zelfs bij de een fastfoodketen zijn ze klantvriendelijker! Ik snap niet dat veel klanten die ik verzorg hun verjaardagen vieren met familieleden bij Tim Hong, die arme oudjes weten vast niet beter, wordt eens tijd dat ik ze kennis maken met ECHTE restaurantjes. #zucht
Georgette T. Gastronoom (21 recensies) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2014
Telefonisch besteld en vriendelijke ontvangst! Het gerecht stond precies op de juiste aangegeven tijd klaar.Bami Goreng speciaal met een kiploempia.De loempia was erg vet, omdat het doosje wat eromheen zat helemaal doorweekt was van het vet. In de tas ging het ook lekken en ook in de auto.
Bij thuiskomst even gedept met keukenpapier, maar het vet was zodanig veel, dat het korstje van de loempia meteen uiteen scheurde. ( niet knapperig.) Vulling was overigens wel vers. De bami had teveel ham en te weinig groente. Wat heel jammer was, was dat het stokje saté en de kip niet in gescheiden bakje zat. De saté saus en de zoetzure saus, waren dus gemengd, ook vanwege het autorijden en het vlees zat samen bij elkaar in 1 grote bak. Niet lekker en bovendien was de saus te weinig ( de satésaus minimaal). Portionering ruim voldoende. Saus niet lekker. Dit gerecht was in mijn mening ruim onvoldoende. Het eten was wel goed op temperatuur. Ik had bewust een simpele maaltijd besteld, omdat dit dan een prima graadmeter is, om te zien wat je kunt verwachten. Helaas voor mij niet voor herhaling vatbaar. Het restaurant is gevestigd in een klein winkelcentrum en heeft ook veel ruimte om te zitten en daar te dineren.
Ingrid G. Fijnproever (8 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2014
Gisteravond bij Tim Hong met vrienden heerlijk gegeten.
Wij hadden een speciale rijsttafel voor 4 personen met verschillende gangen.
De sfeer was ontspannen, gezellig, de bediening uitstekend.
Het decor is traditioneel Chinees waarop niets valt aan te merken.
Wij hadden een gezellig plekje aan een ronde tafel waarop een groot glazen draaiplateau stond wat erg makkelijk was.
Het eten was top, wij eten regelmatig Chinees maar wij waren echt verrast door de gerechten en kwaliteit die we hier kregen. Het restaurant ligt niet bij ons om de hoek, maar we komen hier zeker nog een keertje terug.
Lisette V. Fijnproever (8 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Tim Hong's decor is al jaren hetzelfde, niet heel bijzonder, maar prima voor een Chinees restaurant. De bediening is altijd aardig, en attent. Het eten is ok, we hadden met een groep redelijk wat verschillende gerechten, waarvan de kwaliteit nogal verschilde. De babi pangang van de tipan was eigenlijk het beste van de hoofdgerechten. De soepen bevielen ook prima, en de hors d'ouvres die ik als voorgerecht had waren goed. Helaas waren andere hoofdgerechten niet zo heel lekker, zoals bijvoorbeeld een van de kip en ossenhaas gerechten.
LJA . Gastronoom (12 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
In een gezelschap van 18 mensen hebben wij gegeten bij Tim Hong. Er was van te voren afgesproken wat er op tafel zou komen. Het vlees was niet knapperig geroosterd, zoals de babi pangang en ook de ossenhaas was zompig.
Het duurde ruim twee uur voordat we de hoofdmaaltijd kregen. Daarentegen was de bediening er vriendelijk.
Henk M. Gastronoom (73 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Sinds mijn vorige recentie is de kwaliteit van het eten bij Tim Hong niet verbeterd, het is nog steeds op zijn best middelmatig. Maar bij Tim Hong kan je gezellig zitten met familie of vrienden en de rekening is niet torenhoog. De vriendelijke service van het personeel draagt ??bij aan de relaxte sfeer. Feitelijk is er bij Tim Hong niet veel veranderd sinds mijn recentie van een jaar geleden. Echter, het zegt wel iets over de situatie met het restaurant-aanbod in Vlaardingen, dat we na lang nadenken toch Tim Hong hebben geselecteerd voor dit familie-uitje.