Tilt

Meer informatie over restaurant Tilt

Maandag t/m Woensdag 12:00 - 02:00
Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 04:00

Lang

Jouw recensie over het restaurant Tilt

DeVreter .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Toen de ober zei: “Willen jullie nog wat drinken? Nee toch?” ontstond er een error in mijn hoofd. Ik denk dat het goed is dat we daarna ook zijn weggegaan en nooit meer terugkomen. Wel lekkere appeltaart gegeten op zich. En de thee was heet en de kachel stond aan. Gastvrijheid lag dus nog ergens in een doos in de kelder waarschijnlijk.
Natasja D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Het sterft langzaam uit: een café waar je ook even een goeie (dag)hap kan eten voor een redelijk prijs. Tilt is er gelukkig nog zo een! In een tijd waar tegenwoordig alles een concept of thema moet hebben is tilt een verademing. Ik kom hier voor een drankje na het werkt, nachtelijke avond doorzakken en als ik even snel een hapje wil eten zonder al teveel poespas.
Fijne kaart met goede hamburgers en saté. Ook de bierkaart is ruim en voor elk wat wils. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar een goed bereid gerecht in een eetcafe en je wordt niet teleurgesteld!
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Tilt heeft een sfeervol decor,een aardige selectie speciaalbieren, matig eten, maar vooral een waardeloze service!! De hele avond lang werden we genegeerd door de bediening, die blijkbaar geen bestellingen op wilde nemen en ons kortaf en zelfs snauwerig behandelde. Ons hoofdgerecht zou vergezeld worden van een portie friet, waarnaar we hebben moeten navragen en die uiteindelijk pas werd geserveerd toen we de rest van ons eten al op hadden. Dieptepunt was dat iemand van de bediening gloeiendhete thee over één van ons heengooide waardoor diegene naar huis moest om haar brandwonden te verzorgen. Als "tegemoetkoming" werden er drie drankjes van de rekening gehaald (we waren met vieren). Wij gaven aan dat we dit niet voldoende compensatie vonden, gezien het feit dat onze vriendin, door een fout van hun, ons avondje uit had moeten afbreken en de komende tijd nog met brandwonden zou zitten. Echter kregen we een grote mond terug en de mededeling dat meer compensatie absoluut niet bespreekbaar was! Ons zie je dus niet meer terug bij Tilt.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
niks mis mee, gewoon een goed biertje, borrelgarnituur en vriendelijke bediening in een tent die er ook nog eens gezellig uit ziet
hidje22 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2013
Heerlijk eetcafe. Lekker ongedwongen sfeertje en altijd prima eten aan tafel of lekker aan de bar. Ook vaak originele lekkere Utrechtse biertjes op de tap.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Gezellig eetcafe. Het eten is niet heel briljant, wel ok. Borrelhapjes zijn echter wel erg goed! Vriendelijk personeel, sfeer altijd top! Ik heb er ook wel eens geluncht, dat was ook wel prima. Ik ga hier vooral heen voor een drankje met een borrelhapje en de leuke sfeer!
Joost R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2013
Op het terras een maaltijdsalade gegeten als daghap (Caesarsalade met krokante kip). Disgenoot had visfilet. Prima snelle hap, niet heel bijzonder, maar genoeg verse groenten en Vlaamse frites erbij. Nadeel van het terras zijn dan weer de rokers.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Het eten en de sfeer is prima voor een buurtkroeg. Ik heb genoten van de kipsaté met verse dikke frietjes. Maar het personeel en de service is super slecht. Bij het organiseren van een borrel werden eerst de beperkingen uitgelegd voordat gevraagd werd wat de wensen waren. Ik ben tijdens de borrel verschillende keren gaan vragen of we nog een rondje konden krijgen. Dat de glazen al 10 min leeg waren, werd niet opgemerkt. Ook de gevraagde rekening werd niet gebracht. Toen ik zelf maar naar de bar liep om te betalen, moest ik eerst wachten tot het personeel zijn frietjes en koffie ophad. Ze zijn ongeïnteresseerd, er is geen oog voor de klant.
Rory D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Niks bijzonders, een eetcafe op een mooie plek. Ik herken mij niet in de wisselende recensies, mijn sate was prima. Goeie verse groente met prima friet. Gewoon ok.
Matthijs R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2012
Leuk café om regelmatig even aan te schuiven, maar het eten mag nog wel wat beter worden, al is het stukken beter dan enkele jaren geleden. Wat vaker een nieuwe kaart en net wat spannendere gerechten zou van Tilt een succes kunnen maken waar je regelmatig even aanschuift. Dus: ontwikkel je verder!