Tilly Rose

Oude Markt 10 4381 ES Vlissingen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 22.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      hightea nagerecht
      hightea nagerecht

Over het restaurant Tilly Rose

Voor de trotse theeleut

Neem de tijd om te genieten van een vers gezet geurig kopje thee en je voelt je als herboren. Bij Tilly Roos is de theekaart pas het begin van een persoonlijke traktatie of een gezellig samenzijn. Je hebt volop keus, van Elfenthee tot Fryske Pompebléden. Voor echte theeleuten is de dag pas compleet met een van de verschillende high teas. Ook zoete kinderen en sjouwende mannen hebben het hier naar hun zin met koude ranja en een verfrissend Zeeuws biertje.

Meer informatie over restaurant Tilly Rose

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 17:00

Jouw recensie over het restaurant Tilly Rose

Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
super vriendelijk en gezellig vandaag
Conny M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heerlijke high tea genoten. Erg vriendelijk personeel en netjes verzorgd met heerlijke hapjes.
Debby K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Was echt heerlijk en veel. Zeker vaker naartoe. Een aanrader
Edwin W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
De high tea vonden we teleurstellend. De 1ste ronde was gelukkig erg lekker.Scones waren enorm droog en laatse ronde met zoetigheden leken sommige niet gaar en mierzoet. Heel lawaaierig door blenders en andere machienes, storend in zo'n kleine ruimte. Een flinke schoonmaakbeurt zou ook niet voor zn tijd zijn.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het was een gezellige middag en er was meer dan voldoende
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Het was heerlijk en een fijne bediening
Rob E.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Heel gezellig en heerlijk gesmuld
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Vriendelijke bediening en prima prijs/kwaliteit verhouding.
Carola S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Heerlijke high tea en vriendelijke bediening.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Is een leuk en gezellig restaurantje waar je rustig kunt zitten en genieten .
Toke L.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
het was een leuke verrassing de afgesproken lunch bij Tilly Rose
we hebben erg genoten en komen zeker een keer terug
Rosette V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Gezellige tearoom, vriendelijke bediening en heerlijk genoten van een super lekkere high tea!
Telenn R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Prima high tea gehad, mooie porties, echt ruim voldoende! Uitstekende vervanging van het broodje zalm gehad.
Juan D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Zeer vriendelijke bediening, leuke inrichting en een geweldige High tea. Alles ter plekke vers bereid. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Briardfan R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Via de ah actie kostte de high tea € 22,50 terwijl een vergelijkbare high tea van de kaart € 18,00 kost. Toen ik hier naar vroeg bij de uitbater werd mij verteld dat deze high tea speciaal voor de ah actie was samengesteld, toch blijf ik dit prijsverschil een beetje vreemd vinden. Voor de rest was het zeer gezellig buiten zitten en de smaak goed.
Jeanet S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Super high tea gehad, het was lekker en de presentatie was top.
Komen zeker nog eens terug!
Tanja K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Met de AH dineractie hier van een high tea genoten met mijn partner. Toen we gingen zitten kregen we een mocktail (drankje met bubbels, voor ons iets te zoet...). Daarna kregen we een kopje mosterdsoep met daarbij een klein donker broodje met brie en Zeeuws spek, een wrapje met zalm en een klein glaasje met een salade met geitenkaas. Vervolgens een scone met jam/lemoncurd/slagroom en clotted cream. Als laatste 3 verschillende zoetigheden (chocolade/gebak). Daarbij onbeperkt thee en een kop koffie. Erg lekker allemaal. De ontvangst kon iets gezelliger, we misten een praatje oid. Verder staan de tafeltjes wel heel dicht op elkaar.
Het eten was erg lekker en voor de prijs nu (22,50 euro in totaal voor twee mensen) helemaal!
Twan L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
We hadden gereserveerd voor 14:30, maar kwamen er heel toevallig om 13:00 langsgelopen. En hadden al best trek. Bij navraag of we eerder konden komen. Werd er heel positief gezegd. We hebben het nog niet klaar. Maar als u 10 minuutjes kan wachten onder het genot van een thee? Nou geweldig toch? Hebben er gedaan. Het het was zo lekker allemaal. Natuurlijk teveel. En alles verder in overvloed. Wij hebben genoten van onze AH Hightea bij Tilly Rose.
Regina A.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
We hebben een in drie gangen geserveerde high-tea gehad (Albert Heijn actie). Tilly Rose, it was delicious! Een heerlijk zonnige zomermiddag genieten in de schaduw op de bankjes onder de bomen zonder op de tijd te hoeven letten. We komen zeker terug!
Machiel V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Hier een fantacties high tea gehad via de AH restrant actie