Tilly Rose

Oude Markt 10 4381 ES Vlissingen Nederland Kaart

Over restaurant Tilly Rose

Voor de trotse theeleut

Neem de tijd om te genieten van een vers gezet geurig kopje thee en je voelt je als herboren. Bij Tilly Roos is de theekaart pas het begin van een persoonlijke traktatie of een gezellig samenzijn. Je hebt volop keus, van Elfenthee tot Fryske Pompebléden. Voor echte theeleuten is de dag pas compleet met een van de verschillende high teas. Ook zoete kinderen en sjouwende mannen hebben het hier naar hun zin met koude ranja en een verfrissend Zeeuws biertje.

Meer informatie over restaurant Tilly Rose

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 17:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Duur
Paulus60 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuke Engelse entourage. De kleine tafeltjes wel dicht op elkaar. Personeel is vriendelijk. Gestart met een glaasje bubbels . Persoonlijk vindt ik de sandwiches wat eenvoudig, De scones waren heerlijk (groot) met clotted cream en slagroom voor mijn dochter. De kleine taartstukjes zijn kruimelig en bedekt met een boter crème. Wat over is mag je meenemen . Als er normaal €25 voor een hightea wordt gevraagd vind ik dat wel prijzig . Met de AH actie is natuurlijk een stuk aantrekkelijker.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Hoewel de decoratie mij iets te zoet aan deed, toch hier op het terras gaan zitten voor een lunch.
Daar heb ik absoluut geen spijt van want dat was prima. Heerlijke huisgemaakte tonijnsalade en een prima kopje koffie met glaasje water en tipje slagroom.
Pgrootenhuis .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Erg lekkere high tea gehad. Bediening was super, erg aardige dames die ons goed hielpen. Gezellige ambiance en zeker voor een herhaling vatbaar!
D.bschellevis .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Absoluut een Engelse entourage. Leuk! Binnen staan de kleine tafeltjes wel dicht op elkaar. Personeel is vriendelijk. Het glaasje alcohol slaan wij af maar er wordt geen alternatief aangeboden. De kleine taartstukjes zijn kruimelig maar wel oké en bedekt met een vette hetzelfde proevende crème. De smaak van het mini ijsje mag je niet zelf kiezen maar is wel lekker. Als er normaliter €25 voor 1 Engelse hightea wordt gevraagd vind ik dat aan de hoge kant. Met de AH actie kun je daar uiteraard niets van zeggen.
Carlaovergaag .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Erg gezellige lunch en high-tea gelegenheid. Zeer vriendelijke bediening en n "bordje erbij" voor n kind doen ze niet moeilijk over. Wij hadden mooi weer dus konden we heerlijk op het terras zitten. Leuke kleurrijke aankleding en veel leuke details dat bij een high-tea hoort. Aanrader.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Scones waren heerlijk. Overige gerechtjes van de High Tea waren goed maar eenvoudig. Hoeveelheid is meer dan genoeg. Gezellig terras om te zitten.
Jivecar .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
In kader van de AH 2e persoon gratis hebben we hier genoten van de high tea.
We zaten buiten op het terras, leuke locatie.
Qua eten was alles goed, wel had één van ons twee vliegen in de soep. Jammer.
Ook viel ons op dat het sanitair niet schoon was, ook hier een gemiste kans.
De rest van het eten was goed, evenals de service.
Zoetepassie .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heerlijke high tea met AH actie bij Tilly Rosé. Op deze hete zomerdag was het goed vertoeven op het schaduwrijke terras. Onze verwachtingen waren na het lezen van de recenties hooggespannen en werden helemaal waargemaakt. Overvloedig aanbod van hartige en zoete gerechtjes. Wat niet op is mag mee naar huis. Gezien de warme dag durfden we dat niet aan en toen werd direct aangeboden om in plaats van de gebakjes voor ijs te kiezen. We bevelen deze gastvrije locatie van harte aan. Zeer hartelijk en gastvrij ontvangen.
P.ophorst2 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
De High Tea was overheerlijk in een leuke antourage, het tafeltje is wel
aan de kleine kant.
Voldaan en niet meer gegeten aan het einde van de dag, nog steeds vol.
M.vr.Gr. Peter
AMaria .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Super leuk geholpen door vriendelijke serveerster. Het weer was zonnig dus dan is het al snel fijn vertoeven op het terras, wat leuk is aangekleed. High tea was lekker, start met zelfgemaakt tomatensoepje, daarna sandwiches, scones en zoetigheden. Het enige wat ik minder vond was dat er slagroom bij de scones was. Ik zelf houd meer van clotted cream.... Maar dat doet niks af aan het eten zelf dit was gewoon goed. We komen terug!
Rjvanschaik .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Wij hebben enorm genoten van de gastvrijheid van het personeel, de sfeer, de plezierige contactuele eigenschappen van de gastvrouw en uiteraard van de verrukkelijke door de eigenaresse zelfgemaakte hapjes.
Tilly Rose is een gezellige, sfeervolle plek op het authentieke plein bij de Jacobstoren
Caatje431 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Via de ah actie gaan lunchen. Het zag er erg knus en gezellig uit. Bij het ah arrangement zat geen koffie maar onbeperkt thee. De gastvrouw deed er niet moeilijk over en we kregen gewoon het gevraagde kopje koffie. Eten was heerlijk, volop en je kon alles bij krijgen. Wat je niet op had aan broodjes vragen ze netjes of zij dat voir je in mogen pakken zodat jij het mee kan nemen..
Gastvrouw erg aardig. Goede uitleg van wat je te eten krijgt. Kortom een echte aanrader
VivjeB .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Het is een gezellige sfeervolle lunchroom . Je merkt dat alles met liefde is gemaakt en ook met liefde word serveerd. Je mag ook echt alle soorten thee proeven. Ze nemen tijd voor je om een praatje met je te maken. Het is er geweldig maar vooral heerlijk. We hebben genoten en komen snel terug. ?
Mirremuis .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Het speciale ah menu was erg lekker, vooral het theekrans gedeelte. Tilly rose heeft ook heerlijke ijsjes. Het volledige menu is best veel, maar het meenemen van de restjes is heel goed geregeld. De bediening was erg vriendelijk en vrolijk. Een echte aanrader!
Jessica G.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Heel gezellig !heerlijk huisgemaakt gebak vooral de sticky fudge kun je me voor wakker maken!leuke befiening altijd een praatje en zijn er binnen een piep om je te helpen zeker een favorietje!!!!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Wat een ontzettend gezellig theehuisje!
Hier kun je voor een zeer betaalbare prijs heerlijk "tea-en".
We kweamen hier tijdens onze vakantie per ongeluk langs maar komen zeker nog eens terug!