Tilt

Maandag t/m Woensdag 12:00 - 02:00
Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 04:00

Martine1974 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Het sterft langzaam uit: een café waar je ook even een goeie (dag)hap kan eten voor een redelijk prijs. Tilt is er gelukkig nog zo een! In een tijd waar tegenwoordig alles een concept of thema moet hebben is tilt een verademing. Ik kom hier voor een drankje na het werkt, nachtelijke avond doorzakken en als ik even snel een hapje wil eten zonder al teveel poespas.
Fijne kaart met goede hamburgers en saté. Ook de bierkaart is ruim en voor elk wat wils. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar een goed bereid gerecht in een eetcafe en je wordt niet teleurgesteld!
Eveline555 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Tilt heeft een sfeervol decor,een aardige selectie speciaalbieren, matig eten, maar vooral een waardeloze service!! De hele avond lang werden we genegeerd door de bediening, die blijkbaar geen bestellingen op wilde nemen en ons kortaf en zelfs snauwerig behandelde. Ons hoofdgerecht zou vergezeld worden van een portie friet, waarnaar we hebben moeten navragen en die uiteindelijk pas werd geserveerd toen we de rest van ons eten al op hadden. Dieptepunt was dat iemand van de bediening gloeiendhete thee over één van ons heengooide waardoor diegene naar huis moest om haar brandwonden te verzorgen. Als "tegemoetkoming" werden er drie drankjes van de rekening gehaald (we waren met vieren). Wij gaven aan dat we dit niet voldoende compensatie vonden, gezien het feit dat onze vriendin, door een fout van hun, ons avondje uit had moeten afbreken en de komende tijd nog met brandwonden zou zitten. Echter kregen we een grote mond terug en de mededeling dat meer compensatie absoluut niet bespreekbaar was! Ons zie je dus niet meer terug bij Tilt.
Vvaa .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Met 3 vrienden "happie & een sappie". Bomvol op vrijdag 19 uur maar personeel regelt een tafeltje, klasse !! Weliswaar bij de deur, maar met 1 zware roker is dat geen ramp. Een kijkende bediening!! Ze zien dat we een vrouwloze avond hebben en lopen regelmatig langs voor een refill +++. Eten, 2x saté, 1 x bioburger en1x filo daghap prima. Burger tikje (te?) rood, saté & filo prima. Niet te veel groente die toch in de biobak verdwijnt en een bak friet voor 4. Mayonaise kan altijd meer ( geldt niet alleen voor tilt). Naar nagerecht wordt niet gevraagd. Geen nood, een refill volstaat

Prima sfeer, studenten, yuppen, oudere jongeren. Lekker rumoerig, heerlijke sfeer en voor de roker kennelijk goed toeven buiten onder de Heater. Bediening (3x een baard en een freule) gewoon goed voor een eetecafe.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
niks mis mee, gewoon een goed biertje, borrelgarnituur en vriendelijke bediening in een tent die er ook nog eens gezellig uit ziet
Hidje22 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2013
Heerlijk eetcafe. Lekker ongedwongen sfeertje en altijd prima eten aan tafel of lekker aan de bar. Ook vaak originele lekkere Utrechtse biertjes op de tap.
Anne-Wendy .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2013
Een kroeg met een prettige ongedwongen sfeer. Personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Voor het opnemen van de bestelling wordt de tijd genomen ondanks het grote aantal gasten. Erg fijn, geen gehaast. Een goede prijs kwaliteit verhouding en ook het vegetarische menu was goed.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Gezellig eetcafe. Het eten is niet heel briljant, wel ok. Borrelhapjes zijn echter wel erg goed! Vriendelijk personeel, sfeer altijd top! Ik heb er ook wel eens geluncht, dat was ook wel prima. Ik ga hier vooral heen voor een drankje met een borrelhapje en de leuke sfeer!
Joost R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2013
Op het terras een maaltijdsalade gegeten als daghap (Caesarsalade met krokante kip). Disgenoot had visfilet. Prima snelle hap, niet heel bijzonder, maar genoeg verse groenten en Vlaamse frites erbij. Nadeel van het terras zijn dan weer de rokers.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Het eten en de sfeer is prima voor een buurtkroeg. Ik heb genoten van de kipsaté met verse dikke frietjes. Maar het personeel en de service is super slecht. Bij het organiseren van een borrel werden eerst de beperkingen uitgelegd voordat gevraagd werd wat de wensen waren. Ik ben tijdens de borrel verschillende keren gaan vragen of we nog een rondje konden krijgen. Dat de glazen al 10 min leeg waren, werd niet opgemerkt. Ook de gevraagde rekening werd niet gebracht. Toen ik zelf maar naar de bar liep om te betalen, moest ik eerst wachten tot het personeel zijn frietjes en koffie ophad. Ze zijn ongeïnteresseerd, er is geen oog voor de klant.
Rory D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Niks bijzonders, een eetcafe op een mooie plek. Ik herken mij niet in de wisselende recensies, mijn sate was prima. Goeie verse groente met prima friet. Gewoon ok.
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2012
Voor een eetcafe een prima plek! Mooie locatie, vriendelijke bediening en simpel eten op een goede manier klaargemaakt. Niets uitdagends aan, maar gewoon zoals je het bij een eetcafe verwacht!
M R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2012
Leuk café om regelmatig even aan te schuiven, maar het eten mag nog wel wat beter worden, al is het stukken beter dan enkele jaren geleden. Wat vaker een nieuwe kaart en net wat spannendere gerechten zou van Tilt een succes kunnen maken waar je regelmatig even aanschuift. Dus: ontwikkel je verder!
Maartje85 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
We komen hier graag voor een simpel hapje en een flesje wijn. Gezellig uitziend eetcafe met een betaalbare kaart en vaak lekkere daggerechten (waarvoor je wel optijd moet zijn want op is op). De wijn is ook goed te drinken voor de prijs. De kikkererwtenburger vind ik zelf een aanrader, maar ook de vega quiche is lekker. Het enige (grote) minpunt vind ik de bediening. Deze (studenten) loopt vaak niet over van enthousiasme of vriendelijkheid helaas. We zijn ook wel eens van binnen toch maar buiten gaan zitten omdat de muziek door het barpersoneel zo hard werd gezet dat er geen gesprek meer was te voeren. Jammer, want als de bediening wat beter zou zijn is het echt een goede locatie.
Gijs78 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Op het terras gegeten. Eten was gewoon slecht. Spies met kapot gebakken vlees met beetje slappe groente. Bediening had er geen zin in. Dessert werd vergeten en toen het kwam leek het alsof de kok a la minute de cheesecake bij elkaar had gegooid.